ID: 203239
Polski transport- zwykły anachronizm i ciemnogród.
ID: 203239
ID: 203239
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.
Posty (274)
~xxxx | W UE jeszcze w cmr trzeba następny ciągnik wpisać, a jak inny przewoźnik to i przewoźnika. | 1 | ||
maarek75
| gustav, wiem, ale nie umiem się powstrzymać przed odrobiną wyjaśnienia:) | |||
~janek | To tylko system ulatwiajacy zycie jak rocznik auta na rejestracji Czy polski system ulatwia zycie polakom Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie | |||
~xxxx | Jak jeździłem kiedyś pod firanka na GB to ładowałem dsv w purfleet. Stawałem około 17 pod rampą. Oni całą noc zwozili małymi autami towar do Polski. Rano załadowany ruszałem. W Polsce dsv wymyślił że ja mam tą zbiorówkę rozwieść bo tak im taniej. | |||
maarek75
| "To tylko system ulatwiajacy zycie jak rocznik auta na rejestracji Czy polski system ulatwia zycie polakom Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie" Tylko wtedy jeśli dany system jest opłacalny. Już Brytole to wiedzą najlepiej... jak tylko im sie system przestanie opłacać to i kierowcy w podwójnej będą zapieprzać, Zresztą są firmy angielskie, które tak własnie jeżdżą na Szkocję lub w drugą stronę. | 1 | ||
~janek | Skoro tak twierdzisz to ok ; ) Jak ma na imie twoj zmiennik ; ) | |||
maarek75
| "Skoro tak twierdzisz to ok ; ) Jak ma na imie twoj zmiennik ; ) " Tak się składa, że to że rozumiem jak działa transport nie znaczy, że jeżdżę w podwójnej. Nie jeżdżę i nie mam zamiaru. :) Lubię pracować solo. | |||
~janek | I lubisz wklejac ; ) i jezdzic solo na szkocje Ok ; ) | |||
maarek75
| A gdzie ja napisałem, że JA jeżdżę na Szkocję? Pokaż mie palcem:) | |||
wesolek
| maarek toć ty indywidualista, poniekąd zarozumialec. daj innym także zarobić być może wiele ciekawych rzeczy dowiesz sie od zmiennika, o których nie miałeś dotąd zielonego pojęcia::) | |||
~janek | Ok ; ) zamiast myslec Szukasz dziury w. . moscie ; ) Spoko. jest ok nie stresuj sie ; ) | |||
wesolek
| na ten przykład; dlaczego u angola są takie wysokie nacziepy i co sie nimi wozi. ::) | |||
maarek75
| Dobranoc wszystkim. | |||
maarek75
| Mają wysokie naczepy bo mają taki przemiał towaru ze względu na 60 milionową populację a ciasno u nich i zestawy modułowe nie zdają egzaminu. Obecnie niektóre firmy używają naczep o dł. 15m. również double decker ale to jest maks na UK. A mogą mieć wysokie, bo ich mosty mają 5m prześwitu. A wożą sobie nimi wszystko co potrzeba od przesyłek, przez palety po żywność i ADRy. | |||
wesolek
| maarek. tak wysokimi naczepami wozi sie u angola żyrafy. no widzisz, nawet tego nie wiedziałeś, a zmiennik twój na pewno wiedziałby to. ::) | |||
maarek75
| Aha, racja, żyrafy, szybko pisałem i mi umknęły... :) | 1 | ||
wesolek
| ha ha ha. trzym sie maarek. dobranoc. ::) | |||
maarek75
| Dobranoc:) | |||
~janek | Fundament to kilka betoniarek bo zaprawa szybko stygnie ; ) D | |||
ese
| "Transport Wielkiej Brytanii, od dawna stosuje taką metodę. Czas przelotu towaru z Glasgow do Londynu i jednocześnie z Londynu do Glasgow trwa mniej niż dziewięć godzin. "- A po dojechaniu na miejsce, oczywiście hotel? Bo w kabinie, to kierowca ze wschodu, a głównie z Polski podobno noc spędza tylko | |||
ese
| ~xxxx 2016-07-25 21:56:43 W UE jeszcze w cmr trzeba następny ciągnik wpisać, a jak inny przewoźnik to i przewoźnika. "- A wiadomo choć pobieżnie dlaczego to tak? | |||
ese
| ~xxxx 2016-07-25 22:02:59 Jak jeździłem kiedyś pod firanka na GB to ładowałem dsv w purfleet. Stawałem około 17 pod rampą. Oni całą noc zwozili małymi autami towar do Polski. Rano załadowany ruszałem. W Polsce dsv wymyślił że ja mam tą zbiorówkę rozwieść bo tak im taniej. "- A co w tym niezwykłego? | |||
~xxxx | ese ogarnij się co wciągałeś? | |||
~xxxx | a to w tym niezwykłego że w cywilizowanym kraju nie opłaca się drobnicy naczepą rozwozić. W jednym miejscu nie mieli czym rozładować, oczekiwali kuriera z windą. | |||
ese
| Argument jakiego można się było spodziewać | |||
ese
| ~xxxx 2016-07-25 23:27:20 - Przecież godziny idą. W czym problem? | |||
~janek | Od km nie maja ; ) | |||
~janek | Ani frachtu | |||
~janek | Geronimo codziennie nizsze ceny ; ) | 1 | ||
~janek | I tak powinno sie pracowac Bez stresu ; ) | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.