ID: 235788
4. 30 jazdy na tacho
ID: 235788
ID: 235788
Czy 04. 30 na tacho to już przekroczony czas jazdy?
Czy 04. 30 na tacho to już przekroczony czas jazdy?
~Dawid*.40.249.21.threembb.co.uk
*.40.249.21.threembb.co.uk
Posty (49)
gustav
| Ta dyskusja przypomina mi instruktaż parkingowego profesora, który zamiast tarczkę wyjąć przed spaniem, nastawiał budzik na 3. 00 by ją wymienić. | 1 | ||
~Kiero82 | Jezeli sta*ales na 4:30, to nie popelniles zadnego wykroczenia. Wszystko jest w jak najlepszym porządku. | |||
~Kiero82 | Gustav, ale zes mnie teraz rozwalil tym tekstem. Napisz tylko czy to bylo w realu, bo nie wierze normalnie. | |||
gustav
| Doktorzy nauk zaś twierdzili, że /jazda może "zajść" na pauzę" i odwrotnie/. (tzn. że przy spełnieniu odpowiednich warunków wykresówka może przebywać w tachografie dłużej niż 24 godziny!!!) Nigdy jednak /pauza nie może "zajść" na pauzę, a jazda na jazdę/. Jeżeli chodzi o zdolności poznawcze i twórcze woźniców nic się nie zmieniło. | |||
~kkk | gustav - przepisy sa jednakowe. ale pokaz mi gdzie w 561/06 sa kwoty za naruszenia. tak dla ulatwienia - UoTD gdzie zawarty jest taryfikator, to nie sa przepisy unijne tylko krajowe | |||
PULASS
| Ten kto ma naklejkę od dżangłery że w 4. 30 dolatuje wszędzie, to nie dostanie mandatu... | |||
~kkk | to tylko LULki dojada wszedzie w 4, 5h | |||
gustav
| kkk, masz rację, pojadę 4, 40 i w Polsce nie wystawią mi mandatu (bo nie mają za co), w Niemczech już raczej oka nie przymkną, a we Francji i w Hiszpanii zapłacę? Zastanowił eś się nad tym? Nie chodzi o taryfikator, a o wykroczenie, podlegające karze lub nie. | 1 | ||
~Kiero82 | Niezly talent z goscia. Zeby wstawac w nocy przelozyc tarczke, to trzeba byc cos nie tam tego. Ale z drugiej strony, jezeli doktorzy nauk tak twierdzili, to co mial chlop zrobic. | |||
~Kiero82 | Gustav, podobno przepisy maja sie zmienic w pl. Nie bedzie tolerancji 15 minutowej, jezeli chodzi o przegiecia. Mowil mi to sam szef, a ile w tym prawdy, to nie wiem. | |||
~kkk | tak gustav. dlatego wielu kierowcow niejako na " ochotnika " chca sie poddac kontroli w polsce, zeby nie placic kar na zachodzie. 561/06 nic nie wspomina co jest wykroczeniem. to UOTD o tym stanowi. i o wysokosci kary Kiero82 - tak, po zmianie UoTD nie bedzie zadnej tolerancji. jazda 4, 31 bedzie naruszeniem i bedzie karalna | |||
~kkk | i jeszcze raz. to nie przepisy sie zmieniaja, tylko taryfikator. przepisy pozostaja bez zmian | |||
~fryc | W nowym taryfikatorze nadal nie ma za to kary. | |||
~fryc | Jazda 4. 31 bez wymaganej przerwy jest wszędzie wykroczeniem. Wysokość h każde panstwo ustala indywidualnie. | |||
gustav
| A świstak siedzi i zawija w sreberka na siłowni. Wstawajcie sobie o 3. 00, ja wyjmuję tarczkę i idę spać. | |||
~fryc | Jazda 4. 44 w Polsce jest to wykroczenie nie podlegające karze. | |||
~Kiero82 | Fryc, w pl do 15 min nie bylo. Mogli ukarac dopiero powyzej. Ale nie bedziemy sprzeczac sie o bzdury. Malo wazne. Najwazniejsze jest to, ze gosc nastawial budzil na godz. 3:00, zeby wymienic tarczke. To juz trzeba byc inteligentem. | |||
gustav
| Normalnie mnie cofnęło spod prysznica gdy doczytałem. Szofer stara się poddać kontroli w Polsce by uniknąć kary we "francji"! Szofer wjeżdża "pod" inspektorów i mówi ; -jechałem 4. 32, skontrolujcie mnie. Dowódca patrolu odwoje swoich podwładnych od inny zadań, skrupulatnie sprawdzają proszącego i wystawiają mu zaświadczenie o braku możliwości karania przez służby we "francji", i "hiszpani" oraz bezsensownego przymykania oka przez służby w "niemczech". Szacun i kolorowych snów. | |||
~volvo | 4. 44 nie nie podlega karze, zgoda. a pojedź kolejny dzień 4. 44 i już nazbierałeś 28 minut. co wtedy? | |||
gustav
| Przekroczyłeś czas jazdy bez przerwy dwa razy po 14 minut, czy raz o 28? Chyba wpadłeś do nie umytej cysterny i zaszkodziło. Za dwa razy i 77 razy nie ma kary! | |||
~kkk | coz gustav, jednak jestes idiota i malo wiesz co sie dzieje na drodze. idz pod ten prysznic i ulzyj sobie | |||
~volvo | Przekroczenie maksymalnego dziennego okresu prowadzenia pojazdu o czas do 1 godziny oraz za każdą następną rozpoczętą godzinę 100 Prze kroczenie maksymalnego czasu prowadzenia pojazdu bez przerwy o czas powyżej 15 minut do 30 minut oraz za każde następne rozpoczęte 30 minut 150 to na tyle jeżeli chodzi o itd | |||
~volvo | Skrócenie dziennego czasu odpoczynku o czas powyżej 15 minut do jednej godziny oraz za każdą następną rozpoczętą godzinę 100 Skró cenie tygodniowego czasu odpoczynku o czas do jednej godziny oraz za każdą następną rozpoczętą godzinę 50 Przek roczenie tygodniowego czasu prowadzenia pojazdu o czas powyżej 30 minut do dwóch godzin oraz za każdą następną rozpoczęta godzinę 50 śmies zne są te kary | |||
~torreador | volvo... w PL moze i smieszne, ale jak Cie ustrzela w F lub Es, wtedy juz nie jest tak smiesznie | |||
~volvo | no właśnie tez mi to dało do myślenia. czyżby codziennie można było jechać 4. 44 i nic? nie sądzę | |||
~torreador | volvo... w PL moze i smieszne, ale jak Cie ustrzela w F lub Es, wtedy juz nie jest tak smiesznie | |||
FAN-MAGNUM
| gustav - zimny czy ciepły prysznic? ? Normalnie mnie cofnęło spod prysznica gdy doczytałem. Szofer stara się poddać kontroli w Polsce by uniknąć kary we "francji"! Szofer wjeżdża "pod" inspektorów i mówi ; -jechałem 4. 32, skontrolujcie mnie. Dowódca patrolu odwoje swoich podwładnych od inny zadań, skrupulatnie sprawdzają proszącego i wystawiają mu zaświadczenie o braku możliwości karania przez służby we "francji", i "hiszpani" oraz bezsensownego przymykania oka przez służby w "niemczech". Szacun i kolorowych snów. co wiesz o podwójnym ukaraniu? jaka ma możliwość służba kontrolna jednego kraju do szybkiego sprawdzenia czy przy poprzedniej kontroli zostałeś ukarany? przecież, to kontrolujący ustala rodzaj kary i jeżeli Ty się z nią zgadzasz to nikt następny nie może jej podważyć - a tu kontrolujący = pogroził palcem i powiedział "następny raz proszę tak nie robić " przeżyłem, coś takiego - powiem Ci prywatnie, że zwrot kosztów za błąd kontrolującego pozwolił mi na 2 tyg darmowego urlopu :-) dlatego, żeby jedna służba nie podważała innej= OSTATNI KONTROLUJĄCY SPRAWDZA POPRAWNĄ TWOJĄ JAZDĘ OD OSTATNIEJ KONTROLI I NIE PODWAŻA DECYZJI POPRZEDNIKA - nawet z innego kraju | |||
FAN-MAGNUM
| aha, no to że przy kontroli jego karta powinna "wylądować" w Twoim tacho to raczej nie muszę wspominać - MYŚLĘ, CHOCIAŻ NIE JESTEM PEWIEN :-) że to wiesz oczywiście :-) | |||
~Sokół | Dać wam, przygłupom nawet 5h ciągłej jazdy to i tak wam braknie. Po co jeździć 4:30? Albo jakieś 4:44 i się martwić o kary? Można jeździć NORMALNIE, tzn. jechać max 4h, albo 3:30 i zrobić sobie przerwę. I bez stresu. Ale do polskich kieroffców to nie dotrze. | |||
~fryc | Sokół czasem dobrze wiedzieć co i ile można Nie oznacza to, że tak zawsze robimy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.