ID: 248266
Ilu kierowców powinno przypadać na 1 ciągnik z naczepą w firmie, która przewozi ładunki z Pl na tery
ID: 248266
ID: 248266
najdalej do Francji
najdalej do Francji
Posty (29)
Magdallena
| jak w temacie... | 3 | ||
Magdallena
| na terytorium UE (ucięło) | 3 | ||
~Ordynator teraz Pan! | 1×1. Wszystko w temacie. | 4 | ||
~świetlicowa | mnie już bardzo nie chce się robić - więc co najmniej dwóch | 3 | ||
~kierowca | Jeden zawodowiec z UA w budzie w systemie 3-6 mies załatwia każdy temat. | 1 | ||
kiero82
| Ciągnik siodłowy powinien być przypisany tylko i wyłącznie do jednego kierowcy. Wtedy o auto i porządek się dba, a "skakać" co chwilę po innych kabinach, to tak, jakby wpuszczać co chwilę obcego do swojego łóżka. A na samą myśl, że są tacy ludzie, którzy kąpia się dwa razy w tygodniu, albo i rzadziej, to całkowicie eliminuje pewne systemy pracy. | 3 | ||
Magdallena
| bardzo dziękuję za odpowiedzi | 2 | ||
~Ireneusz | Kiero największe brudasy to alkoholicy, palacze i osobniki gotujące w kabinie. Alkoholicy potrafią nie trzymać moczu potem masz jakieś zacieki na leżance lub ścianie. Palacze smrodzą w kabinie potem myślą że tego nie czuć. W obu powyższych przypadkach pomaga najczęściej wystawienie rachunku za czyszczenie kabiny jak się nie na uczy to znowu. Co co używają plaka do maskowania swoich brudów to już całkiem de*ile. Zwykle w firmie najgłośniej o czystości gada największy brudas sprawdzone w praktyce. Łóżka po niemających się choć raz dziennie, przepoconych kierowcach można dostać w lecie. Po alkoholikach i palaczach przez cały rok niestety. | 1 | ||
~Ireneusz | Odnośnie gotowania to nie mam na myśli gotowania wody bo to tylko wilgoć która szybko wyparuje tylko zdarzają się cudaki co nawet smażą w kabinie. | -1 | ||
~Miły kierowca | ~Ireneusz Zwykle w firmie najgłośniej o czystości gada największy brudas sprawdzone w praktyce. Czyż bys mówił sam o sobie, czasami lepiej przemilczeć niz palnac głupotę! Ja palę i nie śmierdzi w kabinie! wystarczy umyć i wyprac w srodku, a nie maskowac zapachami od ktorych glowa boli. | 3 | ||
~Transportowski | 2/1 czyli 2 na 1 auto pozwala maksymalnie wykorzystać auto, i żadne tam 1 na 1 auto. Gonić leni. | 1 | ||
~Driver | Tyle żeby auto średni przebieg z roku miało ok 140tys u mnie się sprawdza 3ua na 2 auta | 1 | ||
~Ireneusz | Miły kolega pieprzysz jak potłuczony choć też masz trochę racji w tym co napisałeś. Nieraz przejołem auto po kierowcy niby czyscioszku a okazało się że to brudas po wywiadzie wychodzą inne ciekawostki typu alkoholik lub palacz. Jeśli przed zdaniem auta bierzesz miskę w rękę i zmywasz auto wodą z płynem od góry do dołu nie inaczej to chwała ci z to bo nie każdy wie nawet jak dbać o czystość. | 1 | ||
~Driver | U nas jest człowiek który ocenia czystość jeśli jest coś nie tak to wchodzi firma sprzątająca kasuje 200pln Panu kierowcy i po sprawie auta są czyste zawsze a jak raz zapłaci to przy następnej okazji zdania jest jak pupcia aniolka | 1 | ||
~Ireneusz | A z alkoholikami miałem do czynienia kilkadziesiąt już lat temu u pewnego dziada. Alkoholik z tego co widziałem bardzo dobrze się maskuje, kalkulatorek ma w głowie, jednym spojrzeniem potrafi ocenić człowieka, robi wiele rzeczy na pokaz, dobrze żyje że spedytorem, długo by wymieniać. Firma gdzie widać że nawet jedna osoba łoi trzeba omijać bo nic dobrego z tego nie wyjdzie. Alkoholik dla własnej obrony potrafi kablować na innych tak tak. A że zwieracze mu puszczają i sra na leżankę, fotel, ściany do tego rzyga to już cicho sza. Sorry ale z palaczami syfiącymi popiołem, dymem który wnika w tapicerkę, wypadającymi dziury jest podobnie choć temat lżejszy. | 1 | ||
~portugos el swietos | Ireneusz>a w zusie byłeś? | 1 | ||
Bodhisattwa
| Dla mnie idealny układ to dwóch kierowców na jedno auto. Kierowcy pracują w systemie 2/2, a auto cały czas zarabia i jest zadbane. Ponieważ zwykły człowiek pracuje 8h a kierowca 15h, dlatego kierowca powinien pracować w systemie 2/2. | 1 | ||
~Andrzej | Zaś się dziady ogarnąć nie mogą | 1 | ||
~Andrzej | Ej polsza to nie zachód Oboddcie się | 1 | ||
~Andrzej | Albo idźcie na wschód | 1 | ||
~portugos el swietos | Driver>zwolni sie z tak dziadoskiej firmy... co to kuzwa ma być? Człowiek oceniający czystość? Głymbie, a w wojsku byłeś i wiesz ze broni do konca sie nie wyczysci!!! To jak można w takiej dziad firmie pracować? Co to za etat jest? Człowiek oceniający czystość? Jakaś szkoła dla de bi li, co muszą posprzątać auto bo pan i władca zaraz przyjdzie i bedzie ocene wystawiał... ja pie rdo le co za kr*yn!!! | 1 | ||
~Andrzej | Ten admin z UK wie co mówi | 1 | ||
~Andrzej | Ten z portugali może się bujać | 1 | ||
~Magdalena | Co to znaczy system 2/2? Że kierowca 2 tygodnie pracuje i ma 2 tygodnie wolnego? | 1 | ||
~3000zl | Gienio ; ) Tu wiesz z jakiego powodu się uśmiecham :) | 1 | ||
Bodhisattwa
| Pani Magdaleno, dobrze się Pani domyśla. System 2/2 to 2 tygodnie pracy i 2 tygodnie wolnego. Kierowca w takim systemie wykona o 1/4 mniej pracy niż kierowca w systemie 2/1, a zatem wystarczy mu zapłacić o 1/4 mniej i wówczas finansowo w ogóle Pani nie odczuje przejścia na ten system. Ma on same zalety. Kierowca jest wypoczęty, zadowolony z pracy i ma normalne życie rodzinne. A dla Pani zaletą jest to że ma Pani zadbane auta. Bo jak na jedno auto przypada tylko dwóch kierowców to jest ono zadbane, usterki są zgłaszane, wyposażenie nie ginie, a co najważniejsze auto nie ma przestojów i cały czas zarabia. Aktualnie szukam pracy w systemie 2/2. więc jakby co to jestem do dyspozycji. Pozdrawiam, Adam. kom 509 837 342 | |||
~3000zl | Bodhisattwa, wszystkie systemy 50/50 optymalnie rozwiązują problemy kadrowe. Z minusów wymienię większą ilość kierowców. A to przekłada się na większe koszta. Z własnego doświadczania wiem, że część szoferów posiada zdecydowanie większe potrzeby finansowe i nie dla nich 2/2. Można utrzymywać podobne systemy. Jednak ustalenie głównego nurtu wymaga innych założeń. Podsumowując, system dobry, warty polecenia. Szczególnie dla dogadanych kierowców ze specyficznymi wymaganiami. Muszą to być ludzie ułożeni. Oszalałe buractwo grasujące z firmy do firmy rozniesie każdy system w drobny mak. Niewątpliwie jest to wabik dla normalnego człowieka. Człowieka, który pracuje żeby żyć, nie odwrotnie. Pozdrawiam | |||
~świetlicowa | trzy tauzeny- pierwszy raz przemówiłeś ludzkim głosem | |||
~Remik | Driver u nas auta robią ok 240 tyś km w roku ale do tego trzeba odpowiednio transport ogarniać ps i jest codziennie na bazie i kierowcy w domu |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.