~wierny FAN
| Nie podniecajcie się kasa z YouTube bo nie wychodzi to tak wspaniale jak się wydaje | | | |
~Mgdb
| Średnio z miliona wyświetleń jest 500 $. A wy gadacie że 10 tys zł za 100 tys wyświetleń haha. To Wardęga itp co ma po 100 mil wyświetleń zarobiłby 10 milionów a z sondażu wyszlo że starczyło mi na mieszkanie itp. Ruszcie głową. Kto ma ci płacić za reklamy skoro nikt nie kupuje produktu? Później takie wasze "dziwne" przeliczenia. | | | |
~wierny FAN
| Na necie są kalkulatory przychodów z YouTube. Poszukajcie to wam wyjdzie jakie to kokosy. Ogólnie gwiazdeczka ma do tej pory jakieś 21 mln odsłon jego kinematografii. Co przy średnim CTR na poziomie 1 procenta (średnia CTR dla youtube to 0. 33 proc) daje zwrotne 160 do 270 dolarów miesięcznie przez 3 lata. No naprawdę jest z czego dokładać do adaru | | | |
~Mgdb
| Starczyło mu* | | | |
~Kris
| Widzę nowa tendencję. Transport tych panów to środek do zarabiania na yt. Tworzy się nowa legenda jak to się trzepnie kasę na yt. de*ile kierowcy nie są w stanie przyznać że kolesie dali * i trzeba znaleźć jakieś wytlumaczenie | | | |
~wierny FAN
| A ci co mają z tego dobry dochód to mają reklamodawców którzy im płacą bezpośrednio a nie przez YouTube za kliknięcia. Wystarczy 2 minuty z wujkiem Google żeby wiedzieć o jakiego rzędu kwotach można mówić | | | |
~Mgdb
| Wytłumaczę to na prosty sposób. Dopuki auta się nie psują, dopuki opony są nowe itp. to mają z tego zarobek czy duży? Nie wiem dla jednego 100 zł to dużo dla innego 100 tys zł. Podejrzewam że ma trochę więcej niż jak był kierowcą + zysk z innych aut po parę tys zł, kokosów nie na ale na życie starczy i wszystko powoli posplaca o ile nic się poważnego nie stanie (niewypłacalność spedycji czy coś podobnego) | | | |
~Jaa123
| Z yt to wiadomo że to jest tylko dodatek I hobby w porównaniu jakie wzięli leasingi I zasłużyli się na ten moment, no sam nie wiem czy to miało sens. Nasier teraz by jeździł na międzynarodowce za 5 cz 6 koła A tak to ma 3 auta, za*l leasingi ludzi na głowie itp, czy to się opłacało. ? ? Jak ktoś wie niech da znać bo sam jestem ciekawy. Mi się wydaje że będzie bural do przodu po trochu I suma summarum będą się właśnie wozić takimi BMW mieć nowe mieszkania itp A my nadal dziady kiero to tylko * w robocie i tyle | | | |
~Kris
| Mgbd ty wogole masz pojęcie o transporcie? Parę tysięcy z auta? Jak oni mają 1-1, 5 tys z auta to wszystko. Ja wiem kierowcom się wydaje że z auta zostaje 20 tys | | | |
~Mgdb
| No i o takie sumy chodziło 1-3 tys zł. Z auta | | | |
~Jaa123
| Kris czyli mój sąsiad, ma 250 aut I 1500zl z jednego czyli 350k zł miesięcznie wypłaty, a cały czas beczy że nie ma hajsu z transportu. O co to chodzi?. Bo mi się wydaje że jak *ie 100zl na każdym kiero to ma 25k złotych do przodu. Pomijając już fakt że nawet ukraina już nie chce u niego robić za te 5500zl 27dni w miesiacu | | | |
~wierny FAN
| Przy stawkach firmy z najtrudniejszej branży świata oczywistym jest dla każdego kto ma kalkulator obliczajacy w zakresie liczb rzeczywistych że na dłuższą metę to się nie opłaca. | | | |
~Jaa123
| To po co on dobiera auta? Nie rozumiem tego. Wiadomo że ma jeszcze inne biznesy poza transportem bo przy tej skali to dziwne żeby on nie nie miał, ale żeby mówić że się nie opłaca? | | | |
~Jaa123
| A kumpel po 15 latach roboty u niego się zwolnił bo swoje auto kupił. To usłyszał że nie opłaca się. A jakoś ciągnie do przodu i zadowolony jest | | | |
~Kris
| Kolego to policz jaki kapitał jest zaangażowany przy 250 autach jaki obrot ilu ludzi pracuje oprócz kierowców i odpowiedź sobie jaka jest zyskownosc. | | | |
~Jaa123
| Dobra rozumiem. Więc przy tylu autach nie muszę mieć 10000 z jednego. Wystarczy że mam 1000zl po odliczeniu wszystkiego, bo nie wierzę że się nie zostanie 1k. Więc mam 250k. A oglądasz z gościem to pasowaloby mu dał że 100zl bo taki biedny | | | |
~Ł ysy
| Czytam i nie wierzę własnym oczom. Jak można nazwać człowieka inwestującego /nie ma znaczenia czy kredyt, leasing, wynajem, czy gotówka / pół miliona złotych dla dwóch -czterech tysięcy zysku?
Wybierajcie.
Dureń?
Głupek?
Idiota?
de*il? | | | |
~Jaa123
| Według mnie jak ktoś ma 5 zestawów I obraca kasa np 300k zł miesięcznie to jak mu się zostanie z tego dla siebie 10procent czyli 30tys to już jest gościu. A jak ktoś mówi że jest *nia I ma 10 aut to co on robi w tym transporcie? Są inne branże lepiej opłacalne | | | |
~Jaa123
| A gościu ma łeb na karku więc kasa tam dobra idzie, my zwykli śmiertelnicy jakbyśmy miesięczna wypłatę taka dostali to już byśmy nie wrócili podejrzewam. Więc wychodzi na to że transport się jednak opłaca. | | | |
~Ł ysy
| Jaa123. Gratuluję, życzę dalszych sukcesów.
Skąd się biorą tacy zawodnicy? | | | |
~Jaa123
| Łysy sam mówiłeś że duży wkład A małe zyski więc o co ci biega? Są inne branze | | | |
~Ł ysy
| Jaa123. A jak masz 500 aut to podcierasz się stówą euro. | | | |
~Ł ysy
| Zaczynam doceniać inteligencje moich kotów. | | | |
~Jaa123
| Ja bym tak robił właśnie. | | | |
~Jaa123
| Przy 30 zestawach można się już podpierać stowa | | | |
~wierny FAN
| O to biega że jak ktoś już ma pętlę na szyi w postaci leasingu to wlasnie będzie dokładal kolejne składy tylko dlatego że wydaje mu się że jak będzie ich x to mam 1500 razy x i bedzie luksusowo bo to jest y razy tyle co miał jako kiero a to bzdura kompletna. Jak Ci nie idzie z 3 składam to problem z 10 będzie 3 razy większy | | | |
~wierny FAN
| A po drugie wycofać się z tego biznesu bez zapasu gotówki mając podpisane weksle w leasingu czy banku oznacza jedno. Zgolenie na żywca do kości ogonowej | | | |
~wierny FAN
| Ale leźcie jak muchy do miodu adarek czeka na takich. Zastanawiam się ile już takich przemieliło dla nich przyszłe i dochody całych pokoleń | | | |
~Gru
| Najbardziej współczuje młodym przedsiębiorca co naoglądali się T i N i myślą ze jak przyjdą pod Udar bd mieli takie same warunki. Biorą nowe zestawy na 6lat a później jest płacz na parkingu, ze musza siędzie po 4tyg na przerzutach zeby na leasing zarobić. Stawki to obecnie 0, 9e trasy głównie fr i it | | | |
~Ordynator teraz Pan!
| FR, to Wyspy Owcze głąbie. | | | |