ID: 200454
Kilkadziesiąt tysięcy Polaków może stracić pracę przez MiLoG i Loi Macron
ID: 200454
ID: 200454
Populistyczni politycy, narzucając wbrew unijnemu prawu swoje wewnętrzne przepisy dla przedsiębiorców z innych państw, zamykają granice przed zewnętrzną konkurencją. To oznacza upadek polskiego transportu drogowego - jedynej naszej branży, której udało się osiągnąć spektakularny sukces - 1 miejsce na europejskim rynku.
Populistyczni politycy, narzucając wbrew unijnemu prawu swoje wewnętrzne przepisy dla przedsiębiorców z innych państw, zamykają granice przed zewnętrzną konkurencją. To oznacza upadek polskiego transportu drogowego - jedynej naszej branży, której udało się osiągnąć spektakularny sukces - 1 miejsce na europejskim rynku.
~etransport.pl
Posty (263)
~zdezorientowany | Panowie czytajcie ze zrozumieniem, stawka ma być za godzinę pracy, a przecież kierowca nie pracuje tylko się wczasuje, więc problem z głowy :) a przedstawiciel chyba nie musi być we Francji, tylko ma znać francuski i być w Polsce, z resztą jeden przedstawiciel może być na całą Polskę :D Zgłaszam się na chętnego bo już się uczę francuskiego... | |||
ŻĄDŁO
| Patrzący poza czubek własnego nosa politycy z Niemiec i Francji, narzucając wbrew złodziejskiemu lobby z dzikich krajów zdrowe przepisy dla przedsiębiorców z innych państw, zamykają granice przed nieuczciwą konkurencją. To oznacza ucywilizowanie polskiego transportu drogowego - jedynej naszej branży, która stosując złodziejskie metody połączone ze straszliwą krzywdą ludzką i niewyobrażalnym wręcz wyzyskiem zdołała osiągnąć okradając kierowców spektakularny sukces - 1 miejsce na europejskim rynku w kategorii patologicznych praktyk. Uczciwi przewoźnicy nie muszą się niczego obawiać. | |||
~Ł ysy | Boże, nie sądziłem, że Żądło jest takim pustakiem. Postów pocztowego przygłupa nawet nie czytam. Szkoda czasu. | 2 | ||
~Ł ysy | Właśnie uczciwi przewoźnicy padną jako pierwsi ofiarą nowych głupawych przepisów. Parking wie lepiej. | 2 | ||
ŻĄDŁO
| Wprowadzenie płacy minimalnej dla kierowców w wysokości ok. 42 złgodz. załatwia cały problem. Ale złodziejowi pęknie z chciwości coś co u ludzi nazywa się serce, jeśli miałby uczciwie zapłacić kierowcy. Reszta wymogów to pikuś, a przedstawicielem może być każda osoba posługująca się językiem Francuskim. Zasada taka sama jak w przypadku kupowania przez przestępców transportowych uczciwości czyli CKZP. | -1 | ||
g-a
| Na szczęście skończyłem coś więcej niż kurs na C + E... zawsze mogę znów zostać poganiaczem niewolników na budowie. Jeżeli sprawdzi się czarny scenariusz to zdaje się będzie nadmiar kandydatów "do poganiania"... | |||
~dob. y | Nooo, cza bedzie komuś to bydło poganiać-:) -:) | |||
g-a
| Temu co najlepiej zapłaci. | |||
~dob. y | Nooo, tylko jak bedzie placil to zeby nie zapomniał uwzględnić "sriloga i leroja"-:) -:) | |||
irish_dude
| Tak sobie czytam, patrzę i nie mogę uwierzyć... Nowe wcielenie ustruckera bije po prostu na łeb. Z Alaski do wszystkich stanów, 3 języki biegle, a po polsku błąd na błędzie... O innych pajacach szkoda nawet mówić. Czy to już upały zaczynają szkodzić? | 3 | ||
~onkjo | irish - jak pobędziesz TU tak ze 3 lata to w zasadzie już nic w tej Galaktyce cię nie zadziwi. Sorry - taki TU mamy klimat. | |||
irish_dude
| TU, czyli gdzie, na forum ET? Ja tu już jestem chyba 10 lat :-) Nie pamiętam dokładnie. I zawsze, gdy tu zajrzę, mam niezły ubaw :-) | |||
~zdezorientowany | trzeba było się uczyć w szkole to byście wiedzieli co tak naprawdę oznaczają te przepisy, jeśli się nie da tego obejść i trzeba będzie zapłacić od godziny, to po pierwsze nikt wam nie da 50 euro diety, po drugie 9, 68 brutto to będzie netto 7 euro czy jakieś CAŁE 30 złotych za godzinę, nikt Wam nie zapłaci więcej jak za 10 h na dobę, czyli 300 plus jakieś 25 euro diety co daję 400 złotych dniówki we Francji, pojedziecie do Hiszpanii i zarobicie podstawę plus 25 euro diety... elo pozdro 3 2 zero... | |||
~zdezorientowany | jeszcze trochę matematyki, dlaczego mamy diety i podstawę, a nie płace brutto? przy 1850 brutto, rocznie netto zarobimy 16268, 28 pln pracodawca zapłaci za nas rocznie 26775, 36 pln. a przy zarobkach NETTO miesięcznie 5000, 28 pln czyli 60003, 36 rocznie, pracodawca zapłaci 102484, 68 czyli 42500 pln ODDA DO BUDŻETU!!! a nie 10500 pln czyli ma 30000 tysi w kieszeni na diety... | |||
~zdezorientowany | z resztą co tu liczyć, w Polsce ludzie pracują za 300 euro a francuz minimum 1300 euro. Polacy za minimalna wypłatę mogą nabyć tę samą ilość towaru co w 2004, a mówię będzie gorzej, przez katastrofę demograficzną. 500+ nie pomoże, a może zaszkodzić, gdyż złotówka się osłabi. kapitał trzeba wypracować, a nie drukować... | |||
apsik
| ty "rudy" dmuchaj w co chcesz upały, w południowych stanach, nie wiem, czy wiesz jak "pracują" Jeśli tam byłeś, wiesz o czym piszę. | |||
apsik
| 2016-06-03 00:04:49 twoja wypowiedź nie dziw si, że "twoja" z małej litery | -1 | ||
gustav
| Skrzynka zapchana ofertami z Francji i Skandynawii... po niemiecku, angielsku i rosyjsku!!! | |||
MANnalegalu
| jak czytam takie tematy to szkoda nawet tego komentowac-wszyscy juz padali jak wchodzil viatoll czy bramki na autostradach. Niemcy i Francuzi placa jeszcze wieksze stawki od dawna i jakos nie padaja. tak ze niestety polski rzad nie chce ucywilizowac naszych warunkow pracy to cywilizacje dadza nam Francuzi i Niemcy | |||
~Lel | ~zdezorientowany No dobra, ale twoje wyliczenia nie są dla ludzi pracujących w Polsce, bo kierowca międzynarodowy to nie jest polski pracownik, tylko pracownik międzynarodowy, często w relacji Niemcy-Francja-UK i w takich warunkach musi być rozliczany. Nic dziwnego. | |||
~Ł ysy | Lel. A tobie co znowu się przyśniło? | |||
~Wielki Szu | Gdyby nie Niemcy i Francuzi to czasu pracy dla kierowców nie byłoby wcale. Polski dziadtrans zniszczyłby każdego szofera w przeciągu trzech lat max. Niestety ale dzięki obcym nacjom mamy jakąś cywilizację. | |||
~ciapowaty | Lel chciał powiedzieć, że skoro kierowca miedzynarodowy wykonuje swoją pracę w takich krajach jak np. Niemcy, Francja itp. to NALEŻY MU SIĘ co najmniej minimalne WYNAGRODZENIE OBOWIĄZUJĄCE W PAŃSTWIE NA TERENIE KTÓREGO SWOJĄ PRACE FAKTYCZNIE WYKONUJE. Natomiast to, czy jest on pracownikiem firmy polskiej, czy chińskiej NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA. | |||
~Ł ysy | ciapowaty. Jak zabierze swoją żonkę i dzieci, wynajmie mieszkanie, będzie miał pełne prawo do zarobków w danym kraju. | |||
~Wielki Szu | Dziady myślą że obce kraje zachodnie to to samo co Polska a ewentualnie Litwa czy Białoruś. Do ich pustych glac inne myślenie nie dociera. Siedzą pod swymi strzechami w stajniach i zagrodach to co oni mogą rozumieć? Przyjdzie zapłacić raz, potem drugi to im coś zaświta. Potem komornik zapuka w ich skromne progi i taki będzie koniec. | |||
~Wielki Szu | Ciekawe czy mandaty w obcych krajach każdy kierowca też płaci według polskiej taryfy, ł ysy leszczu z Pacanowa. | |||
~ciapowaty | Napiszę jeszcze raz. _to, czy jest on pracownikiem firmy polskiej, czy chińskiej NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA_ Tego nasze dziady nie mogą pojąć, a ci nieliczni którzy to pojmują (jak na przykład konfederaci z lewiatana) ostro przeciw temu protestują, ( ale daremne ich żale ). Również to gdzie pracownik mieszka nie ma żadnego znaczenia. | |||
~Wielki Szu | Rozumiem was dziadtransy i wasze obawy ale waszym przeznaczeniem jest śmietnik historii. Uważam że powstające po was korporacje zachodnie będą bardziej przyjazne szaremu człowiekowi. | |||
~Wielki Szu | ł ysy będzie kurki sprzedawał przy drodze tyle że każdy szofer dostanie jego rysopis po to żeby od niego zgniłej kurki nie kupić | |||
~Ł ysy | Prawda jest niestety taka. Będziecie drodzy, będziecie bez pracy. Pożyjemy zobaczymy. A fikać możecie tylko w necie. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.