ID: 248095
350 zł dniówki
ID: 248095
ID: 248095
Płacę moim szoferakom 350zł dniówki i dochodzę do wniosku, że to jest stawka za duża. Dziennie odbieram kila czasem kilkanaście telefonów os szoferów z innych firm, którzy chcieli by do mnie przyjść do pracy - moje pytanie do was - ile wy płacicie swoim szoferom, ze tak bardzo chcą do mnie przyjść? Podobno niektórzy jadą za 0, 40 lub 0, 50 groszy - GOŁE czy to prawda?
Płacę moim szoferakom 350zł dniówki i dochodzę do wniosku, że to jest stawka za duża. Dziennie odbieram kila czasem kilkanaście telefonów os szoferów z innych firm, którzy chcieli by do mnie przyjść do pracy - moje pytanie do was - ile wy płacicie swoim szoferom, ze tak bardzo chcą do mnie przyjść? Podobno niektórzy jadą za 0, 40 lub 0, 50 groszy - GOŁE czy to prawda?
~Biznesmen z jajami*.icpnet.pl
*.icpnet.pl
Posty (280)
~kris | Oczywiscie mozna zmienic zawód tylko jak gospodarka leci w dół to na budowach tez nie potrzebują ani na magazynach ani na cieciówkach. Na duzej firmie na slasku na bramie było dwóch cieci teraz będzie jeden. Myslicie ze przyjmą byłego kierowcę? Firmy szukają oszczedności na wszystkim i to nie tylko firmy transportowe | 1 | ||
~skg dk | L ysy w poscie z 11. 23 ujawniles brutalny sposob w jaki nieroby zostana wyprostowane niestety jest to prawda | 1 | ||
~Borewicz07 | Kris już odpowiadam WCALE. | 1 | ||
~kris | Borewicz niestety nie zartuję bo nie jest mi do smiechu. Bo po du. pie dostaja wszyscy po równo. Ja tez | 1 | ||
ninobzik
| Ameryke odkrywacie na nowo?? Głupi to wie a gumniaki się podniecają. Wiadomym było że pis z jego chorymi pomysłami, zdołuje polską przedsiębiorczość. Spowolnienie gospodarcze wisiało w powietrzu. Ja pirtole, prawdy objawione gumniaków. Może tak coś odkrywczego powiecie?? Jakie szefy, taki transport, ., ; czyli leży i kwiczy. Szkoda czasu na gadkę z wami | 1 | ||
~kris | Kazdy jest cwaniakiem do czasu | 1 | ||
Puchacz1
| ~kris Przy podwyżkach, każdy z nas będzie miał realnie mniej. Nie tylko kierowcy, kieroffcy, przewoźnicy i Paździochy. Wszyscy. Też Ci którzy szczycą się pracą jako wersja exportowa. Bo za przykładowe 2000euro zakupią realnie mniej w 20020r niż w roku 2019. | -1 | ||
Puchacz1
| Za bardzo wybiegłem w przyszłość. W 2020roku miało być. | -1 | ||
~skg dk | nieroby w ch nie widac kryzysu takiego ale wolalem na wszelki wypadek zostac w starej firmie ze stazem 3 lata niz isc do nowej nawet za wuecej ale za swierzego bo jak faktycznie cos sie stanie to mnie wyrzuca pierwszego zrozumiano nieroby??? trzymac sie firm i nie marudzic bo byle tapniecie a wszyscy nowi na ulice jasne?? | 1 | ||
~kris | Puchacz dlatego piszę ze wszyscy dostana po du. pie | 1 | ||
~Borewicz07 | Kris ja wszystko rozumiem, Ciebie również, bo rzeczowo mówisz w porównaniu do formowych troli. | 1 | ||
ninobzik
| Co ciekawe gumniaki martwią się o posady szoferów. Panowie zacznijcie dumać nad własną egzystencją. Za 3 tysie nikt wam za kiermane nie wsiądzie. Kogo zatrudnicie?? Małpki z ZOO nauczycie powozić?? Zresztą sami doprowadziliście do obecnej sytuacji, że fraht z Antwerpi za 500 euro do PL łykacie jak głodne pelikany. Ręce opadają a logiki w tym nie znajdziesz | 1 | ||
~skg dk | na szszescie euro do chf od dawna 1. 09 a kiedys pracowalo sie na sztywnym kursie 1, 20 i tez sie czlowiek cieszyl ze ma wiecej jak inna niemiec nawet 3 razy tyle mieszkajac w de | 1 | ||
ninobzik
| No tak, ale skoro zaniżało się frahty to obcinało się stawkę kierowcy. I co?? Do jakiego poziomu można zejść?? Ano już powoli poziom zero osiągniecie, co dalej?? | 1 | ||
~Transportowski | nino idioto - kierowca nie ma nic do powiedzenia, to ostatnie ogniwo w łańcuchu logistycznym. Możecie albo podjąć prace albo iść pod Urząd Pracy. Ekonomii nie oszukasz, możecie się licytować, a i tak będziecie grzecznie jezdzic po 1200-1400 EURo i dalej wypisywać głupoty o podwyżkach. Forum wszystko przyjmie. | 1 | ||
~kris | NInobzik nie mogę sie z toba zgodzic to ze frachty spadaja nie jest wina przewozników. po prostu jest mniej ładunków. A system ma pewną bezwładność i nie mozna sie tak szybko dostosować. Dam ci przykład w maju w hucie na slasku było do wywiezienia 50 tys ton czyli 2500 transportów czyli 125 na dzien a listopadzie 27 tys ton czyli 1300 transportów na miesiac czyli 65 na dzien. I jak ty chcesz sie przystosowac do takiej skokowej zmiany. Aut nie pozbędziesz sie z dnia na dzien nowej roboty nie znajdziesz bo gdzie indziej podobnie. Jedynie co mozesz to walczysz o ładunki w nadzieji ze sytuacja się poprawi za kilka miesiecy i jakos dotrwasz do tego czasu | 1 | ||
~Borewicz07 | Kris tu nikt nie cwaniakujeć. Majac do wyboru jazda po kraju za 2500 a być cieciem w bialej koszuli w krawacie na markecie i patrzac w monitor tez za 2500zl, to oczywiście, ze wybiorę prace ciecia ; ) | 1 | ||
ninobzik
| dobry padło tobie na okulary?? Trzymać się firmu typu Łysy?? Zajefajnie, przecież ten pajac ciągle kryzys wieści, bijąc pianę, tylko po to aby płacić jak najmniej. Polski dziad złodziej od lat bazuje na takiej propagandzie. | 1 | ||
~skg dk | bziku o tzw, dziadow sie jie martw zawsze sie znajdzie jakis pracownik co potrzebuje kasy bo nie ma skad wziasc takie jest zycie a kazdy chce utrzymac to co ma za wszelka cene | 1 | ||
~Transportowski | O ile oczywiście ktoś będzie chciał was zatrudniać. Osobiście polaczków już nie chce zatrudniać. | 1 | ||
~kris | Borewicz poniekąd masz rację tylko jest jedno ale w tym markecie muszą byc przyjęcia na ciecia. A sytuacja jest taka ze rosnie minimalna i firmy ochroniarskie tez szukaja osczednosci wiec z 3 cieci zostanie 2 | 1 | ||
~skg dk | z tego co wiem to L ysy bardzo dobrze placi i ma luz czasem kogos potrzebuje jak kazdy ale takie gwiazdy adaru okrzyczane jak u nich jest swietnie moga mu najwyzej buty wyczyscic uwierz mi dk zna zycie dlatego stac mnie na audi rs 6 i bmw 645ci mimo ze pracuje jako kierowca | 1 | ||
ninobzik
| Kris, ja ciebie rozumiem. Z tym że biję do tych, którzy w okresie prosperity, byli tak pazerni, że auto na święta wracając, musiało kulać ładowne do PL. Zatem sami uczyli spedycje, że łykną wszystko, pojadą za koszt paliwa. W ten sposób pokazując że można taniej aniżeli przyzwoitość nakazuje. Teraz nie ma nad czym płakać, trzeba pasa zaciskać i pchać ten wózek ale taka gadka łysego i jego klakierów, jasno pokazuje na kogo mają zamiar przerzucić koszty stagnacji. Zenada i pazerność nadal nimi kieruje | |||
~skg dk | ten co ma kase zawsze bedzie rozdawal karty w zyciu bo takie jest zycie hahah | |||
~Transportowski | Także koledzy prac majtki, suczyć kalesony, gotować grochówkę i po Nowym Roku wypad do budy stróżówki lub ciężarówki. | |||
~Borewicz07 | To był tylko przykład. Ale wracając do transportu. To jest chyba jedyna dziedzina gospodarki, gdzie linii pracodawca-pracownik jest bardzo z konfliktowana. | |||
ninobzik
| Dobry poniekąd masz rację, z tym że dziad kierowca zatrudnia się u dziad psiewożnika i wspólnymi siłami degenerują rynek. Zarem gdzie miejsce dla zdrowej konkurencji?? Wychodzi na to, że ci normalni także muszą taplać się w rynsztoku byle by przetrwać. Widzisz tutaj logikę? | |||
~kris | Ninobzik ja ciebie tez rozumiem tez sie oburzam jak mi klient obnizyl stawki. Ale prawda jest taka ze firma transportowa moze jedynie oszczedzic na kierowcy. Mozna oczywiscie mowic ze to nie fair itd ale jakie są mozliwosci? najwieksze koszty to kredyt/leasing, paliwo wypłata, Na dwa pierwsze nie masz wpływu albo bardzo ograniczony. Zostaje wypłata. A ze grabie grabią do siebie to jak pracodawca ma wybór przetrwać obinizajac wypłaty albo zwinąc interes to wiadomo co wybierze. Ty tez bys tak zrobił. tak dziala instykt samozachowawczy | |||
Ł ysy
| Panowie, tym którzy koniecznie po Nowym Roku chcą zarabiać /jak to piszecie/ mon 10500zł pozostaje losKoziołka Matołka. Szukajcie swojego Pacanowa. Pamiętajcie o jednym, Koziołek Marołek mógł sobie pozwolić na szukanie, wy nie. Po pierwsze, żony wygonią z domu pajaca, którego po kilku tygodniach gonią z roboty. Po drugie, po kilku probach zarobienia wyśnionych 10500zł, kolejnej próby nie będzie. Nikt nie zatrudni kolesia z biblioteką świadectw pracy. To tyle. | |||
~skg dk | bziku na tym rynku konkurencja jest sprowadzona do poziomu absolutnego zezwierzecenia i nie ma zadnej litosci jak ktos jest cienki jest zjadany od razu dlatego trzeba szanowac takich ludzi jak L ysy z kontaktami na wschodzie i wiedza ale wy nieroby nie znacie sie kompletnie na niczym dlatego zawsze bedziecie zjadani na kolacje zrozumiano nieroby??? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.