~zorientowany
| Logic, pewnie masz rację :) Nie chcę się paprać w tej patologii, bo wtedy musiałbym mieć do czynienia z deb... ilami, a tego unikam, jak mogę :) | | | |
~Młody_Lisek
| A cene ON liczycie? dalej 1e musi być?? przy 10tys i srednim spalaniu 30l 4, 5 tys zostaje. | | | |
~LOGIC
| Mlody lisek, zarowno kazde Sk. ur. wys. ynstwo jak i buractwo i glupote da sie wytlumaczyc. skoro zostaje 4, 5 przy 10 tys km to trzeba robic 13 tys i latac po 0, 5 EURO! | | | |
~zorientowany
| Młody lisek daj klucz do tych obliczeń, bo ni w ząb mi nie wychodzi !!! I jeszcze taki drobny szczegół... na poparcie twojego intelektu... W każdym kraju są inne koszty autostrad i to czasami różnice są obłędne! Tak więc daj mi proszę wzór do tych obliczeń, bo sobie nie poradzę !!! | | | |
~zzzzzzzz
| Logic, pewnie masz rację, napisał zorientowany.
LOGIC MA NAPRAWDE RACJE. | | | |
~zorientowany
| Może go masz w schowku z bezpiecznikami. | | | |
~zorientowany
| Wiem, że ma rację, niestety... | | | |
~Młody_Lisek
| ://moto. money. pl/ceny-paliw/ cena paliwa 04, 12, 2012 5. 90br 4, 8netto*3000l=14400zl | | | |
~Młody_Lisek
| dzisiaj: 3000l*2, 9zl netto 8700zl
Pasuje??? | | | |
~zzzzzzzz
| zorientowany, ja mam dobry wzór. Zostaje od -5000zł. do + 10000zł. | | | |
~zorientowany
| aa... no to co innego! wszystko masz na tacy! Bierz fury. Ale dalej mi nie wychodzi. A paliwo mamy po 3. 7 i to brutto ( nie wiem czy kumasz różnicę) !!! Nie kompromituj się człowieku swoją głupotą! | | | |
~Młody_Lisek
| LOGIC jeżeli w danej firmie/ przedsiobiorstwie dany wynik jest dodatni można latac po 0, 01zl, jeżeli na wywyzce jaj osiągnie się zysk 10, 000zl to można ladowac po 0, 35e powrot, słabsi odpadają, takie prawa rynku | | | |
~zzzzzzzz
| A Liskowi z samego paliwa już zostaje 4, 5 tyś. Ale w porównaniu do stycznia 2015 czy do lipca 2015? | | | |
~zorientowany
| To ja wolę te +10 tysia hahaha | | | |
~Młody_Lisek
| zorientowany nie kompromituj się jeśli nie znasz ustawy o vat.. mogę Ci brutto przeliczyć ale bardziej polegniesz w tej dyskusji... | | | |
~zorientowany
| Młody lisek przedstaw te teorie Niemcowi czy Francuzowi, to dostaniesz plombę :) | | | |
~zorientowany
| Kolejny rekin transportu :) | | | |
~Młody_Lisek
| podpowiedz: nie ladowac eksportu ponizej1. 5E. Raczej nie ma z tym teraz problemu... P. S czyzby za silna gospodarka za rzadow PISu?? | | | |
~zzzzzzzz
| LOGIC jeżeli w danej firmie/ przedsiobiorstwie dany wynik jest dodatni można latac po 0, 01zl, jeżeli na wywyzce jaj osiągnie się zysk 10, 000zl to można ladowac po 0, 35e powrot, słabsi odpadają, takie prawa rynku
To znaczy że jak zarobiłem 10000 to już mogę dokładać? Przeciesz to chore. | | | |
~zorientowany
| A co ma ustawa o vat do opłacalności??? Tyle czasu nie poległem, to może i dalej pociągnę :) | | | |
~zorientowany
| Ty młody lisek nie jestę czasem synem Tego Liska z DB, co tak pięknie położył firmę ojca? ?? | | | |
~Młody_Lisek
| zdezorientowany... kazdy kraj w Europie tam i z powrotem robisz na polskim paliwie i zarobione pieniądze wydajesz w Polsce. dunczyk czy holender nie mowiac o Norwegach inaczej licza bo drożej kupuja. | | | |
~zzzzzzzz
| podpowiedz: nie ladowac eksportu ponizej1. 5E.
To znaczy brać dużo od Polskiego producenta i mało od zachodniego? | | | |
~Młody_Lisek
| piszesz o 3, 7brutto, co ma to do prowadzenia działalności? | | | |
~zorientowany
| Jak się raz sprzedasz za 0, 35 to już zawsze ci będą tyle płacić "no bo tobie przecież się opłaca" ot takie moję przemyśliwania... ale każdy ma swoją teorię... | | | |
~Młody_Lisek
| jeżeli tel się nie urywa to czem prędzej wracam do polskiego producenta | | | |
~zorientowany
| Zadzwoń do Jarka, albo do Antoniego, on powoła komisję i wyniki dostaniesz na papierze. | | | |
~Młody_Lisek
| mam wymagany obrot, wracam, jade. czyzbyscie byli frajerami którzy podpisali długoletni kontrakt na eksport po 0. 89e i nozkami przebieracie bo na leasingi nie starcza??? | | | |
~zorientowany
| Fakt cena 4. 8 netto a 3, 7 brutto nie ma znaczenia :) | | | |
~Młody_Lisek
| Zal mi takich byznesmenow którzy mysla tu i teraz... | | | |