ID: 282658
Czy kierowcy ciężarówek doczekają się wsparcia przy rozładunkach?
ID: 282658
ID: 282658
Badania pokazują, że kierowcy ciężarówek spędzają sporo czasu poza swoimi pojazdami, ładując i rozładowując towary. We współpracy z partnerami Scania bada możliwość wykorzystania robotów do rozładunku towarów w punkcie dostawy.
Badania pokazują, że kierowcy ciężarówek spędzają sporo czasu poza swoimi pojazdami, ładując i rozładowując towary. We współpracy z partnerami Scania bada możliwość wykorzystania robotów do rozładunku towarów w punkcie dostawy.
~etransport.pl
Posty (8)
~kolega branży | wystarczy że rozładunek będzie płatny.. wożąc meble po zachodzie za każdy rozładunek miałem 19 euro. . w ciągu 3 dni było 9 miejsc sieci seat sofa i zawsze 170 euro było dodatkowo dostarczane | |||
~Patryk pogromca dziadow | W większości dziad firemek takie 170e wydane w 3dni oznacza koniec firmy więc trzeba szoferowi je ukraść to znaczy powiedzieć mu że noszenie na plecach regałow to jego praca i dodać że kolejka chętnych jest jeśli coś nie pasuje hahahaha | |||
~Eryk | I po co ta automatyka wzorem np. Hiszpanii powinien obowiązywać zakaz zał. rozł. przez kierowcę. Kierowca przeważnie jest tylko dostawcą towaru a towar należy do kupującego bądź sprzedającego. Kierowca często nie jest pracownikiem firmy do której dostarcza towar, więc załadunki jak i rozładunki powinny być po stronie dostawców, odbiorców. | |||
~Kierowca | Wystarczy przestrzegać prawa przewozowego i tam jest napisane że za rozładunek odpowiada odbiorca a za załadunek nadawca towaru | |||
~Kasztan | Kierowca bzdury piszesz.. Musisz się dokładnie doszkolić co jest napisane w prawie przewozowym. | |||
~Kiero | Kierowcy są jedyną grupą zawodową, która godzi się na płacę pod stołem. Nie potrafię tego zrozumieć dlaczego sobie na to pozwalają. Wystarczy stanąć na tydzień i było by po temacie. A co dopiero mówić o rozładunku. | |||
eferek
| ~ Kasztan Bzdury sam wypisujesz... Kierowca odpowiada za bezpieczny transport i zabezpieczenie towaru, a za załadunek i rozladunek odpowiadaja tak jak to napisał ~kierowca Kierowca by poruszać się po magazynie musi byc przeszkolony, miec dopuszczenie tzw BHP certyfikaty na urządzenia rozladowywujace itd. Nawet rampy nie ma prawa opuscić lub podnieść. Będąc młodym kierowcą, wywalilem palete z bardzo drogimi whisky l, a ta przewrocila sie na wina i iszampany gdzie butelka kazda jedna kosztowala ok 2 stówek, tak samo whisky... Sprawa skonczyla się w sądzie moją wygraną. KIEROWCA NIE PRAWA PORUSZAC SIĘ PO MAGAZYNIE. ma stać w miejscu dla niego wyznaczonym i nadzorować rozladunek. Bajki o zakazie zchodzenia na samochóf przez magazynierów, sąd rowniez obaluł. Magazyn+rampa+poja zd z przestrzenią ładunkową, stanowi jedność... Dotyczy to zaladunków i rozładunków przy wszelkich dokach za i wy ładunkowych. Inaczej juz ma się sprawa gdy nie jesteśmy połączeni z rampą. Wzór Hiszpański jest najlepszym rozwiązaniem. W latach 70/80 gdy zajezdżalem na slask to mnie kobitki gonily z auta bo zabieralem im robotę. Mawialy tak, chlopy fedrują a my rozładowywujemy/ładu jemy, a ty kierowca swoją robotę już wykonałeś. Tego powinno sie trzymac w transporcie. Niestety, zachłanność i kasa ponad wszystko zaslepia bezpieczeństwo i prawa kierowców do odpoczynku. | |||
~Kierowca | Panie Kasztan a czy kiedykolwiek czytałeś prawo przewozowe jeżeli nie to zachęcam tylko trzeba przeczytać zezrozumieniem pozdrawiam |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.