ID: 167988
Przeciąganie Tureckiej naczepy po krajach UE.
ID: 167988
ID: 167988
Witam,
Jakie zezwolenia powinien miec kierowca/ przewoźnika, aby móc wykonać usługę która miałby polegać na realizacji transportów międzynarodowych na terenie UE przy wykorzystaniu polskiego przewoźnika (polski kierowca, ciągnik na polskich rejestracjach, polska firma przewozowa) i tureckiej naczepy (nr rejestracyjne i dokumenty tureckie). Zadaniem przewoźnika będzie odebranie tureckiej naczepy z portu we Włoszech lub terminala kolejowego w Austrii, która będzie załadowana towarem z Turcji. Kierowca dokonuje odpraw celnych (na karnecie TIR, T1 lub T2) i zawozi towar w wyznaczone miejsca w krajach należących do UE (istnieje możliwość kilku punktów rozładunku, w różnych krajach). Następnie ładuje/odbiera tą samą lub inną turecka naczepę towarem na Turcję i zawozi ją do portu we Włoszech lub w Austrii, skąd już pociągiem/ statkiem naczepa trafia do Turcji. Czy zezwolenie CEMT / EKMT jest niezbędne w tym przypadku?
Witam,
Jakie zezwolenia powinien miec kierowca/ przewoźnika, aby móc wykonać usługę która miałby polegać na realizacji transportów międzynarodowych na terenie UE przy wykorzystaniu polskiego przewoźnika (polski kierowca, ciągnik na polskich rejestracjach, polska firma przewozowa) i tureckiej naczepy (nr rejestracyjne i dokumenty tureckie). Zadaniem przewoźnika będzie odebranie tureckiej naczepy z portu we Włoszech lub terminala kolejowego w Austrii, która będzie załadowana towarem z Turcji. Kierowca dokonuje odpraw celnych (na karnecie TIR, T1 lub T2) i zawozi towar w wyznaczone miejsca w krajach należących do UE (istnieje możliwość kilku punktów rozładunku, w różnych krajach). Następnie ładuje/odbiera tą samą lub inną turecka naczepę towarem na Turcję i zawozi ją do portu we Włoszech lub w Austrii, skąd już pociągiem/ statkiem naczepa trafia do Turcji. Czy zezwolenie CEMT / EKMT jest niezbędne w tym przypadku?
~Piotr*.ba.psg.sk
*.ba.psg.sk
Posty (20)
~Piotr | jak w temacie... | |||
ese
| FACHOWCY nie zauważyli wątku? | |||
~majster225 | Proponuję tel lub wizytę w ZMPD lub BOTM. pozdrawiam | |||
~ktosik | ja nic nie podpowiem | |||
~janek | wystarczy nie' Przeciongac tej' naczepy | |||
~lolek | hu-j nie robota taka, kilka rozł i latanie z papierami po urzedach celnych? i to wszystko za jedyne 5. 000 zł? to ja juz wole w domu siedziec | |||
~woytek | Przez ucho igielne, czy napewno? | |||
~zzx | no faktycznie - żadnej odpowiedzi na temat. zawsze tak było, że o wszystkim decyduje rejestracja ciagnika oraz dokumenty jakie ten pojazd wraz z przewoźnikiem posiadaja. | |||
BAGERA85
| Turasy dobrze płacą za frachty... Więc kto ma zarobić to zarobi... | |||
ese
| Konkretów że hoho.. Widać Profesjonalistów bez liku | |||
~ktosik | no najwiekszymi FACHOWCAMI sa zawsze przewoznicy. a pytac o takie rzeczy, to jakby lekarz pytal pacjenta czym go leczyc.. | |||
hultaj1
| Licencja jest na przewożnika wystawiona i wpisany numer ciągnika. Gdzie jest rejestrowana naczepa nie ma znaczenia, ważne, żeby miała wszystko sprawne i ważne dopuszczenie do ruchu. Towar skoro trzeba przez urząd celny, to trzeba i w zależnoci od tego co za towar to takie są wymagane dokumenty. | 1 | ||
~gość | hultaj1. W licencji jest wpisany nr ciągnika? Sami fachowcy. | |||
mobil1
| hultaj1 certyfikat bezpieczenstwa EKMT na naczepe i zezwolenie na firmę jesli auto niższe niz e5 albo CEMT dla e5 i e6. | |||
~ktosik | gość - a widziales kiedys licencje, czy tylko wypis z niej? | |||
mobil1
| ja tylko nie wiem co wy sie uczepiliscie tej licvencji. Licencje musi miec każdy przewoźnik, każdy kierowca wypis z licencji. A zezwolenia czy CEMTY i certyfikaty to zupełnie inna bajka; ) | |||
mobil1
| nie powiem Ci dokładnie, nie bawiłem sie w tym, ale to nadal przewóz do z/ do krajów spoza Unii. Więc chyba jednak potrzebne będą; ) | |||
ese
| mobil1 (2015-07-08 22:56:34) hultaj1 certyfikat bezpieczenstwa EKMT na naczepe.. "- Interesujące.. Czy dałoby się to rozwinąć? I czy zamiast certyfikatu bezpieczeństwa EKMT można użyć CEMT? | 1 | ||
~dobły | Podgląd konta hultaj1hultaj1 (2015-07-08 22:39:44) Coś się zmieniło w licencji że wpisują numer ciągnika??Pierwszy raz słyszę (a może to o jakąś inną licencję chodzi) :-) :-) | |||
ese
| No i się jakoś zatło.. Może więcej by się opini pojawiło gdyby zapytać jaką się powinno dostawać kasę za taki rodzaj roboty. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.