Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Polski transport- zwykły anachronizm i ciemnogród.

ID: 203239


Wyobrażmy sobie transport towaru z Polski do Portugali w wykonaniu dziadtransa i w wykonaniu dużej firmy logistycznej. W drugim przypadku naczepę ciągnie najczęściej kierowca 8211; mieszkaniec danego kraju do granicy swego państwa lub w jej pobliże. Tam naczepę zapina kierowca np. niemiecki który startuje z pełnym czasem i jedzie również w pobliże granicy swego kraju. Ładunek praktycznie cały czas jedzie i nie musi odpoczywać razem z kierowcą. W przybliżeniu towar dojeżdża na miejsce około 27 godzin szybciej niż w wykonaniu anachronicznego polskiego podwórkowego transportu. Wnioski można wyciągnąć samemu a one są dość proste.

Posty (274)

~xxxx
W UE jeszcze w cmr trzeba następny ciągnik wpisać, a jak inny przewoźnik to i przewoźnika.

1

maarek75
gustav, wiem, ale nie umiem się powstrzymać przed odrobiną wyjaśnienia:)
~janek
To tylko system ulatwiajacy zycie jak rocznik auta na rejestracji
Czy polski system ulatwia zycie polakom
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie
~xxxx
Jak jeździłem kiedyś pod firanka na GB to ładowałem dsv w purfleet. Stawałem około 17 pod rampą. Oni całą noc zwozili małymi autami towar do Polski. Rano załadowany ruszałem. W Polsce dsv wymyślił że ja mam tą zbiorówkę rozwieść bo tak im taniej.
maarek75
"To tylko system ulatwiajacy zycie jak rocznik auta na rejestracji
Czy polski system ulatwia zycie polakom
Sami sobie odpowiedzcie na to pytanie"

Tylko wtedy jeśli dany system jest opłacalny. Już Brytole to wiedzą najlepiej... jak tylko im sie system przestanie opłacać to i kierowcy w podwójnej będą zapieprzać, Zresztą są firmy angielskie, które tak własnie jeżdżą na Szkocję lub w drugą stronę.

1

~janek
Skoro tak twierdzisz to ok ; )
Jak ma na imie twoj zmiennik ; )
maarek75
"Skoro tak twierdzisz to ok ; )
Jak ma na imie twoj zmiennik ; ) "
Tak się składa, że to że rozumiem jak działa transport nie znaczy, że jeżdżę w podwójnej. Nie jeżdżę i nie mam zamiaru. :) Lubię pracować solo.
~janek
I lubisz wklejac ; ) i jezdzic solo na szkocje Ok ; )
maarek75
A gdzie ja napisałem, że JA jeżdżę na Szkocję? Pokaż mie palcem:)
wesolek
maarek
toć ty indywidualista, poniekąd zarozumialec.
daj innym także zarobić
być może wiele ciekawych rzeczy dowiesz sie od zmiennika, o których nie miałeś dotąd zielonego pojęcia::)
~janek
Ok ; ) zamiast myslec
Szukasz dziury w. . moscie ; )
Spoko. jest ok nie stresuj sie ; )
wesolek
na ten przykład; dlaczego u angola są takie wysokie nacziepy i co sie nimi wozi. ::)
maarek75
Dobranoc wszystkim.
maarek75
Mają wysokie naczepy bo mają taki przemiał towaru ze względu na 60 milionową populację a ciasno u nich i zestawy modułowe nie zdają egzaminu. Obecnie niektóre firmy używają naczep o dł. 15m. również double decker ale to jest maks na UK. A mogą mieć wysokie, bo ich mosty mają 5m prześwitu.
A wożą sobie nimi wszystko co potrzeba od przesyłek, przez palety po żywność i ADRy.
wesolek
maarek.
tak wysokimi naczepami wozi sie u angola żyrafy.
no widzisz, nawet tego nie wiedziałeś, a zmiennik twój na pewno wiedziałby to. ::)
maarek75
Aha, racja, żyrafy, szybko pisałem i mi umknęły... :)

1

wesolek
ha ha ha.
trzym sie maarek.
dobranoc. ::)
maarek75
Dobranoc:)
~janek
Fundament to kilka betoniarek bo zaprawa szybko stygnie ; ) D
ese
"Transport Wielkiej Brytanii, od dawna stosuje taką metodę.
Czas przelotu towaru z Glasgow do Londynu i jednocześnie z Londynu do Glasgow trwa mniej niż dziewięć godzin. "-

A po dojechaniu na miejsce, oczywiście hotel? Bo w kabinie, to kierowca ze wschodu, a głównie z Polski podobno noc spędza tylko
ese
~xxxx
2016-07-25 21:56:43 W UE jeszcze w cmr trzeba następny ciągnik wpisać, a jak inny przewoźnik to i przewoźnika. "-

A wiadomo choć pobieżnie dlaczego to tak?
ese
~xxxx
2016-07-25 22:02:59 Jak jeździłem kiedyś pod firanka na GB to ładowałem dsv w purfleet. Stawałem około 17 pod rampą. Oni całą noc zwozili małymi autami towar do Polski. Rano załadowany ruszałem. W Polsce dsv wymyślił że ja mam tą zbiorówkę rozwieść bo tak im taniej. "-

A co w tym niezwykłego?
~xxxx
ese ogarnij się co wciągałeś?
~xxxx
a to w tym niezwykłego że w cywilizowanym kraju nie opłaca się drobnicy naczepą rozwozić. W jednym miejscu nie mieli czym rozładować, oczekiwali kuriera z windą.
ese
Argument jakiego można się było spodziewać
ese
~xxxx
2016-07-25 23:27:20 - Przecież godziny idą. W czym problem?
~janek
Od km nie maja ; )
~janek
Ani frachtu
~janek
Geronimo codziennie nizsze ceny ; )

1

~janek
I tak powinno sie pracowac Bez stresu ; )

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.146.107.152

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels