~Pan teraz O!
| Za inne pieniądze wozi się stal.
Za inne owoce, kwiaty lub wyroby tytoniowe.
Czy klienta musi obchodzić ile przy danej wadze towaru spali auto? | 1 | | |
~Roman
| Koledzy - 10 lat temu latało się po 1eur/1km. Od tamtej pory ile wzrosły koszty? Czy Wy w ogóle liczycie to?? Ja wolę nie pojechać niż jechać za grosze. Jeżeli każdy przewoźnik by tak podchodził do tematu to stawki momentalnie poszły by do góry i by nie było tematu! | 1 | | |
~kris
| Romek 10 lat temu stawki były takie przestałes jezdzić a rynek nawet tego nie zauważył. Mało tego obnizył stawki. Wniosek? NIc nie znaczysz na rynku. Albo sie dostosowujesz albo odpadasz. Rynek w kazdej branzy dąży do obnizenia kosztów. 20 lat temu na stali zarabiało się 20-25% teraz jak ktos ma 5% to jest super. I tak w biznesie sie liczy. Jak cos daje 5% rocznie to jest to dobry interes | 1 | | |
~tylkoPRAWDA
| 5% rocznie kolego KRIS to masz inflacji. Są biznesy pasywne które dają dużo więcej (np rynek nieruchomości w pewnych aglomeracjach) więc jak chcesz na transporcie mieć rocznie 5% to powodzenia Tobie życzę! | 1 | | |
~Zainteresowany
| Pan duże o ty dalej nie rozumiesz o czym ja pisałem.
Pisałem do Romana jako do przewoźnika którym jest on i ja, że nie zawsze jest tak, że nie opłaca się jeździć np poniżej 1. 3E. Bo gdy masz lżejszy ładunek to auto Ci mniej spala i więcej zaoszczędzisz na paliwie niż jadąc za parę centa więcej ale z bardzo ciężkim ładunkiem gdzie spalanie masz 7 litrów na 100km większe.
Co się bardziej opłaci robiąc np trasę 2500km:
Kwiaty gdzie spalanie masz 25l/100km za 1. 3e za kilometr waga ładunku 10ton
Czy
Cebu la gdzie spalanie masz 37l /100km za 1. 35E kilometr a waga ładunku to 24-25ton
O to mi biega | 1 | | |
~kris
| tylko Prawda to ze masz jakąś niszę na której zarabiasz więcej to nie jest reguła ekonomiczna. Duze firmy które obracają milionami zadowalają się 5% a to ze mały geszeft sie wtedy nie opłaca nikogo nie interesuje. Dlatego małe firmy są eliminowane z rynku w kazdej branży. Patrz transport, handel, rolnictwo. Nieruchomości również. To ze Zenek zarobił parę złoty na jednym mieszkaniu to jego szczęście ale w duzej skali nie da sie tego powtórzyć | 1 | | |
~Roman
| Kolego ale duże firmy mają też duże koszty i w pewnych aspektach są nieelastyczne. W momentach przestoju mała firma gdzie jeździ właściciel ewentualnie z wspólnikiem może auto odstawić na miesiąc czy dwa na parking i zająć się czymś innym po czym wrócić znowu do biznesu jak koniunktura się poprawi. Duża firma tego nie może i padnie. Natomiast małe firmy mogą zbijać koszty łącząc się w różne np stowarzyszenia jak ta wspólna grupa zakupowa która zrzesza już w PL małych przewoźników i pozwala kupować paliwo w cenie jak najwięksi gracze na rynku czy też inne koszty pozwala obniżać (opony, oleje, ubezpieczenia, finansowanie itd). Jednak wymaga to współdziałania małych a z tym największy problem - tutaj każdy każdemu wilkiem i prawie każdy każdego opluwa nie wiedzieć czemu!? Ja nadal uważam, że nie ma tutaj żadnych 5% rocznie ale wielokrotnie więcej a jeśli masz z tego serio 5% to lepiej zmień branże kolego. | 1 | | |
~Roman
| ps. kolego Premium a zdradzisz co to za spedycja? ewentualnie na priv jak byś mógł romanewas57@gmail. com | 1 | | |
~Maniek-Miedźna. (SPS)
| Chłopacy znajomi jeżdzo na Francje Hiszpanie chłodniom majo na siebie za 1, 50-1, 75eur. Poniżej jak 1, 50eur nie schodzo. Od 2, 5roku majo działalność. | 1 | | |
~kris
| Roman moze napisz do prezesa Waberer albo Giretki zeby zamkneli biznes bo ich 2, 5 % to bezsensu. | 1 | | |
~Roman
| Jak ktoś ma 100mln USD w obrocie i z tego 2, 5% to lepiej niż na lokacie w banku gdzie w CHF masz procent ujemny. Ale i tak dam sobie uciąć nie powiem co, że to są bzdury te 2, 5% czy 5%. Oni mają to tylko na papierze kolego KRIS po wypłatach rzędu 10mln USD rocznie z premiami dla siebie i jeszcze wyciągniętą kasą przez spółki OFFSHORE w Delaware czy na Bahamach. Już Tobie kiedyś pisałem o optymalizacji kosztowej - tak samo jest optymalizacja podatkowa i płacz jak to c*owo idzie, że się wyszło na zero! | 1 | | |
~Roman
| ps. kolego Maniek a konkrety jakieś możesz podać? Jakiś telefon może do kogoś czy coś? Jak to realny kontakt to na pewno nie będziesz na tym stratny! | -1 | | |
~Maniek-Miedźna. (SPS)
| ~Roman
Oni jeżdzo dla siebie swojim kamionem. Majo jeden zestaw dla siebie narazie. | 1 | | |
~Roman
| Maniek - ja to rozumiem. Chodzi mi o to dla kogo oni jeżdżą - pod jaką spedycją... | 1 | | |
~Roman
| ps. kolego zainteresowany a propos spalania - ile na dobę pociągnie Ci agregat w tamtym klimacie przy ładunku o temperaturze mrożonki a ile np kwiaty? Ewentualnie ktoś inny wie? Bo to będzie minimum z 50 litrów na dobę przy mrożonkach? | 1 | | |
~Zainteresowany
| Na kółko ok 5 tysięcy kilometrów ok 60-70litrow
Zależ y też jaka temperatura i czy agregat ustawiony na ciągłą czy automat jak automat i np 5-6stopni to na 5000km schodzi nawet do 40l | 1 | | |
~Kieroldek
| Roman średnią 2L sobie załóż na godzinę, raz będzie odrobine mniej a w upały na mrożonkach więcej ! | 1 | | |
~Roman
| Ok kolego zainteresowany to jak Ci wychodzi tylko 60-70l na kółko 5tys km?? Chyba, że robisz to bez pauz?? | 1 | | |
~Pan teraz O!
| O czym wy tu ludzie bredzicie?
Agragat agregatowi nie równy, towar towarowi też.
W drodze na Iberię frigo dostawało piertolca (ja razem z nim), przy powrocie mało kiedy się włącza.
A jeśli już to zrobi, to tylko na chwilę. | 1 | | |
~kiero
| Roman on meble wozi głównie. | 1 | | |
~kiero
| załadował towar nieschlodzony to później gupek się dziwi | 1 | | |
~Pan teraz O!
| Idiota się wysił.
Przy towarze który nie ma odpowiedniej temperatury, agregat maksymalnie w kilkadziesiąt godzin doprowadzi temperaturę do normalności.
W przypadku owoców lub warzyw, doprowadzi tylko zewnętrzne warstwy palet.
Reszty czujnik nie wykryje.
Ale co czub może o tym wiedzieć? | 1 | | |
~zcx
| panie nikt
bredzisz. | 1 | | |
~Pan teraz O!
| Dlaczego? | 1 | | |
~zcx
| proponuje na rozładunku pomierzyć temperatury a nie pisać głupoty | 1 | | |
~Pan teraz O!
| Jesteś głupi w tym temacie. | -1 | | |
~zcx
| tyle masz do powiedzenia transporcie chłodniczym.
Ale to nie nowość. | 1 | | |
~Pan teraz O!
| Nigdy nie schłodzisz środkowej palety tak jak zewnętrznej.
Różnica temperatur zawsze pozostanie. | 1 | | |
~Pan teraz O!
| Idiota zawsze zostanie idiotą zcx, czy jak ci tam. | 1 | | |
~zcx
| dobrze ci kiero napisał
załadował eś towar źle przygotowany i później zdziwiony że agregat się siny robił. | 1 | | |