ID: 247391
Kierowca - zawód mało atrakcyjny.
ID: 247391
ID: 247391
Coraz mniej modych ludzi chce zosta kierowcą zawodowym. Nie jest to juz tak atrakcyjny zawód jak jeszcze 20-30 lat temu. Powodów tego jest wiele i z najważniejszych z nich można wymienić:
- Brak wiarygodności firm transportowych, które zalegają z wypłacaniem wynagrodzeń, oszukują US a tym samych uszczuplają przyszłe emerytury kierowcom.
- Brak poszanowania pracy kierowcy przez społeczeństwo a także traktowanie ich jako zło konieczne na drodze, w firmach z którymi współpracują.
- Brak infrastruktury drogowej przy ciągle rosnacym ruchu drogowym. Ciągłe korki, napiete terminy, stres to czynniki zniechęcające.
- Brak parkingów, pryszniców, toalet. Dotyczy to firm klientów gdzie przykladowo na 100 ramp zaladunkowych brakuje jednej toalety!!!
- Wiele godzin w pracy a mało godzin dla siebie. Kierowca pracuje pondad 12 godzin. Czesto 13-15 gdzie zostaje mu tylko 11 lub 9 godzin na czeynnosci zyciowe i sen. Mozna zapomniec o uprawianiu sportu, ktory w tej pracy jest bardzo ważny ze względu na siedzący tryb zycia. Kierowca czesto po trasie jest wykończony jak koń dorożkarski i mysli tylko o tym aby pojśc spać.
- Powszechny hejt skierowany na ta grupę zawodową.
Podsumowując praca kierowcy to nie jest już atrakcyjny zawód z przyszłoscią. Dziś młodzi ludzie znający języki, technologię internetową mogą zarabiać o wiele większe pieniadze niż w branzy transportowej. Zbyt dużo poswięcenia a zbyt mało korzyści to czynniki, które nie będzą przyciągały do tego zawodu. Ten trend jest stale rosnący. Dziś nawet nie mając wykształcenia można zarobić podobne pieniądze w innych branżach. W dodatku kierowcy w wieku produkcyjnym rezygnują szukając przyszłościowych alternatyw, stabilizacji i wyciszenia po latach gonitwy.
Coraz mniej modych ludzi chce zosta kierowcą zawodowym. Nie jest to juz tak atrakcyjny zawód jak jeszcze 20-30 lat temu. Powodów tego jest wiele i z najważniejszych z nich można wymienić:
- Brak wiarygodności firm transportowych, które zalegają z wypłacaniem wynagrodzeń, oszukują US a tym samych uszczuplają przyszłe emerytury kierowcom.
- Brak poszanowania pracy kierowcy przez społeczeństwo a także traktowanie ich jako zło konieczne na drodze, w firmach z którymi współpracują.
- Brak infrastruktury drogowej przy ciągle rosnacym ruchu drogowym. Ciągłe korki, napiete terminy, stres to czynniki zniechęcające.
- Brak parkingów, pryszniców, toalet. Dotyczy to firm klientów gdzie przykladowo na 100 ramp zaladunkowych brakuje jednej toalety!!!
- Wiele godzin w pracy a mało godzin dla siebie. Kierowca pracuje pondad 12 godzin. Czesto 13-15 gdzie zostaje mu tylko 11 lub 9 godzin na czeynnosci zyciowe i sen. Mozna zapomniec o uprawianiu sportu, ktory w tej pracy jest bardzo ważny ze względu na siedzący tryb zycia. Kierowca czesto po trasie jest wykończony jak koń dorożkarski i mysli tylko o tym aby pojśc spać.
- Powszechny hejt skierowany na ta grupę zawodową.
Podsumowując praca kierowcy to nie jest już atrakcyjny zawód z przyszłoscią. Dziś młodzi ludzie znający języki, technologię internetową mogą zarabiać o wiele większe pieniadze niż w branzy transportowej. Zbyt dużo poswięcenia a zbyt mało korzyści to czynniki, które nie będzą przyciągały do tego zawodu. Ten trend jest stale rosnący. Dziś nawet nie mając wykształcenia można zarobić podobne pieniądze w innych branżach. W dodatku kierowcy w wieku produkcyjnym rezygnują szukając przyszłościowych alternatyw, stabilizacji i wyciszenia po latach gonitwy.
~Gienio*.play-internet.pl
*.play-internet.pl
Posty (129)
Puchacz1
| Jedno zdanie. Zdobycie uprawnień C +E nie stanowi że posiadacz uprawnień staje się Kierowcą Zawodowym. | -3 | ||
~zcx | zatarła się różnica w wynagrodzeniu miedzy pracami stacjonarnymi, więc atrakcyjność tego zawodu spadła niemal do zera., | 2 | ||
laki81
| 2019-11-24 11:28:11 Praktyka przychodzi z czasem i każdym pokonanym kilometrem, ale nie jest to jakieś skomplikowane zwłaszcza gdzie w dzisiejszych czasach większość aut ma skrzynie automatyczne, kierowca przy aucie co najwyżej doleje płynu do spryskiwaczy i wymieni żarówkę, ewentualnie koło (co też zależy od firmy) , reszta serwis. A całej techniki jazdy i manewrowania autem idzie się szybko nauczyć. Ciężarówka to nie prom kosmiczny. | 5 | ||
~Ł ysy | Ciężarówka to nie prom kosmiczny, ale kierowcy są lepsi od Gagarina. I to wszyscy. Strach przy tyłku, Pany Kieroffce piszą brednie w celu zniechęcenia młodych do zawodu. | -2 | ||
~zcx | Ł ysy 2019-11-24 12:50:07 q.. a idiota. | 1 | ||
~Breaker Breaker | Tir to był prom kosmiczny dla łepka w latach 80. Dziś to izolatka | |||
kiero82
| Łysy Ty i tak nie ten prawdziwy, więc nie świruj. | 4 | ||
~zcx | Ł ysy 2019-11-24 12:50:07 pewnie ty szukasz takich gagarinów skoro rotacja przy kilku klamotach cały rok | 1 | ||
kiero82
| Zcx To nie oryginalny glaca. Jakaś jego podróbka. | 5 | ||
~kiero wawa | Ja jeszcze jeżdżę, ale tylko dlatego że codziennie w domu śpię, kasa tez nie najgorsza 7, 5-8 koła na rękę, z czego połowa na konto. | 1 | ||
~Gucio | Znam kilku chłopaków co popracowali w tym zawodzie od zrobienia uprawnień 1 -3 lata i po rezygnowali z tej pracy. Dlaczego proste jak na początku swojej "przygody z transportem" trafiasz na firmy typu "dziadtrans" to tak zniechęcisz się do tej pracy, że głowa mała. Jak się rozmawia na parkingu to jest wielu chłopaków co przyszli do tego zawodu na te 5 lat, zarobią trochę, zrealizują swoje plany i szukają pracy blisko domu, fanatyków tej branży jest garstka. | 1 | ||
~Ł ysy | Mój kot najszczal mi na klawiaturę | -1 | ||
~Ł ysy | Porządne firmy leszczy nie przyjmują. To oczywiste. Jak, dziad, bo tak nazywacie przewoźników jest odważny, niech zatrudnia młodzież. W porządnych firmach nie ma miejsca na eksperymenty. | -1 | ||
~Gienio | Wlasnie ten tok myslenia o niezatrudnianiu mlodych doprowadzil do kryzysu niedoboru kadry do pracy. To miedzy innymi dlatego mlodzi maja wyje.. na firmy transportowe bo firmy transpotrowe mialy wyje.. na mlodych. W dodatku te glupawe przepisy o szkoleniach kierowcow do zawodu, ktore kosztuja kilka tysiecy sie do tego przyczynily. Kto wyda 5-6 tysiecy na uprawnienia wiedac, ze trafia co najwyzej do oszusta placacego polowe wynagrodzenia lub obciazajacego za wszystko co tylko mu przyjdzie do zlodziejskiego lba. Wszystko sie kiedys konczy i kadra wyszkolona odejdzie na zasluzona emeryture a dziura powstala po nich bedzie nie do zasypania. To jest wlasnei krotkowzroczne myslenie dziada aby dorobc sie w kilka lat a pozniej jakos to bedzie. To sie nazywa brak odpowiedzialnosci. Mlodzi maja racje, ze na was sraja i jada za chlebem za granice bo moga, bo znaja jezyki, bo nic tu ich nie trzyma. Ja pamietam kastingi gdzie stalo sie w kolejce na rozmowe w sprawie pracy do podlej pracy za gowniane pieniadze. Dzis swiadomosc jest coraz wieksza i ludzie nie maja ochoty poswiecac swojego zycia aby dorabiac jakiegos parcha glupszego od nich. | |||
~Loki | Mało atrakcyjny, to za dużo powiedziane- wcale nie atrakcyjny. Atrakcją w tym zawodzie byłby zarobek rzędu 15000 PLN na m-c. 720 godzin razy 20 złotych. Ta kwota też * nie urywa. | |||
~Loki | Masz gienio rację. Nie dorabiać parchów głupszych od nas, kierowców. | |||
~Loki | Porownanie- ochroniarz- czynności- nicnierobienie. Kwota 16 PLN za godz. Netto Kwota za dobę 384 PLN. Odpowiedzialność zerowa. To wszystko na ten temat przewoźnicy dobrodzieje. | |||
~Gucio | 2019-11-24 13:56:33 W tym co piszesz jest dużo racji i tak to wygląda. | |||
~Loki | Wiem o tym gucio. | |||
Ł ysy
| Gienio. Gdzie ty widzisz brak kierowców? | |||
Ł ysy
| Panowie, czegoś nie rozumiem. Najlepsi z najlepszych, a nie potraficie zdecydować się na transformacje zawodową. Skoro praca ciecia jest tak atrakcyjna, na co czekacie? Konkurujcie z cieciami. | |||
Ł ysy
| Loki. Szukaj pracy za 15000. W czym problem? Są duże szanse zważywszy na wykształcenie większości kierowców. Życzę powodzenia. Przy Was Gagarin to pikuś. | |||
kiero82
| Glaca Ale co ty zrobisz, skoro kierowcy zmienią branże? Kto będzie powoził twoimi paryżankami? Kto jedzenie dla twoich kotów dowiezie? | 4 | ||
~zcx | 22. 11. 1938 Ignacy Mościcki dekretem zdelegalizował, 9. 9. 2007 Lech Kaczyński przywrócił działalność masońskiej Bnai Brith Loża Polin | |||
~zcx | Wróć to nie tu. | |||
~Loki | My kierowcy możemy możemy konkurować z cieciami, cięcie z nami nie, ponieważ są to w przeważającej większości ludzie niepełnosprawni z grupą inwalidzką. | |||
~Loki | A zarabiają więcej od kierowców. Zgroza. | |||
~xxx | Loki, ptoki i inni zaciemniali. Zapłacę 20 zł za każdą z 720 godzin. Umowa to umowa. Płacę za 720 g, ty pracujesz 720g! Żadnej ściemy. Praca praca, praca. Wyśpisz się w domu. Pasuje układ? Będziesz np. pracował na budowie. Non stop 30dni, 720g. Jeżeli nie wytrzymasz, to uważam że tutaj też tyle nie pracujesz !W dodatku łżesz jak pies. Żaden mosiek z zaciemnianych nie zwolni się, nie zacznie pracy na trzy etaty. Woli narzekać latami. Jeszce się okaże że drajwera nie jest taka zła. A teraz trochę śmiechu, co myśli pan kierofca : -Uważa, że jest najważniejszy -że spedytor nie jest jego przełożonym, -że trzeba dobrze płacić kierowcy. To uchroni firmę przed bankructwem! -że czym więcej firm padnie tym lepiej dla szofera! -że jest wstanie przepracować 720g miesięczne@! szkoda że nie można tego przełożyć na km. Przejechałbyś sugerując się tym co piszecie 57. 000km miesięczne! Panow ie ogarnijcie się! Głupota waszych przemyśleń przekroczyła masę krytyczną! Z chwilę serwery ET pękną ze śmiechu. | |||
Ł ysy
| kiero82. Co zrobię? To co robiłem już kilkakrotnie. Gdy tylko przestanę zarabiać na transporcie, zamlnę firmę, zmienię branże. W przeciwieństwie do Panuff Kieroffcuf nie płaczę, nie żądam od innych zapewnienia mi bytu. | |||
~Gagarin | 720 godz. pracy w miesiącu amen. Jak jeden tak drugi obłęd totalny nawet Gagarin już w to wszystko zamieszany. Ałaa |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.