Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Etaty się kurczą, a koszty rosną

ID: 277247


Ekspert inFakt wskazuje, że obecnie opłacenie pięciu pracowników kosztuje pracodawcę tyle samo, ile będzie kosztowało utrzymanie czterech w roku 2024.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (129)

~Kris
Szatan rozpisz to jak zawieść towar do hiszpanii tak zeby kierowca spał codziennie w domu.
~Hycel
Nawet jeśli Polak podciągnął by naczepę do świecka, w Świeciu przejął pan Niemiec i podciągnął do miluzy, na miluzie Francuz to i tak każdy by przynajmniej jeden dzień w kabinie by spędził. A kombinowania przy tym co nie miara.
W transporcie nie jest problemem spanie w budzie tylko rekompensata za tą niedogodnosc
~Kris
A jaka powinna byc rekompensata za spanie w kabinie? 3 razy większa niz za pracowanie przez 8 godzin na miejscu?
~Hycel
Do standardowej wypłaty diety ustawowe na każde państwo unijne plus ryczałty hotelowe.
~Hycel
Oczywiście podstawą jest pakiet mobilności a nie najniższa krajowa jak kiedys
~Kris
A jest jakas róznica w spaniu w de i we fr albo w pl?
~Hycel
System jest już stworzony koła na nowo wymyślać nie trzeba.
~Kris
A dlaczego kierowca który jedzie do de ma zarabiac wiecej od kierowcy który jezdzi cały tydzien po pl?
~Hycel
W de parkingi zaszczane i wszystko platne a we fr zielono cicho i darmowe kible i prysznice
~Hycel
Zawsze możesz wyrównać do tego kierowcy co jeździ po Niemczech.
Stawki są minimalne to nie oznacza że nie da się ich licytować w górę
~Kris
Ale jest ryczałt na kible. Więc dlaczego masz dostac wiecej za nocleg w kabinie niz kierowca który spi koło białegostoku?
~Kris
I dlaczego praca jest mniej warta niz spanie?
~Hycel
A liczyłeś ile warta jest praca w pakiecie mobilności? Wydaje mi się że więcej niż diety. A dieta to ekwiwalent kosztów związanych z podróżą służbową.
Zawsze możesz szowerowi zapewnić śniadanie obiad i kolację to wtedy zostanie do zapłacenia 1/4 tej diety.
~Kris
A mogę mu dac kanapki na drogę?
~Kris
Poza tym juz na powaznie to PM skasował diety i ryczałty
~Kris
A pierwsze pytanie było zupełnie inne. Ile powinna wynosić rekompensata za spanie w kabinie a ty się zasłaniach jakim PM. Pytam o twoją opinię? Czy kierowca ma dostac za spanie w kabinie 2 x tyle co za pracę za 8 godzin. Bo jezeli idziesz na wozkowego i za 8 godzin zarobisz 3, 5 tys to masz 170 zł dniówki a kierowcy chcą zarabiać 10 tys. Tzn ze wyceniają spanie w kabinie na 330 zł. Uwazasz ze za spanie powinno się dostawac 2 x wiecej niz za wysiłek fizyczny
~Hycel
Możesz. Codziennie dowieść Świerże. Na śniadanie i kolację przejdzie taka opcja. Ale na obiad żona twoja będzie musiała ugotować zupę i schabowego utluc z ziemniakami i mizeria haha.
Wiem że pakiet mobilności skasował diety. Ale kraje unii europejskiej mimo tego swoim kierowcom je wypłacają.
Druga rzecz jest tu konflikt prawa gdyż w kodeksie pracy nie zniknął ten zapis.
~Hycel
Kierowca wózka widłowego pracuje 8 godzin w tygodniu.
Kierowca za to po 15h na międzynarodówce i często w sobotę też jedzie. Więc przestań piertolic porównując z magazynierem na wózku.
~Hycel
8 h dziennie
~Kris
Który kierowca pracuje 15 godzin. Albo w sobotę. Bądźmy poważni.
~Hycel
Każdy na międzynarodówce.
Jest czas na załadunek, zabezpieczenie towaru i jazdę.
~Kris
Nie wiem jakie ty towary zabezpieczasz przez 6 godzin. Ale nie będę się spierał.
~Balon
Przecież nikt nikogo na siłę nie wsadza do kabiny i każe w niej spać sami się nato godzicie, a potem płaczecie nie rozumiem tego. Pracy na operatora wózka widłowego jest dużo wystarczy zrobić za 1000zł uprawnienia kurs trwa tydzień i egzamin teoretyczny i praktyczny w jeden dzień zdajesz i już możesz iść do roboty na wózek widłowy.
~Hycel
Kris jak w ciągu dnia masz rozładunek i załadunek od rozpoczęcia pracy do zakończenia pracy to sobie pomysl.
Na załadunku i rozładunku zawsze minimum 2 h schodzi.

Druga rzecz odpowiedzialność w pracy magazyniera a kierowcy.
Kierowca za sekundę nieuwagi może iść do portfela na 12 lat.
Magazynier jedynie dostać opierdziel za uszkodzona paletę
~Hycel
Pierdelka
~Hycel
Inaczej jest jak się jedzie z Polski do Portugalii. Trasa liczy 5-6 dni.
Wtedy pracuj się tylko po 10-11 h
~Mistrz
Dobrze ze idzie kryzys, okazuje się że firmy nie mogą udźwignac 4300 brutto a po nowym roku to dadzą pewnie z 6 tys brutto. Pracownik w PL to ma jak u Pana Boga za piecem, 26 dni urlopu, weźmie z tydzień opieki na dzieckiem i 10 dni chorobowego, wyjdzie że z 12 miesięcy pracuje tylko 10 a pracodawca musi płacic 12 pensji
~Kris
Podwyzki minimalnej nie bedzie bo ona jest powiązana z inflacją.
KIEROWCA-ZABKI
Przyjdą globalisci i będzie im się opłacać wszystko
Dziwne
~Mistrz
Globaliście będzie się opłacać, a pracownikowi nie, tylko ten pracownik już wyjścia innego nie będzie miał
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.227.72.27

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels