ID: 176917
powroty z niemiec
ID: 176917
ID: 176917
czy ktoś wie co się dzieje że w ciągu tygodnia stawka na powroty z Niemiec poleciała na 0, 5 euro i co lepsze schodzą jak ciepłe bułeczki?
czy ktoś wie co się dzieje że w ciągu tygodnia stawka na powroty z Niemiec poleciała na 0, 5 euro i co lepsze schodzą jak ciepłe bułeczki?
~xxxmen*.6.120.174.ipv4.supernova.orange.pl
*.6.120.174.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (205)
~swat | sory sory 1450kg, pisałem szybko | |||
~swat | wyjątek, powtarzam ekspresy, ale to wyjątek | |||
~swat | czasem jest fart i mam doładunki ze 4 i w jednym czasie w tych firmach to jest spoko, ale powtarzam to są zlote strzały ktore są rzadko | |||
~Marek | Wiesz jak tobie dają to się ciecz, nie masz takiego przerobu jaka spedycja więc i inne stawki masz na frachty, ja mama info z pierwszej ręki ale nie zamierzam Ci tu opisywać kto i gdzie, fakt jest faktem. Ale właśnie do tego też doprowadziły spedycje dając ochłapy przewoźnikom a sami nie ruszą ładunku jak jest tańszy niż 0. 6 Klienci się wycwanili bo wiedzą za jaki hajs jeżdżą przewoźnicy i sami się bawią giełdami i coraz częściej pomijają te śmieszne spedycje | |||
ese
| ~Marek (2016-02-03 12:41:32) Wiesz jak tobie dają to się ciecz, nie masz takiego przerobu jaka spedycja więc i inne stawki masz na frachty, ja mama info z pierwszej ręki.. "- I nie korzystasz z tego? Choćby zakładajac spedycję?? | |||
~swat | jakiego przerobu co tu ma do rzeczy przerób, to co jak spedycja ma duże przeroby i przedstawia firmie stosowne deklaracje to ta płaci im jak za woły, co to kurde ma być co to za teoria względności | |||
~Marek | Nie wiem po co mama to wam tłumaczyć, co możesz zaproponować firmie produkcyjnej mają jednego busa?? Spedycja nawet mała w tym czasie ogarnie 100 transportów, ma zakontraktowanych producentów itd. Kumpel ostatnio z szefem był w Holandii, współpracują teraz z dodatkowo 6 firmami na stałe, można? Można? Ale ma czy negocjować... A różnica nie jest przecież taka duża, ty za 0. 5 spedycja za 0. 6-0. 7 ale tak jest, nie wszędzie bo i spedycje mają rożne stawki ale tak jest. | |||
~Konrad | Sami jesteście winni pswwozniki macie związek, więc skoro masz Przywódca mówię że koszt przestaje jednej maszyny oficjalnie w tv to 2tys euro doba no to coś jest nie halo, a wschodnia ściana transportu to największy zaklęć branży transportowej bo nawet wola dołożyć ale najważniejsze jest pokazać a później płakać w tv | |||
~timon | Na ścianie wschodniej wcale tak nie stracimy nawet zyskamy:) | |||
ese
| ~Konrad (2016-02-03 12:58:29) - A gdyby to na polski przełożyć, to jak by brzmiało? | |||
~swat | Marek mi nie tlumacz bo szkoda twego czasu, poprostu jesteś teoretykiem, nie masz doświadczenia więc życzę Ci jak najlepiej. Pozdrawiam | |||
ese
| ~swat (2016-02-03 14:01:21) - Nie jest to tylko teoria. Firma/spedycja dysponująca dziesiątkami lub setkami pojazdów (czy to własnych, czy podwykonawców) jest w stanie przejąć obsługę dużej firmy/dużego kontraktu. Gdzie dziś potrzeba trzy auta, jutro trzydzieści, za cztery dniu po dziesięć co trzy godziny. Raz trzeba wysłać dwie palety po 100kg. , innym razem dwanaście aut po 24 tony. Itd.. | |||
~swat | no ok ese ale dyskusja rozpoczeła sie od tego że spedycja obsługując nawet dużą firmę zbija kokosy, co jest nie prawdą chyba że są jakieś skrajne przypadki, czasem taka spedycja wbijając się do firmy także zaniża stawki, takie prawo wolnego rynku, no i co za tym idzie musi to nakimś odrobić i tak kółko się zamyka | 1 | ||
~Marek | No ale ja jestem teoretykiem i nic nie wiem przecież... na tyle nie wiem, że nie muszę jeździć tylko dla mnie jeżdżą... teoretycznie... Wszystko co napisałem jest prawda i powtarzał tego nie będę. | |||
~swat | Ok Panie Marku, ja to odebrałem trochę dziwnie, ale to moja subiektywna dygresja, Pozdrawiam | 1 | ||
~Marek | No jaka wszystkich wrzucasz do jednego wora... Jak o czymś nie mama pojęcia to nie gadam tym bardziej na forum publicznym, jak sobie załatwisz tak masz i tyle w temacie. | |||
~swat | to po co to ruszać, jak se zalatwisz tak będziesz miał, ale nadal dziwnie brzmi to "bo ja wiem, bo ja to bo ja tamto oraz tyle w temacie, nie będe powtarzał itp. bez urazy trochę po szkolnemu | |||
~Marek | Bo pisałem jak to wygląda z mojej perspektywy, co mama Ci napisać, która firma ile paci i komu, znasz tema niby to powinieneś wiedzieć, że te stawki są jaka najbardziej realne ale zaczynam wątpić, że w ogóle wiesz o co chodzi. Nie chce mi się w to brnąć już, odbijam. | |||
~swat | oczywiście, najlepszą obroną jest atak | |||
~jerry | Nawet na busach fajna kasa zostaje. Tylko trzeba mieć tak przynajmnie 3 i na 10 palet | |||
~mike | eksporty poszly w gore a importy sami ludzie kwotuja po 0, 5 zeby tylko jechac i dolozyc jak jest eksport dobry, firmy to wyczuwaja i na tym zeruja popatrzcie stawki arcelor, unilever, procter can- pack. skad maja takie stawki z licytacji tenderow przetargow w ktorych sdami ludzie kwotuja takie ceny! spedycja jak ma eksport dobry import dolozy. przewoznik pojedzie po kosztach bezposrednio z tej formy bo inaczej kierowca odejdzie ot cala filozofia | |||
~Krokodyl | za duzo aut jest na rynku to chyba kazdy widzi. Pytanie czy jest sens dawać sie dlej podpuszczac sprzedawcą ciezarowek? " Sasiad dobral 5, a Ty kiedy dobierzesz... "? | |||
~Krokodyl | Ostatnio w "Na osi" gość miał 50 aut. W tamtym roku dobrał jeszcze 30 !!! Po 3min wypowiedzi prosba do braci transportowej kto by niechcial przejac leasingu tych aut". Mysle sobie k... a czlowieku o czym ty myslales jak brales te auta. Kto bierze 30aut i nie ma pewnej roboty na papierze? Tylko d... l. | |||
~gepard | Krokodyl w tamtym roku czytałem na necie, że brakuje jakieś 8, 5 tysiaca ciężarówek, aby zaspokoić podaż, tak więc Twoje twierdzenie jest błedne. Spora ilośc jeżdzi po Europie i zdobywamy coraz większe odległości, azja, afryka itp, Rynek się rozrasta | |||
~chris | importy nie idą za 0, 5 e ani nawet za 0, 4 e, importy schodzą za "co łaska", a ceny ex poszły w dół "wpisdu". ciekawe ile "nowa konkurencja", która rzuciła się od ruskich capów na zachód wytrzyma... ? oby tak dalej PISiory... niepotrzebna nam towarzysz merkel, wystarczy towarzysz kaczynski, żeby udupić polski transport... mam ochotę wsadzić mu ten samolot smoleński w d... | 1 | ||
~kowal | dlaczego polaki placza a niemcy daja rade i placa dla kierowcya dobra stawke w postaci 2500 tys brutto? plus diety 24 euro dziennie powiedzcie mi to bo wiem ze za 2500 tys to jesst bardzo latwo znalesc prace | |||
~gepard | kowal, masz rację narzekaczy coraz więcej, a samochodów dobierają i nowe Q& i bmw x6, cayenne | |||
~gepard | euro ma być ponad 4, 5 w marcu:) | |||
~kowal | przeciez nie beda mowic ze dobrze firma idzie bo kierowca a*alogicznie zarzada podwyzki (normalny oczywiscie ) | |||
~chris | tak, wykorzystujemy biednych Panów Kierowców i dorabiamy się na ich wiecznej krzywdzie... to już wiemy wszyscy... już niedługo przestaniecie się męczyć z nami, bo w końcu nawet najgorszy dziad zrozumie, że mniej traci parkując żelazo, niż toczyć poniżej kosztów z Jaśnie Panem w budzie... | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.