Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Polski transport- zwykły anachronizm i ciemnogród.

ID: 203239


Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.

Posty (274)

~maro
Szu piszesz bzdury chłopcze.

4

~Wielki Szu
Ja wyciągam inne wnioski. Kiedyś na ziemi królowały dinozaury które są dziś prehistorią. Prehistorią będą również dziadtransy.

-2

~ciapowaty
I królowałyby sobie do dziś, gdyby nie jeden zabłakany meteroid.
Jaki kataklizm mialby zetrzec z powierzchni ziemi wiodącą branże naszej gospodarki?

3

~wopista
4 tygodnie w podwójnej przecież nikt juz tak nie jeździ... Czasy się zmieniły ludzie zmadrzaly nikt się przecież nie na bierze na taki system. Przecież to nie porozumienie w ciasnej kabince dwóch panów.
~Wielki Szu
Dlatego wielkie kołchozy transportowe z oddziałami w wielu krajach Europy mają przyszłość. Będzie to przejście z epoki kamienia łupanego do epoki brązu.
~Wielki Szu
Batim śmiga po 6 tyg w podwójnej.
~żandarm na emeryturze
Tak sa transportowane wartosciowe ładunki, w mojej polsko holenderskiej firmie logistyka tak planuje ze nieraz wypnie kierowce w płudnie z naczepy, każe krecic pauze i wieczoremnocy wio dalej zeby na rano byc na miejscu u klienta. Tylko naszym dziadom daleko do tego, i takiej organizacji. Osobiscie tego nie pochwalam, bo robią z tobą co chcą i nic nie możesz sobie zaplanowac, bo jak to sie mówi... nie znasz dnia ani godziny, co wymysla. System pracy 31 wiec doją na maxa zeby wy* cie z godzin. Wiec jak sa stauy, to mi pasuje i nigdzie sie nie spiesze jadąc 80 km na autostradzie, bo roboty nikt nie przerobił i jutro tez jest dzien, a czy sie stoi czy sie leży 50 euro teraz minimum sie należy.
~Wielki Szu
U dziada z frachta sie należy.
~ksyzol
U dziada nic za darmo się nie należy Wielki.

1

~zorientowany
WIELI SZU troche płyniesz w temacie z tymi państwami, co kogo interesuje gdzie jest kierowca.
Jeżeli chodziło by o czas to jest to realne, ale przy normalnym transporcie nikt nie będzie komplikował sobie życia, no chyba że dyspozytorem będzie WIELKI SZU.
Expresy jeżdżą busami, jest też transport lotniczy, w którym w twoim wykonaniu też byś wymieniał pilotów w powietrzu. Powiem szczerzę większej głupoty dawno nie czytałem. Jest coś takiego jak planowanie dostaw i nie ważne że towar jedzie 3 dni, musi wyjechać odpowiednio szybciej żeby był na czas. Expres opisałem wyżej. Ciemonogród to ty masz ale w myśleniu.

3

ese
Ktoś tu ma obsesję. A może to raczej uraz po jakimś traumatycznym przeżyciu czy kompleks, z którego monotematyczność źródła swe bierze

2

~Ł ysy
Anachronizm? Bardzo nowoczesny, bo tylko w nowoczesnym transporcie funkcjonują przygłupy po 3miesięcznych szkoleniach.
Kiedyś było inaczej.

3

jacek-kuba
Kukuś gdzie jesteś? miałeś dziada pilnować. Otwieram forum i co widzę?
~ciapowaty
Ese napisal Ktoś tu ma obsesję. A może to raczej uraz po jakimś traumatycznym przeżyciu (_)

To tylko choroba zawodowa każdego starego kierowcy. Z jakichś niemożliwych do odgadnięcia powodow, nabawiają się oni chronicznego uczulenia na dziadów.
~janek
Ja wrocilem do wyuczonego i zaluje ze podniecilem sie jakims tam smokiem
Zaluje do dzisiaj
kolega_maliniaka
Bardzo dobrze piszesz WielkiSzu.
Transport Wielkiej Brytanii, od dawna stosuje taką metodę.
Czas przelotu towaru z Glasgow do Londynu i jednocześnie z Londynu do Glasgow trwa mniej niż dziewięć godzin.
To znaczy dwa frachty jedną zmianę. Kierowcy śpią w domu i zarabiają po 800. wszystko w tym temacie.
Niestety zbyt trudny do ogarnięcia już w głowach naszych betonów.

-6

kolega_maliniaka
Po wypowiedzi Łysego, nie mam już żadnych złudzeń, Dopóki nie spuści się takich z szumem klozetu dotąd będzie ciemnogród.

-4

~janek
A jak zaoferuja wam na miske ryzu to osikajcie ich i idzcie tam gdzie was docenia Was i wasza prace
g-a
janek - np do Ullricha, już przysłowiowego.

1

~janek
Zycie zalezy od Twoich decyzji
kolega_maliniaka
Dzięki bogu nie ja nie mam takich gamoniów za szefów jak wy dziadygi.
Wam zostali tylko kierowcy z Ukrainy, a i tak prędzej czy później nakopią was po lędźwiach. za wasze bezmózgowie i złodziejskie nawyki.

-6

irish_dude
Zaproponowałem kiedyś, żeby użytkownicy forum pisali słowa, których znaczenie rozumieją.

Nie dotarło...

3

~żandarm na emeryturze
Dziad trans bedzie zawsze dziad transem, a kerofca zawsze może stac sie PANEM KIEROWCA. amen.

-2

maarek75
Tak, opłaci naczepę przepinać na policzmy... 5 ciągników, bo tyle państw musi ona pokonać w drodze do P. Opłaci się również płacić kilkukrotnie wyższe stawki przewoźnikom niemieckim, francuskim, hiszpańskim i portugalskim żeby im się ta robota opłaciła... Na koniec trzeba jeszcze znaleźć ładunek na tą naczepę żeby wróciła do firmy macierzystej, albo może od razu na warsztat, bo przyjedzie w stanie lekko odmienionym...

3

Leeon
Ale jaja! Ale jaja!
szu-szu i maliniak, dwie bezrobotne łajzy zakładają związki zawodowe, o pracy deliberują i nakręcają się jak przy tym jak kolorowe bąki. Siądźta chłopaki na twardych stołkach, wypijta po alpadze i od razu świat stanie się bardziej dla was przyjazny. ; -)

4

~xxxx
Co za bzdury. Przepinki co kraj. Już to było testowane, na GB przepinka w Belgii. Zawracanie d... Jedyna przyszłość to załadowane naczepy czekające na ciągnik. Przepinki w naprawdę superekspresowych dostawach (owoce morza) itp.

2

maarek75
"Transport Wielkiej Brytanii, od dawna stosuje taką metodę.
Czas przelotu towaru z Glasgow do Londynu i jednocześnie z Londynu do Glasgow trwa mniej niż dziewięć godzin.
To znaczy dwa frachty jedną zmianę. Kierowcy śpią w domu i zarabiają po 800. wszystko w tym temacie. "

Porównywanie z GB nie ma tu sensu, bo tam transport z przepinką odbywa się nie dość, że w tym samym kraju to jeszcze wykonuję go jedna firma. Tyle, że kierowcy są z dwóch różnych oddziałów tejże firmy.

Taka futurystyczna wizja dla poprawy nastroju... :)
Może kiedyś i polskie firmy tak urosną w siłę, że będą otwierać swoje filie gdzieś w UE, a wtedy na pewno nie wyślą jednego kierowcy z naczepą do P, bo po co jak może ją przejąć kierowca francuski a dalej hiszpański a wszyscy będą pracować w tej samej polskiej firmie... :)

2

maarek75
... i ketchup będzie po 25zł... :)

3

Leeon
Jest jeszcze jedna różnica między Europą a UK.
W UK kierowca nie wozi dokumentów auta ani naczepy. Naczepa ma numer auta. Kierowcy spotykają się na parkingu czy na terenie firmy, wypinają swoje naczepy, ściągają tablice - które zakładają do drugiej i w drogę. Zero papierologii. W Europie byłby z tym zaraz cyrk, bo ilu ludków zapomniałoby się pomieniać kwitami? Ilu pomieniałoby nie te kwity co trza? ; -)

4

gustav
Maaro, właśnie w tym jest problem, że Szurnięty nie zdaje sobie z tego sprawy, ale to jest jego problem, nie nasz.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.147.49.19

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels