~Krzysiu
| A ja bym w pierwszej kolejności wywalił tych gosci z wymian czwartkowych. Wiekszosc tych starych capow ustawia się z planingiem i psuje od początku atmosferę w firmie. Siedza chachmety na ławce i tylko jak jest źle nie dobrze i rabia tylek. Co za ludzie. Z wrzystkimi przemytnikami tytoniu na uk powinien zrobic szef porzadek-tym bardziej wiedza kto i co. Juz nie wspomnę o pijaństwie. Normalni i ci którzy chcą pracować zostawiani są w domu a znana grupka kudlaty i reszta jezdza jak chcą. | | | |
~Kierowca
| VTS Łozienica dobra firma i zarobki | | | |
~Kierowca
| W VTS mają dobre podejście do pracownika. Polecam firmę | | | |
~Jojo
| Dobra kur, wa już wiemy że Łobżenica dobrze płaci
Spier, dalaj | | | |
~PolleyTournaiRungis
| CNA00000 to jest z tych który nie ma problemu aby przekroczyć czas jazdy albo pracy o pare godzin na każde pierdnięcie planistów. Pojechać bez karty na warsztat? Nie ma problemu. Dup@właz który dy//a na paleciaku i ustawia pauzę na tacho. Holendrusy z Nijmegen się śmieją z tych nadgorliwych kr*ynów. Niech zwalniają będziecie biegiem latać po firmach. Niektórych starych draj (fraj) erów jak rozdziela to pampersy będą zakładać na pojedynczej ; P Teraz szybko szybko byle z kabiny do kibla i sie chowają. Kiedyś stali fajeczki smichy chichy a aktualnie trą pośladami. Tfu | | | |
~Bobo
| ~PolleyTournaiRungis . Teraz to norma wracasz ze zbiórek z dr a tacho wy*e na maxa weź zrób wydruk i opisz gepard płaci... cha cha cha... | | | |
~Bobo
| Znam takich co po dwie godziny czas pracy przekroczą bo trzeba na nijmegen zjechać bo Damian patrzy... | | | |
~Rudy pit
| Bo jesteś wielki ave Cezar... | | | |
~Rudy pit
| Achtung achtung... ten okręt tonie powoli... | | | |
~Janusz
| A kto teraz rządzi w HSF był Paweł Stosik i ten cały śmieszny Cezary? ?? | | | |
~kierowca
| Po co piszecie kmioty bzdury i złe
wyrażacie na parkingach o Damianie. Do pięt temu gosciowi żaden z was nie dorasta!Po co te gadki za plecami. Gdyby nie Gerard i Damian to by tej firmy nie było taka jest prawda. Szacunek kmioty i trochę oglady a jak komuś nie pasuje może iść gdzie indziej. Dzis nie jest czas zeby pockakiwac robi się niestety paskudnie na rynku. | | | |
~robert
| Fakt jest niezaprzeczalny thebile na pauzach robią rozładunki, żrą dopiero na koniec szychty żeby tylko głębiej w d. upe wejść planiście, jeszcze chlają do odcięcia. Żebyście wiedzieli co tak naprawdę myśli góra o tych typach. Holender jak przegina tacho to ma konkretną kasę i extra dietę za sam wjazd do de. | | | |
~d. upa
| Co się dzieje z naszym A. dasiem lay bay nożownikiem bo słuch o nim zaginął?Zaszyło się tu pewnie w kiblu na poleyu-ucieczka przez wymiarem sprawiedliwości z nijmegen (balonikiem) w oczekiwaniu na otwarcie sezonu nowej szopy w calais o nazwie Dziupla pod przeterminowana ostrygą. | | | |
~Płock
| Panowie dlaczego nie robi się wpisów manualnych w firmie?Dostalem ostatnio na dk wysoka kare. To jest nie zgodne z prawem. | | | |
~Bubu
| Bo ludzie o ksywce Płock to są cioty i lachociągi.
I dun wie że takich trzeba kasować.
Ty parówo. | | | |
~Bubu
| Idź do biura w Szubinie i spytaj czemu nie..
Ty parówo Płocka | | | |
~Bubu
| what are you doing here | | | |
~Bubu
| Zbyszek siedzi dalej na NK bo ma rodzinę w Szwecji i Danii i ma korzyść knur stary... | | | |
~Bubu
| Siwy ped... al... ja ten z makowarska co sprzedaje dalej ludzi... niebawem wyjdzie na jaw... | | | |
~Bubu
| Wszystko ma swój czas | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Plusy to chyba jedynie takie, że jest to głównie jazda z kurierką i kierowca nie uczestniczy w załadunku i rozładunku, głównie jazda po magazynach a nie po jakichś dziurach. Więcej plusów raczej nie ma. Kasa kiepska 350zł dniówki ponadto system 3/1 i podwójna obsada na Mercedesach w najbiedniejszej wersji, gdzie nawet fotel pasażera nie jest pneumatyczny tylko siedzi się jak na taborecie. | | | |
~Hans
| Jazda Audi VW tylko na Niemcy. Płacone za kółko. Jak jedzie się do Ingolstadt to przez Czechy. Odgórny zakaz stania w Czechach na długą pauze. Nie masz czasu żeby przejechać knedla to stoisz na Kudowie lub Rozvadowie. Nocki, duuużo nocek. Rozładunki również często w nocy. Wyjazdy różnie, w poniedziałki, soboty, ale najczęściej w niedziele. Dwutygodiowy czas jazdy często przekroczony. Wracasz w sobote i telefon od prezesa. Może byś wjechał ma myjnie bo jest czas. Jedyny plus to własny warsztat i zadbany tabor. Poza tym orka za przeciętne pieniądze | | | |
~Hans
| Jazda Audi VW tylko na Niemcy. Płacone za kółko. Jak jedzie się do Ingolstadt to przez Czechy. Odgórny zakaz stania w Czechach na długą pauze. Nie masz czasu żeby przejechać knedla to stoisz na Kudowie lub Rozvadowie. Nocki, duuużo nocek. Rozładunki również często w nocy. Wyjazdy różnie, w poniedziałki, soboty, ale najczęściej w niedziele. Dwutygodiowy czas jazdy często przekroczony. Wracasz w sobote i telefon od prezesa. Może byś wjechał ma myjnie bo jest czas. Jedyny plus to własny warsztat i zadbany tabor. Poza tym orka za przeciętne pieniądze | | | |
~Hans
| Jazda Audi VW tylko na Niemcy. Płacone za kółko. Jak jedzie się do Ingolstadt to przez Czechy. Odgórny zakaz stania w Czechach na długą pauze. Nie masz czasu żeby przejechać knedla to stoisz na Kudowie lub Rozvadowie. Nocki, duuużo nocek. Rozładunki również często w nocy. Wyjazdy różnie, w poniedziałki, soboty, ale najczęściej w niedziele. Dwutygodiowy czas jazdy często przekroczony. Wracasz w sobote i telefon od prezesa. Może byś wjechał ma myjnie bo jest czas. Jedyny plus to własny warsztat i zadbany tabor. Poza tym orka za przeciętne pieniądze | | | |
~Lun
| I co pomidor pewnie w szoku ze związki zawodowe powstały teraz kolor pomidora zrobi sie fioletowy | | | |
~CNA
| Jakie związki? Już widzę moc | | | |