Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Kilkadziesiąt tysięcy Polaków może stracić pracę przez MiLoG i Loi Macron

ID: 200454


Populistyczni politycy, narzucając wbrew unijnemu prawu swoje wewnętrzne przepisy dla przedsiębiorców z innych państw, zamykają granice przed zewnętrzną konkurencją. To oznacza upadek polskiego transportu drogowego - jedynej naszej branży, której udało się osiągnąć spektakularny sukces - 1 miejsce na europejskim rynku.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (263)

~zdezorientowany
Panowie czytajcie ze zrozumieniem, stawka ma być za godzinę pracy, a przecież kierowca nie pracuje tylko się wczasuje, więc problem z głowy :) a przedstawiciel chyba nie musi być we Francji, tylko ma znać francuski i być w Polsce, z resztą jeden przedstawiciel może być na całą Polskę :D Zgłaszam się na chętnego bo już się uczę francuskiego...
ŻĄDŁO
Patrzący poza czubek własnego nosa politycy z Niemiec i Francji, narzucając wbrew złodziejskiemu lobby z dzikich krajów zdrowe przepisy dla przedsiębiorców z innych państw, zamykają granice przed nieuczciwą konkurencją. To oznacza ucywilizowanie polskiego transportu drogowego - jedynej naszej branży, która stosując złodziejskie metody połączone ze straszliwą krzywdą ludzką i niewyobrażalnym wręcz wyzyskiem zdołała osiągnąć okradając kierowców spektakularny sukces - 1 miejsce na europejskim rynku w kategorii patologicznych praktyk. Uczciwi przewoźnicy nie muszą się niczego obawiać.
~Ł ysy
Boże, nie sądziłem, że Żądło jest takim pustakiem.
Postów pocztowego przygłupa nawet nie czytam. Szkoda czasu.

2

~Ł ysy
Właśnie uczciwi przewoźnicy padną jako pierwsi ofiarą nowych głupawych przepisów. Parking wie lepiej.

2

ŻĄDŁO
Wprowadzenie płacy minimalnej dla kierowców w wysokości ok. 42 złgodz. załatwia cały problem. Ale złodziejowi pęknie z chciwości coś co u ludzi nazywa się serce, jeśli miałby uczciwie zapłacić kierowcy. Reszta wymogów to pikuś, a przedstawicielem może być każda osoba posługująca się językiem Francuskim. Zasada taka sama jak w przypadku kupowania przez przestępców transportowych uczciwości czyli CKZP.

-1

g-a
Na szczęście skończyłem coś więcej niż kurs na C + E... zawsze mogę znów zostać poganiaczem niewolników na budowie. Jeżeli sprawdzi się czarny scenariusz to zdaje się będzie nadmiar kandydatów "do poganiania"...
~dob. y
Nooo, cza bedzie komuś to bydło poganiać-:) -:)
g-a
Temu co najlepiej zapłaci.
~dob. y
Nooo, tylko jak bedzie placil to zeby nie zapomniał uwzględnić "sriloga i leroja"-:) -:)
irish_dude
Tak sobie czytam, patrzę i nie mogę uwierzyć...
Nowe wcielenie ustruckera bije po prostu na łeb.
Z Alaski do wszystkich stanów, 3 języki biegle, a po polsku błąd na błędzie...
O innych pajacach szkoda nawet mówić.

Czy to już upały zaczynają szkodzić?

3

~onkjo
irish - jak pobędziesz TU tak ze 3 lata to w zasadzie już nic w tej Galaktyce cię nie zadziwi.


Sorry - taki TU mamy klimat.
irish_dude
TU, czyli gdzie, na forum ET?
Ja tu już jestem chyba 10 lat :-)
Nie pamiętam dokładnie.

I zawsze, gdy tu zajrzę, mam niezły ubaw :-)
~zdezorientowany
trzeba było się uczyć w szkole to byście wiedzieli co tak naprawdę oznaczają te przepisy, jeśli się nie da tego obejść i trzeba będzie zapłacić od godziny, to po pierwsze nikt wam nie da 50 euro diety, po drugie 9, 68 brutto to będzie netto 7 euro czy jakieś CAŁE 30 złotych za godzinę, nikt Wam nie zapłaci więcej jak za 10 h na dobę, czyli 300 plus jakieś 25 euro diety co daję 400 złotych dniówki we Francji, pojedziecie do Hiszpanii i zarobicie podstawę plus 25 euro diety... elo pozdro 3 2 zero...
~zdezorientowany
jeszcze trochę matematyki, dlaczego mamy diety i podstawę, a nie płace brutto? przy 1850 brutto, rocznie netto zarobimy 16268, 28 pln pracodawca zapłaci za nas rocznie 26775, 36 pln.
a przy zarobkach NETTO miesięcznie 5000, 28 pln czyli 60003, 36 rocznie, pracodawca zapłaci 102484, 68 czyli 42500 pln ODDA DO BUDŻETU!!! a nie 10500 pln czyli ma 30000 tysi w kieszeni na diety...
~zdezorientowany
z resztą co tu liczyć, w Polsce ludzie pracują za 300 euro a francuz minimum 1300 euro. Polacy za minimalna wypłatę mogą nabyć tę samą ilość towaru co w 2004, a mówię będzie gorzej, przez katastrofę demograficzną. 500+ nie pomoże, a może zaszkodzić, gdyż złotówka się osłabi. kapitał trzeba wypracować, a nie drukować...
apsik
ty "rudy"
dmuchaj w co chcesz
upały, w południowych stanach, nie wiem, czy wiesz jak "pracują"

Jeśli tam byłeś, wiesz o czym piszę.
apsik
2016-06-03 00:04:49

twoja wypowiedź

nie dziw si, że "twoja" z małej litery

-1

gustav
Skrzynka zapchana ofertami z Francji i Skandynawii... po niemiecku, angielsku i rosyjsku!!!
MANnalegalu
jak czytam takie tematy to szkoda nawet tego komentowac-wszyscy juz padali jak wchodzil viatoll czy bramki na autostradach. Niemcy i Francuzi placa jeszcze wieksze stawki od dawna i jakos nie padaja. tak ze niestety polski rzad nie chce ucywilizowac naszych warunkow pracy to cywilizacje dadza nam Francuzi i Niemcy
~Lel
~zdezorientowany

No dobra, ale twoje wyliczenia nie są dla ludzi pracujących w Polsce, bo kierowca międzynarodowy to nie jest polski pracownik, tylko pracownik międzynarodowy, często w relacji Niemcy-Francja-UK i w takich warunkach musi być rozliczany. Nic dziwnego.
~Ł ysy
Lel. A tobie co znowu się przyśniło?
~Wielki Szu
Gdyby nie Niemcy i Francuzi to czasu pracy dla kierowców nie byłoby wcale. Polski dziadtrans zniszczyłby każdego szofera w przeciągu trzech lat max.
Niestety ale dzięki obcym nacjom mamy jakąś cywilizację.
~ciapowaty
Lel chciał powiedzieć, że skoro kierowca miedzynarodowy wykonuje swoją pracę w takich krajach jak np. Niemcy, Francja itp. to NALEŻY MU SIĘ co najmniej minimalne WYNAGRODZENIE OBOWIĄZUJĄCE W PAŃSTWIE NA TERENIE KTÓREGO SWOJĄ PRACE FAKTYCZNIE WYKONUJE.
Natomiast to, czy jest on pracownikiem firmy polskiej, czy chińskiej NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA.
~Ł ysy
ciapowaty. Jak zabierze swoją żonkę i dzieci, wynajmie mieszkanie, będzie miał pełne prawo do zarobków w danym kraju.
~Wielki Szu
Dziady myślą że obce kraje zachodnie to to samo co Polska a ewentualnie Litwa czy Białoruś. Do ich pustych glac inne myślenie nie dociera. Siedzą pod swymi strzechami w stajniach i zagrodach to co oni mogą rozumieć? Przyjdzie zapłacić raz, potem drugi to im coś zaświta. Potem komornik zapuka w ich skromne progi i taki będzie koniec.
~Wielki Szu
Ciekawe czy mandaty w obcych krajach każdy kierowca też płaci według polskiej taryfy, ł ysy leszczu z Pacanowa.
~ciapowaty
Napiszę jeszcze raz. _to, czy jest on pracownikiem firmy polskiej, czy chińskiej NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA_
Tego nasze dziady nie mogą pojąć, a ci nieliczni którzy to pojmują (jak na przykład konfederaci z lewiatana) ostro przeciw temu protestują, ( ale daremne ich żale ).

Również to gdzie pracownik mieszka nie ma żadnego znaczenia.
~Wielki Szu
Rozumiem was dziadtransy i wasze obawy ale waszym przeznaczeniem jest śmietnik historii. Uważam że powstające po was korporacje zachodnie będą bardziej przyjazne szaremu człowiekowi.
~Wielki Szu
ł ysy będzie kurki sprzedawał przy drodze tyle że każdy szofer dostanie jego rysopis po to żeby od niego zgniłej kurki nie kupić
~Ł ysy
Prawda jest niestety taka. Będziecie drodzy, będziecie bez pracy. Pożyjemy zobaczymy. A fikać możecie tylko w necie.

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.143.254.198

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels