ID: 223279
Chcę zacząć jeździć - porady
ID: 223279
ID: 223279
Witam, postanowiłem zostać zawodowym kierowcą, mieszkam w UK, więc pewnie inaczej jest niż w polsce. Ogólnie mam 30 lat, po rozwodzie, dzieci nie mam, nikt za mną nie tęskni, ja też za nikim, jestem samotnikiem, dobrze mi samemu i moją jedyną, absolutnie jedyną pasją życiową są samochody (póki co były tylko osobowe). Na razie mam zamiar zrobić tylko kat C i pojeździć tak z rok, półtora, żeby nabrać doświadczenia. Zarobki mnie za bardzo nie interesują, bo nawet dla początkujących kierowców są w miarę OK a tak jak mówiłem, na razie interesuje mnie nabieranie doświadczenia. Mam pytanie, jakie są wasze nieciekawe przypadki albo minusy tej pracy? J. w. samotność, tęsknota za rodziną, życie w budzie, żarcie z miski czy szczanie na koło to dla mnie nie są minusy.
Witam, postanowiłem zostać zawodowym kierowcą, mieszkam w UK, więc pewnie inaczej jest niż w polsce. Ogólnie mam 30 lat, po rozwodzie, dzieci nie mam, nikt za mną nie tęskni, ja też za nikim, jestem samotnikiem, dobrze mi samemu i moją jedyną, absolutnie jedyną pasją życiową są samochody (póki co były tylko osobowe). Na razie mam zamiar zrobić tylko kat C i pojeździć tak z rok, półtora, żeby nabrać doświadczenia. Zarobki mnie za bardzo nie interesują, bo nawet dla początkujących kierowców są w miarę OK a tak jak mówiłem, na razie interesuje mnie nabieranie doświadczenia. Mam pytanie, jakie są wasze nieciekawe przypadki albo minusy tej pracy? J. w. samotność, tęsknota za rodziną, życie w budzie, żarcie z miski czy szczanie na koło to dla mnie nie są minusy.
~Maciek87*.76.175.78
*.76.175.78
Posty (11)
~Maciek87 | jak w temacie... | |||
visitors
| spotykanie stada idiotow. jak widac nie tylko na parkingach | 1 | ||
~QWERTY | MACIEK-JAK MASZ 30 LAT I JESTEŚ WOLNY TO IDŻ DO SEMINARIUM I ZOSTAŃ KSIĘDZEM. BĘDZIESZ MIAŁ FACH W RĘKACH PORZĄDNY, DOBRZE PŁATNY. ŻONA CIE ZOSTAWIŁA, A TWOJA PASJA ŻYCIOWA TEŻ DA CI TYLKO PORZĄDNIE W D. NIEDŁUGO KIEROWCAMI BĘDĄ WIĘŻNIOWIE, KTÓRYCH ZAMIAST DO ZK, BĘDĄ SĄDY KIEROWAĆ DO TEGO ZAWODU. | -1 | ||
ese
| Trudno, czytując lamenty, nie zadać pytania; Jest to taka niewdzieczna praca. Tyle wyrzeczeń. Taki odczuwalny brak szacunku. Niedocenianie permanentne fachowości i niespotykanych w innych zawodach umiejętności. Dlaczego więc tylu, w setki tysięcy idąc, ją wykonuje?? I to latami.. ? ? | |||
~SKa | A ja mam dość 42 lat zawodowo, 35 międzynarodowe. W tym roku koniec, wystarczy. | |||
~Maciek87 | 42 lata jako kierowca i wystarczy? 42 lata pracy to wystarczy chyba w każdym zawodzie... A co do pudła pod mostem to niestety, ale pudło nie jeździ. | 1 | ||
~burak kierowca | Wiele dowidzeć możesz się na platformie: www. polski-kierrowca-ce. pl Zrzeszają się tam kierowcy zawodowi. | |||
Alexander1234
| Chcesz zacząć swoją karierę w transporcie?Ale nie masz doświadczenia? Zgłoś się do projektu Young Best Driver ! Damy ci wiedzę i staż w renomowanych firmach z całej Europy ! Co oferujemy Nowoczesne kwalifikacje - YOUNG BEST DRIVER 5 dniowy praktyczny kurs uczący wykonywania zawodu kierowcy międzynarodowego. (Możliwość nadania kodu 95 podczas rozszerzonego kursu). Zakwaterowanie, nauka na najnowocześniejszym sprzęcie poprzez najlepszych w Polsce instruktorów. Po kursie oferujemy 3 miesięczny staż w sprawdzonej, rzetelnej firmie, na normalnych warunkach finansowych (podstawa + dieta). System pracy 2/1 Po kursie i stażu możliwość zatrudnienia w polskich, niemieckich, holenderskich czy brytyjskich firmach transportowych. Kurs jest darmowy! O kursie: Zespół Szkoły Young Best Driver to ludzie, którzy od wielu lat są związani z branżą transportową, motosportem, dziennikarstwem motoryzacyjnym i szkoleniem kierowców. Wraz z partnerami stworzyliśmy rozwiązania edukacyjne, które pozwolą zdobyć niezbędną wiedzę, umiejętności oraz praktykę niezbędną na samym początku kariery w zawodzie kierowcy. W trakcie kursu dowiesz się o: - Wykorzystywaniu w praktyce Nowoczesnych systemach wspomagania kierowcy w ciągniku siodłowym i naczepie. -Fizyce ruchu pojazdu w praktyce. -Prawie Transportowym. -Obsłudze cyfrowego tachografu w praktyce. - Fizycznej obsługi telematyki- komputerów pokładowych. -Czasie pracy kierowcy. -Profilaktyce i zapobiegania chorobom zawodowym kierowców. -Praktyczne zasady sterowania pojazdem członowym w ruchu drogowym oraz w trudnych warunkach (płyta poślizgowa). -Mocowaniu ładunku w teorii i praktyce. Kurs kończy się przyznaniem certyfikatu BBS. (Behavior Based Safety) Podczas stażu do Twoich zadań będzie należało: Obsługa naczep typu Walking floor. prowadzenie dokumentacji dotyczącej przewożonego towaru. Sprawdzenie stanu technicznego pojazdu i zgłaszaniu występujących awarii. Prowadzenie pojazdu członowego na terenie Unii Europejskiej. Wymagania: prawo jazdy C+E. otwartość na samokształcenie. Mile widziana znajomość języków obcych. Karta kierowcy Co zyskasz: Odbycie stażu w renomowanej firmie transportowej, gdzie zdobędziesz doświadczenie w transporcie międzynarodowym, w bardzo przyjaznej atmosferze, a wynagrodzenie nie będzie umniejszane za twój staż i doświadczenie. Średnie zarobki będą wynosiły 6000zł netto w systemie 2/1 (dwa tygodnie w trasie, tydzień w domu). Baza transportowa zlokalizowana jest w woj. Lubuskim. Możliwość pracy w innych firmach transportowych ukierunkowanych na kształcenie przyszłych kierowców zawodowych. Najbliższy kurs rusza 23 października Kontak t: Alexander Konowalczyk tel. 505952908 lub 790808033 email. akonowalczyk@bestdri ver. pl www. youngbestdriver. pl | |||
~Trzeba | To dobre panie koniowalczyk | |||
Leeon
| Powiadają (mądrzy ludzie) że idiotów nie sieją, sami się rodzą. Czcigodny założyciel wątku jest tego najlepszym przykładem. ; -) | 1 | ||
~Jam | Praca niezbyt ciezka i dobrze platna. Tylko jak już zaczniesz jeździć to nie słuchaj kierowców na parkingach bo Ci zrobią wodę z mózgu. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz