ID: 265471
Za poważne zaniedbania stanu technicznego odpowie przewoźnik
ID: 265471
ID: 265471
Jak się okazało podczas rutynowej kontroli, jedno z kół białoruskiej naczepy w ogóle nie hamowało, a różnica sił hamowania na jednej z osi wynosiła ponad 80 procent. Pęknięta była również jedna z tarcz hamulcowych.
Jak się okazało podczas rutynowej kontroli, jedno z kół białoruskiej naczepy w ogóle nie hamowało, a różnica sił hamowania na jednej z osi wynosiła ponad 80 procent. Pęknięta była również jedna z tarcz hamulcowych.
~etransport.pl
Posty (13)
Antydziadtrans1
| Polskie dziady też takim sprzętem dysponują, czasami sto razy gorszym | |||
~Henry | Za zaniedbania typu "naprawa dorazna" odpowiada ten kto keruje kerownica, bo jak cos sie zdarzy, nawet nie z jego winy, typu trytytka obluzuje sie, hamulec zacisnie i wypadnie z pasa wprost pod kogos, to papa na 5 lat. Od tego jest serwis, Lyra sie tarcza, albo spadnie, to serwis, nie twoja zloma zeby zycie ryzykowac. Ale jak sie uda to szef pochwali ze "dobry" pracownik i nawet poklepie po ramieniu. W nagrode przez tydzien nie bedzie dzwonil w 9h02 pauzy z przypomnieniem o pobudce. | |||
~Kotbury | Lyra, zloma- przetłumacz proszę... | |||
~Lejra | To nawet ja to wiem jak cos sie lyra to zara odpadnie a zlom to wszystko pow. 8 lat. Wiem, bo jezdzilam na 12 letniej scani. Szkoda gadac i jeszcze pretensje wielmoznego pana jak ja smiem oczekiwac naprawy na warsztacie jak inni jezdza podobnymi. Powiedzialam ze inni to nie ja, a jak nie chce naprawy to niech sobie sam wsiadzie i pojedzie na dwa tygodnie. Odpowiedzial ze on sie na spedytora uczyl a nie na mechanika i kierowce. Z tego wywnioskowalam ze nawet prawa jazdy na duze nie posiada. Potem bylo wypowiedzenie, bo lepiej wiedzial ode mnie czym mam jezdzic. Potem byl sad pracy bo probowal wywiesc wniosek dlaczego nie wyruszylam w trase zgodnie z poleceniem. Przedstawione sadowi fotografie choinki na pulpicie i poszczegolnych podzespolow mechanicznych ustawily go do pionu i jeszcze zaplacil mi 1500zl odszkodowania za wydanie polecenia narazajacego zdrowie i zycie. Ale nie jestem zadowolona, bo nie po to przychodzilam do transportu, aby uzerac sie z gllupkami. | |||
~kiero | Weź sie zaloguj i napisz to na kąciku na kawę. | |||
laki81
| Zestaw, każde auto w transporcie i na drodze ma być sprawne do jazdy i tyle, każde niedbalstwo i oszczędności mogą być czasem tragiczne w skutkach, a chytry dwa razy traci. | |||
~kiero | A, ty laki jak często sam kontrolujesz sprawność swojego zestawu? Co i jak sprawdzasz? | |||
~kiero | Zagadka: Jak termometrem sprawdzić poprawność ciśnienia w oponach? | |||
~Toma | Ciekawe opowiesci. To ode mnie zagadka, w obecnym okresie od dzis przez dwa tygodnie temperatury oscyluja ok. 12st. C w dzien i 4st. C w nocy. Czy niesprawnosc pieca grzejacego (dewasto) to juz niesprawnosc pojazdu? Ktory przepis o tym mowi jaka temperature w kabinie KIER ma miec zapewniona? | |||
~kiero | Rozporządzenie ministerialne o ogólnych warunkach BHP w miejscu pracy. Co do ogrzawania postojowe to do pracy za kółkiem raczej nieczęsto jest potrzebne. | |||
~kiero | A, odpoczynek dzienny w pojeździe kierowca odbiera z własnego wyboru, nie z przymusu pracodawcy | |||
~Forest glemp | Dewasto... Qurwa litości... | |||
~Jula | forest, haha! kiero, no jak firmowa karta zablokowana albo bez srodkow i nie ma jak zaplacic przedplaty za hotel, no to rzeczywiscie wlasny wybor w kabinie. To przeciez jak zepsute to silnikiem mozna dogrzewac, szefowi przy tych cenach paliwa za jeden 2tyg wyjazd z pewnoscia zwroci sie cena naprawy, a naprawic i tak bedzie trzeba. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.