~Milicja
| Lud jest jednak tę/py, firmy muszą przełożyć koszty na klientów i ciąć koszty aby zostać na rynku, | | | |
~Ordynator jest jeden !
| a bolszweki siedzą i piszą | | | |
~300D
| Milicja kreetyn wydumał że hoho...
firmy muszą ciąć koszty, przełożyc na klientów, normalnie kurna as biznesu. | | | |
~300D
| tee Milicja, skończyleś chociaż ze czszy klasy po podstawówce? | | | |
~Gienio minimalista
| No dobrze bo czlowiekowi normalnemu nie sa potrzebne dobra luksusowe do przezycia. Jak firmy podniosa ceny to sami beda od siebie kupowac bo zaden swiadomy konsument nie bedzie kupowal drogich towarow. Najwyzej sie przerzuci na rower, deskorolke czy rolki. Minimalizm bedzie coraz bardziej rozpowszechniony a nie rozbuchana konsumpcja na kredyt. | | | |
~300D
| ~henio
2021-09-05 11:59:24
heniuś, Polska jest czołowym producentem i importerem owoców, warzyw, mięsa, opon, cementu, miedzi... to tak z grubsza na szybko. | | | |
~henio
| no tak, zaraz zaczniesz cytować mateuszka, że jesteśmy potęgą na całą Europę, niemcy, francuzi itp przy nas to pryszcze | | | |
~skg dk
| szu to przyklad nieroba i zlodzieja ktory zyje na koszt innych jako pisowska patologia przeciez tylko w takim durnym kraju jak pl jest milion bezrobotnych na zasilakach i jednoczesnie wszedzie nie ma rak do pracy | | | |
~Ben32
| ale przynajmniej merytura bedzie 800 e i mozliwosc zamieszkania w Talandii i raz na tydzien masaz u transki, a nie 1100zl i zastanawiasz sie czy oplacic mieszkanie, czy kupic leki, za to co Ci zostanie po odliczeniu jedzenia | | | |
~300D
| heniuś, nie można mieć wszystkiego. nasze miejsce w szeregu uni zostało dawno temu ustalone.
jesteś my robolami uni, dostaliśmy na to w uj unijnego szmalu i mamy zapier... lać, i tyle.
a że doopy nas bolą od gwintowania i ręce od roboty to już taki koszt nazwijmy to, rozwoju hehe.
można powiedzieć- było nie brać tego szmalu- alle to już, jak to mówio- po ptokach. | | | |
~Ordynator jest jeden!
| Wielka Szumowina to politycznie podejrzany element, degenerat społeczny, konfabulant, szmalcownik, szabrownik i pissowska konfitura.
Od rana wali browca pod gs z Sulejokiem, na krzywy ryj. | | | |
~300D
| nie prawda. Wielki Szu chleje od wczoraj ze mną. pijemy za ropuche dziada. | | | |
~kiero
| Nikt nie padnie z tego powodu
Zwiększone koszty zapłaci pośrednio klient końcowy. | | | |
~300D
| klient końcowy... znaczy się denat? | | | |
~300D
| coś w tym jest.
denaci pokryją koszty polityki, miliardy euro trafią w łapska największych złodziei unijnych podatków.
brawo kiero, pierwszy chyba raz napisałeś coś mądrego. | | | |
~Ordynator to dzban.
| Kuku dzbanie jeden wypad z tego forum | | | |
~David
| Ale o co krzycza te wszystkie zwiazki pracodawcow. tlp i innych?Ze po tylu latach wyzysku kierowcow bo inaczej tego nie mozna nazwac maja wreszcie zaczac placic uczciwie tak jak sie nalezy?A na czym polska zbudowala swoja, potege, transportowa?Czy czasmi min. nie na duzo nizszych kosztach zatrudnienia pracownika?Dlaczego zachodnie firmy moga placic kierowca normalnie i im sie oplaci a w polsce zaraz lament ze nie dadza rady, zbankrutuja?Przeciez sporo aut jezdzi na przerzutach, kabotazach i stawki maja zblizone do tych ktore maja zachodni przedsiebiorcy. A jesli nie maja i firmy z polski robia kabotaz czy przerzut po eu za smieszne pieniadze to czy to jest wina kierowcy czy glupiego szefa?Skonczy sie jezdzenie za stawki na progu oplacalnosci bo reszte sobie firma odbije na tanim kierowcy. Ci ktorzy tak jezdza padna i dobrze. To bedzie naturalna selekcja. Wytrwaja tylko obrotni wlasciciele firm transporyowych a reszta przypadkowych, przedsiebiorcow, zbakrutuje. Taka mam nadzieje. | 1 | | |
~Ordynator to dzban.
| Zbieraj szczaw śmieciu jeden. | | | |
~Ordynator to dzban.
| A potem trzep kapucyna. | | | |
~kierowca
| już magistry doktory habilitowane wyliczyły
ciekawe skund
jak łone potrafio tylko wyliczć
kilometry razy pińćdziesiąt groszy
a i to sie trzy razy pomyloooooooooo
:-) | | | |
~Kierowca
| Kumidan. Kwik będzie u jednych i drugich. Ciekawe po której stronie głośniej. Się usłyszy i obaczy. | | | |
~Kierowca
| Ci co będą mieli zostać na rynku transportowym to zostaną i to samo z szoferami. | | | |
~Rafał tir
| O co tyle bicia piany nic się nie stanie a i same szefy podziękują za PM
Bo skończy się straszenie przez kierowców *mi skarbówka talibami i Bóg wie. Czym jeszcze. każdy zajmie się swoją robota kierowcy swoją a szefy swoją.
To tak samo jak wszyscy prywaciaze piszczą jak co roku podnoszą najniższa krajowa i co ktoś zbankrutował nie
A jak nadmiernie podniosą ceny towarów to będzie się opłacać przeciętnemu Kowalskiemu wziąść wynająć busa jechać na Litwę czy Niemcy i kupić zaopatrzenia na cały rok od całą filozofia więc dajmy sobie spokój z tym ujadaniem i róbmy swoje pozdro dla szefów i kierowców | | | |
~henio
| Dziady w gumiakach nie potrafią nawet egzaminu z kompetencji zdać bo nie potrafią logiczne myśleć, to już kombinują, żeby kiero na własnej działalności jeździł
hahhaha na pewno drzwiami i oknami będą sie do was pchać i jeszcze swoją firmę zakładac, żeby dziadostwo w gumiakach dorabiać
odpalać stare 60, zamykać te śmieszne firemki i spiertalać uprawiać pole | | | |
~Kris
| Rafał tir podniesienie kosztów o 200 zł a o 4 tys to chyba jest róznica. Nie sądzisz? Tym bardziej ze 4 tys to cały zarobek z auta. Wiec przedsiabiorca nie moze tego brac na siebie. Stawki na transport pojdą do góry ale nie od razu wiec na początku padna te firmy co nie maja zaplecza finasowego na poł roku. Im wiecej firm padnie tym stawki będa wyzsze ale dla kierowców lepiej nie bedzie. Ci co zostaną w robocie to się bedą bali zeby bezrobotni ich nie wygryzli. A firmom juz nie bedzie sie opłacało brac kolejnych zestawów. Bo dla firm transportowych jest lepiej jak na rynku jest niedobór aut. Dyktujesz wtedy stawki i wybierasz robotę. A nowych dziadów nie przybędzie. Zobaczcie ile teraz ma kosztowac nowy daf - 100 tys euro. Kogo bedzie stac zeby brac leasingi i jezdzic na zero. A czy niemcy wchłoną kilkadziasięt tysiecy kierowców? PO co im to. U nich działąją takie same mechanizmy rynkowe. Wiecej zarobią jak bedzie niedobór aut a w kolejce po 10 kierowców na jedno miejsce. | | | |
~Kris
| proponuję tez pogadac z ludzmi z firm produkcyjnych. Koninktura juz siada. Do lutego to bedzie armagedon. Macie jeszcze poł roku zeby zyc marzeniami o wyjezdzie do niemiec. POtem zycie was brutalnie kopnie w doopę | | | |
~henio
| Najważniejsze, że dziady wyzdychają na zawsze w pisdu | | | |
~Gucio
| Mój szef Niemiec się nie boi żadnego PM, mówi że dobrze wreszcie będzie trochę porządku w tym transporcie. | | | |
~Rafał tir
| Do kris coś chyba co się pomyliło kolego twierdząc że z auta zostaje 4tys to chyba z busa po Polsce przecież nikt nie bierze zestawu w lizing blisko za 500 tys żeby zarobić 4 tysie kto ci takich bajek naopowiadał to z busa jak kiero sam jeździ ma spokojnie 10 z przodu
Poprostu szefy będa mniej wydawać na beemki i porsche
Padną tylko kombinatorzy
Normal na firma zarobi i powiększy flotę bo będzie z czego wybierać jak cfaniaki upadną
Z resztą nawet nie wiesz nie wiecie jakim majątkiem dysponują firmy ktoś kto ma firmę naście lat i noenchula z kasą sobie poradzi to tylko takim naiwniakom jak my szefy mówią że ciemno u nich z kasa
A zauważcie ile towaru jest na giełdzie masa nie do przerobienia jka nie wierzycie to pomyślcie ile czasu czekacie na nowy ładunek 2ndni 1ndzien czy kilkadziesiąt minut | | | |
~Wielki Szu
| Nigdy nie rozumiem i nie rozumiałem tego ze ktoś mnie straszy bezrobociem. Jestem na bezrobotnem już 6 lat. Jest to najlepszy czas mego życia. Mam więcej kasy teraz jak wcześniej kiedy robiłem u dziadów. | | | |