ID: 166556
Następna polska firma otrzymała wezwanie do kontroli MiLoG
ID: 166556
ID: 166556
Pomimo wszczęcia postępowania przez Komisję Europejską w sprawie MiLoG, niemieckie władze powoli rozkręcają spiralę kontroli wysyłając do polskich firm wezwania o nadesłanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
Pomimo wszczęcia postępowania przez Komisję Europejską w sprawie MiLoG, niemieckie władze powoli rozkręcają spiralę kontroli wysyłając do polskich firm wezwania o nadesłanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy.
~etransport.pl
Posty (444)
~banita | przerwa 45minut jeżeli kasuje 4, 5h lub 6h pracy jeśli liczona jako czas pracy kierowcy zgodnie z ustawa o czasie pracy kierowcy (nie pamiętam ale chyba z 2004r wraz z nowelami) i w takim wypadku jest też płatna. Tak samo jak dyspozycja na stanowisku pracy (w kabinie) wliczana jest w czas pracy kierowcy i z tego potem wychodzi ilość nadgodzin. | |||
ese
| Mija właśnie rok od tej poruszającej informacji. I jakie wnioski mamy z tego? | |||
ŻĄDŁO
| ese 2016-06-03 13:15:55 Mija właśnie rok od tej poruszającej informacji. I jakie wnioski mamy z tego? Ano jak łatwo się domyślić ukarani wolą płacić kary i milczeć a cenzura nie dopuszcza możliwości publikacji nakładanych kar na złodziei (uczciwy przewoźnik nie jest karany). Stąd można wyciągnąć błędne wnioski że można nadal bezkarnie okradać kierowców. Jednak któregoś dnia zmowa milczenia pęknie i cała prawda o ukaranych ujrzy światło dzienne. To tylko kwestia czasu. | -3 | ||
~kiwaczek | Żądło. Możesz mieć rację, ale nie ma pewności. To raczej nie wpływ cenzury, tylko brak chętnych do pochwalenia się, że firma której doradzali zapłaciła jakąś karę. 2) Nigdy nie wierzyłem w skuteczność egzekwowania Milogu. Dlaczego? Ta ustawa powstała tylko dlatego, że taki warunek przystąpienia do koalicji postawili socjaliści. Nasza droga pani kanclerz nigdy nie była zwolennikiem tego projektu, a wiadomo, że jak się cos robi z musu to itd. 3) Nie leży w interesie Niemiec zwalczanie tanich przewoźnikow z innych krajow. Ten dzial goskodarki, bez zadnej szkody ( a nawet z korzyścią dla siebie ) Niemcy mogą sobie odpuścić, podobnie jak zrezygnowali np. z wydobywania węgla. Niech inni marnują się w mało efektywnych, nisko dochodowych i nieperspektywicznych branżach. | |||
~pks poland | Bardzo dobrze, tępić dziad transów... | |||
~lukasz | huraa. | |||
~koneser jabola | niemiec jest dobry OKG -2m, oczywiście zazbrojony zabetonowany. | |||
Dawid87
| elonex bo ty nie dość że d-e-b-i-l to i kapuś najpierw na coś się zgadzasz a potem swoje żele na forum wylewasz | 1 | ||
wesolek
| Dawidowy Wymoczek. nie pisz tyle bzdur, bo cie zjedzom motyle lub pająki za obraz wciągnom. | |||
wesolek
| zgodzić to sie można na darmowy seks | |||
~Zakręcony | ELONEX... zmniejsz działkę kolego | 2 | ||
~Zakręcony | Nikt nic nie nakazuje. Milog zabrania pracy poniżej dziadowskiej stawki. | |||
g-a
| Przelicz sobie te 8, 50 (minus podatek, czyli niecałe 6 euro na godzinę) razy 176 godzin. Wyjdzie stawka za całomiesięczny kabotaż po Niemczech. Co praktycznie jest niemożliwe. Całość razy 4, 40 i masz to w złotówkach. Ile wyszło? Dalej się tym "milongiem" podniecasz? | |||
~Zakręcony | g-a... oczywiście mówimy o opodatkowanych rzeczach? Pozostaje kwestia podróży służbowej i związanych z tym kosztach. Liczymy dalej? | |||
~Zakręcony | Sprawę załadunków na pauzie już pomijam | |||
g-a
| ~Zakręcony 2016-06- 04 21:59:13 g-a... oczywiście mówimy o opodatkowanych rzeczach? Pozostaje kwestia podróży służbowej i związanych z tym kosztach. Liczymy dalej? Sprawdź kogo te przepisy dotyczą. | |||
g-a
| ~Zakręcony 2016-06- 04 22:00:05 Sprawę załadunków na pauzie już pomijam I słusznie, bo zapłacisz za takie numery mandat. | |||
~Zakręcony | g-a... piszę o kierowcach wysłanych z Polski przez dziada w celach konkurowania z przewoźnikami niemieckimi. O kim Ty piszesz powyżej? | |||
gustav
| O pielgrzymce z parafii. Ksiądz mu zapewnia miejsce zaraz za kierowcą, więc temat zna. | -2 | ||
gustav
| Z nim możesz podyskutować o zdradzanych żonach i kochliwych biskupich. Fachowiec pierwsza klasa. | -2 | ||
~znajomy bisuarza | ://i. imgur. com/mvU2W9z. jpg | |||
~znajomy bisuarza | @ELONEX Na busach pracuje się 500-600 godzin miesięcznie. Biorąc pod uwagę że szczytem marzeń jest 200 dniówki wychodzi poniżej 10zł/godzinę/netto. Ale ludzie pokroju g-a czy łysego i tak tego nie zrozumieją. | |||
~Kalamitos | Ta wspólas kokeszki. | |||
~Kalamitos | Szkapa śmiga na ksywie Mirek, a kokeszki jest furmanka | |||
kinkong
| koledzy kierowcy we francji jest już 9. 75 na godz. jeszcze rok dwa i bedziemy godnie zarabiać o ile będziemy solidarni i podawali dziadotransów do sądu | -2 | ||
g-a
| Tak, koleś. W hotelach już śpimy, dziady co nie płacą słynnego 8, 50 podobno już siedzą... szykujmy worki na pieniądze. | |||
~Kamil | Ja juz złożyłem zamówienie na Q7 | 1 | ||
g-a
| A ja na jacht :-) | |||
~Ł ysy | g-a. Błąd. Najtańsze jachty są we wrześniu. | |||
ese
| 2016-08-16 21:09:49 koledzy kierowcy we francji jest już 9. 75 na godz. jeszcze rok dwa i bedziemy godnie zarabiać o ile będziemy solidarni i (podawali dziadotransów do sądu) nie będziemy szli do roboty tak tanio, że taniej się już nie da, bo przepisy nie pozwalają |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.