~Xxx
| Hehe Poczta szuka kierowców kat. C dorywczo na umowę zlecenie na okres świąteczny i płacą 19 zł brutto na godzinę. Smiechu warte | 2 | | |
~Jan
| Kierowca na Poczcie to śmieć. Bynajmniej tak jest na Wer Zabrze. Kołchoz praca na różne godziny. Brak organizacji. Zarobki śmieszne 3200 brutto. Na rękę 2500- 2600 za robotę po nocach. Można znaleźć lepszą pracę | 1 | | |
~Eco
| Jan, nie narzekaj | 1 | | |
~hehe
| Poczta Polska szuka ludzi z dużym poczuciem humoru do pracy za śmieszne pieniądze. | 1 | | |
~Maniek-Miedźna. (SPS)
| PP oddział Tychy. Kierowca C: +/- 4000zł a zestaw +/- 5500zł na ten rok. | 1 | | |
~Xxx
| To chyba u Podwykonawcy jeździsz. Bo bezpośrednio pod Pocztą zapomnij o 5, 5 tyś. 4tyś to max jeśli jeździsz tam ponad 20 lat i masz stażowego 20% i do tego jakieś premie. Więc nie siej propagandy. | | | |
~Jan
| Kolego Maniek. W Tychach nie ma na poczcie transportu ciężarowego C, C+E. Nie wiem co ty piszesz. | | | |
~Eco
| A jak tam sprawuje się Wasz kierownik Waldi? | | | |
~Maniek-Miedźna. (SPS)
| ~Jan. Tychy. Kierowca C: +/- 4000zł a zestaw +/- 5500zł na ten rok. | | | |
~Xxx
| 5500 na lini dziennej?
To biorę | | | |
~Xxx
| Same płaczki a co ty na lini robisz idziesz bierzesz kwit i spadasz i 6000 wzwyż zależy jak się dogadasz | | | |
~Xxx
| Kiedyś linia po 580 km były na raz teraz 240 km | | | |
~Warunki na Poczcie
| Co Ty wypisujesz za bzdety i wprowadzasz w błąd... Jakie 6tyś? Ogólnie to nie jest praca jeżeli ktoś szuka czegoś gdzie płacą dużo.
"Prywaciarze" na poczcie mają więcej niż kierowcy którzy są pod poczta.
Jeżeli chodzi o realny zarobek to ciężko podać bo wszystko zależy jakie kursy kto robi.
Jeżeli robisz kursy dzienne 8h to zarobisz około 2600.
Jeżeli robisz kursy nocne w większości po 9/10h plus do tego np kilka wyjazdów w delegacje to można zarobić nawet 3600/3700.
Wszystko zależy od kursów i tego kto naprawdę chce pracować.
Rzecz jasna górna granica zarobków raczej dotyczy kierowców którzy na stałe śmigają na liniach.
Liczyłem to i jeżeli smigalbym cały czas np trasę Zabrze-Lisi ogon (dwa noclegi w tygodniu) to mam około 600 zł dodatku do wypłaty plus jazda nocna plus nadgodziny i wtedy 3700 jest jak najbardziej realne, no ale według mnie to nie jest dużo jeżeli chodzi o jazdę w nocy z noclegiem.
Ale jako skoczek to myślę że realnie 3000/3200 można zarobić. Także bez szału koledzy niestety. | | | |
~Warunki na Poczcie
| Na początku napewno nie będziesz śmigać na liniach.
Jeżeli nie możesz zostać poza domem jeden/dwa dni to na 100% linie odpadają.
Wtedy zostaje ci jazda solówką która wbrew pozorom nie jest taka zła, wiadomo zależy od kursu, ale przynajmniej tam gdzie ja śmigam czasami solówką to wszyscy chętnie pomagają z ładunkiem.
Ogólnie dostać się na stałe na linie to ciężki temat, bo kursy są obstawione przez "starych wyjadaczy"
Na poczcie nie ma czegoś takiego jak kierowca tylko C+e. Trzeba być uniwersalnym, bo czasami trzeba solówka gdzieś podskoczyć, zależy od kursu wszystko.
Są kursy gdzie jedziesz solówka na urząd, wracasz i przesiadasz się na zestaw i jedziesz na jakiś wer.
Na a co do zarobków to jak wspomniałem wyżej, a podstawa wynosi
3200brutto plus dodatki za jazdę nocną, nadgodziny itd.
No ale jeżeli już by się udało na linie wskoczyć to masz bardzo spokojną robotę bezstresową.
Z tym że jak pisałem wyżej, są kursy gdzie zostajesz na następny dzień, rzecz jasna dostajesz pokój z łazienką i TV więc nie ma źle pod tym względem.
Są również kursy które śmigają cały czas niezależnie od dnia więc może się zdarzyć że wjedziesz na wer w sobotę o 4 rano i wyjedziesz dopiero w niedzielę wieczorem. Wiec cały weekend w pokoju hotelowym, no ale rzecz jasna diety się należą (tak jak ustawa przewiduje) | | | |
~Warunki na Poczcie
| Diety są w wysokości 30zł bo ryczałt za nocleg odpada ze względu, na to, że Poczta zapewnia nocleg w tym "hotelu". | | | |
~Były Pocztowiec
| Zarobki w poczcie to bajka jeśli chodzi o pracę na C plus E
Po pierwsze jest to państwówka więc wszystko opodatkowane.
Po drugie robota lekka aż strach. Naczepy furgon, ładowanie tyłem od rampy do rampy. Kierowca ani nie ładuje ani nie rozładowywuje. Nic go nie interesuje. Dostają tam jakieś papiery ale nikt ich nawet nie sprawdza. Wszystko jest w systemie.
Żadnych kontroli policji ani itd. No chyba że przeładowany, ale to wiadomo nikt nie popuści, ale tak to bajka. Czas pracy? A po co. I tak w większości czasu Leżysz na wyrku bo nawet na magazyn nie musisz wchodzić. Magazynierzy dwa razy z buta w ścianę i wiesz że możesz odjeżdzać.
W poczcie rozliczenie czasu pracy jest na karcie. Tj jak przyjdziesz do roboty i kiedy ją kończysz to koniec pracy. Nikt niczego nie odejmuje
Samochod y zadbane i serwisowanie. Nic nie naprawiasz bo poczta ma z iveckiem kontrakty i mają robić.
A teraz policję wam prawdziwe zarobki w poczcie i może zobaczycie dlaczego nikt z stamtąd się nie zwalnia
Typową praca na międzywezłówce to 11, 12 godzin. Ale są kursy po 13 i 14 godzin. Na czas nie patrzeć po poza 7, 8 h jazdy resztę śpisz na leżance A tak Ci płacą.
A więc przyjmę najgorszy wariant 10 godziny
Na poczcie zarabia się 3200 zł brutto tj. Za 168h około 19h brutto czyli koło 14, 5 za godzinę na rękę
8× 14, 5 zł = 116 złotych normalne godziny
2× 21, 5 zł = 58 złotych
Dodatek za nadliczbówki 50%
1×29 zł = 29 złotych
Dodatek za nadliczbówki 100%!!! Poczta ma własny regulamin wewnętrzny dlatego 100. normalnie jest tylko 50%
Razem z godzin macie 203 złote !!!
Teraz jeszcze dodajcie do tego 30 złotych diety
To już mamy 230 złotych dniówki plus dodatek za pracę w godzinach nocnych 20% stawki brutto, za mniej więcej 8 H to będzie ponad 20 złotych
Razem mamy 250 złotych dniówki na krajówce. A teraz szczerze
Miesięcznie wychodzi około
5500 złotego. Jeśli macie te godziny oczywiście, bo czasem jest 9 itp.
A teraz jeszcze 13 ale w poczcie nazywają ją łącznościowca plus 2000 złotych na wczasy pod gruszą co drugi rok, czyli z grubsza 1000 na rok.
I wychodzi ponad 6000 tysięcy za pierdzenie w fotel i spanie w czasie pracy.
A co najważniejsze każdego dnia w domu, hotelu, każdego dnia zamrożone piwko i prysznic! Telewizor itp.
I teraz z ręką na sercu panowie kierowcy, oczywiście nie mówię do szeregów za 12 tysięcy. Czy jest w Polsce lepsza robota od poczty na krajówce? Odpowiedź zostawiam wam.
Pozdrawiam koledzy | | | |
~Sinet18
| Witam. Odświeżę temat. Jak wygląda obecnie płaca brutto a najlepiej netto na Poczcie Polskiej jako kierowca kat. C i C+E?? Bo pracuje w jednej z podwarszawskim miejscowościach na busach jako kurier, a zrobiłem uprawnienia i nie wiem czy warto byłoby się przenieść i zmienić trochę gabaryty pojazdu | | | |
~Kiero
| Kolega poprzedni pisze bzdury, że szok odnośnie zarobków... Nikt z kierowców pracujących bezpośrednio na Poczcie nie bierze 5500 netto na rękę. Nawet jak pracujesz tam 20 lat i masz stażowego 20%. Poczta w większości nadgodziny zamienia na dni wolne. Podstawa 3200brutto +premia 200brutto i dodatek za godziny nocne=około 3200netto. Kilka stówek więcej mają tylko Ci starsi kierowcy, którzy mają trochę dodatku stażowego. Maksymalnie 20%większą podstawę po 20latach pracy. Robota jak ktoś ma u Nich stałą linię faktycznie nie jest najgorsza ale... żeby dostać stałą linię trzeba popracować na początku jako skoczek i jeździsz raz Solówką po urzędach raz na liniach nocnych zestawem, wtedy już tak kolorowo nie jest. Zastepujesz kierowców którzy są na wolnym bądź jeździsz tam gdzie jest zapotrzebowanie. Dopiero jak się zwolni jakaś stała trasa, to wtedy Ty możesz próbować się wbić. | | | |
~Cypisek syn Rumcajsa
| Na Poczcie Polskiej w Gdańsku kilka lat temu niemcy strzelali do pracowników | | | |
~Wojtek
| Witam,
Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć odnośnie zarobków i warunków pracy w Szczecińskim oddziale jako kierowca kat. C lub C+E?
Chodzi mi o pracownika bez doświadczenia. | | | |
~goska
| A gdzie macie trzymać auto od poczty? niby mieszczące się w 3, 5t? w czasie wolnym od racy? | | | |
~pocztowy Łódz
| Sprawa jest gorąca...
kto w PP jako kierowca pow 3. 5t lub do... ma wiecej podstawy niż 3200... ?
Jeno szczerze... ! | | | |
~Kierowca
| Jedynie Ci co pracują po kilkanaście lat. To mają Może 3500 brutto... A najniższa od tego roku 2800 brutto. | | | |
~Free
| Wy też fajnie się czujecie od 2021r z podwyżką do 2800 brutto? Tak doceniają kierowców do 3, 5t | | | |
~TRDriver
| A Pow. 3, 5t 3200brutto bez zmian... Normalnie szał. Ale skoro są chętni na taką robotę za tę stawki, to po co mają więcej płacić. | | | |
~Rudy lis
| Kto tu wypisuje takie bzdury o tych 6000zl wyplaty i pierdzenia w fotel!? Nawet jak zrobisz nadgodziny to masz do wybrania, nigdzie nie wyplacaja. 3200 brutto podstawy i jakies tam groszowe dodatki. Na te czasy zarobek absurdalnie niski z uprawnieniami kat. C i c+e. A stale linie sa obsadzone dziadkami przed-emerytalnymi. Praca aby nabrać doświadczenia i uciekać do innej. | | | |
~Kobold
| Tak jak mówicie kasa słaba chociaż robota spokojna. Właściwie to taka szkółka gdzie sie łapie doświadczenie. Aha i potrafią zadzwonić w pół godziny po wysłaniu cv:] | | | |
~Bieda
| Naprawdę nie wiem jak można jeździć za takie stawki, na nockach zestawem. Tam chyba pracują sami umysłowi inwalidzi. | | | |
~Bieda
| Jedyne wytłumaczenie jest takie, że muszą ostro doić z kotłów żeby jakoś wyjść na tym. Dziadki jeżdżą po 70-80 na autostradzie robią oszczędności i jakiś dodatek do wypłaty jest. Słyszałem, że kierowcy tam wspólnie zawyżają normy spuszczając i w taki sposób jakoś wychodzą na swoje. Sama pensja to dno i kilometr mułu... | | | |
~kobold
| 3200 brutto podstawa+250 brutto premia frekwencyjna+ 80 brutto za bezszkodową jazdę... | | | |