ID: 198223
W obronie wielu miejsc pracy polskich kierowców ciężarówek
ID: 198223
ID: 198223
Próba dotarcia do niemieckich mediów w celu przedstawienia punktu widzenia polskich przewoźników na pojawiające się utrudnienia w dotychczas dobrej współpracy, w tym na objęcie przepisami niemieckiej ustawy o płacy minimalnej kierowców wykonujących międzynarodowe przewozy drogowe na terytorium Niemiec.
Próba dotarcia do niemieckich mediów w celu przedstawienia punktu widzenia polskich przewoźników na pojawiające się utrudnienia w dotychczas dobrej współpracy, w tym na objęcie przepisami niemieckiej ustawy o płacy minimalnej kierowców wykonujących międzynarodowe przewozy drogowe na terytorium Niemiec.
~etransport.pl
Posty (61)
~janek | zostana w Polsce najlepsze firmy, zwieksza swoj tabor a frimy transportowe typu Panie a co ma za znaczenie wiek auta to z ema 15 lat to co z tego pospawane, a jaka płaca panie od kilometra 0, 45 groszy na pełno, 0, 35 groszy na pusto | -2 | ||
MarcinSE
| Bardzo rzeczowy artykuł-NIEJEDNOSTRO NNY przedewszystkim... (jak to wcześniej ze strony TLP bywało) Artykuł wyjaśnia wiele niejasnych spraw dla kierowców i pokazuje mechanizmy w tej całej przepychance!Polecam przeczytanie całości a nie tylko tytułu!:-) Wielki plus Pani Renato:-) | 1 | ||
~Tołdi | Teraz PiS to z Niemcami może co najwyżej wyjść dobrze na fotce. Tak, jak obecna ekipa rządząca (czy raczej trzymająca władzę) ma przefikane u Niemców (słusznie czy nawet nie słusznie) to nie miała jeszcze żadna ekipa w tym kraju. W innym wątku napisałem, że jedyne co dobrego zawdzięczamy poprzednikom (premier Kopacz) to zwolnienie nas przez Niemców od stosowania MiLog w tranzycie. Na obecny moment nie dostrzegam realnych szans w sprawie dalszego złagodzenia rygorów tej komunistycznej ustawy. Tym bardziej, że główny przyjeciel Niemiec w Unii czyli Francja, od lipca wprowadza praktycznie to samo, tylko jeszcze bardziej restrykcyjnie! | 1 | ||
~janek | Badzmy powazni co do Milogu ktory Polski kierowca jadąc nie w tranzycie zarabia minimalna niemeicka, wiecie ze to fikcja, daja do uzupłenienia w firmie papiery kierowcy podpisuja a minimalnej nie widza, | |||
MarcinSE
| janek-mam nadzieję, że ty nie podpisujesz... !:-) | |||
~janek | nie dlatego odszedłem ale wiecie ze tak jest | |||
Maryan
| Kali zaj bać krowe, dobrze. Kalemu zaje bać, niedobrze. Mentalność polskiego dziadtransa. | |||
ŻĄDŁO
| Na co oni liczą?Że Niemiec jest taki głupi i nie widzi że to chodzi wyłącznie o pozostawienie możliwości dalszego okradania kierowców?Gdyby komukolwiek zależało na miejscach pracy, to wystarczy wprowadzić jedną państwową platformę, gdzie byłby obowiązek zgłaszania KAŻDEGO ładunku oraz prawny zapis że zlecenia może się podjąć WYŁĄCZNIE podmiot który może je zrealizować w oparciu o WŁASNY sprzęt lub pojazdy oraz pracowników zatrudnionych w tej firmie WYŁĄCZNIE na UMOWĘ O PRACĘ!!!Skończyłby się wielokrotny handel tymi samymi zleceniami a powstałoby może nawet kilka milionów mikro przedsiębiorstw gdzie kierowca-przedsiębio rca nie byłby zmuszany do jazdy za ochłapy. Zyskaliby na tym wszyscy a Niemcom, Norwegom czy innym Francuzom opadłyby szczęki. | |||
~NORMALNY | niech Polskie dziady transportowe zaczna sie jednoczyc i przestana jezdzic za głodowe stawki jakie oferuja kanapowe spedycje na giełdach a wtedy bedzie ich stac na zapłacenie kierowcom normalnej pensji skoro dzis jezdza za 0, 70 eur/km i stac ich na zapłacenie kierowcy 5 tyz zł to jak by jezdzili za 1, 10 eur/km wtedy satac by ich było na zaplacenie 8000 netto kierowcy a to juz wystarczy zeby nie bac sie niemieckiego milogu wystarczy tylko na 2 tyg postawic auta i spedycje po tyg beda wydzwaniały z dobrymi stawkami ale to dziadostwo transportowe nie potrafi sie zjednoczyc i tyle w temacie | |||
~Wielki Szu | Zatrzymywac sie kolo zolli i pokazywac pity. Wszystko. Pora skonczyc z brudnymi dziadtransami w gumofilcach. | 1 | ||
~BoSS | Ja zaturdniam już kierowców z ukrainy - dziękuje polskim dziadkierowcom. Koniec tego dobrego. | |||
~BoSS | I coraz więcej kolegów z branży przekonuje do tego. Są bardzo pracowici, nie kombinują tylko jak to okraść swojego Chlebodawce. Szacunek w dwie strony - tak powinno być. | 1 | ||
~doda elektroda | Loi Macron... nadchodzi małymi krokami!!!od lipca 9, 60 juro na godzine, i to nie wazne komu, Romkowi, Ukraincowi, Białorusinowi, Mołdawcowi, Bługarowi, czy Polakowi. Amen. | 1 | ||
~dob. y | doda... zobaczysz 9. 6 "juro"jak świnia niebo (ale nikt ci nie zabroni być dalej bezrobotnym) :-) | |||
~doda elektroda | Przeczytajcie sobie tytuł tematu, przeciez chodzi o polskich kierowców, jedno futro dla starej mniej, nie na karaiby, tylko nad jeziorko, nie co roku nowe auto, tylko tak z 10 letniego mietka, i wtedy mozecie problem rozwiazac!!!>płacac. >milog i loi macron!!! | |||
~BoSS | Doda elektroda wszystko podpisują ukraińcy jak leci bez pytania - wiedzą że Pan chce dla nich dobrze. Papier wszystko przyjmie. Niemiec łyka to i żabojad będzie łykał. | |||
g-a
| A niby dlaczego? Jak można tańszych wozaków znaleźć? | 1 | ||
~Tołdi | Normalny - jak zarobisz 8 klocków zamiast 5, to idąc po zakupy do marketu (nawet do Biedy) zamiast 100 zł, zostawisz w kasie 150 zł. Tyle będziesz miał z wyższej wypłaty faktycznego zysku miernoto umysłowa! Ile wam trzeba baranom wtłaczać do tych pustych pał, że wzrost kosztów pracy przekłada się w linii prostej na wzrost kosztów konsumpcji, bo przecież jak sami mówicie, transportem świat stoi! | |||
~Tołdi | Droższy kierowca=droższy transport=droższy produkt na półce w sklepie. | |||
~doda elektroda | Boss... zeby zatrudniac ukrainców to musisz zatrudniac tez polaków, wiec przestan pier d ol ic, ze papier przyjmuje wszystko, bo jak polak to podpisze to jest frajerem takim jak ty kombinatorem, i nie stac dziady was na zapłacenie paru groszy szoferowi, tylko uciekanie po białorusinów!!, Odwagi dziady płacic po 9, 60 i nie bedzie problemu ze polak to złodziej. | -2 | ||
~Ambrozy | Ja mam ładunki z niemieckiej firmy w Polsce. W związku z wprowadzeniem minimalnej godzinowki w Niemczech zwróciłem sie do dyrektora tej firmy zeby cos dołożyli na te pensje skoro wymagają ode mnie oświadczenia, ze taka kasę bedą moi kierowcy otrzymywać. W odpowiedzi dostałem tak kpiące spojrzenie, ze juz nawet nie musiał nic mowić. A Wy sie tu rewolucji spodziewacie, jeśli juz bedzie to nie w ta stronę. | |||
~doda elektroda | Tołdi >droższe paliwo to rozumiem, ale to co napisałes to sie nie klei.. | |||
~doda elektroda | Ambrozy to poszukaj innej firmy, takiej zebys mogł godnie zapłacic kierowcy, to co jest wymagane. | -1 | ||
~doda elektroda | No i w takim razie uj z ciebie nie szef, jak głupiego milogu nie potrafisz załatwic. | -1 | ||
~Ambrozy | Jasne, bo oni sypia gotówka na prawo i lewo. | |||
~Ambrozy | Mam załatwiony. Tylko do was nie dociera, ze juz to macie. | |||
capri
| Parafrazując: " ~doda elektroda, to poszukaj innej firmy, takiej, żebyś mógł godnie zarabiać i dostać to, czego wymagasz. " "No i w takim razie... z ciebie nie fachowiec, jak głupich dobrych warunków płacowych nie potrafisz załatwić. " | 2 | ||
~Ambrozy | Jestem ciekaw czy w ogóle macie pojęcie co jest wymagane. Zreszta przy obecnym niedoborze kierowców gdyby była kasa do wyjęcia, to pensje by wzrosły, bo by sie opłacało, a skoro nie rosną to znaczy, ze więcej juz nie bedzie. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.