Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?

ID: 282674


Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (1134)

~lolo
dziad zawsze pozostanie dziadem, ma upaść, nie ma zmiłuj
~K.
I co dawno mówiłem że 3z 10 będzie miało pracę A poprawa może pod koniec 2026r Maraton upadłości przed nami
kukuu
Same autorytety się wypowiedziały. A tak serio to siostra położna już leki przyniosła?
~nadaje i po co
jest tak ciężko że N dobrał kolejne Żelazo, to samo wesołek od hantla
~driver
I dobrze niech biorą Nic w tym złego na zime to najlepszy pomysł Jak wszyscy pisza ze na rynku lipa co wiadomo od dawna to najlepsza rzecz jak robia to dobrac kolejne zobowiązania
~kris
Troche to dziwne. Driver juz od roku pisze ze praca bedzie dla 3 z 10 ale sam nie zwalnia wszystkich tylko zostawił 40 kierowców. A przeciez wiadomo ze największa radosc sprawia mu zwalnianie. Wiec czemu ich nie zwalnia?
Ł ysy
"Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców".
Gdzie pietnastki i przedpłaty?
~tagoo
A przedpłata by mi się przydała, co miałem to zabrał mi komornik a co zostało przepiłem, cały weekend siedziałem za firankami pod wpływem ma się rozumieć. Oglądałem wypowiedzi pana premiera Tuska oraz pisałem posty na tym jakże psychicznym forum. Jestem przegrywem bez życia
~driver
W goworku juz mnie opisali ze 30szt nie przedłużyłem umów I tylu straciło prace Ja zwalniam tylko niewydolnych Reszta smiga bo pracują normalnie Kris po raz kolejny ci napisze plan Było 85 potem 60 teraz 40 a na zime nie bedzie wiecej jak 20-25 Czyli jaki jest spadek %? Czy to poprawia byt pracowników? A do wiosny bedzie 0 Jezeli sie nie poprawi rentownosc Mi moj kalkulator mowi nie warto w tym siedzieć Mam troche inne piorytety Zobacz z 30tys netto w towarze na 33 paletach ogarne zwrot ok 600zł z palety puszczajac towar na dyskonty Zamiast szarpać sie o wszytko nie bedę robił nic Minimum logistyczne jakie trzeba to 300palet towaru do pewnej sieci Bo maja 300 sklepów
Ł ysy
Kurczowo transportu trzymają się tylko ci, którzy nie mają innego pomysły na zarobkowanie.
Trzeba być kierowcą, mieć rozum kierowcy, aby cieszyć się zyskiem na poziomie 2. 4 tyś zł z auta.
~driver
Jezeli dużej firmie spedycyjnej znikło 60% pracy w szczycie jaki powinien byc wrzesień -listopad To czego sie spodziewac w grudniu styczniu lutym Kto wytrzyma stałe koszty stojąc bez pracy Jaki sens jest trzymac pracownikow na umowach? Obciązenia pracownicze nie miną nikogo w tym przypadku Tych straconych pieniędzy nie odrobisz przez cały rok
~Patryk pogromca dziadow
A dziadyga płakał płakał caląą noooc :)

Gnojki nie opłaca się zamykać dziad firemki i rozgrzewać dłonie do zbierania papierków
~scan cargo
Driver, po raz 100 powtórze że dla kogoś kto ma auta w leasingu nie ma czegoś takiego jak kierowanie sie wynikiem logiką czy innymi motywacjami liczy sie nadzieje i cheć przetrwania i tyle, i im jest gorzej tym bardziej dana osoba mocniej sie szarpie, chwytajac sie coraz bardziej nieprzemyslanych rozwiazań, znałem przykład kiedy ktoś dobrał nawet kolejne auto w leasingu bo dzieki roznicom w cenie itp mogł wyjsc do przodu tu i teraz 30 tys ( stary myk z powypadkowym autem mocno wycenionym pod leasing ) , wiec dla kogoś kto widział to z boku mogł pomysleć no jest prosperita, a generalnie chłopak potrzebował gotówki tu i teraz
wiec pozniej to sie zaczyna juz nie myslenie o optymalizacji tylko myslenie o tym aby wydatki rolować a kase miec tu i teraz wiec branie ładunków nierentownych ale na skonto, i wszystko jest na ostatnia chwile

Jesli na rynku mamy 20-30 % takich zawodników to nie ma szans konkurowania z nimi, dziad sie wycofa z walki, a dynamiczny bedzie szarpał

oczywiscie rynek nie dzieli sie na dynamicznyych i dziadów, jest cała masa firm logistycznych radzacych sobie rewelacyjnie, majacych przewage konkurencyjna
~driver
Patryku masz racje zamykamy A co beda robic kierowcy? Na startdrive juz jest ich 23tys
~scan cargo
Patryku uspokój sie, wez głęboki wdech, logiika i metematyka pokazuje że padaja głównie ulubieńcy kierowców, ja nie znam bynajmniej żadnego dziada w klasycznym rozumieniu definicji który by splajtował i zgodnie z Twoimi marzeniami poszedł na zbieranie papierków :-)

Kiedy w końcu zrozumiesz że klasyczny dziad ma własne auta i jest to kwestia kilku minut decyzji zatrzymuje auto, odstawiam wyrejestrowuje czasowo nie mam zysków ale nie mam kosztów
w przypadku leasingu nie ma opcji zatrzymania wyrejestrowania nie ponoszenia kosztów stałych wiec tu kierowca musi być i auto musi jeździć bez względu na rentowność
~kiero
Firma która ma robotę z kilku źródeł, swój magazyn i serwis, przetrwa. Reszta będzie wegetować.
~kiero
~driver
6 minut temu Patryku masz racje zamykamy A co beda robic kierowcy? Na startdrive juz jest ich 23tys

99% Afryka i Azja :) :) :)
~scan cargo
kolejny powód klasyczny dziad nie ugnie sie pod rządaniem kierowcy 500 pln dniówki bo inaczej jutro nie przyjdzie do pracy, bo znów jak wyżej pisałem, a leasiingowiec bedzie klał i miotał sie ale sie ugnie bo on musi robić cash flow nawet ujemny ale i tak wyjdzie mu mniej niż zatrzymanie auta całkowicie
~driver
Ale np taki N. dobierając nową Scanie nie wie że jego głowny kontrahent jak amazon zaczyna szukac oszczednosci i zaczyna wciągac do gry spedycje takie jak Raben LKW walter DSV To co jest na Amazon relay juz nie ma 1, 5 -1, 8 tylko 0, 9 -1, 2e
~driver
kiero To czemu w wielu firmach juz jezdzi 100% kolorowych I nikt nie patrzy na kolor skory tylko na to ile zapłaci Kolorowy zarobi max 1700e za miesiąc w budzie Potem pokazujecie na tiktoku ze na polskich blachach jedzie gosc z turbanem na głowie Badz spokojny ten z turbanem bedzie miał prace ale nie ty
~scan cargo
Driver ale akurat Nasierowskiego deceniam po prostu chłopak jest młody ma pare i chce, i taka osoba ma szanse odniesc sukces i to trzeba doceniac, on nie ma na razie przerostu formy nad trescia, widac że chłopak jest pracowity i ma cel i taka mała firemka zawsze sie gdzieś wcisnie
to też jest naprawde kwestia wieku i iile siedzisz juz w tej branży, po prostu człowiek głodny jest zawsze bardziej zdeterminowany niż syty
~driver
wiesz że czasem jeden krok dalej nie jest dobry Ja widze po sobie Odcinka leasingu daje inne myslenie Nie wiem czy chciałbym brac w tym momencie kolejne zobowiązania Niech mu sie wiedzie Ja wole spac spokojnie Miałem 40swoich na 20 leasingowych i nie widziałem sensu tego trzymać Sposobem spłaciłem leasingi i narazie nie chce sie stresować To co mam mi wystarczy
~kiero
driver ja już mam emeryturę, ale szef prosił żebym trochę jeszcze pojeździł. Na pewno prawa jazdy już przedłużać nie będę, a A, B mam bezterminowo. U nas nie ma turbaniarzy, rosyjskojęzyczni tylko na solówkach.
~driver
no to słuchaj Odmawiaj Ojcze Nasz i Zdrowaś Mario w intencji zdrowia I nie wypowiadaj sie za ludzi na poczatku życia Ja jestem za zakazem prowadzenia pojazdów przez starców i to jeszcze zawodowo Bo zabierasz prace 30 czy 40 latkowi Ja nie mam starszego kierowcy jak 55lat I tej zasady nie zmieniam i odsyłam takich do innych pracodawców
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.135.195.35

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels