~Marek
| Byłem na rozmowie.
Firma wydawała się być fajna i wszystko poukładane, takie pierwsze wrażenie. Miałem pecha bo wyszły mi nie spodziewane sprawy prywatne w ostatniej chwili. Miałem się przyjmować, nawet podpisując już umowę i zamiast pójść tam zmusiła mnie sytuacja że muszę teraz pracować na miejscu jakiś czas co spowodowało że spaliłem sobie firmę a zależało mi na tej pracy ze względu na system pracy 2/2.
Jeździsz dwa tygodnie i dwa tygodnie masz wolne lub tygodniówki że zjeżdżasz na weekend do domu. Zjazd na weekend nieopłacalny bo zjeżdżasz w sobotę a wyjeżdżasz w niedzielę. Jedziesz busem do Niemiec, tam mają swoją bazę.
Nie wiadomo jaką dostaniesz dniówkę, jak nie ma roboty i stoisz to płacone jest za połowę dnia.
Druga sprawa zastanawiająca to załadunek i rozładunek. Powiedzieli mi że jak w danym dniu załadujesz i rozładujesz się to wtedy jest zapłacona cała dniówka a co jeśli nie rozładujesz, wychodzi na to że masz wtedy zapłacone za połowę dnia.
Nie udało mi się podjąć pracy, w sumie drugi raz i nie dziwie się że Pan Damian tak zareagował że kolejnej szansy już nie będzie. Pozdrawiam | 1 | | |
~Mariusz
| Na CE też taka kurierka bo się ogłaszają a system pracy mi odpowiada Tylko czy mam płatne dniówki czy rozładunki? | 1 | | |
~...
| jakie opinie | 1 | | |
~Rrr
| ??? | 1 | | |
~Rrr
| Ktoś coś wie my tej firmy? Cały czas się ogłaszają | 1 | | |
~Rrr
| Ponawiam | 1 | | |
~Xxx
| Oszukanty... ) | 1 | | |
~Kierowca
| O kurllla, *y Leader transport!!! | 1 | | |
~BieloRus
| Porażka) nie jest normalna firma... ! | 1 | | |
~Heniek
| Bielorus: Możesz rozwinąć temat co tam doświadczyłeś | 1 | | |
~Kierowca
| Bardzo nieprzejrzyste warunki pracy. Czyli jak stoisz lub nie zdążysz się załadować lub rozładować to płacą połowę kasy. Zlodziejski mają system płacy | 1 | | |
~Heniek
| Mi to samo proponowali. Niby dniówka 300 zł a jednak okrojona, kojarzy mi się to z presją czasu. Jak nie gonisz nie zarobisz a druga sprawa dlaczego jak się nie załadujesz bo akurat nie będą mieli ładunku to nie zarabiasz 300 zł tylko 150 zł, nie jest to Twój problem i jest to nieuczciwe. | 1 | | |
~kierowca
| ~Marek
2018-12-10 18:15:08 Byłem na rozmowie.
Firma wydawała się być fajna i wszystko poukładane, takie pierwsze wrażenie. Miałem pecha bo wyszły mi nie spodziewane sprawy prywatne w ostatniej chwili. Miałem się przyjmować, nawet podpisując już umowę i zamiast pójść tam zmusiła mnie sytuacja że muszę teraz pracować na miejscu jakiś czas co spowodowało że spaliłem sobie firmę a zależało mi na tej pracy ze względu na system pracy 2/2.
Jeździsz dwa tygodnie i dwa tygodnie masz wolne lub tygodniówki że zjeżdżasz na weekend do domu. Zjazd na weekend nieopłacalny bo zjeżdżasz w sobotę a wyjeżdżasz w niedzielę. Jedziesz busem do Niemiec, tam mają swoją bazę.
Nie wiadomo jaką dostaniesz dniówkę, jak nie ma roboty i stoisz to płacone jest za połowę dnia.
Druga sprawa zastanawiająca to załadunek i rozładunek. Powiedzieli mi że jak w danym dniu załadujesz i rozładujesz się to wtedy jest zapłacona cała dniówka a co jeśli nie rozładujesz, wychodzi na to że masz wtedy zapłacone za połowę dnia.
Nie udało mi się podjąć pracy, w sumie drugi raz i nie dziwie się że Pan Damian tak zareagował że kolejnej szansy już nie będzie. Pozdrawiam
Trzeba być de*ilem by chciec tam pracowac, i to jeszcze 2 razy sie starac. | 1 | | |
~Heniek
| Kierowca: Pracowałeś tam u nich? | 1 | | |
~kierowca
| Tacy de*ile ucza dziadów że za swoje kupia do czyszczenia złoma, myjnie zapłacą, jeszcze zatankuja, rękawiczki pasy kupią, maty zap... z magazynu, i ubranie robocze kupia za swoje i wyplata 4tys w porywie. Pózniej opowiadaja na parkingu o 10000 i prosza o fajkę, bo skonczyły się zmioty z podłogi które kręcą. | 1 | | |
~kierowca
| heniek-wystarczy mi to co przeczytałem. Pół stawki bo nie rozładował itd. | 1 | | |
~Heniek
| Z tego co widać cały czas mają ogłoszenia ale jak mają takie warunki pracy to ja dziękuje. Tak jak napisałeś nie będę ich niewolnikiem i frajerem bo jak się nie rozładuje czy załaduje to mi połowę dniówki zapłacą, niech sami sobie jeżdżą. | 1 | | |
~kierowca
| Moga tez wcale nie zaplacic. Uwazaj na firme z Pozn... jak nasz długopis. 2000km powroty, dojazdy po tys km, wsadzaja spedytorzy de*ilki na miny, wycisna i kop w doope. Szukaja na zydobooku non stop, obiecuja 8. 5 za 3/1, zarobisz do 6-7, moze teraz mniej bo czechy, slowacja amazony, cuda z tacho. Nie polecam. Kierowcy mendy. | 1 | | |
~kierowca
| Ps. diet i podstawy sie nie doliczysz. Francja niemcy itd ponad 50e, ty dostaniesz od 40 do 50, chyba ze przy*s z trans postu i wozisz dla biura whysky z Hiszpanii, ale ta robota juz zarezerwowana. Podstawa 1000zl i dodatki. Teraz chlopaki maja stac na kopertach pod zaladunkiem itd. Po żabie landowkami po zakazach, ty płacisz kazdy mandat. Kłamia na potęgę. Zawsze twoja wina. | 1 | | |
~Kiero S.
| Pracuje już 5 rok i jestem zadowolony. Prawie wszystko co pisze wyżej to kłamstwa i gorzkie żale kierowców ze wschodu co myślą że jak mają prawko zrobione w garażu to już są kierowcami... Jazda głównie po Niemcu, max 2 zal. i 2 roz., zadna kurierka! Czy jest ciśnienie? Normalne dla kogoś kto ma szacunek do pracy... do tego otworzyli drugą firmę w DE i kierowcy będą na Niemieckie umowy przechodzić. Dla mnie robota ok | 1 | | |
~rune72
| witam kolega pracuje tam 3lata i chwali kierowca ma zawsze rzeczy zeby pracowac tzn pasy ladunkowe maty rozpory pelen komfort rowniez finansowy zjazdy zawsze na czas bez zadnego przeciagania | 1 | | |
~Xxx
| Jeśli chodzi o busy 3. 5t tragedia wiecznie przeładowany wieczna jazda po nocach chowanie cmr po zjeździe na bazę doszukiwanie czy coś nie jest zepsute aby urwać z wypłaty dniowka 200zl następnie 7. 2t mają tacho więc jest lepiej ale również kurierka przeładowania bardzo częste następnie solowki i zestawy system 2/2 samochody zostają u Niemca zjazd do domu busem firma była by spoko oczywiście gdyby kierowca miał coś do powiedzenia i samochody były by normalnie ładowane Spedytorzy tragedia 2 było ok ale już nie pracują podsumowanie omijać ta firmę jesli nie chcesz być robolem który musi za*ac za 3 | 1 | | |
~Kierowca
| Firma leader z Kluczbork to jest GUMNO. Albo czarna *!!! | 1 | | |
~- zainteresowany
| Witam,
Przeglądając oferty pracy na olx właśnie natknąłem się na tą firme ( oferta obiecująca ) praca niby dla ludzi z Europy wschodniej ( 4/1 - ktoś wie dlaczego dla nich tylko oferta?)
Przed wykonaniem telefonu do nich chciałem poznać opinię i nie wierze w to co czytam, chyba zrezygnuje z telefonu :)
Chyba, że coś się zmieniło od taamtego roku?
Btw Posiadam prawo jazdy C ( bez E ) - może koledzy mają jakaś opcje pracy na międzynarodówce bo tam to już chyba spalony start :)? | | | |
~Marek
| I jak w robota na Solowkach? | | | |
~Bugi23
| Witam, ktoś ma jakieś info jak wygląda robota na solówkach, aktulanie szukają kierowcy. | | | |
~But
| Jedna wielka katastrofa... omijajcie szerokim lukiem | | | |
~Kiero
| Nie polecam co innego jest na rozmowie jak jedziesz do firmy a co innego jak zaczynasz pracę. Nie szanują człowieka i mają zasadę bo ty musisz i najlepiej pazu 9h. Jazda jak busem ciśnij ciśnij | | | |
~Paweł D.
| Nie rozumiem tych wpisów. Pracowałem w tej firmie w 2022 roku przez 10 miesięcy. Wypłata zawsze na czas w umówionej stawce. Na premie nie liczcie, przynajmniej ja nigdy nie dostałem. Czas pracy to świętość. Jazda po europie na tacho, więc żadnych przegięć z czasem pracy. Pilnują tego i po każdym zjeździe dane z karty są .izowane. Kabotaże to trudny temat więc nie będę pisał. Ta baza w Niemczech jest, ale nie liczcie na wiele, nikomu nie zależy na tym aby było tam czysto. Można ugotować jedzenie, wyprać w pralce automatycznej i wykąpać się. JA wolałem spać w samochodzie. Firmę polecam szczególnie początkującym kierowcom. | | | |
~Erni
| Firma w upadłości. Zalega z wypłatami. Nie polecam. Porażka. | | | |