~Mistrz
| jak w temacie... | | | |
~Mistrz
| Ordynator ile dostaniesz za stanie w Anglii? | | | |
~Milicja
| Logiczne jest że za zaistniałą sytuację odpowiada Francja, tak kierowca powinien zgłosić się po zadośćuczynienie, Polski firmy nie mają obowiązku płacić za te dni, chyba normaln że firmy nie zapłacą za stanie kierowcą, a ten coś piszę o 1000zł dodatkowo, | | | |
~//~
| Kwoty Rozporządzenia MPiPS obowiązujące od 01. 03. 2013r.
Wielka Brytania - dieta 35 GBP (31 EUR) ; ryczałt za nocleg 50 GBP (45 EURO; limit na nocleg 200 GBP (181 EUR)
Żaden "pracodawca" / "przewoźnik", ta jeszcze i prywaciarz, nigdy nie zapłaci za pracę, jak i nie wypłaci należności za podróż służbową, więcej niż to co jest określone przepisami zobowiązującego prawa państwa, bo zza swego skąpstwa, nawet za jeden grosz, zadusi się. | -1 | | |
~Milicja
| Kołchoznik miałem nadzieję że taki baran jak ty przemówi chociaż w święta ludzkim głosem, niestety pier/dolisz cały rok, | | | |
~//~
| Po ostatnich wydarzeniach może chociaż ktoś z "kierowców" w końcu zrozumie że tylko przy rozliczenio wypłat zgodnie przepisów pracownk (kierowca), co najmniej, chociaż gwarantowano otrzymuje swoje nie zależnie od okoliczności pracy i ma realne (większe) odliczenia opodatkowania na ubezpieczenie i emeryturę w przyszłości. | | | |
~kiero
| Jaki RYCZALT za nocleg?
Kierowcom się nie należy | 1 | | |
~kiero
| Szoszon nawet w wigilię bredzi | 1 | | |
~Milicja
| Jeden z kierowców mojej znajomej Alicji, postanowił walczyć o swoje 30 tyś zł za ryczałt, zrobił sprawę w sądzie, na drugiej sprawie już chciała tylko 10 tyś zł, na trzeciej żeby Alicja pokryła koszty sądowe, niestety sąd kazał kierowcy pokryć koszty sądowe, | | | |
~Kiero
| Ja ustaliłem że za każdy dzień 1500 plus oczywiście dieta oraz dwukrotność wolnych dni za czas nieobecności w dniach świątecznych | | | |
~//~
| Skrzywdzone kołchożnikami, szoszonami i t. d, nie kompleksujcie, trochę po boli i przestanie. ; -) | | | |
~Jarek
| Na polsze zjedziecie po sylwestrze, tydzień odpoczynku, dziad z 500 zł da, po ramieniu poklepie i znowu" szybki" strzał na UK | | | |
~Szefu
| Kierowcy jak z koziej dup.. trąba. 5 dni postpha i męczenników z się robią. Pojeździli by po Europie wschodniej południowej jak by dostal dosmotr to chyba by zawału dostał. A jak by trzeba było czekać 3 tygodnie żeby sprawdzili towar, tak 3 tygodnie to wogole już by telewizję wzywał | 1 | | |
~Gucio
| Wracam z UK i walę dziadtransa w kły i kopa w jaja by mu już nigdy nie stanął. | | | |
~driver
| Oj będzie nowych bezdomnych po powrocie | | | |
~//~
| Przypominam dla wszystkich prawdziwych i szanujących się kierowców.
Ważnie mieć poprawnie zarejestrowaną w tachorafie czynność podczas znajdowania, a mianiwicie w czasie stojęć jako oczekiwań, w korku. (Uoczpk. Art. 10. ust. 1. "... Okresy pozostawania do dyspozycji ("koperta") obejmują w szczególności czas... oczekiwania na przejściach granicznych oraz w związku z ograniczeniami w ruchu drogowym. ").
Roz. nr 561/2006.
Art. 6.
5. KIEROWCA ZAPISUJE... WSZELKIE OKRESY GOTOWNOŚCI określone w art. 3 lit. b) dyrektywy 2002/15/WE zgodnie z art. 34 ust. 5 lit. b) ppkt (iii) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 165/2014 (*). Zapisu tego dokonuje się ręcznie na wykresówce, na wydruku lub przy użyciu funkcji ręcznego wprowadzania danych do urządzenia rejestrującego...
Dyrektywa 2002/15/WE.
Art. 3.
b) "OKRESY GOTOWNOŚCI" oznaczają:
- okresy inne niż te odnoszące się do przerw i okresów odpoczynku, podczas których pracownik wykonujący pracę w trasie nie jest zobowiązany pozostawać na swoim stanowisku pracy, ale musi być dostępny, aby odpowiedzieć na każde wezwanie do rozpoczęcia lub kontynuowania jazdy lub wykonania innej pracy. W szczególności, do takich okresów gotowości należą okresy, w których pracownik wykonujący pracę w trasie towarzyszy pojazdowi transportowanemu promem lub koleją, jak również okresy oczekiwania na granicy lub wynikające z zakazu ruchu...
Przerwy i odpoczynki ("łóżko") spełniają swoje warunki tylko wtedy gdy znany jest czas ich trwania. | -1 | | |
~kiero
| Lepiej juz mieć procent od frachtu | 1 | | |
~dziod
| Nie bądź głupi. Za 1000 złociszy chcesz się sprzedać? Ja proponuję 1000 eryków | | | |
~Kiero
| A co to? Znikną trol Cyprian a pojawił się trol szoszon? | 1 | | |
~Kiero
| Ile to czasu ktoś poświęca żeby wprowadzić w błąd społeczeństwo.
Komu bardzo misi zależeć na usunięciu polskich kierowców.
Gdzie pójdziecie jak już dopną swego?
Nie pytam złośliwie. Macie jakaś alternatywę? W innych zawodach sytuacja wyglada podobnie. Wszędzie Ukraina. | | | |
~Kiero
| Oj kierowcy, kierowcy. Nikt wam źle nie życzy. Wszystko robocie sobie sami. Później wystarczy was kolejny raz okłamać. Wskazać niby winnego. Robocie bezmyślnie co wam każą. | | | |
~dziod
| Do kiero : a co mają robić?
Jak chcą zarabiać te 7, 8, 9 to muszą być grzeczni, bo Ukraina i Białoruś czeka i nie narzeka | | | |
~skg dk
| alanki co nigdy nie byly w wojsku zrozpaczone teraz trzeba pokazac jak byc twardym to placza na yt | | | |
~//~
| Najgorszy dla pracownika doradca to jest przełożony, kierownik i pracodawca, ta jeszcze zawoalowany. ; -) | 1 | | |
~Kiero
| Jak to co.
Nie oddawać miejsc pracy.
Robią to bezmyślnie od dłuższego czasu. Już połowa z nich oddała swoje miejsce.
Nie rozumieją ze są zastępowani tania siła robocza. Zostaną w całości wymienieni. Już stracili karte przetargową. Powili zaczynaja być mniejszością. A co może mniejszość?
Nic.
Cieszą się teraz z własnej głupoty.
Sami ciężko pracują na swoją klęske.
Tylko czy pan kierowca ma na tyle rozumu w głowie żeby zrobić coś w tej sprawie.
Raczej nie. Idą na łatwiznę. Za głosem manipulantów. To dla nich dobrze brzmi. Wiec lecą jak ćmy do ognia.
Bardzo mi przykro ze przeciętny kierowca Polak jest tak mało inteligentny. Tak leniwy, żeby sam o siebie nie chciał walczyć.
Trzeba będzie całkiem zapomnieć o panach kierofffcach.
Szanujmy ci, tak szybko ustępują miejsca taniej sile roboczej. | | | |
~skg dk
| taniej? podobno upowcy zarabiaja wiecej tak tu pisza | | | |