ID: 176286
Francja i Niemcy jednoczą siły przeciwko delegowaniu
ID: 176286
ID: 176286
Kolejne niepokojące głosy docierają do nas z Paryża i Berlina. Francuska i niemiecka Minister Pracy w wywiadzie dla „Les Echos” kategorycznie wypowiedziały się za wprowadzeniem zasady „równej płacy za tę samą pracę w tym samym miejscu” oraz otworzeniem dyrektywy podstawowej 96/71.
Kolejne niepokojące głosy docierają do nas z Paryża i Berlina. Francuska i niemiecka Minister Pracy w wywiadzie dla „Les Echos” kategorycznie wypowiedziały się za wprowadzeniem zasady „równej płacy za tę samą pracę w tym samym miejscu” oraz otworzeniem dyrektywy podstawowej 96/71.
~etransport.pl
Posty (89)
~janek | Ja siem do niczego nie nadaje Zakoduj to sobie xmeen ; ) ile masz na godz No chyba ze szukasz roboty :D | |||
~janek | Nie wbijesz idi ocie do łba ze jak nie płacom to trza sie ewakuowac Idi ota bedzie siedzial w budzie i Beczał ale bedzie kierifcom Pełnom Gembom :D | |||
~Ambrozy | Mam nadzieję, że wasi dobroczyńcy zarządzą również, że pracownicy dymający w Amazonie czy innym Kauflandzie będą zarabiać tyle samo co na zachodzie. | |||
Ernee
| mało kto tu kuma że Niemcy poprzez milog próbują udupić nasz transport krajowy, bo sami nie dają sobie rady ze swoim wzrostem, bo nie ma kto u nich jeździć... a pseudokierowczynom z etransportu polecam pracę u Niemca, zacznijcie i skończcie gadać głupoty. A jak już was Niemiec wyr... a w d... jak 95 % naszych kolegów to wówczas wrócimy do rozmowy. Pozdrawiam myślących... | 1 | ||
Ernee
| Polska jest obecnie na 3 miejscu w EU pod względem ilości taboru i zachodowi bardzo się to nie podoba... | 1 | ||
~kierowwy | Pseudo przewoznicy pojda do lopaty skonczy sie szefowanie jedyne czym beda kirowac to taczka na budowie zacznijcie wkoncu normalnie placic j**bani przewoznicy jestescie kanciazami i dbacie o wlasna d*upe a kierowca was nie obchodzi ale dobrze ze francja i niemcy wziely sie za ten proceder zacznie sie wkoncu bac i szanowac kierowcow | |||
~Tołdi | Generalnie od kiedy polskie stanowisko w kwestii imigrantów jest jasne, klarowne i niestety niespójne ze stanowiskiem Niemiec i pewnie też Francji, to każdy kij będzie dobry, by co rusz wsadzać go w szprychy polskiej gospodarce. Nawet jeśli tzw. Zachód krzywo patrzył na Polskę i jej rozwój gospodarczy, jeszcze przed problemami z uchodźcami, to teraz tym bardziej czuje się usprawiedliwiony, by Polsce dokopać. Pożyjemy zobaczymy - ciekawe kim Niemcy opylą swoją robotę transportową, jak braknie solidnego i taniego przewoźnika ze wschodu - swoimi dziadkami po 60 roku życia, czy może zaczną na kierowców szkolić w tempie przyspieszonym ciapatych??? | |||
~janek | Ach te Niemcy co Wy byscie bez nich zrobili | |||
~Obserwator | kolego KIEROWWY przeczytaj 3 lub 4 ( jeśli chcesz dobrze zrozumieć ) to nawet 100 razy post który zamieścił tutaj Ernne. Obawiam się, że i 100 razy może być za mało żebyś chociaż w promilu zrozumiał o co w tym wszystkim biega | |||
PLR
| Może niech lepiej zamiast wprowadzać stawke minimalną dla kierowców nich najpierw wprowadzą minimalną stawke jaką może spedycja płacić przewoznikom za fracht lub km a nie niemiec jedzie za 1. 30Euro a polak za 0. 85... To z czego ma zapłacić więcej kierowcy? A rumun czy bułgar jedzie za 0. 80 wyrzuca tarczke za okno albo zakłada magnez robi 15 000km i też mu się opłaca. Wprowadzając stawke minimalną za wynagrodzenie powinni najpierw sprawdzić czy rynek trasnportowy jest uczciwy i za ile dostają niemiecki firmy za frachty albo spedycje a ile płacą polakom. Może trzeba by było zacząć od tego ale tak jak ktoś wyżej pisał niemcą nie chodzi o wyrównanie płacy pracowników tylko o to żeby powstrzymać trasnport ze wschodu od i cała filozofia A my zatrudniając się u nich jako kierowcy dorabiamy ich tylko | |||
~Tołdi | No właśnie! A kto, jak nie niemieckie spedycje pod tytułem BTG, Paneuropy, Hermesy, Schenkery itp, itd. płacą te pożal się boże stawki podwykonawcom??? Przecież tym, sposobem te spedycje i molochy logistyczne budują swoją potęgę i tym samym pozycję gospodarczą Niemiec! Ja tutaj znowu nie dostrzegam żadnego sensu równania stawek i pensji w górę, bo pierwszy kto na tym oberwie, to będzie właśnie Niemiec!!! My tu na wschodzie Europy też, ale to im wzrosną koszty obsługi swojego przemysłu i to horrendalnie! Ale tu nie chodzi przecież o zdrowy rozsądek tylko o zemstę i politykę w najgorszym, lewackim i chamskim wydaniu! | |||
~czesiek | ... a gdzi jest to litewskie BADZIEWIE ł ysy z swymi WRÓŻBAMI i PRZEPOWIEDNIAMI.. ? ?? | -1 | ||
~janek | Czesiek ty idi oto ; ) | 1 | ||
g-a
| Jakoś wszystkim umknęło to, że za chwilę te wszystkie stawki minimalne itd zastąpi prawo szariatu. Nie ma o co kruszyć kopii... | -1 | ||
~lek. med. pracy | NIE CIESZCIE SIĘ ZA WCZEŚNIE, przecież większość kierowców chrapie, wy lepiej pytajcie się o robote na bramie po tych firmach co jeździcie | |||
~Marcin SE | ginekolog-skoro fascynuje cię szariat to trzymaj to dla siebie bo nie wiem czy w pomaranczowym kombinezonie i na kolanach wytrzymasz przez caly dzień... ale to twoj wybór... | |||
g-a
| Skąd taki wniosek, Marcin? | |||
~xxxxxxxxxxxxx | PLR kto kaze jezdzic polakowi zza te stawki? jest jedna podsawowa wada polskich przewoznikow jak i kierowcow brak szacunku do samego siebie, jak to sie nie zmieni to kazdy zawsze wszedzie bedzie dymaał polaczka | |||
~Marcin SE | Ja również pozdrawiam cię !:-) :-) :-) Jak można jako europejczyk... chyba dorosły człowiek głosić takie teorie na poziomie szaleństwa... a. teraz drugi minus ginekolog:-) :-) :-) | 1 | ||
~zimmer | Zacznijcie normalnie płacić i przestańcie kantować. | |||
~xxxxxxxxxxxxx | zimmer kto wypina tego wina, jak mało kasy to poco sie pchasz do budy? | |||
~Tołdi | Marcin SE: czytaj chłopie wpisy g-a ze zrozumieniem. Na prawdę nie są trudne! | 1 | ||
~Tołdi | g-a słusznie zwraca uwagę na prawdziwy i palący problem całej Europy, którym jest wędrówka ludów jaką codziennie od pół roku obserwujemy w TV. Ale co tam - ważniejszy MiLog, LoiMacron, kary za pauzy 45 h w kabinie, nowe kontenery socjalne dla nierobów okupujących Calais i tego typu lewackie pomysły. A prawdziwa Europa, z której jeszcze nie tak dawno większość z nas była po prostu dumna, niknie na naszych oczach!!! I to jest problem! | |||
g-a
| Jak kiedyś starożytny Rzym, Tołdi... czas na budowę muru na Odrze. | |||
g-a
| Swoją drogą to ciekawe - kiedy "stara unia" oprzytomnieje... 13 listopada zabito stokilkadziesiąt osób - a oni nic. Ile jeszcze musi zginąć? 10 000? Milion? | |||
~ptaszek na uwiezi | Ojej:) A co z niemieckimi oddzialami firm w polsce? Tutaj 1350 netto jest okej? Zlotowek naturalnie:) | |||
g-a
| No właśnie... może powinni zażądać objęcia ich "milongiem"? | -1 | ||
~Tołdi | Tzw. stara unia, to dwa państwa, których przywódcy już dawno postradali zmysły (wiadomo o kim mowa) + przystawki, które mają, się tak wyrażę, wysprzęglone po całości na ten bajzel. Sama Polska + Węgry wraz z Czechami i Słowakami (których postawa wobec problemu imigracyjnego nie jest do końca oczywista wg mnie) nie podołają. I z tego powodu czeka nas izolacja w unii, co jak zwykle najbardziej smyrnie po kieszeni statystycznego Kowalskiego czyli nas. No ale od zarania za błędy polityków płaci społeczeństwo... | 1 | ||
g-a
| Ale w ostatecznym rozrachunku to my będziemy do przodu... o przyszłości starej unii i ich obywatelach wolę nawet nie myśleć | 1 | ||
~janek | Nasuwa sie pytanie Co z tegi ze mam wille i q7 jak nie utrzymam tego i juz pokojowke musialem zwolnic ; ) i basen ; D |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.