ID: 282749
Tak źle w naszym sektorze transportowym jeszcze nie było
ID: 282749
ID: 282749
Trudno jeszcze operować statystykami, ale jak przekonuje Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych - już setki firm transportowych w Polsce decyduje się na zwalnianie pracowników, restrukturyzacje albo zawieszanie działalności. Sytuacja jest trudna, a protesty i rozmowy z merytorycznymi ministerstwami nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
Trudno jeszcze operować statystykami, ale jak przekonuje Zachodniopomorskie Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych - już setki firm transportowych w Polsce decyduje się na zwalnianie pracowników, restrukturyzacje albo zawieszanie działalności. Sytuacja jest trudna, a protesty i rozmowy z merytorycznymi ministerstwami nie przynoszą oczekiwanych rezultatów.
~etransport.pl
Posty (17)
~Tolek | To jest kwintesencja polskiego transportu właśnie Podstawa polskiego transportu jest niewolniczą praca kierowców Teraz jak trzeba zapłacić kierowcy przyzwoity ZUS polski transport upada Dziady to wiedzą i nie spoczną do puki nie wymusza zmiany przepisów Na szczęści u władzy jest Tusk a ta świnia dla poparcia politycznego zrobi wszystko Kierowców jest więcej niż prywaciarków transportowych to jest sprawa prosta dla obozy rządzącego Z drugiej strony to przykre że w ogóle poddaje się pod dyskusje postulat obnizenie kierowcą ZUSu. Jak zawsze w kraju nad Wisłą podłość i niegodziwość bierze górę nad przyzwoitością | |||
kukuu
| Tagoo zatrudni się jako prywatny escort pana Tuska i załatwi dla nas pełny ZUS oraz kryminał dla przewoźników. Tagoo na prezydenta śmietników !!! Jak Kononowicz | |||
~Jurek blandekarz | Największy problem to terminy płatności, zmiana z 60 na 30 dni, i żadne liczenie od odebrania dokumentów, od drugiego piątku miesiąca, czy innych bzdur. 30 dni od dnia wykonania usługi i rynek odżyje. | |||
~Jurek blandekarz | Odpadnie wiele mikro pseudo=spedycyjek bez taboru które robią najwięcej zamieszania na rynku, a duzi sobie poradzą | |||
~driver | Jest Git przecież. Im wiecej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców Bratass dostał wypowiedzenie wraz z ponad 20 kolegami Czyli nadchodzi poprawa on sie cieszy ze w końcu nie bedzie msiał jezdzic do niemiec pracodawca likwidując firme ulżył kierowcom w życiu ponieważ nie bedą musieli juz ogladac Niemieckich ryjów jak oni to mowia Same plusy Wiekszosc dziadów padnie wiec bedzie poprawa dla UCCIWYCH KIEROFFCÓFF | |||
~kiero | Obecny rząd będzie wspierał jedynie deweloperów i właścicieli mieszkań pod wynajem. Bo to ich interesy. | |||
~nadaje i po co | jak będą szczególnie wieczorem dostępne miejsca parkingowe choćby np w D to tak można się zgodzić z tytułem | |||
~Manadou | ~driver Bartass to zwyczajny nierób najchętniej to by jeździł w systemie 1 tydzień na 5 tygodni wolnego, robota typu ładunek pl rozładunek z rampy Szwecja i powrót na pusto na baze, ot wielki youtubowy bajkopisarz udający kim on to nie jest | 1 | ||
~kiero | Zachód czeka na zakończenie wojny na Ukrainę, tam przeniosą swoje firmy transportowe. Będą tańsi od naszych przewoźników. | |||
~lolo | dziad transy mają upadać !! tyle w temacie !! skończyło się zatrudnianie kierowców na dniówkach km frachtach i podrzucanie smieciowych umow na najnizszą krajową!! karma wraca !! | |||
~K. | Zaczyna się zatrudnienia na działalność i auto we franczyze od dziada Wtedy was nikt nie oszuka | |||
~robert | Kto komu każe na siłę, jak się nie opłaca to zwijać majdan. Polska to jednak dziki kraj. | |||
~f3r1 2r2 | "Obecna sytuacja spowodowała, że jest jeszcze gorzej. To kwestia 1. wojny na Ukrainie, 2. efektów pandemii, 3. wysokiej inflacji, 4. mniejszej ilości importu, 5. braku środków europejskich na czas i 6. pakiet mobilności. " Same plagi. Aplikacja ortograficzna podkreśliła mi w Ukrainie jako błąd ortograficzny. 1. ilu kierowców zgineło na wojnie an Ukrainie? 2. ilu kierowców zmarła podczas pandemii, nosz kurna z powodu obostrzeń były duże dopłaty dla firm transportowych, pomijam fakt że stawki w plandemii były wyjątkowo wysokie. Kierowcy wiedzieli ze Chiński wirus z roku 2019 jest najgorźnieszy podczas czystej ekspozycji medialnej. Zreszta kto miał umrzeć to umarł podczas pandemii 2017 i 2018. . co ździwko? kierowcy umierali, ale nikt nie zamykał gospodarki, żeby drukować piniądz? 3. Drukarka nadal robii Brrrrrr grunt to byc blisko cycca 4. Cóż od 2018 roku mamy narastajacy kryzys, wszyscy kierowcy o tym wiedzą. 5. nie wiem o jakie środki chodzi, znowu będa jakieś pieniądze z nieba, które poskutkują inflacją? 6. gdyby pakiet był zły to politycy by ochroniki swoich wyborców? | |||
~Kierowca | Zaraz zaraz zaraz a czy to nie prawda że Polski kierowca może zatrudnić się na etat u niemieckiego pracodawcy? Przecież Polska jeszcze nie jest w stanie wojny. Także straszyć sobie możecie ale Girteke. Pozdrawiam ( kierowca C z 12 letnim stażem pracy ) | |||
~Leon | Znowu pzlacz jak to jest źle, mam na to radę, brakuje kierowców w Niemczech, Holandii to zamknąć firmy i nająć się za kierowcę, oto moja rada bo kierowcy tak dobrze zarabiają to po co się męczy z. Do zobaczenia na trasie wiecznie biedni przewoźnicy. | |||
~Koniu | Polski szofer ma wywalone na rodzimy transport. Tam już sami obcy pracują. Płyńcie dziady z falami sadzawki. | |||
~ambasador życia swego | Zbliżają się święta to takiego skomlenia będzie coraz więcej byle pracownikowi na karpia nic nie dać. Dziady. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.