ID: 284656
Brak kierowców, zmiany na siłę i słabe regulacje - przewoźnicy nie chcą płacić za marzenia
ID: 284656
ID: 284656
Europejskie organizacje branżowe - BGL (Niemcy), NLA (Nordyckie Stowarzyszenie Transportu) oraz FNTR (Francja) zaapelowały do unijnych decydentów o bardziej realistyczne i dostosowane do sytuacji rynkowej podejście do zielonej transformacji sektora TSL, jak również przeprowadzenie analizy wpływu i ścisłego monitorowania skutków zniesienia ośmiotygodniowego okresu powrotu dla ciężarówek.
Europejskie organizacje branżowe - BGL (Niemcy), NLA (Nordyckie Stowarzyszenie Transportu) oraz FNTR (Francja) zaapelowały do unijnych decydentów o bardziej realistyczne i dostosowane do sytuacji rynkowej podejście do zielonej transformacji sektora TSL, jak również przeprowadzenie analizy wpływu i ścisłego monitorowania skutków zniesienia ośmiotygodniowego okresu powrotu dla ciężarówek.
~etransport.pl
Posty (9)
~blekk | Uwaga na szambo ptak wyfrunał na polowanie. | |||
~Lechu | Znowu artykuł o braku kierowców. Z chęcią takim zostanę. Jedyna zachęta jakiej potrzebuję to wynagrodzebie które pozwoli żyć a nie wegetować. | |||
~Zdf | To brakuje, czy nie brakuje? Oto jest pytanie. | |||
~... cz Janusz. | Kierowców zawodowych w Polsce nie brak jak twierdzą właściele firm transportowych, tylko pracodawcom bardziej opłacalne jest zatrudnianie pracowników z Azji ( do sądu taki nie pójdzie i pracuje za 65 euro i przez 8 tygodni śpi w kabinie z wyjętą kartą) . Twierdzenie że Polaków brak do pracy służy tylko jako argument w urzędzie zatrudnienia żeby dostać pozwolenie na zatrudnienie obcokrajowców. | |||
tagoo
| Poszło trzech dyrektorów i pokłonili się piz. deczkom biurokratycznym w pas, chwaląc za jakieś postępy. O jakich wy pal. anty mówicie postępach? ! Czy w POlsce dyk. tatora Tuska, ktoś te postępy na plus odczuwa? ! Może trzeba było zacząć od żądania wypiertolenia zielonego oszustwa do kosza i przy okazji 50 % urzędników, którzy produkują tony przepisów, które jedynie utrudniają życie i powodują drożyznę w sklepach. | |||
~Tir trans heweliusz | Wal ryja po wszystkich i będzie dobrze | |||
~Donald Truck | jakie jeszcze troski wprowadzą BGL, NLA czy FNTR | |||
~Zorroo | Już chyba nawet najwieksza łajza nie uwierzy w propagandowe hasło: BRAK KIEROWCOW | |||
~Michał | Jeżdżę dość długo i mam porównanie jak było ponad 20lat temu a jak jest teraz. Nikt panowie nawet nie wspomniał o czasie pracy kierowców. Trochę dziwne. Rządy się zmieniają prędzej czy później i żaden dyktator (śmiech na sali) czy prezes nie zmienia zasad pauz czasu pracy czy jazdy. Polityczne zagrywki kierowców tak defacto raczej nie dotyczą, s jak mawiał mój nie żyjący dziadek "najgorszy jest fanatyzm jak i w jedno tak i w drugą stronę". 15 godzin i 9 godzin dobowej przerwy. To jest tak jak mawiał klasyk WYZYSK CZARNEGO LUDA. Na hasło 11h i 13h praca w niektórych szefostwach dostają drgawek. Przecież 3 dni pod rząd 15h pracy i 9 pauza to jakaś porażka. Jeszcze te 24h weekend. Już pal 6 z tą 45 w 2/1 ale ta 36h minimum mogło być. Nie wspomnę o parkingach na trasach tranzytowych. Odnośnie tej dobowki no to krakowskim targiem można zrobić 14h praca i 10h pauza bez kombinacji przez cały tydzień pracy. Tak jak mawiał P Górski z Moralnego - tak że tego. Pomyslcie o tym Panowie Kierowcy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.