ID: 232292
co wybrać man e6 czy daf e6
ID: 232292
ID: 232292
ciężarówka ma służyć na trasy międzynarodowe jak i krajowe zależy mi na wygodzie spalaniu i małej awaryjności
ciężarówka ma służyć na trasy międzynarodowe jak i krajowe zależy mi na wygodzie spalaniu i małej awaryjności
Posty (80)
kapitruck123
| jak w temacie... | |||
~dobry kolega | wez maniaka fajny temat jezdze takim w ch i zupelne spoko | |||
~dobry kolega | nasierowski po 13 godzinach postoju w 3 miesiecznym dafie latal po placu z kablami plus 2 serwisy gwarancyjne szczegoly na youtube | |||
~Kolo | Tylko mp4 450... nie ma lepszego w spalaniu a i zyc idzie znośnie | |||
~Ordynator ku-ku | Tylko że pod górę trzeba go pchać. Jakby nie zakazy na autobanach w reichu, to każdy robur byłby na samym dole. | |||
~Adidas | Do tego tragiczny automat w mietku | |||
~Kolo | Pisze ze dla wlasciciela dobry a pod gore to go pchasz czy sam jedzie? | |||
~Kolo | Adidas to se fullera kup bedziesz w miejscu stal gamoniu bo ruszyc nie bedziesz umiał | |||
~Btk | W dafie pozna reakcja na spadek prędkości, układać się zaczyna od 180 000 tyś daf bez topografi. Man nie wiem ostatnim jakim jeździłem to f2000 | |||
~kiero82 | Dafem 106 460km jezdzilem pol roku i dobrze wspominam to auto. Jezeli chodzi o mana, to bylo to moje przedostanie auto z tym ze silnik 440 e5. Tragedia, porazka i wszystko razem wziete. Nie wiem jak funkcjonuje man e6, ale nie wydaje mi sie zeby cos ulepszyli. | -2 | ||
~Ordynator ku-ku | Wygoda, spalanie i mała awaryjność. Drugie i trzecie to z pewnością Scania (ale kolega nie bierze pod uwagę tej marki). Pozostaje więc wygoda, tu raczej Daf przewyższa Mana. | |||
~zcx | najlepsze dla właściciela czy najlepsze dal pracownika? bo to nie idzie w parze. | |||
~zcx | w dafie ten garb na desce w stronę łóżka to porażka. | |||
~kiero82 | Kamil, jezeli e6 jest slabsze od e5, to nie wiem do czego mozna to przyrownac. Ten man ktorym ja jezdzilem, to bylo najslabsze auto jakim jezdzilem w mojej karierze. Fakt, ze wozilem prawie zawsze powyzej 20t, ale szalu nie robil. No i to spalanie... Ponizej 30l. nigdy nie zszedl jednak actros jest duzo oszczedniejszy. A jezdze nimi juz od pond 3 lat. | -1 | ||
~zcx | najbardziej w manie urzekła mnie lodówka zamontowana jakby spadła z księżyca. | |||
~kiero82 | zcx, ale za to pojemna. | -1 | ||
~zcx | jej pojemność to tyle że butelka na stojaka wchodzi i nic więcej. a pod łóżkiem nic nie zagospodarowane i jeszcze wystaje pod nogami. | |||
~kiero82 | Kamil, z ta lodowka to nareszcie im sie udalo. Ta wystajaca za duzo miejsca zabierala. Ale byl dwa plusy tego auta: ogrzewanie postojowe bardzo dobrze grzalo, do tego podloga byla cieplutka, i intarder 6-scio stopniowy. To bylo piekne. 24t na naczepie, a z goreczki trzymal caly czas 90km/h. Jak dobrze opreowales, to hamulca nawet w miescie bardzo malo sie uzywalo. Piekna sprawa. | -2 | ||
~kiero82 | Co do lozka dolnego, to zawsze po pauzie je podnosilem i tak sobie bylo. Troche miejsca na te *rele bylo. Fakt ze wszystko odkryte, ale zawsze cos sie schowalo. | -1 | ||
~zcx | a pod łóżkiem tylko lodówka, bo nic nie zagospodarowane. na zagospodarowanie części kabiny pod łóżkiem projektantom z mana zabrakło pomysłu i czasu. więc postawili po środku lodówkę, tuszując tym tyle wolnego miejsca. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.