ID: 215873
Około 100 tysięcy zawodowych kierowców potrzebnych od zaraz
ID: 215873
ID: 215873
Pomoc w sfinansowaniu kosztownego prawa jazdy oraz szkoleń. Utworzenie 60 klas, w których kierowcy uczą się zawodu kierowca-mechanik. Gwarancja 30 tysięcy miejsc pracy rocznie.
Pomoc w sfinansowaniu kosztownego prawa jazdy oraz szkoleń. Utworzenie 60 klas, w których kierowcy uczą się zawodu kierowca-mechanik. Gwarancja 30 tysięcy miejsc pracy rocznie.
~etransport.pl
Posty (243)
~kiero 32 | No i dobrze jak jest mało kierowców wtedy można negocjowac warunki pracy i płacy | |||
~123 | Dlaczego oni tego nie rozumieja niech najpierw zaplaca adekwatne pieniadze a kierowcy napewno sie znajda za marne grosze siedzisz w budzie 2, 3, 4 tyg a na koniec i tak cie pracodawca okradnie | |||
~mlody zly | Pasja, zawod dla de*ili i idiotow. | |||
~ormo | "100 tyś kierowców potrzebnych od zaraz"? Co za przygłup postawił tak abstrakcyjną tezę. Wszystkich aut dymających w międzynarodówce jest 140 tyś. , mam rozumieć, że min 100tyś aut stoi? Co za idiota pisał ten artykuł? | |||
jacek-kuba
| ormo pod którą budką z piwem usłyszałeś takie liczby? Skoro jesteś leszczem bez zielonego pojęcia -po co tu przychodzisz i w jakim celu zabierasz głos. Kolejny matoł kreujący się na przewoźnika? | |||
~bywalec | Ten bełkot powtarzany wszędzie, nawet w głównych wiadomościach w TV jest po prostu żałosny. Skoro brakuje tych 100tys kierowców, to znaczy, że co dziennie około 80-100tyś ładunków nie może zostać podjętych z względu na braki aut? W takim wypadku firmy i spedycje powinny się wprost zabijać o przewoźnika, a jest zupełnie odwrotnie. Stawki są tak marne, że już nawet ciężko po kosztach jechać a co dopiero coś zarobić? | |||
~ormo | bywalec. O czym ty bredzisz? Co Ty wiesz? jacek -kuba jest innego zdania. On się zna, jemu trzeba wierzyć. | |||
~bogdan | jak szlysze ta propagande to sie zygac chce, ci co lobbuja te bzdury co by znowu bylo 10 na plocie, i wtedy bedzie ok. Bywalec masz 100% racje, ale te glaby z rzadu nie rozumia, ze wpuszczenie tylu ukrow do Pl, rozwali nasz rynek pracy. A po 2 robia to samo z ukrami co niemcy z turkami. | |||
~ormo | Najlepsze są ogłoszenia :"zatrudnię kierowców, zarobki od 5-9 tyś zł". To potwierdza tezę, że brakuje kierowców, a jak brakuje, to trzeba zapłacić. Zapłacić? tylko ile? Mądry odczyta:piątka. Głupek widzi 9. A później płacz, szef oszukał. Miało być 9 jest pięć. Chyba brakuje 100 tyś kierowców skoro na piątkę są chętni. | |||
~bywalec | Dzisiejsze stawki oferowane przez większość spedycji: - wyjazd auta na 2 tyg - eksport z PL - kilka przerzutów czy kabotaży po Niemczech - import do PL - stawki - 0. 75e-0. 85e/każdy km - przy tym kółku 2tyg jakieś 5000-5500km Koszty i przychody przy założeniu tej średniej stawki 0. 8e/km - zakładając, że auto zrobi 5500km w te 2 tyg: 5500*0. 8e=4400e*4. 25=18700zł - przychód - paliwo : 55*30*3, 5zł=5775zł - opłaty drogowe : około 4500km*0. 135 (Euro 6) *4. 25= 2581zł Przychód z takiego kółka: 18700-5775-2581= 10344zł W miesiącu daje to przychód 20688zł, teraz należy odliczyć: - kierowca ok 8000zł - leasing na 4 lata zestawu nie nowego, np. 3-letniego, żeby to w miare jechało a nie się psuło: 5000zł - OC/AC/OCP 1500zł/miesiąc - serwis, opony, usterki : 1500zł -inne koszta typu, tel, ksiegowa, podatki od środka transportu - powiedzmy 500zł Czyli 20688-8000-5000-1500 -1500-500= 4188zł 4188zł to jest zarobek miesięczny na aucie i to pod warunkiem, że: - kierowca nie choruje w czasie roku a urlopu odbiera 4 tyg - nie ma przestoi, czyli auto śmiga cały czas - auto się nie zepsuje na zachodzie, gdzie koszt naprawy może pochłonąć kupę kasy. Takie szybkie wyliczenie, a wiem że są tacy co jadą za 0. 7e i nawet mniej. Nie wiem czy to są organizacje charytatywne czy pasjonaci? | |||
~Jacuś | Punkt widzenie łysy zalezy od punku siedzenia, Tobie to nie narękę, no bo jak to, brakuje? trzeba zaplacić więcej, zadużo placa w dół, prawo rynku, i tu Twoje wyliczanki nic nie zmienią, rynek rządzi się swoimi prawami, lepiej jak kierowców jest nadpodaż, wtedy mozna dyktować warunki, stąd te artukoły by młodzi ruszyli do pracy, praca czeka | |||
~volvo | trzeba by sie ormusia spytać czy zostaje 4 tys z auta ; ) | |||
Dawid87
| Bywalec, i teraz mi odpowiedź na moje pytanie, czy ty myślisz że twoje wyliczenia trafią do szoferskiej hołoty, ćwierć mózgi takie jak wesołek czy erto1 i tak tego nie zrozumie | |||
~Max | Pracuje w dobrej firmie od 17lat, u nas nie brakuje kierowców, a te 100tyś to szukają na pewno dziadtransy | |||
erto1
| Max zgadzam się w 100% w dobrych firmach miejsc nie ma jeden drugiego po znajomości wciąga, a tylko tacy szczekacze kundle transportowi jak głupi dawidek czy chory umysłowo ormo ciągle toczą piane z wściekłości bo nikt nie chce u nich jeździć, z drugiej strony rozmawiać co dzień z takimi prymitywami jak ci dwaj to musi być szkodliwe dla organizmu | -1 | ||
~ormo | Na tym forum nie ma złych kierowców. Są najlepsi z najlepszych. Tylko szefy same dziady. Ci najlepsi z najlepszych pracują w firmach, które poniżej eur/km nie jeżdżą. Stąd ósemki, dziewiątki. | 1 | ||
~ormo | erto1. Ale auta jeżdżą. Są prowadzone przez krasnali. A taki jak ty osioł zapier da la za dwóch dostając kasę za jednego. Nie sraj jadem, bo ci tyłek spali. | |||
Dawid87
| Erto1 i to się zgadza w dobrych firmach, bierze się kierowcę z polecenia innego kierowcy, dlatego u mnie kierowcy z Ukrainy polecają swoich kolegów, I ich zatrudniam | |||
~ormo | erto1. Masz problem, bo takich jak ty wyrzucam po pierwszej trasie. | 1 | ||
~volvo | ''Ale auta jeżdżą. Są prowadzone przez krasnali'' juz widze ta firme z taborem aut w kabinie najmniejszej jaka jest tylko mozliwa ; ) | |||
~bywalec | Dawid87 - dlaczego wyzywasz ludzi od hołoty? Każdy chce jak najlepiej zarobić za swoją ciężką pracę, to chyba nie dziwne? Problemem jest za duża liczba aut i spedycji. Jakby z rynku zniknęło jakieś 50tyś aut to może by sytuacja się poprawiła. W dzisiejszych czasach jak taki przewoźnik ma z auta 4000zł/miesiąc, to musi mieć przynajmniej 10 aut, żeby myśleć o zarobku. Teoretycznie powinien zarabiać 40tyś/miesiac ale wiadomo, że na tyle szans nie ma, bo zawsze coś wypadnie. Dlatego jeden z drugim zamiast zacząć dobrze zarządzać powiedzmy 5-autami to dobiera leasingi, żeby słabe stawki nadgonić ilością aut - i kółko się zamyka - co raz więcej aut, to co raz słabsze stawki. Przy dzisiejszych realiach stawka wyjściowa powinna oscylować w granicach 1eur/każdy km. Wtedy można godnie zapłacić kierowcy i zarobić lepiej niż przy dużo większej liczbie aut. | |||
~ormo | Kolejny szoferski śmieć ogłasza wszystkim : "robię łaskę pracując". Nie potrzebuję twojej łaski leszczu. Płacę i wymagam, takiego podejścia do biznesu żaden erto1 nie zmieni. | 2 | ||
erto1
| dawid pisałem o dobrych firmach, jak będę pisał o dziadach to wtedy bęzie o tobie, paniatno? | |||
erto1
| ormo nikt łaski nie robi jak byś płacił to by Polacy jeździli a tu widać żę jesteś zwykłym stuligroszm co to z gówna nie zejdzie | |||
~ormo | bywalec. O zbyt dużej ilości aut na rynku wiedzą wszyscy. To nie tylko bolączka polskich przewoźników. Widzisz, te durne szoferzyny nie widzą problemu, oni mają swój świat. Ktoś tu kiedyś napisał :przyjdą Bułgarzy, Rumuni, zabiorą wam pracę. I co? Przyszli ze swoimi samochodami, ze swoimi kierowcami. Ale polski dureń zza kierownicy nic nie widzi. Może widzi, ale nie rozumie. Mózg wróbelka nie ogarnia tematu. | |||
Dawid87
| Bywalec, wypraszam sobie twój komentarz, gdzie ja obraziłem kierowców, ja ich szanuję bo odwalaja kawał dobrej roboty, i nigdy złego słowa bym nie powiedział na kierowcę, ALE nazywam wszystko tak jak się należy, i nie pisz że nazwanie hołoty jest czymś złym, złodziej dla mnie to złodziej ci ul jest ciulem i tak dalej | -1 | ||
~ormo | erto1. Śmieszny bolku, ty jesteś szefem?Dobry żart. Z twojej japy leje się jad typowy dla głupawych szoferzyn. Kituj dalej, dobrze ci idzie. | |||
~ormo | No właśnie, czas nazywać sprawy po imieniu. Są porządni kierowcy i jest szoferska hołota. Wszelkie posty o pejoratywnym zabarwieniu opisują przywary szoferskiej hołoty. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz