ID: 238589
Niebezpiecznie przeciążony polski ciągnik siodłowy. Policjanci nie mogli uwierzyć własnym oczom
ID: 238589
ID: 238589
Kierowca został ukarany mandatem wysokości 385 euro, a właściciela pojazdu obciążono kosztami wezwania policji i ekspertyzy oraz karą pieniężną na łączną kwotę 2100 euro.
Kierowca został ukarany mandatem wysokości 385 euro, a właściciela pojazdu obciążono kosztami wezwania policji i ekspertyzy oraz karą pieniężną na łączną kwotę 2100 euro.
~etransport.pl
Posty (43)
~Mirus | kierowca nie jest od patrzenia na ramy i inne części bo od tego jest mechanik | |||
~Mirus | Szanujcie się koledzy | |||
~zcx | ten artykuł to jakiś bełkot. | |||
~Mirus | Dziada auto to niech se dziad patrzy i sprawdza | |||
~Mirus | kolego zcx to forum to jeden wielki bełkot a jedynie ty sensownie coś piszesz | |||
~Mirus | Puchaty pewnie że tak bo ja se rąk nie będę brudzil bo ja się szanuje | |||
~zcx | dostał mandat za ośki i zakaz dalszej jazdy dojechał do rozładunku gdzie wózkowy zadzwonił na milicję, że naczepa ch... a. | |||
~Pan Ordynator | Pierwsza podstawowa sprawa. Ile palet, jaki tonaż i ładunek. Dla ogarniętego kierowcy, w tym miejscu temat się kończy. Nie chcę brnąć juz dalej... ale zapytam, co robi i spedycja? | |||
~Mirus | Ordynator szmacisz się jako kierowca bo co cie obchodzi ile paleta. Od załadunku są inni ludzie | |||
~Kryskamaryska | Mirus. Ty to jesteś gość. Umiesz jechać tylko do przodu, lusterka ci nie potrzebne. Łelita psewoznikow tutejszych byłaby z ciebie dumna. | |||
MagnusSE75
| ostatnio posługuje się nickami: ~zcx użyt e: 2018-12-15 20:21:25 ~Mirus uż yte: 2018-12-15 18:11:20 ~Mila uży te: 2014-02-21 12:08:03 I sam siebie chwali: "~Mirus 2018-12-15 17:15:14 kolego zcx to forum to jeden wielki bełkot a jedynie ty sensownie coś piszesz" To już chyba jakaś choroba :-) | |||
~zcx | To nie ja tylko jakaś podróbka korzysta z mojego forumowego autorytetu i się podszywa | |||
~zcx | magnus entelegencie od miesiąca mam dublera, takiego wieloryjca. | |||
~marco | Z trochę innej beczki jadąc z FR dmc 42 tony (wszystko legal i bezpiecznie) pokonuje magiczną granicę DE/FR i już jestem nagle przeładowany okrutnie stwarzam zagrożenie na miarę strony tytułowej Etransport a później na NL i znowu cacy. Super UE | |||
MagnusSE75
| Zły tytuł wątku. Pojazd nie był niebezpiecznie przeciążony tylko w złym stanie technicznym. Taki polizei osiwiałby w Skandynawii na miejscu, jakby zobaczył 32, 5 m zestawy po 80 ton śmigające między Malmö i Göteborgiem bez dodatkowych zezwoleń czy dyspensy między 19. 00 a 06. 00. W Finlandii legal to 76 ton, w całej Szwecji 64 tony i hcuj, wszyscy żyją. Trzeba się nauczyć budować dobre zestawy i drogi, wtedy transport w całej Europie zacznie przynosić zysk. | |||
~julian | ~Marco mając ciągnik zarejestrowany w PL dmc zestawu moze być max 40 ton, popatrz w dowód rejestracyjny. Więc 42 tony np. na FR jest nie do konca legalne mimo iż przepisy tego kraju dopuszczają taka wagę. | |||
~julian | No chyba że jeździsz ciągnikiem zarejestrowanym w innym kraju niż PL i w dowód rejestracyjny jest dmc 42t | |||
~kierowca | Firma dziadtrans i tyle, słusznie dostał mandat, na drodze są różne pojazdy i bezpieczeństwo najważniejsze. To się chwali Niemcom, że potrafią reagować, a nie "dobra niech jedzie". Lepiej w czas zapobiegać nieszczęściom jak potem płakać. | 1 | ||
~kierowca | W PL jeszcze wiele firm działa na zasadzie "jedź za tydzień się zrobi" albo "jedź jeszcze wytrzyma". Normalny kierowca to mówi to sobie jedź, a głupek wsiada i jedzie. | 1 | ||
FAN-MAGNUM
| 22, 7 t ładunku niebezpiecznie przeciążyło ciągnik siodłowy to jakiś żart? ? opłata za wezwanie policji jest gdzieś w jakimś taryfikatorze? ? pracownik podczas rozładunku tak bardzo nadgorliwy, że ocenia stan pojazdu dostawcy? ? | |||
~Pan kierowca | Niemcy są nadgorliwi. Jakiś czas temu, miałem dwa załadunki w różnych firmach. Na pierwszej firmie zaladowałem ponad pół naczepy towaru, i bez spinania pasów sobie pojechałem. Przyjechałem na drugą firmę, cifam pid rampe, towar zaladowany, pasy poprzerzucane w celu zabezpieczenia ładunku, aż nagle przychodzi kierownik magazynu, i mówi że mam zabezpieczyć pasami towar z pierwszej firmy. Na to mu mówię, że nie było to ładowane u nich, tam magazynier nic nie wspomniał o zabezpieczeniu, i nie będę zabezpieczał, bo to nie ich problem. Wziął głupek telefon, zadzwonił po policje, i tyle. Za 5 min ich odwołał, bo odjechałem na bok, i zacząłem spinac ten pierwszy ładunek. Wkyr... sie, i powiedziałem że glów. nami sie interesują, a na Europę sciagneli katastrofę z imigrantami. W tymtemacie poklepał mnie po ramieniu, i przyznał całkowitą racje. Kraj cymbałów. | |||
~Pan kierowca | Puchatek, swoje osiągnął, a ja wyjścia nie miałem, bo przyjechała by policja, dostał bym mandacik, a i tak bym spinał. Nie myślałem, że głąb zadzwoni po policje. | |||
FAN-MAGNUM
| puchatku 61, wiem, że nawet 6 ton położone od ściany do pierwszej tzw. kłonicy to już bankowe przeciążenie na pustej naczepie !! załaduj kiedyś prawidłowo, na tzw. maksa naczepę - rozładuj do połowy i nie przesuń pozostałego ładunku do tyłu-polegniesz z mandatem na wadze osiowej :-) inna sprawa, że nikt w artykule nie podał żadnych wyników ważenia !! a teoretycy to wiedzą że 41 t rzeczywistej przy dopuszczalnej 40t TO ZARAZ PROBLEM Z PROWADZENIEM POJAZDU, podobnie jak 8, 5t na każdej osi- pojazdy zachowują się NIEPRZEWIDYWALNIE | |||
~fryc | W artykule niemieckiej policji jest mowa o przeciążeniu punktowym naczepy. Nagłówek "Niebezpiecznie przeciążony polski ciągnik siodłowy. " został zapewne zmyslony przez redakcje etransport. | |||
FAN-MAGNUM
| dzięki, czyli polski artykuł do banii - lub jego tłumaczenie a czy w niemieckim artykule są podane wartości? ? dziwne, że nasi ich nie skopiowali? ? MOŻE ZAPIS W CMR- "TOWAR ZAŁADOWANY WG ZALECEŃ NADAWCY" by coś pomógł ale to inna bajka, prawdziwym kierowcom nie trzeba tego przypominać ; -) | |||
~fryc | Ważenie poszczególnych osi nic by nie dalo, gdyż te nie były przeciazone. Ladunek 22. 7 ton płyt był stosunkowo krótki i umieszczony centralnie spowodował widoczne spore wygięcie naczepy. | |||
~Pan kierowca | s://40ton. net/ciezarowka-pijan ym-kierowca-staranow ala-policyjna-blokad e-300-tys-euro-strat -sceny-niczym-gta/ | |||
~fryc | Przekroczony został dopuszczalny nacisk punktowy w naczepie. | |||
PISZY
| Jak jeździłem u holendra - dostałem naczepę załadowaną że roburek mało nie pokazał kopyta! W Karlsruhe podjechałem pod policję i poprosiłem o kontrolę, pojechaliśmy na wagę. Gość z wagi mnie pogonił bo twierdził że mu wagę zarwę, poczołgałem się roburkiem na wagę kolejową i tam pokazało 48800kg. Zakaz jazdy, mandat dla *a szefa, przeładowanie towaru na jeszcze inne auto. Po powrocie na bazę zabrałem swoje klamoty i do domu. Nie ma sensu ryzykować, de*ile rodacy dalej tam pracują. Widziałem jednego z tych cymbałów, na granicy Szwajcarskiej, już 10 lat dorabia złodzieja. | |||
PISZY
| Ps. Jakiś czas wstecz widziałem w Sasuolo jak kierowca załadował naczepę, aż mu się załamała, minę miał nie tęgą i tak się fajnie po głowie drapał, widok bezcenny. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.