~kris
| Nie no kooorwa einstein. Napływ bambusów ma zwiększyc produkcję w UE | | | |
~Gucio
| To są brednie. Nie da sie tego czytać. | | | |
~Alfred2025
| nie nie nie, brak bardzo taniej siły roboczej jest przyczyną całego zła! | | | |
~300D
| dawno temu mercedes omal nie zbankrutował produkując bezawaryjne samochody
dla poprawy finansów zaczął produkcje skomplikowanych awaryjnych
potem dla poprawy zaczął produkować coś co psuje sie drogo alle nie tak często
to samo dotyczy pralek zmywarek suszarek blenderów czy czego tam jeszcze
obecnie strach kupić coś nowego skoro stare działa a nowe wadliwe fabrycznie
internet robi swoje
fora opinie itd... kto nie przeczyta opini na temat telewizora przed jego zakupem
no to znów nie kupujemy dopóki coś nie padnie
za kilka lat sprzęt zacznie padać, wtedy znów będziemy kupować
i tyle | | | |
~lolo
| - dyskryminacja osób niepełnosprawnych w zaturudnieniu
- nie płacenie diet i ryczałtów
- umowy o pracę na najniższą krajową w 4666 brutto ( w to wliczone diety nadgodziny i ryczałty ) a klamanie ze zarobi 500 dniówki
- szukanie szoszonów z wschodu co nie znają przepisow prawa i pojada na umowach zlecenie lub dzielo na najniższą krajową
- nie płacenie uczciwego wynagrodzenia kierowcom
- masowe te same oferty pracy anonimowe na facebook oraz olx
- kodeks pracy w transporcie nie istnieje
-finalnie - KIEROWCY ZACZĘLI SIĘ SZANOWAĆ A DZIAD TRANSY UPADAĆ | | | |
~tak
| czyli kryzys w europie jest spowodowany tym, że kierowcy się zaczęli szanować... okej | | | |
~driver
| A to dopiero początek Zobaczymy jak bedziecie rozmawiac w marcu ; ) pamietajcie ze teraz zamyka sie kontrakty roczne na dostawy To co pojedzie teraz na długo zapcha magazyny I przez zimę nie bedzie czego wozić | | | |
~Czymacz
| Driver szlaban umyty? Pilnuj żeby otworzyć jak pan kierowca przyjedzie... | | | |
~driver
| czymacz jedynie co bedziesz mógł czymac w garsci to własne przyrodzenie jak go znajdziesz w co wątpie | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Ile to już końców transportu było wojny covidy brexity pakiety mobilności polskie łady A najbardziej polskiego dziada dobiła składka ZUS i wypłata szofera hahahaha | 1 | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Teraz taki dziad nie przyfika jedno krzywy tekst czy skwaszona mina i l4 na maila i dziadzisko kwiczy | | | |
~driver
| na Jdg możesz siedziec na l4 ile pasuje omega pillzno ma juz 100% kierowców na b2b | | | |
~maly
| omega hahaha | 1 | | |
~scan cargo
| Patryś Ty znow to samo pisałem ci to a porpos zarobków kierowców w 2006 i obecnie gdzie w 2006 kierowca w takim molochu mogł zarobić 3000 E przy najniższej 180 E w PLn i wtedy i kierowca zarabiał kupe hajsu i dziad obecnie sam policz ile najniższych zarabia kierowca w molochu i ile zarbia moloch lub dziad i o to chodzi w tym "końcu transportu " nie to że transport przestaje istnieć tylko sens ekonomiczny przedsiewziecia | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Gościu znam tamte czasy. Było tak ale wypłata dziada to było 1/4 A reszta boki.
Nigdy dziad nie był skory do placenia | | | |
~Patryk pogromca dziadow
| Wujek do ruskich dalekich jeździł w 3 lata dom postawił ale z wypłaty jedynie było ogrodzenie hahaha | 1 | | |
~jarek ogarek
| rafał -patryk to były inne czasy, każdy zarabiał, a teraz, im więcej firm upadnie tym lepiej dla kierowców | | | |
~Bart
| A girteka powiększa flotę | | | |
~scan cargo
| Patryk jako 33 latek znasz tamte czasy prawie20 lat temu pewnie z opowiadań wujka, widzisz ja ci prawde mówiłem ze jesteś już dzieckiem socjalizmu europejskiego bo nie rozumiesz że każdy normalny człowiek by sie cieszył że dostaje jak najwiecej kasy do dyspozycji i własnych decyzji a tylko lemingi sie ciesza że państwo im zabiera 60 % i decyduje za nich na co to wydac i i dodatkowo zużywa wiekszosc z tej kwoty na siebie a tylko mniejsza czesc przeznacza na cele na które powinno, myslisz ze kasa z tego idzie na Twoja emeryture jesteś w błedzie myslisz ze na drogi dalej jestes w bledzie, myslisz ze na lekarzy to idz do dentysty czy lekarza specjalisty
wiec masz zryty umysł przez myśl socjalistyczna która mówi zabrac bogatym i dać nam | -1 | | |
~!!!iiii
| Napiszę jedno. Wroński, Kucharski i przedstawiciele OCRK siedzieli przy jednym stole w ministerstwie w 20-22r i tworzyli przepisy na które teraz narzekają.
Tak to jest jak tworzy się przepisy w dobrych czasach nie myśląc o złych i zaprasza osoby, które są zainteresowane takimi przepisami co by mogły na nich zarobić. Gdzie w Rozporządzeniu UE o PM było napisane o wysokości danin? ? W jakim kraju na świecie istnieje profesją, której pensja jest regulowana wg średniej (nie mediany) i to co rocznie??? Czy TLP słuchało innych środowisk czy tylko swoich członków złożonych z dużych międzynarodowych korpo-transow, które to właściwie przyczyniły się do prac nad PM otwierając swoje biura po za miejscem działalności operacyjnej tylko dlatego, że to był sposób na pozyskanie taniego wschodniego pracownika i omijając ich zatrudnienie u siebie w kraju pochodzenia.
Macieju bądź uczciwy jak już coś piszesz, bo sam współtworzyłeś przepisy i żyjesz z tych firm i dzięki nim. | | | |