ID: 227346
Coraz mniej młodych ludzi myśli o karierze kierowcy zawodowego
ID: 227346
ID: 227346
Czy dojdzie do tego, że pewnego dnia półki sklepów pozostaną puste ponieważ nie znajdzie się ani jeden kierowca, aby przewieźć towary z punktu A do punktu B? Coraz częściej w sektorze transportowym narastają obawy o jej przyszłość.
Czy dojdzie do tego, że pewnego dnia półki sklepów pozostaną puste ponieważ nie znajdzie się ani jeden kierowca, aby przewieźć towary z punktu A do punktu B? Coraz częściej w sektorze transportowym narastają obawy o jej przyszłość.
~etransport.pl
Posty (121)
ese
| Oczywiście że tak. Począwszy od bezproblemowym dostępie do koncesji/licencji. Zaś po stronie kierowcy wystarczy umiejętność słuchania nawigacji i kręcenia kierownicą tak jak mówi. W porównaniu z dawnymi warunkami obecna praca to zabawa. Posiadanie telefonu w kabinie było wielkim krokiem milowym, z czego pewnie niewielu teraz zdaje sobie sprawę | 1 | ||
ese
| A dziękuję :) Zaś świadomość tego o czym mówisz mam, niestety.. Choć z pewnością lepiej że zamiast zastanawiać się czy na granicy będzie się po kilkadziesiąt. kilkaset metrów przez 20-40-60 godzin podjeżdżać, potem kilka w kolejce do odprawy jednej i drugiej stojąc, z nogi na noge przestępując, problemem jest co najwyżej znalezienie wolnego miejsca na parkingu. Narzekając, dobrze jest mieć tego świadomość | 2 | ||
~gnebca gamonii | może i jest to zawód obecnie łatwy nawigacja i telefon net na każdej stacji skype z rodziną, no ale za rozłąkę i brak rozrywek w kabinie trza płacić Ciekawi mnie ile zarabia marynarz na statku rejsowym gdzie ma basen silownie kino restauracje za darmo oraz innych wspołpasazerow do rozrywki ; ) | |||
ese
| Zgoda. Jednak wolę widzieć szklankę do połowy pełną i posiadać świadomość, cieszyć się że mam lepiej niż miałem czy mieli moi starsi koledzy, niż narzekac że nie mam jeszcze tak dobrze jak uwazam że powinienem mieć. | |||
ese
| A ile ma kosmonauta? | |||
ese
| A by mówić o pracy marynarza, to trzeba mieć o tym zielone pojęcie. Włącznie z tym dostępem do luksusów. Oraz świadomością, że niekoniecznie po kilkutygodniowym przeszkoleniu można tą pracę wykonywać. Pomijajac już fakt, że niekoniecznie co 2-4 tygodnie się ze statku schodzi i jedzie do domu | 1 | ||
~lolo | sami internetowe trolle tu siedzą | |||
~lolo | ile zarabia troll internetowy? | |||
~lolo | hahaha | |||
~lolo | zawodowy wciskaczu ciemnoty, mi jej nie wciśniesz. | |||
~lolo | 24h na dobe zalogowani, kto was żywi. | |||
~remik | lolo bo oni mają misję ; -) wcześniej w kolejkach na granicy teraz na et | |||
~remik | puchaty zdziwiłbyś sie | |||
~remik | poza tym bardzo miło się stało gdy wokół pełno śmieci leżało i odchodów. Normalnie szczyt marzeń | |||
~remik | a jak w kolejce jeden drugiego w uja robił to było ok? | |||
~remik | dobrze że tego już nie ma | |||
~max | puchatek 2300 brutto to w pierwszej klasie podatkowej 1650 euro coś koło tego | |||
~Cypis | Fajnie to brzmi"KARIERA KIEROWCY ZAWODOWEGO"Niezdrowy tryb życia, rozlaka z rodzina, wieczne uganianie się ze wszelkimi służbami kontrolnymi, problemy ze zdrowiem. A gdzie miejsce na karierę?Awans na starszego kierowcę? KARIERA jak się patrzy | -2 | ||
~przewoźnik | Dzisiaj kierowca =niewolnik. | -3 | ||
~Milicja | "~przewoźnik 2017-1 2-29 06:32:44 Dzisiaj kierowca =niewolnik. " czy ty znasz definicje słowa niewolnik, oraz wiesz co ono znaczy? | 3 | ||
irish_dude
| Puchatek, ese - dobrze piszecie, tyle, że jest to wołanie na puszczy, niestety... Większość udzielających się tutaj, nie ma żadnego pojęcia o pracy kierowcy, niektórzy może nawet próbowali, ale życie szybko ich zweryfikowało. Niektórzy chcieliby, ale - po prostu - nie nadają się. Komentarze chamów i błaznów pomijam. | 2 | ||
pawel744
| ~Cypis 2017-12-29 01:18:55 Fajnie to brzmi"KARIERA KIEROWCY ZAWODOWEGO"Niezdrowy tryb życia, rozlaka z rodzina, wieczne uganianie się ze wszelkimi służbami kontrolnymi, problemy ze zdrowiem. A gdzie miejsce na karierę?Awans na starszego kierowcę? KARIERA jak się patrzy Przecież to jest każdego osobisty wybór co robi w życiu... Z drugiej strony z niewolnika nigdy nie będzie dobrego pracownika | 1 | ||
-ED-
| kto raz zazna zarobków na poziomie kierowcy międzynarodowego (3/1 - 6500zl) i wytrzyma, zlapał bakcyla i nauczyl sobie zycie układać - a to zajmuje ok 2 lat zanim to się na dobre załapie - ten nigdy nie wróci do pracy na miejscu za 2500zl (bo tyle się w większości prac zarabia) no ale jak już by się zarabialo 4 tys to można ten zawod rzucic w Pisssdu | |||
~Mentna Woda | nowy11 ma rację. Jeżeli kręcisz pauzę 9 godzin, w tym czasie musisz coś zjeść, zrobić papiery, przygotować trasę na jutro, to akurat wychodzi, że spisz 6 do 7 godzin. Dlatego ja zrezygnowałem z transportu po 7 latach. Mam pracę na miejscu, 8 godzin. Pieniądze te same. Szczęśliwego NR. | |||
ese
| "Coraz mniej młodych ludzi myśli o karierze kierowcy zawodowego.. "- tym bardziej, że z tak wysokimi kwalifikacjami jakie (prawie) każdy potrafiący kierować zestawem, nawet z przyczepą czasami, to spokojnie karierę naukową albo w polityce (w tym oczywiście międzynarodowej) robić może | |||
~Remik | Ese zdziwiłbyś się ilu ludzi po studiach jeździ ciężarówkami. | |||
ese
| Już się dziwię. Najgorszy z możliwych zawodów a tak chętnie wykonywany? | |||
-ED-
| bo nie ma alternatywy, wykonywany na siłę dla kasy 6tys zł a 2500zl róznica mega, ale jak by tak było jak na zachodzie ze na wózku widłowym na magzynie 1600e czy w budzie 2000E to każdy by wolał wózek | |||
ese
| Nie ma alternatywy? I to mimo posiadania wyższego wykształcenia? Na czym polega więc przymus wykonywania tego akurat i wyłącznie zajecia? I dlaczego mamy liczyć ile jest "na zachodzie", wydając zarobione pieniadze "na wschodzie"? | |||
~śnięty Mikolaj ku-ku | Cheba kurna inwalidzki! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.