ID: 264575
Jakie stawki dzienne w firmie 2022 dla kierowcy
ID: 264575
ID: 264575
Jakie są obecnie stawki dla kierowcy?
Jakie są obecnie stawki dla kierowcy?
~Tadek*.lyon2.fr.psi.net
*.lyon2.fr.psi.net
Posty (260)
~Hycel | Jeszcze jedno ważne pytanie do ku ku. O co chodzi z glaca i szczurami bo ja nie w temacie? | |||
~kiero | Łysy oprócz transportu zajmuję się deratyzacja. Taka dywersyfikacja biznesu. Głupki się może i z tego śmieją, ale szczury nigdy nie znikną, więc robota pewna. | 1 | ||
~Hycel | Ło kurła to pewniejszy biznes niż pieczenie chleba. Populacja szczurów nie wymrze nigdy a kasiorę będzie płynąć. A zwalcza za pomocą pułapek czy trutek? Bo jak pułapki to jeszcze można wykożystać mięso i futro | |||
~Hycel | A kot Mieczysław mu w tym pomaga? | |||
~Ł ysy | Polować na szczury trzeba umieć. Ku ku i inne głąby tego nie zrozumieją | |||
Ł ysy
| Hycel. Popracuj nad ortografią. Wstyd aby "znaffca" tak pisał. | 1 | ||
~!!!iiii | Hycel wynajem a leasing to z deszczu pod rynnę. To nie jest dobre rozwiązanie w małych czy średnich firmach. Koszt jak leasing, wcześniejszy zwrot duże kary, zniszczenia pojazdu (nie zgłoszone wcześniej lub nie podlegające pod AC np kabina wewnątrz. ) rozliczane serwisowo. Miałem nie przyjemność korzystać z takiej usługi. Tak jak pisałeś wcześniej kartka, kalkulator i jeszcze kilka innych czynników ale to trzeba znać temat. Jak nie byłeś transportowcem a jesteś kierowcą to uważaj co piszesz. Ja w butach kierowcy byłem i jak potrzeba to jestem ale wydaję się, przynajmniej mi, że też jestem transportowcem z kilkunastoletnim doświadczeniem. I też nie zawsze wszystko wiem i widziałem. Czasem lepiej wymienić spostrzeżenia niż od razu gryźć się po kostkach. | 1 | ||
~Hycel | Iiii ale czy ja biorę pod uwagę małe firmy które robotę biorą z giełdy lub z trzeciej ręki? Mam na uwadze tylko firmy 50+ że swoją spedycją które obstawiają swoją flotą konkretną robotę, resztę sprzedają małym i średnim. Daj mi przykład takiej firmy z 50 zestawami minimum gdzie opierają się na starym sprzęcie? Taka firma musiałaby z 15 mechaników na etacie trzymać, z 10 mobilnych busów naprawczych olbrzymi warsztat na placu. | |||
~Hycel | Jeśli ktoś ma 3 zestawy z zawodu mechanik tak jak łysy żona faktury rozlicza to naprawdę stary sprzęt jest wskazany bo tak jak pisałeś na raty nie zarobisz na franczyzie | |||
~driver | a nowe sie nie psują Koledze padł sterownik skrzyni w nowym i co czekanie 1, 5tyg brak dostepnych czesci Dobrze ze ma kompa i dawce na placu to pojechał sam zrobic podmianke bo by auto stało Płacisz kontrakty serwisy i co kazdy ma wywalone | |||
~Hycel | Pewnie że się psują tylko częstotliwość tego zjawiska zachodzi o wiele częściej w takim z przebiegiem 1, 5 miliona km niż 100tysięcy km. Tym co ma półtora milona wszystko w każdej chwili może pier. dolnać. po każdej trasie jest coś do zrobienia na warsztacie | |||
~Hycel | Ł ysy jeśli ktoś wypomina komuś ortografię warto żeby sam ją dobrze znał. Słowo "expert"ktore do mnie napisałeś prawidłowo pisze się w języku polskim "ekspert" to nic że zapożyczone ale prawidłowa pisownia jest inna chyba że chciałeś się pochwalić znajomością języka amerykańskiego XD | |||
~Hycel | Na tym uniwersytecie to musiałeś kiedyś wykładać, ale glazurę i terakotę | |||
~Ł ysy | Glazurę i terakotę układał majster ja tylko zaprawę mieszał | |||
~!!!iiii | Hycel 50aut i wszystkie w najmie bo dopiero tak od 40 aut najem ma jakąś sensowną cenę. To takie firmy wydmuszki. Auto w najmie, biuro w najmie firma dziś była jutro jej nie ma. Wow extra alternatywa dla kierowcy pracować w firmie bez majątku / kapitału, bo ma własną spedycję. Dziś najem nawet takim firmą nie będzie oferowany właśnie z tego względu, który podałem powyżej, nie ma majątku do zastawienia nie ma najmu szybciej dostaniesz leasing. Zresztą to chyba nie ten temat w tym wątku. | |||
~Hycel | Nie słyszałem nigdy o firmie którą wszystko w najmie wraz z biurem by miała. Każda dużą firma swój majątek ma, najem i lising służą głównie do odpisywania podatków związanych z kosztami prowadzenia działalności. Najem długoterminowy ma jedną zaletę nad lisingiem: że w każdej chwili można zrezygnować jak roboty nie ma. | |||
~!!!iiii | Hycel tak możesz jak znajdziesz następnego frajera, który pociągnie dalej ten najem i ma zdolność finansową, którą zaakceptuje właściciel sprzętu wynajmujący lub zapłacisz karę przeważnie 5 czynszy czyli jakieś 8-9tys eu plus koszty usunięcia usterek wg cennika ASO a usterki to np ściana tylnia do malowania bo kable porysowały lakier jak kierowca wcisną złączki po wypięciu naczepy i Pan DEKRA to zauważył. No interes jak UJ. Najem pojazdów użytkowych to nie najem wiertarki w Castoramie. | 1 | ||
~!!!iiii | Hycel możesz mieć własne zdanie, Ja mam takie doświadczenia. Wszystko pięknie się liczy dopuki sam nie zobaczysz się nie przekonasz. Transport nie ma rentowności dwucyfrowej aby można było sobie pozwolić na tak duże błędy finansowe, bo najem oddam przed czasem. | 1 | ||
~Hycel | To bierzesz szpreya i malujesz przed oddaniem. O to właśnie chodzi że jak sam usuniesz te usterki jest znacznie taniej. U nas już od kilku lat bierze auta w najem długoterminowy na dwa lub trzy lata, zawsze przed oddaniem każdą ryskę tanim kosztem usuwa, do tego pranie tapicerki. Jeszcze nikt mu nie podliczył za uszkodzenia. | |||
~!!!iiii | Hycel ale przecież pisałeś, że bez partolenia ten najem taki extra bez pobocznych kosztów, bez utrzymania warsztatów, kosztów serwisowych poprostu 3 lata i wymiana, a teraz piszesz, że malowanie, do tego dodam, że wymiana opon itp itd. Ja zdawałem 5 pojazdów w każdym coś było nawet jak ostatnie dwa dopilnowałem i zrobiłem pimpmyride to opony nierównomiernie zużyte od retardera (urok Scanii) wymiana x4, to jakiś odbojnik zawieszenia, to zapach w kabinie, to opona bokiem przetarte X2 do wymiany, to tylny podest porysowany do wymiany, tylne nadkola przetarte. Pewnie jak bym zamówił kolejne to na połowę przymknęli by oko. Sorry ale za te malowanie tyłu kabiny i podest i opony to chyba powinien kierowca być obciążony no ale przecież jak by to było, że dlaczego przecież to nie jego wina to wada konstrukcyjna pojazdu inaczej się nie dało wjechać i w ogóle ciągle pośpiech, brak miejsc i presją i w ogóle to jakiś mobbing itp itd. Pewny jesteś, że twoja firma nie dostała faktury kończącej najem??? Ja się przejechałem i już dziękuję za wynajem. Może ktoś ma lepsze doświadczenia. | 1 | ||
~Ł ysy | Mój kot nasral mi na klawiaturę | |||
silwio
| ~Ł ysy Uwaga!!! Infor macje te zostały zbudowane na bazie adresu IP, należy wziąć pod uwagę, że piszący mógł korzystać np. z kawiarenki internetowej lub innego miejsca publicznego. ostatnio posługuje się nickami: ~Ł ysy użyte: 2022-02-21 20:08:41 ~Wielki Szu użyte: 2022-02-21 17:06:39 Szumowin a... nudny się zrobiłeś... | |||
Ł ysy
| silwio. Wielka szmata jest ludzką szmatą. Szkoda pary na tego chłystka. | |||
Ł ysy
| !!!iiii. Nie szkoda Ci czasu na utarczki z Hyclem? Przecież to parkingowy "mundruś ", życiowy idiota. | |||
~Hycel | Ł ysy po czym wnosisz że jestem "życiowym idiotą" i czym to się różni od zwykłego "idioty" | |||
Ł ysy
| Hycel. Po czym wnoszę? Po ilości głupot zawartych w twoich postach. | 1 | ||
~!!!iiii | Łysy wiesz jak mówią "warto rozmawiać" może ktoś zrozumie, że to tylko w teorii i w opowieściach jest biznes prawie perpetum mobile. A tak naprawdę jak się nie obrócić kopią ciebie w tył i trzeba być przezornym aby to było tylko kopniaki :-) | 1 | ||
~Hycel | Iiii pewny nie mogę być bo ostateczne to prezes auto bierze i oddaje. Chwali się że nigdy mu jeszcze nie policzyli dodatkowych kosztów. Raz w środku kierowca wypalił dziurę w plastiku na desce rozdzielczej który element był warty 7tysięcy zł. Dało się to zamaskować za 200zl. Zdeżak przedni prawie zawsze jest do lakierowania, nadkola tylne do wymiany. Z tego co jeszcze wiem prezes nie na wszystko zgadzał się gdy go obciążano za rzeczy które wynikały z eksploatacji pojazdu, wiem że z jedną firmą nawet sądził się. Ostatecznie współpracuje z dbk. Z punktu widzenia kierowcy zwykły lizing jest lepszy ale z drugiej strony kierowcy zaczęli dbać o pojazdy pod wpływem presji prezesa związanej z kosztami dodatkowymi. | |||
~Hycel | Druga kwestia. Firmy wynajmujące skupiają się na estetyce zwrócenego pojazdu nie przykładając wagi do prawidłowej eksploatacji silnika. Pierwsza wymiana oleju jest po roku, nawet jeśli zrobi 120tysięcy km. Między czasie wyświetla się błąd związany z filtrem paliwa wszyscy to ignorują. Potem po pół miliona km comanreil do wymiany. | |||
CHJR
| Czy jest osoba, która niedawno zdała egzamin? i czy wprowadzono nowe zmiany w egzaminie?... kto ma coś na pdf to proszę na email : samijridet95@gmail . com |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.