Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Branża TSL przed nowymi wyzwaniami, a ogromna część przewoźników jest na granicy wypłacalności

ID: 283042


Zgodnie z danymi Krajowego Rejestru Długów, sektor transportowo-spedycyjno-logistyczny (TSL) zadłużony jest na ponad 1, 4 mld zł, a do odzyskania od swoich dłużników ma ponad pół miliarda zł. Niestety, barier ograniczających branżę transportową jest znacznie więcej. Oprócz wzrastającej liczby niewypłacalności, sen z powiek przewoźnikom spędzają również nowe regulacje i niepokojące dane.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (69)

~driver
praca i jej ilosc to nie jest wykładnikiem rentownosci Ostatnio liczyłem propozycje wyajzdu do niemiec i powrot do polski Roznica miedzy przychodem a kosztami wynosiła 340e za tydzień pracy auta
jacek-kuba
~driver
5 minut temu praca i jej ilosc to nie jest wykładnikiem rentownosci

Dlatego chcąc zatrudnić pracownika -należy mu uczciwie płacić.

-1

~driver
Dlatego chcąc zatrudnić pracownika -należy mu uczciwie płacić.

Jacku dzis sie szuka powodu aby go zwolnic predziej
ono
... chwilkę - bankrut znów poucza o rentowności?
~driver
Jakby jacek umiał liczyc to może by sie doliczył zanim odwalił kopyta na jednym busie
~kris
340 euro za tydzien to taka tragedia?
~Pepikrod
W polsce za jazdę po kraju płaci się jeszcze w złotówkach.
szatan
Nie ma: kierowców, zleceń, miejsc na parkingach, stawki są za niskie, zestawy są za drogie, nie ma kto nimi jeździć i jest bieda w transporcie.
To ja się pytam:
Czy tymi ciężarówkami na zatłoczone parkingi przyjeżdżają same ciężarówki?
Skąd zestawy u przewoźników, skoro są drogie?
Mam rozwiązanie dla przewoźników:
Skoro liczba zleceń i kierowców maleje, to te 2 efekty się wzajemnie zniosą i nie trzeba nic robić aby pozostało tak samo. A jeśli ma się poprawić to ci dla których nie ma zleceń, lub są dla nich za mało opłacalne niech sprzedadzą swój zestaw a kierowcę zwolnią. Ze sprzedaży zestawu będą pieniądze na przeżycie i spłatę długów, pojawi się wolne miejsce na parkingu, na rynku pracy pojawi się doświadczony kierowca którego chętnie zatrudnią ci którzy narzekają że ich nie ma i ceny przewozów wzrosną bo zmaleje konkurencja.
Zatem aby sytuacja na rynku transportowym się poprawiła należy robić na odwrót niż chcą przewoźnicy. Proponuję odgórnie zmniejszyć liczbę licencji począwszy od tych którzy żebrzą najgłośniej i co mają ich najwięcej. Swoją drogą co za czasy że ci co mają żebrzą głośniej od tych co nie mają...
~Berek
Polski transport to najgłupsza i najbardziej patologiczna z branż jakie kiedykolwiek funkcjonowały w Polsce od początku industrializacji gdzie pracownikiem orze się bezpłodną ziemię a złodziej krzyczy łapać złodzieja.
~kris
Ostatnio jakis wysyp idiotów którym sie wydaje ze sa filozofami i rzucaja jakimis banałami myslac ze to sa jakieś mądrości.
jacek-kuba
tomku zwolnij wszystkich, zamknij firemkę i nie ujadaj. Cierpisz chłopie, a pracownicy przy tobie. Szary człowiek chce stabilnej, spokojnej, przyzwoicie płatnej pracy. Ty tego nie zapewnisz. Jak pracownik zostanie zmuszony do odejścia-to ruszy tyłek i zacznie szukać. Doskonale wiesz, że znajdzie i będzie miał lepsze warunki. Po chwilach cierpienia, będzie ci wdzięczny, że się uwolnił od ciebie.

Ono -drobny ciulu, chcesz koniecznie na zwierzaki płacić. ? Jakie bankructwo i jaki 1 bus -skąd gnojku masz te dane, od łysego degenerata? Czym większy matoł, to ma tu więcej do powiedzenia. Prezesina z koziej wólki z kredytami. Powtórzę jeszcze raz- małorolny, prosty cham -nie ma prawa rządzić czymkolwiek. Bo efekty będą opłakane. Takie kmioty zajechały Polski transport na amen. Tego nikt już nie wyprowadzi -chamstwo będzie pracowało u swoich ukraińskich braci. Których niedawno całowali po stopach. Szare, chciwe kmioty.
Na koniec -nie zaczepiam cię kacapie i 3 ch... ode mnie się trzymaj..

-1

jacek-kuba
ukraiński dziad ustali stawki w 1 dniu. W drugim zlikwiduje spedycyjki z 4 piętra bloku z wielkiej płyty. Nasz rodzimy dziad wszędzie szukał winy, ale swojej pijanej du py nigdzie nie ruszył. Tylko na audytach się tuman lansował.

-1

jacek-kuba
Nie ma innej opcji, typowy dziad-trans musi odejść. Po drodze niech zabierze obecny rząd, unitów i resztę bolszewickiej, lewackiej swołoczy. Wasze miejsce jest na kamczatce - bo stamtąd przyszliście. Wasi przodkowie przywieźli was na ruskich czołgach. Najpierw obstawili kc pzpr, a potem wzięli się za prosty biznes.

-1

jacek-kuba
Spieprzyli wszystko co dotknęli.
KON STY TU CJA.

-1

jacek-kuba
Teraz zrobili skok -na cały majątek Polski, nie ma już nic. Natomiast otumaniony naród nadal bije brawo i się uśmiecha-nie wiedząc, że za chwilę -będzie wył z głodu.

-1

ono
Jacek - od 97 działam. Szkoda mi ciebie... ale i na takie coś jest miejsce na tym padole.
Ł ysy
Przygłupiasty nieudacznik z Chrzanowa znowu lansuje swoje pierdy.
Komentarz zbędny.
Belkot zawistnego przygłupa.
~kazek
Bardzo dobrze !!! Były tłuste lata to żarli tak, że nawet pies na golonkę patrzeć nie mógł a dla tego co na to robił z dala od domu były ochłapy. Teraz niech ich licytują i dziady zdychają..
jacek-kuba
W 97 to ja otwierałem trzeci biznes. Walę twoje szkody. Nie dogaduj, nie rzucaj się i nie powtarzaj bzdur wyssanych z palca. Tu masz koleżkę glatzę -srakę. Tutaj błyśnij.

-1

~miska ryżu dla was
im więcej firm upadnie tym lepiej dla kierowców
jacek-kuba
Racja miska ryżu dla ciebie. Firmy padają jak opętane, a kierowcy mają się coraz lepiej.

-1

~K.
Oczywiście że będą mieć lepiej Prosta dieta chleb i woda
jacek-kuba
No kiedy będą tak mieli? Bo dziadostwo już głoduje, a kierowcy się śmieją.

-1

jacek-kuba
Kiedyś chłopi szukali po blokowiskach, suchego chleba dla konia. Dzisiaj szukają, ale dla dziada.

-1

~driver
A od kiedy pasożyt ma lepiej od żywiciela? żywiciel padnie to pasożyt tez A żywicieli coraz mniej na rynku przecież
jacek-kuba
Przynajmniej tutaj się zgadzamy. Pasożyt upada. Powstają profesjonalni przewoźnicy. Transport nie malej w istotny sposób. To tylko tezy zapijaczonych dyletantów -pasożytów.

-1

jacek-kuba
OK 3maj się pasożycie. Narta.
~driver
Profesjonalni powiadasz? Wiesz już jaki procent tych profesjaonalnych to Ukraińcy na rynku? My bedziemy jako kraj ewenementem bo to obcy kapitał ze wschodu Masz racje to beda profesjonalnie golic
~driver
jedno co dobre w ukraińskich firmach to jak wymieniaja tacha to płacą przedpłaty na całosc bez gadania I to flota 50szt A jak dzwoni Polak to miałczy jakby ktos w w zad wsadził pogrzebacz a do wymiany ma 3
jacek-kuba
Nie rób z siebie większego błazna jak jesteś. Tacy jak ty-słupy, bez przygotowania, bez pojęcia, bez rozumu doprowadzili Polski transport do upadku. To tacy jak ty całowali ukraińców po rękach, to tacy jak ty -pisali z lubością, jak nienawidzą Polaków. Dlatego tacy jak ty dostaną największego szpica na rynku. Tacy jak ty czytali bzdury w firmowej prasie. Przecież ja piszę niezmiennie to samo od lat. Miałeś wszystko podane na tacy, ale dalej brnąłeś w głupoty.
Pomimo twojego wschodniego pracodawcy, to ty pierwszy polecisz z tego biznesu i to ze skulonym ogonem-chroń głowę.

A co do płacenia za tacho? kolejny raz widzisz gdzie jest kapitał.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.191.210.65

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels