~Ł ysy
| Pominę wypociny ludzkich szmat cieszących się z ludzkiego nieszczęścia.
Osobiście współczuję Ostaszewskiemu. Mam nadzieję, że " ogarnął " temat. | | | |
~dobry kolega
| Ja tez sie nie ciesze bo z czego upadek kazdej firmy oslabia ogolna sile gospodarki a jak to bedzie masowe to po prostu dramat bo przy okazji padaja warsztatu i hurtownie czesci | | | |
~Prorok
| Poczekajmy az lysolek sie zaloguje. Jak do tej pory, to sie nakrejcajmy. . | | | |
~Pancio
| Ciekawe czy jeden z drugim dziad wspolczol kiedys kierowcy jak zamiast obiecanej kasy dawal polowe i kazal jezdzic ze odda itp itd jak ganial jak psa kazal jezdzic na magnesach albo przedluzal wyjazd z pazernosci itp karma wraca takie firm juz nie istnieja albo sa w upadku z tego kazdy sie cieszy. Dziadow jest za duzo dlatego jak sie to zredukuje to i stawki pojda do gory | | | |
~kris
| A mi sie wydaje ze Ostaszewski po prostu widzi co się zaczyna robic i postanowił wyjsc jako pierwszy z minimalnymi stratami. Bo nie jest prawdą że miał jednego klienta i auta trupy, miał tez lepsze. A oprócz Kronopolu obsługiwał Arcelora w Krakowie i Eisenhuttenstadt. Nie wiem jak Kronopol ale Arcelor ograniczył produkcję we wszystkich hutach. Więc co sie facet bedzie napinał. Trudno z 200 autami nagle szukac innych klientów jak gospodarka się zwija. Niemcy stoja najgorzej od 2009 roku. Więc szybko się nie poprawi. A jak zacznie się masowe likwidowanie firm to nawet nie będzie komu sprzedac auta. Dlatego postanowił być jednym z pierwszych. | 1 | | |
~xthx
| kris w kronopolu w żarach jest teraz mało ładunków | | | |
~kris
| Kolego Pancio widac kiepsko sie znasz. Ja jeszcze pamietam kryzys z 2007-2009 i jakos stawki nie wzrosły. Poszły w górę tylko koszty. Poza tym paradoksalnie upadają lepsze firmyi często duze bo mają tzw bezwład. Trudno w kryzysie się przestawic majac 200-300 aut w leasingu. Czesto małe firmy są bardziej elestyczne. Bo 2 -3 auta zawsze gdzies wcisniesz na przeczekanie | | | |
~xthx
| Ostaszewski miał bezpośrednio ładunki w żarach | | | |
~dobry kolega
| Branza samochodowa w de mocno ogranicza produkcje kolo stuttgartu koopreranci j7z zaczeli duze zwolnienia | | | |
~kris
| xthx wiec moja teza sie potwiedza. Spada liczba ładunków i szans na poprawe nie ma to co Ostaszewski ma sie szarpać. Lepiej teraz wyjsc i troche kasy uratowac | | | |
~kris
| Dobry kolega i to zaraz zacznie sie efekt domina. Mniejsza produkcja aut to mniej szyb, opon, akumulatorów itd it to mniej transportów to mniej kierowców trzeba a jak na osiedlu bedzie 20 bezrobotnych kierowców to zaraz padnie warzywniak itd itp. | | | |
~Pancio
| Ja nie mowie tu o tej firmie ja mowie ogolnie. | | | |
~kris
| Pancio ja tez mówie ogólnie | | | |
~dobry kolega
| Wiadomo kris dlatego trzeba dzis pilnowac pracy i sie starac bo jutro szef nawet najlepszym moze pokazac brame w ch kryzysu nie widac ale jesli franek sie za bardzo wzmocni to bedzie problem z exportem z ch | | | |
~dobry kolega
| Juz tak bylo w 2015 jak byl 1 do 1 z euro nie mielismy co wozic bo produkty z ch byly za drogie | | | |
~kris
| dlatego smiac mi sie chce z tych krzykaczy co to straszą ze do niemca pojdą. Jak nie będzie co wozic to niemiec nie zatrudni polaka. No i nie spełni sie tez ich marzenie o tym ze ukraincy wyjadą do niemiec. Bo i po co mieliby tam jechac skoro tam nie bedzie roboty | | | |
~dobry kolega
| Jakas bedzie ale za 5 e na godzine | | | |
~dobry kolega
| Niemcy spokojnie obchodza place minimalna | | | |
~kris
| Nie, no jasne ze swiat sie nagle nie skonczy. Niektórzy dalej bedą jezdzic i nawet niezle zarabiac. | | | |
~Pancio
| Kryzys macie w tych durnych glowach. Poprostu psiwoznikow jest za duzo. Kryzys jest jak nie ma pracy a u mnie w miescie ( niecale 100tys) na co 2 zakladzie lub sklepie itp wisi kartka przyjme do pracy. Wiec gdzie ten kryzys? Ludziom sie robic nie chce. Tyle w temacie | | | |
~dobry kolega
| Generalnie ukraincy sa slabi technicznie i w znajomosci jezyka to duza bariera po polsku o wiele latwiej sie dla nich dogafac dlatego za wielu z pl nie wyjedzie | | | |
~kris
| Pancio masz mój głos w sprawie nobla z ekonomii dla ciebie. Cały swiat mowi, pisze o spowolnieniu a w twojej dziurze są wolne etaty. Powinienes po Glapinskim zostac prezesem NBP albo co. | | | |
~dobry kolega
| Przeciez to przyglup dzis chyba gielda w warszawie zawiesila notowania bo rano zamiast indeksu byla kreska na wp pewnie chodzi o powstrzymanie spadkow | | | |
~Ł ysy
| Pancio. Znasz takie powiedzenie :"Myśl globalnie, działaj lokalnie "? Jak myślisz, Bałkańcy na życzenie polskich Panuff Kieroffcuf zwiną swoje floty z zachodu i wrócą do rodzinnych krajów?
Wręcz przeciwnie, wzmocnią swoją pozycję. My natomiast z uwagi na głupotę Panuff Kieroffcuf będziemy się zwijać. Powoli będą przejmować ładunki wożone przez polskich przewoźników. Polski Pan Kieroffca wyląduje w klozecie.
Nie sądzę, aby w dobie recesji niemieckie firmy powiększały tabor.
Trochę mnie bawi naiwność forumowych krzykaczy.
O jednym zapomniałem. Podano /nie pamiętam gdzie /, że w tym roku bardzo dużo ludzików robi kategorię C+E. Widocznie zawód staje się atrakcyjny. | | | |
~Na poczatek
| O jednym zapomniałem. Podano /nie pamiętam gdzie /, że w tym roku bardzo dużo ludzików robi kategorię C+E. Widocznie zawód staje się atrakcyjny.
Strada zasada na giełdzie, leszcze zawsze łapią gorke | | | |
~Ł ysy
| Nie sądzę, że do zera. Wypadnie dużo zbędnych aut, a wraz z autami kierowcy. Ponoć auta stoją w krzakach z braku kierowców i ładunków brakuje? Trąca paranoją. Sęk w tym, że to rzeczywistość.
Tylko owa rzeczywistość nie dociera do głów kierowców. Pisałem kilka miesięcy temu, że zarobki kierowców osiągneły szczyt. Teraz tylko mogą spadać.
Spadać będą. Pierwsze symptomy porządku na rynku przewozów będą widoczne w końcu września.
Wielu specom od powożenia opadną kopary. | | | |
~Pan Ordynator
| Ty to Freddy Krueger piszesz od paru lat, a zarobki nie spadają. | | | |
~Kris
| No nie wiem czy nie spadają. Jeszcze w zeszłym roku na olx na Śląsku było 900 ofert i zarobki 8-9 tys. Teraz 450 ogłoszeń i przeważają oferty 4, 5-5, 5 tys | | | |
~Kris
| I o czym ma to świadczyć? | | | |
~Pan Ordynator
| O tym że gumofilce muszą odejść! | | | |