ID: 168291
Renault Premium problem z obrotami.
ID: 168291
ID: 168291
Witam. Mam problem z moim Renault Premium 420 dci 2001 rok. Auto miało zalany impulsator i wpadło w tryb awaryjny, usterkę usunąłem i podczas diagnozy komputerem wyszedł błąd 5301, auto ciężko zapalałem i wchodziło na obroty jak powinmo, pojechałem do domu, wymieniłem tarcze i auto stało ze 4 tyg nie ruszam. Dziś odpaliłem i miałem ruszyć w trasę ale po przejechaniu 200 m znów tak jakby wpadło w tryb awaryjny. Ale za to zaczęło palić na strzał. Pojechałem na diagnostykę, ale błędu tacha nie było, no bo wsumie chodzi, wykryto jakieś zapisane błędy elektroniki i znów błąd 5301 i aktywny czujnik poziomu oleju. Błędy skasowane i dalej nic. To samo. Co może być przyczyną, gdzie szukać? Pozdrawiam
Witam. Mam problem z moim Renault Premium 420 dci 2001 rok. Auto miało zalany impulsator i wpadło w tryb awaryjny, usterkę usunąłem i podczas diagnozy komputerem wyszedł błąd 5301, auto ciężko zapalałem i wchodziło na obroty jak powinmo, pojechałem do domu, wymieniłem tarcze i auto stało ze 4 tyg nie ruszam. Dziś odpaliłem i miałem ruszyć w trasę ale po przejechaniu 200 m znów tak jakby wpadło w tryb awaryjny. Ale za to zaczęło palić na strzał. Pojechałem na diagnostykę, ale błędu tacha nie było, no bo wsumie chodzi, wykryto jakieś zapisane błędy elektroniki i znów błąd 5301 i aktywny czujnik poziomu oleju. Błędy skasowane i dalej nic. To samo. Co może być przyczyną, gdzie szukać? Pozdrawiam
Posty (27)
harrowa
| jak w temacie... | |||
~harrowa | Pomoże ktoś? | |||
~Gregor | Sprawdź czy w wtyczce od czujnika oleju jest sucho bo jak nie to czujnik ci puszcza. Po drugie przy misce olejowej jest czujnik poziomu oleju jeśli jest uszkodzony możesz zrobić mostek na wtyczce wtedy będzie czytał ze masz pelny stan oleju. Jesli z tego co zrozumiałem to masz uwalony czujnik poziomu oleju zrób Tak jak opisałem i powinno byc ok. Bo gdy komputer nie ma poloczenia z czujnikem poziomu oleju to go nie odpalisz fabryczne zabezpieczenie aby nie zatrzeć silnika | 1 | ||
~harrowa | Tylko tu nie ma problemu z odpaleniem. Pali na strzał, bez problemów. Policzyłem kable od czujnika bo są urwanie, ale to nic nie pomogło. Obstawiam zawór wysokiego ciśnienia na listwę CR, ale wykreconego to nawet serwis nie jest w stanie sprawdzić. Auto pali ale chodzi w trybie awaryjnym. 1200 obrotów i schodzi na 1000. Auto praktycznie stoi od maja nie jeździ i się psuje. | |||
~Ł ysy | Wiedzą kosztuje. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | to jest blad zwiazany z cisnieniem paliwa. | |||
Ł ysy
| Jaki może być błąd z ciśnieniem paliwa? Pompa daje, lub nie. Pomijam czujnik na szynie i elektrozawory na pompie. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | ekspercie od paryzanek koledze po fachu nie chcesz pomoc czy moze wiedzy brak? | |||
~czesiek | .. ł ysy.. to SŁYNNY jasnowidz przepowiadający z PSIEGO i KOCIEGO gów/na... !!! | |||
~harrowa | Panowie, nie potrzebuje doradztwa parkingowych specjalistów. Tylko od kogoś mądrego. Pan "Ł ysy" właśnie wchodzi w skład parkingowców wiec dziękujemy. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? | |||
~zzx | wiesz co tak czytam te twoje wpisy i zastanawiam się gdzie naprawiasz ten sprzet. 420 dci jest trudnym samochodem duzo trudniejszym niż nowsze lub starsze modele premiumki. słuchaj mądrzejszych od siebie w tym Łysego (tego zalogowanego) ma dużą wiedzę. a objawy sa związane pewnie ze wszystkim po trochu samo nie wchodzenie na obroty właśnie może świadczyc o usterkach związanych z ciśnieniem paliwa. kolega miał kiedys pękniętą pompę wysokiego ciśnienia i pęknięcie pojawiało sie dopiero jak silnik sie rozgrzał ( na zimno była cacuszko). także słuchaj mądrzejszych i najlepiej zamiast samemu grzebac jedź na dobry serwis i szykuj kasę ( bo to droga zabawa). | |||
Ł ysy
| Nie wyjmując pompy można wszystko zdiagnozować i naprawić. Musisz sobie radzić, mnie podziękowałeś. Nie lubię się narzucać. | |||
~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ \\\\\ | zeby ly/sy zechcial ci pomoc musialbys jak jurand warowac na kolanach u niego pod plotem | |||
~harrowa | Zzx i pseudo łysy - po co się udzielacie jak niczego mądrego nie piszecie. Ktoś ma problem a wy sobie łacha ciągnięcie. Pytam bo może ktoś coś akurat w tej kwestii podpowie. Niczego się nie dowiem, to spoko. Pojadę do serwisu wyłożenie 210zł/h i się nikogo o nic nie będę musiał prosić. Żyć bez was się da. Pozdro 600 klawiaturze cwaniaki. | |||
~zzx | słuchaj frajerze. diagnoza silnika przez internet to jak wróżenie z fusów. najpierw siejesz panikę z impulsatorem, teraz samochód 'stał" i nie jedzie "wchodzi w tryb awaryjny" jedź na warsztat taki z prawdziwego zdarzenie, a nie do zdzicha za stodołę to ci to zrobią. nie przczytales poza tym co napisał ci "mechanik... ", a może nie jesteś w stanie tego zrozumieć. ja ci moge powiedziec że zacznij od wszelkiej maści czujników, które po kapieli zalałeś wodą to sa podstawy a ty wyskakujesz z mo*dą. rzadko tracę cierpliowść, ale takich jak ty inaczej nie mozna potraktować - nie masz żadnej wiedzy, a podstakujesz, a zresztą co mnie twoje żelazo obchodzi? NIC. jest mniejsza konkurencja na rynku i tak ma być. | |||
~harrowa | Sam jesteś frajer i się nie udzielaj jak cie moje żelastwo nie obchodzi. I tyle. Zapomnij o temacie. | |||
~harrowa | Problem rozwiązany. Tacho nie wysłało impulsu na kompa i zawiesił się ogranicznik. | |||
~ktosik | i Ł ysy sie pomylil? niemozliwe.. pewnie nie napisales prawdy harrowa | |||
~zzx | ~ktosik (2015-07-25 11:26:32) i Ł ysy sie pomylil? niemozliwe.. pewnie nie napisales prawdy harrowa dokładnie nie napisał prawdy - przecież tacho miało działać. | |||
~ktosik | no przeciez diagnostyka wykazala ze bledu tacha nie bylo. oprocz kodu 5301 Ł ysy wie co to za kod, ale nie zdradzi skubaniec | |||
harrowa
| Tylko ze błąd był nieciagly, a błedu tacha nie było. Podczas testu w serwisie wyszło ze tacho rysuje i wszystko jest cacy ale komputer nie dostawał informacji o prędkości. A tak krzywokomp czysty bez zapisanych błędów. Pojechałem to serwisu tachografów, chłopaki pomierzyli, rozkopali coś porobili, i auto chodzi jak złoto. | |||
~ktosik | na pewno wymienili ci pompe paliwa, ale nic nie powiedzieli | |||
~zzx | ~ktosik (2015-07-25 12:28:01) na pewno wymienili ci pompe paliwa, ale nic nie powiedzieli i pewnie założyli stara pompkę pochodzi troche i zdechnie. wracając do tematu - info o uszkodzeniu tachografu już dawno przekazał serwisant od tachografów, ale harrowa jest mądrzejszy i olał informację - efekt mamy po jego wpisach na forum. | |||
~Pan Profesor Parkingowy | te premium z 2001r to powinno już na recyklingu być - dlatego ja ci dam rade - jedź na STACJĘ KASACJI POJAZDÓW | 1 | ||
~Pan Profesor Parkingowy | 0, 50gr za kilo płacom - na dobrego grilla będzie ! | 1 | ||
~harrowa | Pokaż Profesor czym ty jeździsz. Bo mnie stać chociaż na takie, a ty rowerem do roboty na bazę zasówasz pewnie i z rana swojemu dziadowi buty pastujesz na kolanach. A ten klepie cie po twojej pustej główce jak psa mówiąc "dobry Profesor dobry, a teraz hop do budy i zarabiaj dla mnie pieniążki, a jak wrócisz to dostaniesz miskę ryżu". Tak pewnie jest prawda o tobie. | |||
~Piotrek | Harrowa, a skad jestes? bo w Miedżnie kolo Czestochowy jest dobry mechanik, ja tam elektonike naprawiam i jak do tej pory zawsze trafil w 10. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.