ID: 246590
Daf Xf106. 460 euro6 duzo pali
ID: 246590
ID: 246590
Witam
Mam problem z dafem euro6 z 2015r
Na trasach kolonia - lyon mam problem zejsc z 38l przy pełnym. A na pusto 28-29l
Trasa polska anglia 17t 31litrow i auto zachowuje sie jak by bylo załadowane na maxa.
Brak błedów na komputerze.
Auto po regulacji zaworow i duzym serwisie.
Mial ktos taki przypadek i został rozwiązany?
Witam
Mam problem z dafem euro6 z 2015r
Na trasach kolonia - lyon mam problem zejsc z 38l przy pełnym. A na pusto 28-29l
Trasa polska anglia 17t 31litrow i auto zachowuje sie jak by bylo załadowane na maxa.
Brak błedów na komputerze.
Auto po regulacji zaworow i duzym serwisie.
Mial ktos taki przypadek i został rozwiązany?
Posty (28)
mdziejak
| jak w temacie... | |||
~Pan Ordynator | "U mnie"jest 24, 8. Jeżdzić to jednak "cza umić". | |||
~Pan Ordynator | A z UK (bo właśnie wracam) 24, 3. | |||
~abc | mdziejak, powodów jest kilka i tak. - przy zapalaniu posłuchaj czy nie grzechoca pompowtryski (sa uczulone na zla jakosc paliwa załóz separator. ) -drugi powód nie kazdy serwis potrafi dobrze ustawic zawory. -ogranicz szybkosc jazdy do 85. -daj na wole niech kierowca spróbuje skorzystac z ECO roll, niech nie jedzie na noge. -najwazbniejsze a kierowca potrafi tym jezdzic?? Pan Ordynator dobrze napisał, rzeczywiscie DAF euro6 tyle pali tylko jeszcze mała dygresja zalezy od wagi zaladowanego towaru. | |||
~Tołdi | Ku ku a to nie ty parę lat temu, zaczynając batalię z "dziadami", we wszystkich wątkach o spalaniu, nie pisałeś czasem, że auto pali tyle ile musi albo tyle ile mu wlejesz dając dziadom do zrozumienia, żeby się wypchali z normami i ekojazdą? I nagle zostałeś miszczem ecodrivingu a dziadów tępisz jeszcze bardziej? Coś mi tu się nie zazębia?! | |||
~Tołdi | Twój dziad wypłaca ci haracz, żebyś nie zaglądał do kotła czy jak? Pochwal się ku ku! | |||
gigi
| według moich obserwacji oraz wywiadów to dafy zawsze więcej paliły od całej reszty... | |||
~Breaker Breaker | Zmień buty na lżejsze. Gumowe klapki Good Year'a się sprawdzają, można też iść pod prysznic | |||
~Pan Ordynator | Dokładnie, auto pali ile musi. Moje pali tyle, bo tyle musi. W firmie której pracuje brak jest norm. A że mało spali? To niech się szeryf cieszy, mnie nic do tgo. | |||
~Eco | Na takiej trasie średnio 26-27 | |||
~Eco | Mdziejak... Szukaj od podstaw... Rozmieszczenie ładunku, ciśnienie w kołach, czy szmatką dobrze naciagnieta... Ie trzeba ograniczać autka do 85, tylko zacząć jeździć z głową... | |||
Kierownik
| Kolego!! Sprawa błącha. U siebie wymieniłem chłodnice intercoolera. jedyne 2400 w opol transie. Można regenerować. Czy słyszysz syczenie przy oporach nr przy rozpędzaniu | |||
Kierownik
| Dziury w chłodnicy intercoolera u mnie były z lewej strony. Może też być aluminiowy łącznik z prawej strony silnika. uszczelnienia występują tylko z nim. 540 netto. Ale na cito u mnie kilka dni temu wymieniłęm chłodnice. Popękana na dole | |||
mdziejak
| Bylem ostatnio na serwisie to sprawdzali chlodnice intelcoolera i nic nie bylo. Syczenia nie slyszę i o to wlasnie chodzi | |||
gigi
| a ile ma nalatane ten daf | |||
gigi
| może dpf przypchany i dlatego dużo pali? | |||
daf30sztuk
| po pierwsze sprawdziłbym na komputerze współczynnik korekcji średniego spalania (tak nazywalo sie to w euro 5) magicy na granicy za drobna oplata czesto to zmnieja a komputer pokladowy bedzie pokazywal wyzsze spalanie-norma to oczywiscie 100%. pod drugie auto ustaw na 87max na tempomacie na nodze możesz dodać-nawet do 89-90 kod Vmax identyczny jak w euro 5; ) Jak komputer podłączony to trzeba tez zrobić test wtrysków czy daje w nadmiar i czy na listwie jest odpowiednie ciśnienie nawet kompletny lajik to ogarnie tak fajnie jest to zrobione. Do tego od razu sprawdzić ciśnienie na pompce wstępnej w euro6 kolo 8-9 barow w euro5 okolo 5 na jalowych obrotach (jak niskie to filterek wstepny ten w pompce ręcznej moze byc zapchany albo pompka wstepna padla albo separator zabity jeśli jest) Musisz tez miec na uwadze ze Wtryski w euro 6 sa o wile slabsze niz w poprzedniku 700tys warto je powyjmowac i sprawdzic a najlepiej zamontowac separator wtedy wydłużysz ich żywotność... Co do gum to prawda zaklejając autostradowki spalanie spadnie ale max 0, 5-1l i opony zrobią więcej km moj rekord 550tys napedowki za to przyczepność na mokrej nawierzchni tez spadnie i to niestety duzo cos za cos... | |||
Piotrekk
| Czy udało się koledze rozwiązać problem zwiększonego spalnia w E6? | |||
Kris123456789
| Pomocy Daf Euro 6 460 spalanie 40 l w tym 30% przelotu na pusto (paszowóz). wymienione: Pdf, kat, pompka wstępna, żadnych błędów serwis twierdzi że ok. | |||
gigi
| jaki przebieg? wtryski patrzyliście? | |||
Kris123456789
| 630 tys km wtryski, ciśnienie paliwa na listwie ok. | |||
gigi
| ale zmienialiście wtryski czy oryginał | |||
gigi
| kolega wyżej napisał że max 700 tys km i trzeba patrzeć także skupcie się na wtryskach | |||
Ptaszysko
| 2015 czyli przebieg około 700 w górę. Tam już może być wszystko. Nie piszę tego złośliwie, ale Daf nie jest dla mnie zagadką i nie jest odosobniony w temacie spalania przy tym przebiegu. Teraz to jak wróżenie z fusów. Wtryski, zawory, kompresja... komp. nic nie pokaże. Temat rozpocząć należy od wtrysków, tylko czy warto? | |||
Kris123456789
| Gdzie i jakiej firmy najlepiej kupić wtrski do Daf 106. Zgóry dziękuję. | |||
gigi
| zadzwoń do opoltrans, sądze że będzie najkorzystniej, na 100 % masz diagnozę że to wtryski? | |||
gigi
| jeśli chodzi o wtryski do euro 6 to daf niestety trochę kosztuje | |||
Kris123456789
| Nie, ale 2 warsztaty mówią że wtryski. Chcem je wyciągnąć i sprawdzić zanim wymienię. Dam znać |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.