ID: 215873
Około 100 tysięcy zawodowych kierowców potrzebnych od zaraz
ID: 215873
ID: 215873
Pomoc w sfinansowaniu kosztownego prawa jazdy oraz szkoleń. Utworzenie 60 klas, w których kierowcy uczą się zawodu kierowca-mechanik. Gwarancja 30 tysięcy miejsc pracy rocznie.
Pomoc w sfinansowaniu kosztownego prawa jazdy oraz szkoleń. Utworzenie 60 klas, w których kierowcy uczą się zawodu kierowca-mechanik. Gwarancja 30 tysięcy miejsc pracy rocznie.
~etransport.pl
Posty (243)
~kiero 32 | No i dobrze jak jest mało kierowców wtedy można negocjowac warunki pracy i płacy | |||
~123 | Dlaczego oni tego nie rozumieja niech najpierw zaplaca adekwatne pieniadze a kierowcy napewno sie znajda za marne grosze siedzisz w budzie 2, 3, 4 tyg a na koniec i tak cie pracodawca okradnie | |||
~mlody zly | Pasja, zawod dla de*ili i idiotow. | |||
~ormo | "100 tyś kierowców potrzebnych od zaraz"? Co za przygłup postawił tak abstrakcyjną tezę. Wszystkich aut dymających w międzynarodówce jest 140 tyś. , mam rozumieć, że min 100tyś aut stoi? Co za idiota pisał ten artykuł? | |||
jacek-kuba
| ormo pod którą budką z piwem usłyszałeś takie liczby? Skoro jesteś leszczem bez zielonego pojęcia -po co tu przychodzisz i w jakim celu zabierasz głos. Kolejny matoł kreujący się na przewoźnika? | |||
~bywalec | Ten bełkot powtarzany wszędzie, nawet w głównych wiadomościach w TV jest po prostu żałosny. Skoro brakuje tych 100tys kierowców, to znaczy, że co dziennie około 80-100tyś ładunków nie może zostać podjętych z względu na braki aut? W takim wypadku firmy i spedycje powinny się wprost zabijać o przewoźnika, a jest zupełnie odwrotnie. Stawki są tak marne, że już nawet ciężko po kosztach jechać a co dopiero coś zarobić? | |||
~ormo | bywalec. O czym ty bredzisz? Co Ty wiesz? jacek -kuba jest innego zdania. On się zna, jemu trzeba wierzyć. | |||
~bogdan | jak szlysze ta propagande to sie zygac chce, ci co lobbuja te bzdury co by znowu bylo 10 na plocie, i wtedy bedzie ok. Bywalec masz 100% racje, ale te glaby z rzadu nie rozumia, ze wpuszczenie tylu ukrow do Pl, rozwali nasz rynek pracy. A po 2 robia to samo z ukrami co niemcy z turkami. | |||
~ormo | Najlepsze są ogłoszenia :"zatrudnię kierowców, zarobki od 5-9 tyś zł". To potwierdza tezę, że brakuje kierowców, a jak brakuje, to trzeba zapłacić. Zapłacić? tylko ile? Mądry odczyta:piątka. Głupek widzi 9. A później płacz, szef oszukał. Miało być 9 jest pięć. Chyba brakuje 100 tyś kierowców skoro na piątkę są chętni. | |||
~bywalec | Dzisiejsze stawki oferowane przez większość spedycji: - wyjazd auta na 2 tyg - eksport z PL - kilka przerzutów czy kabotaży po Niemczech - import do PL - stawki - 0. 75e-0. 85e/każdy km - przy tym kółku 2tyg jakieś 5000-5500km Koszty i przychody przy założeniu tej średniej stawki 0. 8e/km - zakładając, że auto zrobi 5500km w te 2 tyg: 5500*0. 8e=4400e*4. 25=18700zł - przychód - paliwo : 55*30*3, 5zł=5775zł - opłaty drogowe : około 4500km*0. 135 (Euro 6) *4. 25= 2581zł Przychód z takiego kółka: 18700-5775-2581= 10344zł W miesiącu daje to przychód 20688zł, teraz należy odliczyć: - kierowca ok 8000zł - leasing na 4 lata zestawu nie nowego, np. 3-letniego, żeby to w miare jechało a nie się psuło: 5000zł - OC/AC/OCP 1500zł/miesiąc - serwis, opony, usterki : 1500zł -inne koszta typu, tel, ksiegowa, podatki od środka transportu - powiedzmy 500zł Czyli 20688-8000-5000-1500 -1500-500= 4188zł 4188zł to jest zarobek miesięczny na aucie i to pod warunkiem, że: - kierowca nie choruje w czasie roku a urlopu odbiera 4 tyg - nie ma przestoi, czyli auto śmiga cały czas - auto się nie zepsuje na zachodzie, gdzie koszt naprawy może pochłonąć kupę kasy. Takie szybkie wyliczenie, a wiem że są tacy co jadą za 0. 7e i nawet mniej. Nie wiem czy to są organizacje charytatywne czy pasjonaci? | |||
~Jacuś | Punkt widzenie łysy zalezy od punku siedzenia, Tobie to nie narękę, no bo jak to, brakuje? trzeba zaplacić więcej, zadużo placa w dół, prawo rynku, i tu Twoje wyliczanki nic nie zmienią, rynek rządzi się swoimi prawami, lepiej jak kierowców jest nadpodaż, wtedy mozna dyktować warunki, stąd te artukoły by młodzi ruszyli do pracy, praca czeka | |||
~volvo | trzeba by sie ormusia spytać czy zostaje 4 tys z auta ; ) | |||
Dawid87
| Bywalec, i teraz mi odpowiedź na moje pytanie, czy ty myślisz że twoje wyliczenia trafią do szoferskiej hołoty, ćwierć mózgi takie jak wesołek czy erto1 i tak tego nie zrozumie | |||
~Max | Pracuje w dobrej firmie od 17lat, u nas nie brakuje kierowców, a te 100tyś to szukają na pewno dziadtransy | |||
erto1
| Max zgadzam się w 100% w dobrych firmach miejsc nie ma jeden drugiego po znajomości wciąga, a tylko tacy szczekacze kundle transportowi jak głupi dawidek czy chory umysłowo ormo ciągle toczą piane z wściekłości bo nikt nie chce u nich jeździć, z drugiej strony rozmawiać co dzień z takimi prymitywami jak ci dwaj to musi być szkodliwe dla organizmu | -1 | ||
~ormo | Na tym forum nie ma złych kierowców. Są najlepsi z najlepszych. Tylko szefy same dziady. Ci najlepsi z najlepszych pracują w firmach, które poniżej eur/km nie jeżdżą. Stąd ósemki, dziewiątki. | 1 | ||
~ormo | erto1. Ale auta jeżdżą. Są prowadzone przez krasnali. A taki jak ty osioł zapier da la za dwóch dostając kasę za jednego. Nie sraj jadem, bo ci tyłek spali. | |||
Dawid87
| Erto1 i to się zgadza w dobrych firmach, bierze się kierowcę z polecenia innego kierowcy, dlatego u mnie kierowcy z Ukrainy polecają swoich kolegów, I ich zatrudniam | |||
~ormo | erto1. Masz problem, bo takich jak ty wyrzucam po pierwszej trasie. | 1 | ||
~volvo | ''Ale auta jeżdżą. Są prowadzone przez krasnali'' juz widze ta firme z taborem aut w kabinie najmniejszej jaka jest tylko mozliwa ; ) | |||
~bywalec | Dawid87 - dlaczego wyzywasz ludzi od hołoty? Każdy chce jak najlepiej zarobić za swoją ciężką pracę, to chyba nie dziwne? Problemem jest za duża liczba aut i spedycji. Jakby z rynku zniknęło jakieś 50tyś aut to może by sytuacja się poprawiła. W dzisiejszych czasach jak taki przewoźnik ma z auta 4000zł/miesiąc, to musi mieć przynajmniej 10 aut, żeby myśleć o zarobku. Teoretycznie powinien zarabiać 40tyś/miesiac ale wiadomo, że na tyle szans nie ma, bo zawsze coś wypadnie. Dlatego jeden z drugim zamiast zacząć dobrze zarządzać powiedzmy 5-autami to dobiera leasingi, żeby słabe stawki nadgonić ilością aut - i kółko się zamyka - co raz więcej aut, to co raz słabsze stawki. Przy dzisiejszych realiach stawka wyjściowa powinna oscylować w granicach 1eur/każdy km. Wtedy można godnie zapłacić kierowcy i zarobić lepiej niż przy dużo większej liczbie aut. | |||
~ormo | Kolejny szoferski śmieć ogłasza wszystkim : "robię łaskę pracując". Nie potrzebuję twojej łaski leszczu. Płacę i wymagam, takiego podejścia do biznesu żaden erto1 nie zmieni. | 2 | ||
erto1
| dawid pisałem o dobrych firmach, jak będę pisał o dziadach to wtedy bęzie o tobie, paniatno? | |||
erto1
| ormo nikt łaski nie robi jak byś płacił to by Polacy jeździli a tu widać żę jesteś zwykłym stuligroszm co to z gówna nie zejdzie | |||
~ormo | bywalec. O zbyt dużej ilości aut na rynku wiedzą wszyscy. To nie tylko bolączka polskich przewoźników. Widzisz, te durne szoferzyny nie widzą problemu, oni mają swój świat. Ktoś tu kiedyś napisał :przyjdą Bułgarzy, Rumuni, zabiorą wam pracę. I co? Przyszli ze swoimi samochodami, ze swoimi kierowcami. Ale polski dureń zza kierownicy nic nie widzi. Może widzi, ale nie rozumie. Mózg wróbelka nie ogarnia tematu. | |||
Dawid87
| Bywalec, wypraszam sobie twój komentarz, gdzie ja obraziłem kierowców, ja ich szanuję bo odwalaja kawał dobrej roboty, i nigdy złego słowa bym nie powiedział na kierowcę, ALE nazywam wszystko tak jak się należy, i nie pisz że nazwanie hołoty jest czymś złym, złodziej dla mnie to złodziej ci ul jest ciulem i tak dalej | -1 | ||
~ormo | erto1. Śmieszny bolku, ty jesteś szefem?Dobry żart. Z twojej japy leje się jad typowy dla głupawych szoferzyn. Kituj dalej, dobrze ci idzie. | |||
~ormo | No właśnie, czas nazywać sprawy po imieniu. Są porządni kierowcy i jest szoferska hołota. Wszelkie posty o pejoratywnym zabarwieniu opisują przywary szoferskiej hołoty. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.