ID: 234121
Na 50, 000 emerytów przypada zaledwie 10, 000 młodych kierowców
ID: 234121
ID: 234121
Eksperci uważają, że rosnące niedobory kadrowe mogą w przyszłości zagrozić bezpieczeństwu dostaw do supermarketów.
Eksperci uważają, że rosnące niedobory kadrowe mogą w przyszłości zagrozić bezpieczeństwu dostaw do supermarketów.
~etransport.pl
Posty (142)
laki81
| Niestety w większości kierowcy są wynagradzani od najniższej krajowej, do tego nadal wiedzie prym km lub %. Z jazdą zgodnie z 561/2006 też jest różnie. Do tego wiele innych czynników. Ten zawód staje się mało atrakcyjny dla młodych ludzi. | |||
ese
| 2018-07-05 16:11:36 Niestety w większości kierowcy są wynagradzani od najniższej krajowej, do tego nadal wiedzie prym km lub %.. Dlaczego niestety? Jeśli tak jest w większosci, to znaczy że większości to odpowiada. Wniosek prosty przecież. Sprawa zasadnicza jaki to jest procent lub jaka stawka z kilometra, się mi zdaje. Tym bardziej, że firma pisząc fakturę też pisz ją za fracht lub ilość przejechanych kilometrów. A przecież wiadomo, że formom się transport opłaca. I to bardzo. | |||
~Buskroliczek | Przecież jesteśmy zawalidrogami którzy jeżdżą niebezpiecznie, wyprzedzają, I w ogóle złem które. nalezy usunąć z drogi więc moim zdaniem powinno towarów zabraknąć na półkach. Może ktoś na doceni I przestaną nas traktować jak psów I to dosłownie | |||
ese
| Z tą jazdą to można dyskutować. Szczególnie gdy się jedzie osobowym autem za zestawem jadącym 86 km/ godz. i wyprzedzającym kilometrami jadącego 84km. / h | 1 | ||
~tago | Wszystkiemu winne są spedycje, które prześcigają się w pomniejszaniu stawek od zleceniodawcy, a te przekładają się na cenę usługi, bo one swój kupon odetną w 110 %. Tak można jeszcze długo wymieniać, co dalej z tymi pieniędzmi i jak to się przekłada na ogólną kondycję transportu. W tym całym łańcuchu na samym końcu jest kierowca. Kierowca, który wkłada najwięcej zdrowia, czasu i pracy w to, aby transport właściwie funkcjonował, a w zamian dostaje ochłapy z pańskiego stołu, ponieważ nie ma najmniejszego wpływu na dzielenie tych pieniędzy. Transport w UE jest wszelkimi regulacjami już przesadnie osaczony i niejednokrotnie kancelarie prawne mają problem z ich interpretacją, a co dopiero kierowca, który narażony jest na ogromną represję mandatów i kar administracyjnych. Jedyny taki zawód, którego wykonywanie wiąże się z płaceniem tak dużej ilości mandatów w niebywale wysokich kwotach. Kto chce być tak traktowany przy jeszcze do tego tak niskich płacach. Sam siebie zaczynam podejrzewać o masochizm. | -1 | ||
~kiero | Nie będzie kierowców jak nie zmieni się podejście pracodawców. Podstawowe pytanie od jakiej kwoty ubezpieczenie, ile za urlop, co z przestrzeganiem tacho, jak wyposażone auto, ile dni w miesiącu w domu. | -1 | ||
~Donald Truck | 10. 000 młodych to i tak dużo | |||
~bary | Jak słyszę zwolenników każdy z kilometra albo na procent to mi się niż w kieszeni otwiera. Ponad 25 lat w tym siedzę i nigdy nie zgodziłem się na taką jazdę ale kilku moich kolegów za taką zgodę zdrowiem zapłaciło. To jest głupie i niebezpieczne to propozycja dla pazernych matolow co nie potrafią liczyć. Stad magnesy pstryczki itp. | 1 | ||
~Kiero82 | Kiedys w jednej z firm, spedytor i kierownik mowili nam kierowcom takie zdanie, " jak sie nie podoba, to sie zwalniac. Za bramą stoi dziesięciu innych na wasze miejsce". Wiec pytam, gdzie jest tych dziesięciu kierowców? A swoja droga, to dziady zwane gumofilcami, mysleli, ze cale zycie beda pomiatac ludźmi, i kopac ich po du. pach. Ciesze sie bardzo, ze nastaly czasy, w ktorych to pracownik wybiera sobie firme gdzie chciałby pracowac. | -1 | ||
~bary | Kiero82 też słyszałem takie teksty i tego dziadom nie zapomnę. Moze i traciłem ale po takim tekście odchodziłem bez pożegnania nie żałuję. A kierowców będzie brakować bo w tym zawodzie życie przecieka przez palce a młodzi je cenią i chcą się nim cieszyć. Romantyzm przygoda to historia. | |||
~kiero | Kiedyś zadzwoniłem z ogłoszenia o pracę. Jedno z pytań z mojej strony to "ile płacicie za urlop? " W słuchawce zapadła cisza, po chwili to on nie wie bo jeszcze tak długo nikt nie pracował. Firma od ręki skreślona. | |||
~tomek | Tak ese, masz rację!Większości to odpowiada, a ja ciebie mimo różnic w poglądach miałem za inteligentnego, staży nie mają wyjścia to i się godzą, młodzi sam wiesz. Chłop pańszczyźniany niby też się godził. Mimo wszystko pozdrawiam. | |||
~tomek | *starzy | |||
~kiero | Jak kilka lat wstecz pisałem że młodzi uciekną, bo nie maja bariery językowej jak starsi kierowcy których uczyli w szkole rosyjskiego. To na tym forum był rechot i palenie cv w piecu, kolejka przed brama itp. Na razie Ukraińcy ratują, ciekawe jak długo? | |||
~Kiero82 | Kiero, Ukraincy beda ratowac polskich dziadów tak dlugo, az Angela nie klepnie ustawy na ich korzyśc. Wtedy polskie gumofilce otworza oczy, i zaczna myslec, do czego doprowadzilo kopanie po tylkach Polskich kierowców. | 3 | ||
~kiero | Dziś jesteśmy tak uzależnieni od pracowników z Ukrainy że gdyby jednego dnia wszyscy wyjechali była by paraliż. Puste półki w sklepach, budowy by stanęły, gospodarka by przysiadła. To samo by się stało gdyby polscy przewoźnicy stanęli na 3 dni, niemieckie fabryki stały by z braku materiałów. Wtedy Bruksela bardzo by zmiękła. | 1 | ||
~Kiero82 | Kiero, problem w tym, ze polski gumofilc tego nie chce zrozumiec. Jeszcze chwila, i z międzynarodowki rowniez uciekam. 13 lat tulaczki po Europie juz wystarczy. | -1 | ||
~gość | Już koniec? proszę kontynuować... | |||
~Kiero82 | Gosc, O kontynuacje zapytaj dobrego kolege, anie mnie. | |||
~Pan foszek | Hehe pokój zwierzen wielkiego brata się zrobił. Jeden beczy na to inny na tamto. A i tak o 20 w niedzielę drzwi trzaskaja i ogień na tłoki w nowych mesiach, manach i scaniach | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.