ID: 170076
rubetrans. de prosze o info o pracy u nich
ID: 170076
ID: 170076
prosze o info na temat pracy w firmie rubetrans. de tylko konkretnie,
prosze o info na temat pracy w firmie rubetrans. de tylko konkretnie,
Posty (29)
kierouk
| jak w temacie... | |||
~... | wyślij maila pogadamy | |||
kierouk
| jacekrusin@interia. eu | |||
~Michał | Też jestem ciekawy informacji o firmie. Jeśli ktoś coś wie to piszcie tutaj | |||
~remik | nikt nic? ?? | |||
~Remik | Niemożliwe :-) | |||
~kierouk | jade w ciemno. dzisiaj do mnie dzwonili. jak ktoś się bierze niech napisze na meila. podałem wyżej. | |||
~remik | napisalem | |||
~Michał | Do mnie niestety nie dzwonili a też miałem zamiar jechać w ciemno. Dużo osób dostało odpowiedź? | |||
~Remik | Potrzebowali tylko 6 kierowców | |||
~Michał | no i wybrali tych ze znajomością języka i dużym doświadczeniem zapewne | |||
~Michał | od kiedy zaczynacie pracę? | |||
~Remik | Jakbym chciał to od jutra :-) | |||
~luk | też dostałem info że mnie zatrudnią, ciekawe jak to bedzie? | |||
~Michał | Jak zaczniesz pracować to się dowiesz jak będzie. Musisz przekonać się sam. | |||
~??? | To nikt nic nie powie?? | |||
~roni | jak w temacie... | |||
~arex | Przyjęcia tylko z polecenia i nikt nic nie piśnie bo warunki są dobre i firma szanująca kierowców. | |||
~WKU | pracowałem... niepolecam ! ostatnia wypłata oszukana | -1 | ||
~WSK | SWIETA W KABINIE | |||
~chorzelak | kolorowo jest gdzie indziej | |||
~chorzelak | balagan, jak nie u niemca | |||
~Slashpacer | Pracuje w tej firmie od ponad 9 miesięcy, firma na wysokim poziomie. Szanują kierowców, system pracy 5/2 (5 dni w trasie 2 dni w domu). Wypłata zawsze na czas a czasami nawet 2/3 dni przed czasem tak samo z dietami zawsze na czas. Auta zadbane, jeżeli jest coś nie tak z autem wjeżdżasz na warsztat firmowy i auto naprawiane na miejscu lub wysyłane do serwisu (jeżeli większa usterka). Premie za jazdę nocą oraz za święta i weekendy. Ogólnie firma na +. No chyba że ktoś się zatrudnia jako nasz podwykonawca z swoim ciągnikiem siodłowym no to wtedy jest już inaczej, wszystko zależy jak się dogadasz. Duży plus zwracają za parkingi. | |||
~Volvo truck | Slahpacer, rozmawiałem z kierowca co u was pracuję i mówił że ma 2700 miesięcznie system 10 dni pracy i 4 dni w domu. zestawem zjeżdża do polski do domu i ma swoje auto. Mowil że tylko on ma tak a reszta Polaków to musi wynajmować mieszkanie w Niemczech i zarabiają max 2300. | |||
~Volvo truck | I no o wy macie ponoć dużo przepinke a on stale punkty. Pytanie moje to czy można się przyjąć na takich warunkach jak te n kolega bo 2300 i mieszkać w Niemczech to szału nie ma. | |||
~AREX | Seba to bajkopisarz, zmienia auta ze trzy dziennie, przepina kilka naczep dziennie w tym ma rozładunki i załadunki. Pierwsza opcja to wynajęte mieszkanie w niemczech: Pracę zaczyna się od 6 rano a kończysz o 20, 21. Mogą cię wysłać gdzieś dalej i wrócisz następnego dnia. Tacho masz wyrobić do samego końca. Zarobki 12/24 tzn jak codziennie wracasz na bazę to masz 12 euro diety jak dłuższy wyjazd to 24 zarobki 2000/2200 Druga opcja: Jak znasz komunikatywnie niemiecki i mieszkasz przy granicy PL-DE to możesz pracować w systemie 10 dni pracy i cztery dni w domu, jazda z punktu A do punktu B zarobki 2500-2700 podstawa plus dieta 24 plus premia za każdy weekend plus nocne. Na cztery dni wolnego w czwartek ściągają z ładunkiem do Polski a następnie w Poniedziałek z rana start. Rekrutacja :w języku niemieckim, Mareike Barna Menedżer ds. Zasobów ludzkich +49 5492 5574 222 | |||
~Slashpacer | Volvo truck, wygląda na to że jest u nas podwykonawcą gdyż z tego co wiem to wszyscy którzy tu pracują mają system 5/2 oprócz podwykonawców. Na Polske rzadko kto jeździ z tego co wiem, większość po DE. Jeżeli chodzi o przepinki to jeżeli zatrudnisz się jako kierowca "pomocnik" który nie ma własnego zestawu to za każdym razem jeździsz innym zestawem. Jeżeli potrafisz otworzyć usta i dogadać się z szefem to dostajesz stały zestaw jedyne przepinki to czasami gdy jedziesz ALDI z towarem z naszego magazynu wtedy robisz przepinke naczepy bo oni ładują naczepy u nas na magazynie a ty tylko przyjeżdżasz zmieniasz naczepe i możesz jechać dalej. Jeżeli chodzi o zarobki i traktowanie kierowców to mówię o tym jak traktują kierowców którzy dobrze znają niemiecki i tutaj mieszkają na stałe. (Jeżeli chodzi o ten system 10/4 to naprawdę nic mi o tym nie wiadomo no chyba że nie miałem jeszcze kontaktu z wszysktimi kierowcami z Polski. ) Firma kładzie duży nacisk na język bo podwykonawcy zepsuli już nam renome u wielu firm gdyż nie potrafią rozmawiać po niemiecku. (Podwykonawcy to Polskie firmy ale kierowcy z ukrainy. ) @AREX, jeżeli pracujesz jako pracownik to masz co chwilę przepinki. Jeżeli ktoś ma swoją stałą trasę lub jeździ w systemie 5/2 to przepina naczepę maksymalnie raz w tygodniu i to też nie zawsze. Ja aktualnie jestem uczniem w tej firmie więc nie mam stałego zestawu ale za to jak już jeżdżę jakimś zestawem to jeżdżę nim cały tydzień lub więcej. Gorzej jest na tourach z Danish Crown tam masz codziennie przepinke naczep gdyż odbierasz załadowaną, jedziesz na rozładunek na powrocie przeważnie bierzesz Leergut ze sobą i wracasz na Danish Crown tam zostawiasz naczepę robisz pauze i po pauzie bierzesz inną naczepę załadowaną. Ja piszę o tym co wiem od innych kierowców (niemców) i z swojego doświadczenia. Z polskimi kierowcami nie mam zbytnio kontaktu (oprócz jednego kierowcy z którym się dobrze dogaduje). Wiem też że mamy parę kierowców którzy wyjeżdżają w czwartek w trase w poniedziałek rano wracają na firme i jadą do PL i w czwartek znowu wracają do DE i jadą w trasę. ( Jeżdżą prywatnym autem do PL) | |||
~Volvo truck | Slashpacer, dzięki za odpowiedź ale już wcześniej rozmawiałem z Bartkiem (kierowcą z rubetransu) I mówił że tylko on ma taki fajny system 10 dni pracy i na 4 dni zjeżdża zestawem pod dom do Polski. Z tego co opowiadał to zapiernicz macie a ja właśnie chciałem się zatrudnić jak już wspominałem na takich warunkach jak Bartek. Dzwoniłem z zapytaniem, ale okazuje się że przyjmują ale warunki są takie jak wspomniałeś wyżej. Pozdrawiam. | |||
~chorzelak | Polska firma Redo z kierowcami z Ukrainy to już przeszłość w Rubenie, Zostały tylko polskie firmy z polskimi kierowcami i nic nie psujemy tylko robimy ta sama robotę co kierowcy z Rubena. Pozdrowienia |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.