ID: 173847
Jaka to usterka?
ID: 173847
ID: 173847
Podczas dłuższego postoju "zestawu" ucieka lub redukuje się ilość powietrza w poduszkach. Nie byłoby może w tym nic dziwnego jeśli ten proces nie przebiegał tak gwałtownie. Jak pierwszy raz z tym się spotkałem to myślałem, że ktoś przywalił mocno w pojazd.
Jeżdżę (tylko proszę bez śmiechu) Reno Premium + Firanka Kogel. Ktoś wie co jest tego przyczyną? Byłbym wdzięczny za pomoc, bo mnie już to irytuje!
Podczas dłuższego postoju "zestawu" ucieka lub redukuje się ilość powietrza w poduszkach. Nie byłoby może w tym nic dziwnego jeśli ten proces nie przebiegał tak gwałtownie. Jak pierwszy raz z tym się spotkałem to myślałem, że ktoś przywalił mocno w pojazd.
Jeżdżę (tylko proszę bez śmiechu) Reno Premium + Firanka Kogel. Ktoś wie co jest tego przyczyną? Byłbym wdzięczny za pomoc, bo mnie już to irytuje!
Posty (24)
Obywatel
| jak w temacie... | |||
~Tylko Volvo | Co masz na myśli pisząc "dłuższy postoj"? | |||
maarek75
| Powietrze ucieka ze wszystkich poduszek czy tylko w ciągniku lub naczepie? | |||
Obywatel
| Volvo zazwyczaj po kilku godzinach zaczyna już gwałtownie miotać, aż ciebie obudzi. Marek75 z konia i naczepy, ale nie jednocześnie | |||
~misza | Poduchy spryskaj płynem do mycia szyb i zobacz, gdzie bąbli-i te poduchy wymienić. | |||
maarek75
| No to masz nieszczelność na którejś z poduszek. Zrób jak misza radzi, bo możesz mieć wkrótce wystrzał. | |||
maarek75
| Powietrze może też uciekać gdzieś z węża więc dobrze sprawdź. | |||
diabel
| Ogólnie jeśli gdziekolwiek ucieka powietrze to przychodzi taki właśnie krytyczny moment, że występują takie gwałtowne ruchy sprzętu, na pusto są mniej gwałtowne bo są mniejsze naprężenia, zwróć uwagę co się dzieje kiedy podnosisz na poduszkach naczepę, zestaw jakby się wydłuża, koła od naczepy próbują się obrócić, tak samo to działa w drugą stronę jeśli ciśnienie ucieka, przy załadowanym zestawie koła mają duże tarcie i nie mogą się obrócić ale przychodzi krytyczny moment działania tych sił i w końcu odczuwasz takie właśnie uderzenie, a przyczyna to zwyczajnie w jakimś miejscu w układzie nieszczelność. | 1 | ||
~STARY | zawór ecas wymień -ten za mostem | |||
maarek75
| STARY, a skąd pewność, że to zawór? | |||
~lubiący browara | na ten temat to trzeba poczekać na wypowiedź Łysego ! on jest jedynym specem od reanimowania paryżan !!! Łysy żyjesz? ?? | |||
~STARY | jak nie syczy z poduszek albo gdzieś z przewodu, to zawór nie trzyma | |||
maarek75
| Zawór ecas jest tylko do regulacji w ciągniku, a jemu powietrze pita z całego układu. | |||
Obywatel
| god damn it -. - | |||
diabel
| No niestety : (, najlepiej też jeśli nie możesz namierzyć gdzie problem to jednak udać się do warsztatu zajmującego się pneumatyką, oczywiście jakiegoś dobrego, zwykle w takim warsztacie szybko namierzają problem i równie szybko go likwidują. | |||
~lubiący browara | diabel (2015-11-28 17:31:43) ale za usunięcie ubytku powietrza trzeba zapłacić ! za darmo to nawet teraz w ryj nie walą a na ET może ktoś gratis temat podrzuci ! diabel teraz ty PONIAŁ? ?? | |||
diabel
| ~lubiący browara No jak tak wszyscy zaczną ''podrzucać'' skąd może uciekać powietrze to i tak koledze wyjdzie sprawdzenie całego układu, a to chyba i bez pisania tutaj można zrobić. | |||
diabel
| a tego browara to jakiego lubisz? :) | |||
~lubiący browara | jestem degustatorem Ducha Puszczy, browary lubiłem w armii jak byłem ! | |||
diabel
| Jak to w pewnej reklamie mówią to ''jesteś tym co pijesz'', do mnie możesz mówić ''Lech'' :) | |||
barracuda
| Zakładanie nowego wątku, nie usunie usterki. Trzeba zwyczajnie posłuchać, a nawet wczołgać się pod osie i posłuchać. Samo się nie zrobi!!! | |||
~Donn Diego | Zacznij od sprawdzenia uszczelek w szybkozlaczkach. | |||
~lubiący browara | ~Donn Diego (2015-11-28 21:34:10) ewentualnie pod szyberdachem jeżeli paryżana takie cudo posiada ! | |||
~Donn Diego | Trudno, by szybkozlaczek od przewodow za kabina nie mniala. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.