ID: 235217
Wiedzą jak radzić sobie z brakiem kierowców
ID: 235217
ID: 235217
Firmy europejskie stoją przed wielkim problemem braku wykwalifikowanych kierowców. Szacuje się, że z tego powodu 20% niemieckich ciężarówek nie jest wykorzystywanych. Tymczasem, firma Girteka Logistics nie tylko powiększyła wielkość swojej floty do 5. 000 ciężarówek i 5. 500 przyczep, ale również liczbę zatrudnionych kierowców z 8. 000 w styczniu br. do 10. 000 w sierpniu.
Firmy europejskie stoją przed wielkim problemem braku wykwalifikowanych kierowców. Szacuje się, że z tego powodu 20% niemieckich ciężarówek nie jest wykorzystywanych. Tymczasem, firma Girteka Logistics nie tylko powiększyła wielkość swojej floty do 5. 000 ciężarówek i 5. 500 przyczep, ale również liczbę zatrudnionych kierowców z 8. 000 w styczniu br. do 10. 000 w sierpniu.
~etransport.pl
Posty (46)
~Pan kierowca | Transportowski i cała reszta gumowców może już robić C+E, bo jak ich wykoszą to będą razem z Panami kierowcam w kolejce po robotę stać. Szkoda tylko że bez doświadczenia za dużo nie osiągną | |||
~Pan Ordynator | Transpurtowski może maksymalnie zrobić B. Wyżej psychotesty go nie puszczą. | 1 | ||
~Bolek | Wszystko zależy tylko i wyłącznie od kasiory, będą dobre zarobki dla kierowców to nie będzie ich brakować. Nikt już nie będzie jezdził za grosze kazdy chce wreszcie zarabiać tyle ile zarabia sie w Zachodniej Europie | |||
~Transportowski | Bolek swoje mądrości możesz puszczać swoim bezrobotnym kolegom kiero82 i ku ku na muniu, możecie sobie podebatować na forum jak być powinno, a jak nie powinno. Na szczęście kierowca jest od kręcenia kołem a nie od myślenia. | 1 | ||
~kierowca | Faktem jest, że coraz mniej kierowców godzi się na jazdę z % lub km i bardzo dobrze. Tak samo faktem jest, że coraz mniej chętnych na tzw. kombinacje z tacho. Młodzi znają swoją wartość, a uprawnienia tanie nie są, a stracić można szybko. Wszystkim radzę omijać takie firmy, a rynek sam ich zweryfikuje. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Sposób wynagradzania nie ma żadnego znaczenia. Każdy kierowca ma do wykonania pewne zadanie, w określonym terminie. I robi to ( oczywiscie zgodnie z przepisami). | |||
~Kiero82 | Ku-ku, otoz ma. Przepis mowi wyraznie, ze kierowca nie moze otrzymywac wynagrodzenia w systemie akordowym, aczkolwiek zycie jak wiemy, pokazuje ze jest inaczej. Rozliczanie z km jeszcze moglbym zrozumiec, biorac pod uwage, ze postoje godzinami za rozladunkiem badz zaladunkiem beda dodatkowo platne. Za to rozliczania z % nigdy nie zrozumiem. Najbardziej zlodziejski system wynagradzania. | |||
~Kiero82 | Puchatek "i robi to zgodnie z przepisami". Wg mnie ku-ku mial na mysli jazde zgodnie z przepisami, bo wynagrodzenie akordowe nie jest zgodne z przepisami. | |||
~MIRAS | Hej co Wy za brednie wypisujecie odkąd Girteka wygrała przetarg w Poznaniu tj. Jakieś 2lata to jeździmy u nich na podwójnej obsadzie z żoną mamy linie do D co drugi dzień w domu kasa w euro nie będę się chwalił ale lepsza jak u Polaka auto na stałe od 2lat we wrześniu dostajemy nowe mogę dać namiary na gościa od rekrutacji proces ten odbywa się tydzień tzn siedzisz w hotelu jeździsz służbowym autem do siedziby firmy i siedzisz na bhp tacho pozdrawiam | |||
~kris | Artykuł o niczym. W tytule piszą że wiedzą jak radzić sobie z brakiem kierowców a w tresci ani słowa o tym. | |||
~Zygmunt | Girteka I hotele co za bzdura Girteka I podwyżki autor jest ćwierćinteligentem. Etransport dno | |||
~Krzysztof | Witam. Miras jak z językiem? | |||
~Kiero82 | Miras, a niby gdzie ta girteka laduje sie w Poznaniu, bo oprocz bridgestone, to ich nigdzie nie widac. | |||
maro12
| Kiero82 2018-08-09 17:14:41 Puchatek "i robi to zgodnie z przepisami". Wg mnie ku-ku mial na mysli jazde zgodnie z przepisami, bo wynagrodzenie akordowe nie jest zgodne z przepisam Doczyta les brendzlu ten przepis do końca jak Ci puchatek radził? | |||
~mn242 | ~Kiero82 A ładuje się na przykład w Unileverze na Bałtyckiej, i to bardzo często. I pewnie nie tylko tam. | |||
~Kiero82 | Mn242, Unilever i bridgestone, i nigdzie indziej w Poznaniu girteki nie widać. Zreszta przy unilewerze coraz mniej ich widuje. Oni obstawili zachod europy i skandynawie. Tam mają lepszy pieniadz. | |||
604215776
| Baju baj, prpaganda sukcesu! | |||
MANnalegalu
| o kurna... wie ktos na jaki adres mozna do nich wyslac cv? | |||
~kompost z łysych | transportowski ma w nosie fajerę. On studiuje otwieranie bramy z rozszerzeniem na bramy odsuwane. | |||
~Bobo | Widziałem już 2x za szybą zestawu Girteki niemiecką flagę. Chyba tylko Polacy nie darzą sympatią tej firmy? | |||
~mt. | Bobo chyba ci nie musze tlumaczyc, na 6000 zestawow na 4000 sie zarabia a 2000 puszcza w dumpingu, zeby wybic konkurencje. 2000 aut po 2 zl za km w Polsce na rynku zrobia male zamieszanie. Po tym jak konkurencja padnie podnosi sie stawki. Zleceniodawca musi zaplacic tyle ile spedycja zechce, poniewaz wszelka konkurencja zostala wybita | |||
~inż. mechanik | Co się dzieje że tylu kierowców co niby mniało zarabiać po 8000 na miesiąc walą na państwowe posady za 3500 brutto czyli ok 2500 na ręke i to z taką praktyką kolejki do firm państwowych że można przebierać i przeważnie wszyscy po technikum samochodowym o co chodzi czyżby zarobki w granicach 6000- 8000 na miesiąc to by było oszustwo. | 1 | ||
~kompost z łysych | mtole ty tak robisz z myszami jak puszczasz do stajenki sąsiada. Tyle tylko że wideł z ręki nie da ci się wydrzeć | |||
~kompost z łysych | mtole ile dzisiaj jeszcze nicków zmienisz | |||
Twardy72
| Girteka to firma Władimira Władimirowicza P. z Moskwy. Kontrakty to oni wygrywaja na poziomie ministerstwa. | |||
~Kpr. Wiaderny | ~inż. mechanik 2019-02-08 20:03:24 Przecież nie jest powiedzane, że kierowcą cza być do emerytury :) | |||
~kiero | Inż. mechanik, bo prawda jest taka że większość płaci najniższą krajową czyli 2500 brutto. Coraz więcej kierowców woli mniej na rękę, a pracę koło domu i większe składki odprowadzone. Na tułaczkę, na przerzutach zgadzają się ci co potrzebują więcej zarobić, z różnych przyczyn. Maja kredyt, albo konkretny cel, na który brak kasy. | 1 | ||
~Stary Drajver | Byznesmeny same będą za fajere siadać i śmigać po Europie. Zaplac kierowcy jak Bóg Przykazal to będą pracować. Żelazo będzie kilometry robić i kasa na konto wpływać. Nikt niebedzie za grosze siedział w budzie tygodniami. | 1 | ||
~Ł ysy | Mój kot najszczał mi do musztardówki z bimbrem. | |||
~Milicja | Stary Drajver, to temat o firmie Gierteka, tam sie jeździ miesiącami w podwójnej, a co niby innego większość z was potrafi? Pisać sobie może jak powinno być, ustalenia z parkingu nikogo nie interesują | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.