ID: 203239
Polski transport- zwykły anachronizm i ciemnogród.
ID: 203239
ID: 203239
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Posty (274)
~maro | Szu piszesz bzdury chłopcze. | 4 | ||
~Wielki Szu | Ja wyciągam inne wnioski. Kiedyś na ziemi królowały dinozaury które są dziś prehistorią. Prehistorią będą również dziadtransy. | -2 | ||
~ciapowaty | I królowałyby sobie do dziś, gdyby nie jeden zabłakany meteroid. Jaki kataklizm mialby zetrzec z powierzchni ziemi wiodącą branże naszej gospodarki? | 3 | ||
~wopista | 4 tygodnie w podwójnej przecież nikt juz tak nie jeździ... Czasy się zmieniły ludzie zmadrzaly nikt się przecież nie na bierze na taki system. Przecież to nie porozumienie w ciasnej kabince dwóch panów. | |||
~Wielki Szu | Dlatego wielkie kołchozy transportowe z oddziałami w wielu krajach Europy mają przyszłość. Będzie to przejście z epoki kamienia łupanego do epoki brązu. | |||
~Wielki Szu | Batim śmiga po 6 tyg w podwójnej. | |||
~żandarm na emeryturze | Tak sa transportowane wartosciowe ładunki, w mojej polsko holenderskiej firmie logistyka tak planuje ze nieraz wypnie kierowce w płudnie z naczepy, każe krecic pauze i wieczoremnocy wio dalej zeby na rano byc na miejscu u klienta. Tylko naszym dziadom daleko do tego, i takiej organizacji. Osobiscie tego nie pochwalam, bo robią z tobą co chcą i nic nie możesz sobie zaplanowac, bo jak to sie mówi... nie znasz dnia ani godziny, co wymysla. System pracy 31 wiec doją na maxa zeby wy* cie z godzin. Wiec jak sa stauy, to mi pasuje i nigdzie sie nie spiesze jadąc 80 km na autostradzie, bo roboty nikt nie przerobił i jutro tez jest dzien, a czy sie stoi czy sie leży 50 euro teraz minimum sie należy. | |||
~Wielki Szu | U dziada z frachta sie należy. | |||
~ksyzol | U dziada nic za darmo się nie należy Wielki. | 1 | ||
~zorientowany | WIELI SZU troche płyniesz w temacie z tymi państwami, co kogo interesuje gdzie jest kierowca. Jeżeli chodziło by o czas to jest to realne, ale przy normalnym transporcie nikt nie będzie komplikował sobie życia, no chyba że dyspozytorem będzie WIELKI SZU. Expresy jeżdżą busami, jest też transport lotniczy, w którym w twoim wykonaniu też byś wymieniał pilotów w powietrzu. Powiem szczerzę większej głupoty dawno nie czytałem. Jest coś takiego jak planowanie dostaw i nie ważne że towar jedzie 3 dni, musi wyjechać odpowiednio szybciej żeby był na czas. Expres opisałem wyżej. Ciemonogród to ty masz ale w myśleniu. | 3 | ||
ese
| Ktoś tu ma obsesję. A może to raczej uraz po jakimś traumatycznym przeżyciu czy kompleks, z którego monotematyczność źródła swe bierze | 2 | ||
~Ł ysy | Anachronizm? Bardzo nowoczesny, bo tylko w nowoczesnym transporcie funkcjonują przygłupy po 3miesięcznych szkoleniach. Kiedyś było inaczej. | 3 | ||
jacek-kuba
| Kukuś gdzie jesteś? miałeś dziada pilnować. Otwieram forum i co widzę? | |||
~ciapowaty | Ese napisal Ktoś tu ma obsesję. A może to raczej uraz po jakimś traumatycznym przeżyciu (_) To tylko choroba zawodowa każdego starego kierowcy. Z jakichś niemożliwych do odgadnięcia powodow, nabawiają się oni chronicznego uczulenia na dziadów. | |||
~janek | Ja wrocilem do wyuczonego i zaluje ze podniecilem sie jakims tam smokiem Zaluje do dzisiaj | |||
kolega_maliniaka
| Bardzo dobrze piszesz WielkiSzu. Transport Wielkiej Brytanii, od dawna stosuje taką metodę. Czas przelotu towaru z Glasgow do Londynu i jednocześnie z Londynu do Glasgow trwa mniej niż dziewięć godzin. To znaczy dwa frachty jedną zmianę. Kierowcy śpią w domu i zarabiają po 800. wszystko w tym temacie. Niestety zbyt trudny do ogarnięcia już w głowach naszych betonów. | -6 | ||
kolega_maliniaka
| Po wypowiedzi Łysego, nie mam już żadnych złudzeń, Dopóki nie spuści się takich z szumem klozetu dotąd będzie ciemnogród. | -4 | ||
~janek | A jak zaoferuja wam na miske ryzu to osikajcie ich i idzcie tam gdzie was docenia Was i wasza prace | |||
g-a
| janek - np do Ullricha, już przysłowiowego. | 1 | ||
~janek | Zycie zalezy od Twoich decyzji | |||
kolega_maliniaka
| Dzięki bogu nie ja nie mam takich gamoniów za szefów jak wy dziadygi. Wam zostali tylko kierowcy z Ukrainy, a i tak prędzej czy później nakopią was po lędźwiach. za wasze bezmózgowie i złodziejskie nawyki. | -6 | ||
irish_dude
| Zaproponowałem kiedyś, żeby użytkownicy forum pisali słowa, których znaczenie rozumieją. Nie dotarło... | 3 | ||
~żandarm na emeryturze | Dziad trans bedzie zawsze dziad transem, a kerofca zawsze może stac sie PANEM KIEROWCA. amen. | -2 | ||
maarek75
| Tak, opłaci naczepę przepinać na policzmy... 5 ciągników, bo tyle państw musi ona pokonać w drodze do P. Opłaci się również płacić kilkukrotnie wyższe stawki przewoźnikom niemieckim, francuskim, hiszpańskim i portugalskim żeby im się ta robota opłaciła... Na koniec trzeba jeszcze znaleźć ładunek na tą naczepę żeby wróciła do firmy macierzystej, albo może od razu na warsztat, bo przyjedzie w stanie lekko odmienionym... | 3 | ||
Leeon
| Ale jaja! Ale jaja! szu-szu i maliniak, dwie bezrobotne łajzy zakładają związki zawodowe, o pracy deliberują i nakręcają się jak przy tym jak kolorowe bąki. Siądźta chłopaki na twardych stołkach, wypijta po alpadze i od razu świat stanie się bardziej dla was przyjazny. ; -) | 4 | ||
~xxxx | Co za bzdury. Przepinki co kraj. Już to było testowane, na GB przepinka w Belgii. Zawracanie d... Jedyna przyszłość to załadowane naczepy czekające na ciągnik. Przepinki w naprawdę superekspresowych dostawach (owoce morza) itp. | 2 | ||
maarek75
| "Transport Wielkiej Brytanii, od dawna stosuje taką metodę. Czas przelotu towaru z Glasgow do Londynu i jednocześnie z Londynu do Glasgow trwa mniej niż dziewięć godzin. To znaczy dwa frachty jedną zmianę. Kierowcy śpią w domu i zarabiają po 800. wszystko w tym temacie. " Porównywanie z GB nie ma tu sensu, bo tam transport z przepinką odbywa się nie dość, że w tym samym kraju to jeszcze wykonuję go jedna firma. Tyle, że kierowcy są z dwóch różnych oddziałów tejże firmy. Taka futurystyczna wizja dla poprawy nastroju... :) Może kiedyś i polskie firmy tak urosną w siłę, że będą otwierać swoje filie gdzieś w UE, a wtedy na pewno nie wyślą jednego kierowcy z naczepą do P, bo po co jak może ją przejąć kierowca francuski a dalej hiszpański a wszyscy będą pracować w tej samej polskiej firmie... :) | 2 | ||
maarek75
| ... i ketchup będzie po 25zł... :) | 3 | ||
Leeon
| Jest jeszcze jedna różnica między Europą a UK. W UK kierowca nie wozi dokumentów auta ani naczepy. Naczepa ma numer auta. Kierowcy spotykają się na parkingu czy na terenie firmy, wypinają swoje naczepy, ściągają tablice - które zakładają do drugiej i w drogę. Zero papierologii. W Europie byłby z tym zaraz cyrk, bo ilu ludków zapomniałoby się pomieniać kwitami? Ilu pomieniałoby nie te kwity co trza? ; -) | 4 | ||
gustav
| Maaro, właśnie w tym jest problem, że Szurnięty nie zdaje sobie z tego sprawy, ale to jest jego problem, nie nasz. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.