ID: 184387
Styl jazdy kierowcy wpływa na oszczędności
ID: 184387
ID: 184387
Niewłaściwe prowadzenie pojazdu przekłada się nie tylko na większe spalanie paliwa, ale również częstsze wizyty w warsztatach w celu naprawy hamulców, zmiany opon, a czasami nawet wymiany silnika.
Niewłaściwe prowadzenie pojazdu przekłada się nie tylko na większe spalanie paliwa, ale również częstsze wizyty w warsztatach w celu naprawy hamulców, zmiany opon, a czasami nawet wymiany silnika.
~etransport.pl
Posty (44)
~prowokator | pocztuś nie chodze na wybory od 80 roka odkąd sie dowiedziałem o bolesławie | |||
~prowokator | pocztuś jestem jednostka typowo aspołeczna. :) | |||
~prowokator | ale jestem za to asertywny na maxa. ::) | |||
~zzz | JAK ZWYKLE JEDEN BEŁKOT ANI JEDNEGO SENSOWNEGO WPISU | |||
~bbc | wynik stylu jazdy kierowcy na dzień dzisiejszy to poważna sprawa we wszystkich firmach współpracujących z serwisami. Dzieki temu firma i serwis widzi kierowcę zawodowego a nie rzemieślnika udającego kierowce | |||
~prowokator | pocztuś-200% racji. zzz-aty coś za pajac. co chciałeś wiedzieć na temat oszczędnej jazdy pytaj. kto pyta nie błądzi. wprawdzie słowo pyta, to nie ładne słowo, ale może być. !Q! | |||
~prowokator | noo!!::) | |||
~prowokator | miałem takiego dziada. wkoorwił mnie na maxa. magnumka 480 miała mu wychdzić w granicach 30. wyśmiałem go i kazałem samemu jechać na słowaka z 24 tonowym bagazem. ze złości tak zrobił. co sie okazało. po powrocie i zatankowaniu a tankował przy mnie wyszło mu 36 litrów. od tej pory nie mówił nigdy wiecej o normach. co ciekawe, mnie wychodziła w granicach 33 34 litry. nawet sondy mi nie założył. ha ha ha. ::) | |||
~prowokator | eko drewning u nas nie zda nigdy egzaminu a to z prostej przyczyny. spedycje tak ustalaja czasy dolotów, ze aby sie kierowca zmieścił w czasie, musi cały prawie czas grzać na odcięciu i to po wszystkich drogach jak i terenie zabudowanym. tym wszystkim znawcom od oszczędności pragnę wyjaśnić ze najwiecej paliwa traci sie przy rozpędzaniu takiego kolosa a pózniej trudno jest nadrobić przepalone paliwo. ::) | |||
~prowokator | pocztuś powinienem mieć a nie miałem, bo nie płacił cieć za oszczędności a nie kroiłęm go na rope, gdyż w miare uczciwie płacił i zawsze w terminie. takie były czasy | |||
~prowokator | gdyby tylko ociągał sie z wypłatą lub oszukiwał, miałby auto zostawione gdzies w polsce z pustymi kotłami i kartką; złodzieju zgadnij w którym kotle sa kluczyki. | |||
~prowokator | sądów sie nie bałem, gdyż zawsze miałem haki na takiego złamasa. | |||
~prowokator | noo! te nasze dziady do reszty pogłupieli niech sie odczepią od wynagrodzenia kierowców a zabiorą za złodziejskie spedycje tam niech szukaja swojego szmalu. | |||
~prowokator | przykład pierwszy z brzega swego czasu podjałem ładunek z hurtowni stali w chorzowie. 24 tony stali w dwa miejsca. do węgrowa oraz sokołowa podlaskiego. około 430 kilosów ładunek załatwiła mi bezpośrednio z hurtowni, znajoma z tej hurtowni. pojechałem za 1600 zł. gdybym ten ładunek podjął z którejś tam z kolei spedycji jechałbym zapewne za 2, 80 złociszy. tak to wyglada u nas spedycje zarabiają najwięcej, kosztem przewożnika. | |||
~prowokator | co to, nie ma już fachowców od eko drewingu. to siem porobiło na tym świecie.. ::) | |||
~Tołdi | prowokator: tylko że ta twoja znajoma z hurtowni może od bidy w wolnej chili zlecić komuś robotę, np. komuś zaprzyjaźnionemu, ale zapewne ma kobitka całą masę innych zajęć, a robienie spedycji tylko jej w tym przeszkadza więc po to ktoś wymyślił pośrednictwo pt. spedycja | 1 | ||
~kiero | Niskie spalanie nie idzie w parze z wynagrodzeniem z kilometra, lub od frachtu. Kierowca ma w głowie tylko zrobienie jak największej liczby kilometrów. | -1 | ||
~abc | wg mojego szefa, jego autka palą wg niego najmniej i norma 25/100 to juz przesada, wg niego taka norma to ułomność kierowcy a jak podejdzie pod 26/100 to wiadomo że kradnie bo nie możliwe jest aby 40 tonowa ciężarówka paliła tyle jeżdżąc po Śląsku. silnik dotarty ma ponad 500 tys, co chwile z górki... | |||
SpoOn
| Prawda jest taka, że pamiętam raporty ze Scanii i z Mana, które przychodzą i tam widać czarno na białym spalanie, użycie biegu jałowego itp. Eko-Driving można kontrolować w małej flocie, gdzie pracuje się na zarobek ów dziada, jeśli dziad ma charakter dobry jesteśmy zadowoleni, jeśli nie otrzymuje tytuł dziadtransa :D W dużej firmie zatrudnią a*alityka, czyli faceta, który jeździ Fiatem 500 do pracy i będzie mówił co jak i dalczego za dużo :d | |||
~driver uk | durny temat. i typowy dla dziad transow. lepszy bylby.. gdyby kase psiewoznik na gieldzie inwestowal to by mia jeszcze wiecej kasy. z oszczednosci nikt domu nie wybdowal | |||
~kiero | Ta a obok tych postów miga reklama frode larsen zatrudnią kierowców. To wszystko pewnie z powodu kryzysu. | |||
~Tomek_Cik | Dlatego ja swoje auta zaopatrzyłem w magistrala CAN, dzięki nim dostaję informację na temat zużycia paliwa, obrotów silnika czy chociażby poziom oleju. Dzięki temu łatwiej mi zapobiegać mini tragediom. | |||
~Ordynator ku-ku | Zatrudniasz w takim razie dziad szoferów. Kierowca profesjonalista nie potrzebuje kontroli i tych wszystkich"wspomagac zy". | |||
~a ku-ku | Dlaczego niemicki pracodawca nie zwraca uwagi na normę? | |||
~Trener | Witam Panow. niemiecki pracodawca zwraca bardzo duza uwage na spalanie. EcoDriving da sie wszedzie wprowadzic i prosze nie mowic ze w PL sie nie da dla chcacego nic trudnego. po 2 ecodriving to nie tylko spalanie! Poczytajcie douczcie sie a potem rozmawiajcie na temat ktory znacie a nie parkingowe opowiesci dziwnej tresci probujecie ludziom wmowic. Widac ze z nauka na bakier | 2 | ||
PavelSPM
| ~a ku-ku 2018-07-03 11:14:13 Dlaczego niemicki pracodawca nie zwraca uwagi na normę? Bo niemec dobrze wie rze jak zacznie prawdziwie wyliczac norme paliwa to bendze musial zaplacic kierowcy eszcze za oszczendnosci. A bawit sie w glupiego i osmieszac siebie nieczce. | -2 | ||
pawel744
| ~Tomek_Cik 2018-07- 02 15:51:00 Aut nie trzeba zaopatrywać w magistralę can, bo każde auto taką posiada... A do niej można wpiąć różne urządzenia, które odczytają potrzebne dane. | 1 | ||
MagnusSE75
| Ja mam w autobusie czujnik przyspieszeń, hamowań, spalania i czasu stania na biegu jałowym. Jak się zmieszczę w normie, a o to bardzo łatwo jak się trochę myśli i planuje za kółkiem, to mam naliczaną premię za oszczędność co miesiąc i wypłacaną co pół roku za zeszłe 6 miesięcy. Raz przed urlopem, drugi raz przed Bożym Narodzeniem po parę tysi ekstra wpada. Pracodawca zadowolony z oszczędności (nie tylko paliwa) i ja też z chęcią przytulam ekstra kasę na wakacje lub święta :-) | 2 | ||
Gerard33
| Ja z kolei swoje auta zaopatrzyłem w lokalizator GPS firmy transmobil. Sprawdza się świetnie, pracownicy pracują efektowniej, a ja mam pewność że są przy tym uczciwi. | |||
~Ordynator ku-ku | Każdy pracuje jak potrafi. Jeśli za kierownicą będzie siedział dureń, to żaden system elektroniczny tego nie zmieni. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.