ID: 247970
UE przyjęła PAKIET ZAGŁADY Polskiego Transportu
ID: 247970
ID: 247970
Obawiam się, że w przyszłym roku będę musiał zwolnić część kierowców z uwagi na przyjęcie Pakietu Mobilności. Nadchodzi wzrost biurokracji oraz wzrost kosztów prowadzenia działalności transportowej. Najbardziej boli mnie opinia niektórych kierowców, którzy się z tego cieszą... Jeżeli 15% kierowców zostanie w przyszłym roku zwolniona z pracy to jest to dla was dobra wiadomość? Naprawdę? Tego chcecie? Płacę kierowcom 330zł dniówki i więcej już nie jestem w stanie zapłacić bo nic sensownego dla mnie już nie zostanie a i tak są to grosze w stosunku do potrzebnego kapitału w obrocie i nerwów związanych z transportem. Jak dojdą nowe utrudnienia i koszty to ja nie wiem co będzie... Najpierw będzie trzeba zwolnić 20% kierowców a potem nie wiadomo czy firma wytrzyma...
Obawiam się, że w przyszłym roku będę musiał zwolnić część kierowców z uwagi na przyjęcie Pakietu Mobilności. Nadchodzi wzrost biurokracji oraz wzrost kosztów prowadzenia działalności transportowej. Najbardziej boli mnie opinia niektórych kierowców, którzy się z tego cieszą... Jeżeli 15% kierowców zostanie w przyszłym roku zwolniona z pracy to jest to dla was dobra wiadomość? Naprawdę? Tego chcecie? Płacę kierowcom 330zł dniówki i więcej już nie jestem w stanie zapłacić bo nic sensownego dla mnie już nie zostanie a i tak są to grosze w stosunku do potrzebnego kapitału w obrocie i nerwów związanych z transportem. Jak dojdą nowe utrudnienia i koszty to ja nie wiem co będzie... Najpierw będzie trzeba zwolnić 20% kierowców a potem nie wiadomo czy firma wytrzyma...
~DAFik*.41.32.79
*.41.32.79
Posty (192)
~kris | Kierowca to wytłumacz mi jedno. Jesli polskie firmy padną i do tego jeszcze ukraincy pojadą do niemiec to jak ty chcesz się załapać do roboty u niemca? | 1 | ||
~kris | Pavel a te 9, 19 to netto czy brutto u niemca? | 1 | ||
~Ordynator teraz Pan! | kris, wytłumacz mi jedno. Ci cię to obchodzi? Pilnuj swojego. | 1 | ||
~kris | Ordynator Ja tylko próbuję zrozumieć sposób postrzegania swiata przez kierowcę. Wszystko padnie ukraicy pojadą do niemiec a na rynku pracy dla kierowcy nic sie nie zmieni | 1 | ||
~kierowca | Kris Ja już tam pracuje... Zobacz tylko jakie jest zapotrzebowanie na kierowców w D, zobacz ile rocznie tysięcy kierowców niemieckich idzie na emeryturę (u nich emeryt nie wraca z powrotem by dorobić, swoje już zrobił, kupuje kampera lub przyczepkę i zaczyna drugie życie). | 1 | ||
~kris | Przeciez nawet deb. il zrozumie ze jest jakis ciąg przyczynowo-skutkowy | 1 | ||
~kierowca | Zwiedza, cieszy się życiem. | 1 | ||
~kris | Nie wiem jakie jest zapotrzebowanie na kierowców w niemczech. Nawet nie wiem jakie jest w polsce. Bo nie kupuje tych głupot o tym ze brakuje 100 tys. Ale dla mnie jest jasne ze jak kierowcy z polski pojadą do niemiec i do tego pojadą ukraincy to jakos to moze zachwiac tym rynkiem | 1 | ||
~DAFik | Ludzie o waszej mmentalności sprzedali w Polsce kiedyś fabryki... Jakim durniem trzeba być żeby życzyć zamknięcia Polskiej firmy/fabryki i cieszyć się, ze będzie można jechać za granicę pracować? | 1 | ||
~kris | Pavel to napiszesz czy to netto czy brutto? | |||
~kris | Dafik zawsze tak było jest i będzie. Nie ma co się obrazac na rzeczywistość | 1 | ||
~kierowca | Kris przecież u Nas też nie wszyscy padną, jest dużo prężnych firm, poradzą sobie, padną najsłabsi znaczy "dziadtransy". Spokojnie przez PM transport nie zginie, nie zawali się tylko oczyści z transportowego gów... a. | 1 | ||
~kris | Ja nie twierdzę ze transport padnie. Tylko trochę mnie smieszy takie gadanie kierowców ze pojadą pracować do niemiec. Kto miał pojechac to juz pojechal a nowi moga miec juz tylko gorsze warunki. Niektórym się ciagle wydaje ze niemiec to sra nutellą taki tam dobrobyt | |||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-20 20:25:57 "Pavel a te 9, 19 to netto czy brutto u niemca? 98 euro (Niemcy) i 111 euro (Polska) to porównane koszty utrzymania pracownika (kierowcy) dla Niemieckiego i Polskiego pracodawcy. Jak widać, +/- to samo. | 1 | ||
~kris | Ja pytam czy stawka 9, 19 to netto czy brutto. Bo czarujesz tutaj kwotami a one nie do konca są prawdziwe. MOze sie okazac ze ta niemiecka stawka to wcale nie jest taka super | 1 | ||
~kierowca | Kris życie, różnie to jest, wszędzie trzeba pracować, za darmo nikt nie da. Zmykam na spacer z psem. Miłego wieczoru. | 1 | ||
~kris | Poza tym posługujesz sie pojeciem koszt utrzymania pracownika. A wiesz co się składa na ten koszt? | 1 | ||
~kris | Pavel i na tym polega idiotyzm tego rozwiązania. Pomijam wysokosc wypłaty dla kierowcy. Chodzi o to ze to są rózne system. Inne składniki wchodzą do wynagrodzenia i są nieporównywalne. Bo u nich i u nas kwota netto i brutto inaczej się kształtuje | 1 | ||
PavelSPM
| 2019-12-20 20:38:24 ... koszty utrzymania pracownika (kierowcy) PRACUJĄCEGO NA TERENIE NIEMCZECH dla Niemieckiego i Polskiego pracodawcy... | 2 | ||
~kris | Widzę pavel ze nie do konca czujesz temat. Prosty przykład Od stycznia u nas pensja brutto minimalna to 2600 zł. Netto 1930 ale całkowity koszt dla pracodawcy 3130 zł. A ty widzisz tylko te 2600. Nie wiem jak w niemczech wyglądają składki na ich zus i ubezpiecznie zdrowotne. Inne są progi podatkowe inne diety itd it. Więc jak mozna to porównywać? | |||
~Breaker Breaker | I tak tego nikt nie będzie sprawdzał. No może ze 2 razy zrobią pokazówke i to wszystko | 2 | ||
~kiero | niemiec wam zapłaci zapłaci 3 tys euro ale na papierze, do łapy dostaniecie 1 tys. euro za 3 miesiące w kabinie | |||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-20 20:40:08 "Ja pytam czy stawka 9, 19 to netto czy brutto... " 9. 19e (Niemcy) - brutto, jak i 3e (Polska) też brutto. Dieta 24e (Niemcy) jak i dieta 49e plus rycz. za nocleg 37. 5e (Polska) są zwolnione z podatku. | 2 | ||
~kris | Pavel to ile zarabia się wg stawki niemieckiej i wg polskiej? | |||
~Miro | Kiedyś przestrzegałem, kręcicie na siebie bat. Wyzysk, rozpychanie się. Astronomiczny rozwój floty przy pomoc wschodu. Zakaz45 h pauzy powinien już być alarmem. Usr a się wszystkim. Pretemt po jajcach, dostaną wszyscy. Przez waszą pazerność. teraz faktycznie może się nie opłacać, sami sobie wykrakaliscie. | 2 | ||
PavelSPM
| ~kris 2019-12-20 20:49:12 "Widzę pavel ze nie do konca czujesz temat... " Czyja by krowa muczała o "odczuciu tematu" a twoja by pomilczała. Powtarzam, 98 euro (Niemcy) i 111 euro (Polska) to porównane koszty utrzymania pracownika (kierowcy) PRACUJĄCEGO NA TERENIE NIEMCZECH dla Niemieckiego i Polskiego pracodawcy. Jak widać, +/- to samo. | 2 | ||
~kris | A ja ci mowię ze kwota brutto to nie jest pełen koszt utrzymania pracownika | |||
~kris | A po drugie ile z tego co napisałes kierowca dostaje netto? | 1 | ||
~Rysiek777 | praca u polskiego dziada = 400e wynagrodzenia za 300h pracy praca u Niemca - 12e/h za mniej nie zatrudniają no chyba że tuż przy miedzy | 2 | ||
~kris | Czyli wg ryska u niemca jest 3600 euro dla kierowcy |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.