ID: 269259
120 euro ( 580 zł) płaci Girteka za dzień
ID: 269259
ID: 269259
580 zł... tyle za dzień płacą w girtece. Jak tam wygląda praca
580 zł... tyle za dzień płacą w girtece. Jak tam wygląda praca
~Mietek*.mobile.kyivstar.net
*.mobile.kyivstar.net
Posty (1052)
~driver | Wiesz czemu jest kryzys? Bo się sytuację finansowe wyrównały doszliśmy do momentu kiedy nie da się zarobić Każdy mieli kasę i nie ma zarobku Czy to będzie Niemcy Francja Każdy kraj nie wchłania już urobku produkcji Teraz jest czas na stratę majątków wojny bo to kręci gospodarkami Stagnacja i constans nie są gospodarce potrzebne Widzisz sankcje na Rosję i po 50km kolejek Towar idzie jako jedyny teraz po Europie nikt nic nie mówi | |||
~Kris | Ma wyuczony zawód ale pracuje jako kierowca. Opcje są dwie. Albo ma 2 lewe ręce albo zarobki kierowcy są wyzsze. To po co to pier. dolenie ze kierowca za mało zarabia? | |||
~scan cargo | Nie Łysy nie pomyliłem obrotu z zyskiem :-) auto ma swoje karte paliwowa moja ja go prowadze i mu przelewam kase po rozładunku stad wiem :-) a ponieważ to moj przyjaciel od dzieciństwa to nie je.. bie go po 300-400 E na frachcie a dostaje długie strzały i najlepsza robote i ma poukładane kołka ja też mam frachty może nie takie złote strzały jak tu niektórzy piszą ale złe też nie, i co najważniejsze mam robote z okolicy gdzie nie ma frachtów stad wyjazdy tam sa mocne i oni mi zlecaja z checią bo sami tam nie chca jechac bo nie maja powrotów a ja dzieki temu mam fajne kółka i tak to sie kreci, ale to kosztowało mnie wiele lat żeby te puzzle sie poukładały, i tak jak pisałem wczesniej tej roboty nie ma aż tyle żeby brac kolejne i kolejne auta dlatego teraz musze redukować bo nie chce mi sie dokładać z kółek wysokomarżowych do tych niskomarżowych wole miec nie wiem jeszcze 20-30 -50 % aut mniej i robić tylko te zlecenia wysokomarżowe niż iśc na wolumen narobić sie i z 10 aut miec 10-20 % wiecej niż z 5 aut | |||
~scan cargo | po za tym to co nie kumaja niektórzy na tym forum że rynek globalny jest połaczony i coś co sie dzieje w jednym końcu świata wpływa na drugi koniec świata dla przykładu podam np w zeszłżym roku było masakryczne ssanie na kontenery bo chinom brakowało kontenerów wiec klient miał problem z pustymi puszkami przez co musiał transporty pozniej wysyłac autami na 2000 km w tym roku ponieważ chiny siadły i kontenerów jest dużo to klient już nie wysyła tego autami lądem tylko moze konsolidowac to przygotowac wysyłke np 20-30 transportów i puscic to droga morska do portu gdzie pozniej zostaje mu raptem 30-50 km z portu to dostarczyć a transport morski jest o niebo tańszy ( to dygresja a propos Patryczków którzy twierdzą że oni maja super robote i ich wali to że gdzieś jest kryzys ) zmiana w jedym miejscu może spowodować duże przetasowanie w innym | |||
~Kris | PIłes nie pisz. To do scancargo. 70 tys zysku z auta dajesz koledze z dziecinstwa a sam nie masz roboty na swoje auta. I w dodatku on nie ma karty paliwowej. | |||
~scan cargo | Kris pls ja mam robote na swoje auta poki co aczkolewiek ostatnie 2 tygodnie już pokazuja że jest coraz cieżej a mi sie nie chce brać roboty spotowej od firm 4... z timo bo to pozniej sa tylko problemy 3 rooty której on robi moje asy nie zrobią 4 karte paliwowa ma ode mnie po kie kiego uja przewalać wieksza kase jak on musiałby to zakupić z vatem a ja mam fakturowanie netto po za tym ja mam inne ceny niż jak on na 1 auto zazwyczaj jest to jakieś 5-10 ec na l wiec byłoby nielogiczne gdyby sam tankował | |||
~scan cargo | akurat ten tydzień i przyszły jest jakiś wyjatkowy bo dostalismy i na ten tydzień i już z góry zlecenia już na 03 11 i 04 11 ale to i tak podejżewam że maks do końca listopada bo pożniej spadnie śnieg i sie skończy | |||
~scan cargo | Kris jak to było w tym filmie : " Ja w sowim życiu przeczytałem 2 ksiażki Jedna z nich to 'Ojciec Chrzestny', gdybyś ją przeczytał to wiedziałbyś, że pieniądze to nie wszystko, że nie zdradza się przyjaciół :-) I to też jest podejscie pragmatyczne kiedyś pomogłem chłopaczkowi co dopiero ruszał ze spedycja morską nadawalismy na tych samych falach jakieś rok roku pozniej sam miałem mega dołek i praktycznie leżałem i kwiczałem chłopak sie zrewanżował pomimo ryzyka dał mi zlecenia a ja potrzebowałem 3 miesiecy aby wyjsc na prosta i sie rozpedzić a pozniej już poszło, nigdy nie wiesz kto Ci poda pomocną dłoń w życiu | |||
~Remik | Tak a później się obudziłeś. Policz sobie sam jaka musiałaby być stawka aby mu wyszły zarobki 70 tyś netto miesięcznie. | |||
~scan cargo | Olo i remik ok niech Wam bedzie :-) w hrywnach w juanach macie racje nie da sie | |||
kiero82
| Panowie, z jednej strony z glacy można się śmiać, bo od lat przewiduję upadek wszystkiego, a szczególnie polskiego kierowcy, i jakoś mu to nie wychodzi, ale z drugiej strony, na wiele tematów pisze bardzo dobrze. Co niektórzy krzyczą, że w razie braku roboty w tej branży, wrócą do wyuczonego zawodu. Otóż nie wrócą, bo jeżeli ktoś jeździ kilka/kilkanaście lat, ciężko mu będzie odnaleźć się w nowej rzeczywistości, a szczególnie przy pracy fizycznej, a patrząc na posturę 70% szoferów, jaj wyobrażacie sobie ich w takich warunkach, gdy przyjdzie mu przez 8 czy 10 godzin pracować fizycznie? Przecież niejeden wejdzie po schodach, a pot leje się z niego strumieniami, więc marny z niego pracownik by był. Dodać jeszcze należy, że po pracy czekały by go obowiązki w domu, a o wypiciu trzech, czterech piwek codziennie zapomnijcie, bo żandarm (żona) by mu na pewno na to pozwoliła, także panowie, nie ma co marzyć, bo tak czy inaczej 80% z was, będzie w tej branży siedzieć, i to nawet, gdy zarobki spadną o 30%. | |||
kiero82
| Dodam jeszcze, że znam tylko jednego kieriwce, który odszedł z tej branży, i pracuje w innej. Wyprowadził się z rodziną do Norwegii. Reszta z międzynarodówki zrezygnowała, ale tak czy inaczej, pracują cały czas kręcąc kierownica. Jak nie piekarnia, to linka dpd, DHL, ktoś tam śmiga w budowlance hdsem, ale mimo wszystko jeżdżą. Kierowców brakuje, bo społeczeństwo się starzeje, i to nie tylko kierowców, bo brakuje rąk do pracy w każdej branży, i niestety będzie coraz gorzej, Problem ten dotyczy całej Europy. | |||
~Antek | 600 zł tyle mam na międzynarodówce w polskiej firmie. | |||
~Kris | Żalisz się czy chwalisz? | |||
~Ł ysy | scan cargo. Co ty jarasz? Po marysi nie ma takich odlotów. Odpuść dopalacze, bo to mózgojeby. Odleciałeś koleś. Wracaj. | |||
~Kris | Smieszni są kolesie co to niby z wykształcenia są mechanikami ale nigdy nie pracowali w zawodzie tylko jezdzili i myslą że teraz to on pojdzie na warsztat bo rzekomo brakuje mechaników. Pomijając juz ze fizycznie nie da rady to ja sie pytam co on potrafi. Równie dobrze na warszta moze isc baletnica. Takie same pojęcie o mechanice ma. Jedyne miejsce gdzie ewentualnie kierowca moze znaleźć zatrudnienie to prosta fizyczna robota ale to z kolei nie pasuje panu kierowcy. | |||
~Kris | 5 centów róznicy na paliwie to daje jakies 150 euro miesiecznie. Przy zysku 70 tys rzeczywiście jest o co walczyć. | |||
~Kris | Scan cargo takie pytanie. Jak juz nie bedziesz miał roboty na swoje auta to dalej będziesz dawał robotę przyjacielowi? | |||
~LOGIC | Zamiast obrażać kolege scancargo weźmy kalkulator. Przy zysku 70 tys z solówki potrzeba około 2. 5 euro km przy 10-12 tys km czy to możliwe? Raczej tak zdążą mi się nawet 3 euro ale nigdy w 2 strony i nie w sposób ciągły. Czy jest to łatwe zdecydowanie nie ale nie wykluczone. Czy wierzymy w oddawanie temu koledze. Pewnie nikt z nas tego nie zrobiłby i osobiście gole ile mogę ale nie jesteśmy w jego skórze. Wyśmiewanie o dopalaczach jest niestosowne pewnie tak jak i dzielenie się tym fenomenem. Ale nie da się tego wykluczyć. | |||
~Remik | Tak każdy dziad jeździ za 2/3 euro za km i zarabia milion plnów na czysto z jednego auta a jak przychodzi dzień wypłaty to płacze że nie ma kasy bo faktur mu nie zapłacili... To już nie jest kwik tylko schizofrenia! | |||
~Kris | Logic mi sie trafiają kursy 800 metrów za 400 zł. Tzn ze jak zrobię 10 tys km to będę miał 5 mln przychodu. | |||
~Ł ysy | LOGIC. Odnoszę wrażenie, że koniecznie chcesz być miłym. Ja bardziej stanowczo reaguję na głoszone głupoty. Koleś pieprzy głupoty i tyle. Po pojawieniu się wyliczanek gwiazd Adaru też miałem siedzieć cicho? Miałem ewidentny kit potraktować jak prawdę objawioną? | |||
~driver | Frachty na eksport po 1e powroty po 0. 5 A kierowcy po 600zl dniuffki Śmiechu warte pisanie kieroffcow ich marzeń | |||
~Ł ysy | Wyobrażenia kierowców, o rynku uslug transportowych są ciekawe. Oni wierza w cuda. Tylko ich szefowie mają zajebiste zlecenia za zajebiste pieniądze. Pytanie, tylko skąd? W dobie internetu firmy miałyby płacić więcej skoro mogą mniej? Jakim trzeba być idiotą, aby wierzyć w cuda? Taki przygłupiasty ku ku siedzi tygodniami w budzie. Nawet nie ma na normalny parking, tylko koczuje na dzikusach. Auto musi za wszelką cenę jeździć, robić kilometry, bo inaczej firma pod kreską. Ale przygłup ku ku wierzy w zajebiste pieniądze jakie dostaje jego szef. Takich przygłupów są setki tysięcy. Czy jest sens komentować wypociny parkingowych medrców. | |||
~Ł ysy | Czytając wypociny parkingowych mędrców można odnieść wrażenie, że ich szefowie jeżdżą tylko dla bezpośrednich klientów. Jaka jest prawda wszyscy wiemy. Na jakiego wała wypisywanie powyższych głupot.? | |||
~Ł ysy | Przyglupie ku ku zwany ordynatorem.. Dlaczego twojego szefa nie stać na parę euro, aby jego kierowca nocował na bezpiecznym parkingu, a nie na dzikusie? To jest je ba ny dziad. | |||
~Kris | Giretka miała zysk z auta w 2020 roku -240 euro (1 tys PLN), w 2021 ok 500 euro (2, 3 tys PLN). A na et zysk z auta to 70 tys PLN. Oni muszą upaść. | 1 | ||
~Ł ysy | Przygłupie ku ku. Mój basset wczoraj wyrecytował całą, Odę do młodości ", a jeden z owczarków zanucił, Czarodziejski flet " Mocarta. | |||
~Patryk pogromca dziadow | Idą dobre czasy. Psiwoźniki drapią się jak szczury hahahaha Ale z tym zyskiem 70 tysięcy to tamten naprawdę odleciał haha Już bym bardziej uwierzył że glaca premiumkom wygrał rajd Paryż Dakar | |||
~Ł ysy | Za moment, a może już teraz kwiczą barankowate szefy zadłużeni po uszy, zatrudniajacy Panuff Kieroffcuff. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.