ID: 170754
Jak wygląda praca na kontenerach? Co kupić?
ID: 170754
ID: 170754
Witam,
chciałbym nawiązać kontakt z doświadczonymi ludźmi, którzy mają do czynienia z kontenerami.
Jeżdżę po Anglii pięć lat i z tego co zauważyłem mogę wywnioskować, że to najbezpieczniejszy sposób aby rozpocząć działalność jako Owner Driver (własna firma i ciężarówka). Powodów jest wiele, Anglia to trudny kraj ze względu na Insurance. Ludzie boją się cokolwiek zrobić ze względu na odpowiedzialność. Niejasność w sprawie rozładunków, załadunków, brak przestrzegania konwencji CMR, odpowiedzialność za uszkodzony lub źle policzony towar (Podpiszesz i po tobie). Durna polityka zabezpieczenia ładunku pasami i wiele innych pułapek. Poza tym Brytyjczycy są szurnięci na punkcie tego co nie trzeba. W razie problemu nikt nie pomaga, a zaczynając biznes na kary i odszkodowania niema za bardzo pieniędzy.
Dlatego myślę, że działając w logistyce kontenerowej mógłbym ominąć wiele z tych zagrożeń. I jeżeli się mylę, bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Sprzęt jaki chciałbym kupić to Scania seri R 420 Euro 5 w manualu. Na początek nie będę sobie dogadzać automatem, bo myślę, że manual będzie ekonomiczniejszy, tańszy i łatwiejszy w ewentualnej naprawie. No i naczepa pod kontenery. Oczywiście dążę do tego aby móc załadować jak najwęcej z możliwych opcji, powinna być uniwersalna. Wiem, że są kontenery o rozmiarze 20', 40' i te długie 45', ale obserwując po parkingach naczepy, zauważyłem inne rozmiary mocowań, więc co można by było kupić, aby być atrakcyjnym dla spedycji?
Jak to jest z terminówkami? I jak wygląda taka praca na kontenerach?
Podzielcie się swoim doświadczeniem,
pozdrawiam, Marcin
Witam,
chciałbym nawiązać kontakt z doświadczonymi ludźmi, którzy mają do czynienia z kontenerami.
Jeżdżę po Anglii pięć lat i z tego co zauważyłem mogę wywnioskować, że to najbezpieczniejszy sposób aby rozpocząć działalność jako Owner Driver (własna firma i ciężarówka). Powodów jest wiele, Anglia to trudny kraj ze względu na Insurance. Ludzie boją się cokolwiek zrobić ze względu na odpowiedzialność. Niejasność w sprawie rozładunków, załadunków, brak przestrzegania konwencji CMR, odpowiedzialność za uszkodzony lub źle policzony towar (Podpiszesz i po tobie). Durna polityka zabezpieczenia ładunku pasami i wiele innych pułapek. Poza tym Brytyjczycy są szurnięci na punkcie tego co nie trzeba. W razie problemu nikt nie pomaga, a zaczynając biznes na kary i odszkodowania niema za bardzo pieniędzy.
Dlatego myślę, że działając w logistyce kontenerowej mógłbym ominąć wiele z tych zagrożeń. I jeżeli się mylę, bardzo proszę o wyprowadzenie mnie z błędu.
Sprzęt jaki chciałbym kupić to Scania seri R 420 Euro 5 w manualu. Na początek nie będę sobie dogadzać automatem, bo myślę, że manual będzie ekonomiczniejszy, tańszy i łatwiejszy w ewentualnej naprawie. No i naczepa pod kontenery. Oczywiście dążę do tego aby móc załadować jak najwęcej z możliwych opcji, powinna być uniwersalna. Wiem, że są kontenery o rozmiarze 20', 40' i te długie 45', ale obserwując po parkingach naczepy, zauważyłem inne rozmiary mocowań, więc co można by było kupić, aby być atrakcyjnym dla spedycji?
Jak to jest z terminówkami? I jak wygląda taka praca na kontenerach?
Podzielcie się swoim doświadczeniem,
pozdrawiam, Marcin
Posty (10)
CrashBoner
| jak w temacie... | |||
soldier74
| Ku-ku jak długa twoja wypowiedź taka jest twoja wiedza na ten temat. | |||
~driver uk | jednego zestawu nie oplaca sie miec. koszta zjedza | |||
~dixi | w koncu jeden odwarzyłsie napisac ze Angole to popaprany kraj | |||
~janek | Kupic trza zapalki co by sie oczy nie zamykaly bo wiadomo ze puszki musza jechac a nie spac | |||
~Adek | kolego jeden skład w uk nie ma sensu bo koszt ubezpieczenia jest ogromny. mówie tu o odpowiedniku polskiego ocp. 3-4 składy na start i duzo kasy na ruchy potrzebne. | |||
~egon | kolego na kontenerach jest kiepsko coraz wiecej armatorów pływa na południowy bałtyk, do tegom 3x tyg polzug jedize z hamburga do polski ciezko juz zrobić 3 kólka w tygodniu warszawa - hamburg -warszawa | |||
~janek | No i ciezko jest zrobic 5razy w tyg HH - Katy WR | |||
~klockostawiacz | Ja to robie 8 kółek WW-HH-WW na legalu, pozdrawiam klockostawiacz. | |||
~mack | Kupie swiniaka |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.