ID: 282674
Bankructwo europejskich firm na rekordowym poziomie. Poprawa dopiero w 2026 roku?
ID: 282674
ID: 282674
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
Allianz Trade przedstawia charakterystykę poszczególnych rynków pod względem niewypłacalności.
~etransport.pl
Posty (1134)
~lolo | dziad zawsze pozostanie dziadem, ma upaść, nie ma zmiłuj | |||
~K. | I co dawno mówiłem że 3z 10 będzie miało pracę A poprawa może pod koniec 2026r Maraton upadłości przed nami | |||
kukuu
| Same autorytety się wypowiedziały. A tak serio to siostra położna już leki przyniosła? | |||
~nadaje i po co | jest tak ciężko że N dobrał kolejne Żelazo, to samo wesołek od hantla | |||
~driver | I dobrze niech biorą Nic w tym złego na zime to najlepszy pomysł Jak wszyscy pisza ze na rynku lipa co wiadomo od dawna to najlepsza rzecz jak robia to dobrac kolejne zobowiązania | |||
~kris | Troche to dziwne. Driver juz od roku pisze ze praca bedzie dla 3 z 10 ale sam nie zwalnia wszystkich tylko zostawił 40 kierowców. A przeciez wiadomo ze największa radosc sprawia mu zwalnianie. Wiec czemu ich nie zwalnia? | |||
Ł ysy
| "Im więcej firm padnie, tym lepiej dla kierowców". Gdzie pietnastki i przedpłaty? | |||
~tagoo | A przedpłata by mi się przydała, co miałem to zabrał mi komornik a co zostało przepiłem, cały weekend siedziałem za firankami pod wpływem ma się rozumieć. Oglądałem wypowiedzi pana premiera Tuska oraz pisałem posty na tym jakże psychicznym forum. Jestem przegrywem bez życia | |||
~driver | W goworku juz mnie opisali ze 30szt nie przedłużyłem umów I tylu straciło prace Ja zwalniam tylko niewydolnych Reszta smiga bo pracują normalnie Kris po raz kolejny ci napisze plan Było 85 potem 60 teraz 40 a na zime nie bedzie wiecej jak 20-25 Czyli jaki jest spadek %? Czy to poprawia byt pracowników? A do wiosny bedzie 0 Jezeli sie nie poprawi rentownosc Mi moj kalkulator mowi nie warto w tym siedzieć Mam troche inne piorytety Zobacz z 30tys netto w towarze na 33 paletach ogarne zwrot ok 600zł z palety puszczajac towar na dyskonty Zamiast szarpać sie o wszytko nie bedę robił nic Minimum logistyczne jakie trzeba to 300palet towaru do pewnej sieci Bo maja 300 sklepów | |||
Ł ysy
| Kurczowo transportu trzymają się tylko ci, którzy nie mają innego pomysły na zarobkowanie. Trzeba być kierowcą, mieć rozum kierowcy, aby cieszyć się zyskiem na poziomie 2. 4 tyś zł z auta. | |||
~driver | Jezeli dużej firmie spedycyjnej znikło 60% pracy w szczycie jaki powinien byc wrzesień -listopad To czego sie spodziewac w grudniu styczniu lutym Kto wytrzyma stałe koszty stojąc bez pracy Jaki sens jest trzymac pracownikow na umowach? Obciązenia pracownicze nie miną nikogo w tym przypadku Tych straconych pieniędzy nie odrobisz przez cały rok | |||
~Patryk pogromca dziadow | A dziadyga płakał płakał caląą noooc :) Gnojki nie opłaca się zamykać dziad firemki i rozgrzewać dłonie do zbierania papierków | |||
~scan cargo | Driver, po raz 100 powtórze że dla kogoś kto ma auta w leasingu nie ma czegoś takiego jak kierowanie sie wynikiem logiką czy innymi motywacjami liczy sie nadzieje i cheć przetrwania i tyle, i im jest gorzej tym bardziej dana osoba mocniej sie szarpie, chwytajac sie coraz bardziej nieprzemyslanych rozwiazań, znałem przykład kiedy ktoś dobrał nawet kolejne auto w leasingu bo dzieki roznicom w cenie itp mogł wyjsc do przodu tu i teraz 30 tys ( stary myk z powypadkowym autem mocno wycenionym pod leasing ) , wiec dla kogoś kto widział to z boku mogł pomysleć no jest prosperita, a generalnie chłopak potrzebował gotówki tu i teraz wiec pozniej to sie zaczyna juz nie myslenie o optymalizacji tylko myslenie o tym aby wydatki rolować a kase miec tu i teraz wiec branie ładunków nierentownych ale na skonto, i wszystko jest na ostatnia chwile Jesli na rynku mamy 20-30 % takich zawodników to nie ma szans konkurowania z nimi, dziad sie wycofa z walki, a dynamiczny bedzie szarpał oczywiscie rynek nie dzieli sie na dynamicznyych i dziadów, jest cała masa firm logistycznych radzacych sobie rewelacyjnie, majacych przewage konkurencyjna | |||
~driver | Patryku masz racje zamykamy A co beda robic kierowcy? Na startdrive juz jest ich 23tys | |||
~scan cargo | Patryku uspokój sie, wez głęboki wdech, logiika i metematyka pokazuje że padaja głównie ulubieńcy kierowców, ja nie znam bynajmniej żadnego dziada w klasycznym rozumieniu definicji który by splajtował i zgodnie z Twoimi marzeniami poszedł na zbieranie papierków :-) Kiedy w końcu zrozumiesz że klasyczny dziad ma własne auta i jest to kwestia kilku minut decyzji zatrzymuje auto, odstawiam wyrejestrowuje czasowo nie mam zysków ale nie mam kosztów w przypadku leasingu nie ma opcji zatrzymania wyrejestrowania nie ponoszenia kosztów stałych wiec tu kierowca musi być i auto musi jeździć bez względu na rentowność | |||
~kiero | Firma która ma robotę z kilku źródeł, swój magazyn i serwis, przetrwa. Reszta będzie wegetować. | |||
~kiero | ~driver 6 minut temu Patryku masz racje zamykamy A co beda robic kierowcy? Na startdrive juz jest ich 23tys 99% Afryka i Azja :) :) :) | |||
~scan cargo | kolejny powód klasyczny dziad nie ugnie sie pod rządaniem kierowcy 500 pln dniówki bo inaczej jutro nie przyjdzie do pracy, bo znów jak wyżej pisałem, a leasiingowiec bedzie klał i miotał sie ale sie ugnie bo on musi robić cash flow nawet ujemny ale i tak wyjdzie mu mniej niż zatrzymanie auta całkowicie | |||
~driver | Ale np taki N. dobierając nową Scanie nie wie że jego głowny kontrahent jak amazon zaczyna szukac oszczednosci i zaczyna wciągac do gry spedycje takie jak Raben LKW walter DSV To co jest na Amazon relay juz nie ma 1, 5 -1, 8 tylko 0, 9 -1, 2e | |||
~driver | kiero To czemu w wielu firmach juz jezdzi 100% kolorowych I nikt nie patrzy na kolor skory tylko na to ile zapłaci Kolorowy zarobi max 1700e za miesiąc w budzie Potem pokazujecie na tiktoku ze na polskich blachach jedzie gosc z turbanem na głowie Badz spokojny ten z turbanem bedzie miał prace ale nie ty | |||
~scan cargo | Driver ale akurat Nasierowskiego deceniam po prostu chłopak jest młody ma pare i chce, i taka osoba ma szanse odniesc sukces i to trzeba doceniac, on nie ma na razie przerostu formy nad trescia, widac że chłopak jest pracowity i ma cel i taka mała firemka zawsze sie gdzieś wcisnie to też jest naprawde kwestia wieku i iile siedzisz juz w tej branży, po prostu człowiek głodny jest zawsze bardziej zdeterminowany niż syty | |||
~driver | wiesz że czasem jeden krok dalej nie jest dobry Ja widze po sobie Odcinka leasingu daje inne myslenie Nie wiem czy chciałbym brac w tym momencie kolejne zobowiązania Niech mu sie wiedzie Ja wole spac spokojnie Miałem 40swoich na 20 leasingowych i nie widziałem sensu tego trzymać Sposobem spłaciłem leasingi i narazie nie chce sie stresować To co mam mi wystarczy | |||
~kiero | driver ja już mam emeryturę, ale szef prosił żebym trochę jeszcze pojeździł. Na pewno prawa jazdy już przedłużać nie będę, a A, B mam bezterminowo. U nas nie ma turbaniarzy, rosyjskojęzyczni tylko na solówkach. | |||
~driver | no to słuchaj Odmawiaj Ojcze Nasz i Zdrowaś Mario w intencji zdrowia I nie wypowiadaj sie za ludzi na poczatku życia Ja jestem za zakazem prowadzenia pojazdów przez starców i to jeszcze zawodowo Bo zabierasz prace 30 czy 40 latkowi Ja nie mam starszego kierowcy jak 55lat I tej zasady nie zmieniam i odsyłam takich do innych pracodawców |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.