ID: 165961
Co sądzimy o spedytorach.
ID: 165961
ID: 165961
Dzisiaj z radyja Maryja sie dowiedziałem, że mamy dziś dzień spedytora.
Co sądzą o nich, wykonywanej pracy, nasi biedni przewożnicy oraz ich niewolnicy, tzn. kierowcy.
Dzisiaj z radyja Maryja sie dowiedziałem, że mamy dziś dzień spedytora.
Co sądzą o nich, wykonywanej pracy, nasi biedni przewożnicy oraz ich niewolnicy, tzn. kierowcy.
~prowokator*.toya.net.pl
*.toya.net.pl
Posty (111)
Beess
| Prowokator - to zmień tą tradycję :D | |||
Locio
| Spedytor to kłamca | |||
~spedytor | Spedytor zły, szef zły, dobrze ze kierowcy tacy zajebisci bo by ten transport padł juz dawno w Polsce | 1 | ||
~MK-TRANS MAR | u mnie w firmie jest taki orzel co niema pojecia o tej robocie a niby 15lat doswidczenia w niemczech na tym stanowisku zero wspolpracy z kierowca tylko kierowca ma brac ladunek i na tym sie konczy a z adresami co w katarzyne nie wchodza to kierowca musi radzic sobie sam a o godzinach zaladonkow i rozladunkow juz nie wspomne | |||
ese
| "... a z adresami co w katarzyne nie wchodza to kierowca musi radzic sobie sam.. "- Ciekawe jak transport mógł istnieć przed wynalezieniem nawigacjii.. | 2 | ||
Locio
| Spedytor, przekaźnik na sam początek powinien pojechać w trasę i poznać co to jest ciężarówka. | |||
Locio
| Ese proszę cię. W dzisiejszych czasach gdzie spedytor mówi tobie że załadunek masz za godz i musisz być a zostało tobie 70 km to jak chcesz to zrobić. Wjechać do miasta i szukać i pytać. | |||
Locio
| Jak mi napisze, że załadunek jutro rano to ok, a nie terminy napięte więc trzeba współpracować. | |||
~MK-TRANS MAR | U Maroszka jest orzel co niema pojecia o tej robocie i wspopracy z kierowcami a niby 15lat doswiadczenia | |||
ese
| Czasy zawsze jakieś były. Jasne że podstawowym sposobem na zweryfikowanie prawidłowości adresu jest wpisanie go choćby w nawigację. Choć zdarza się, że adres dopiero powstaje, że nie ma go w googlach itd. Bywało tak n. p. w Irlandii która się szybko rozbudowywała, że ulica była dopoero w planie, a w rzeczywistości było tam jeszcze pole. No i jasne, że ktoś siedząc przy biurku ma większe możliwości ustalenia go niż kierowca w ruchu. | 2 | ||
ese
| ~MK-TRANS MAR (2015-05-31 00:42:57) U Maroszka jest orzel co niema pojecia o tej robocie i wspopracy z kierowcami a niby 15lat doswiadczenia- To może warto by bylo się z nim zamienić na trochę? Albo usiąść obok i pokazać jak się pracuje? | |||
Locio
| No właśnie ese dlatego trzeba współpracować. Mam internet za granicą i sam sobie szukam adresu jak w navi nie chce wejść. Ale zdarzają się adresy których w Google nie ma, więc spedytor, firma jeżeli chce żebym dojechał jak najszybciej musi pomóc. | 2 | ||
ese
| Jak najbardziej zgoda. Dobrze jeśli obie strony zdają sobie z tego sprawę. Każdy ma swoją rolę do spełnienia by klient (są to przecież usługi) zechciał jeszcze wrócić | 1 | ||
ese
| Locio (2015-05-31 00:47:35) - Czasem nie daje się adresu w klasyczny sposób znaleźć, a pomaga znalezienie firmy, a na jej stronie czesto jest kontakt/dojazd. | |||
~MK-TRANS MAR | dokadnie spedytor powinien zasiasc z kolkiem tira i pojechac do miejsca zal i roz zrobic 1200km i spac przez 2 tyg w kabinie poznac jak ta robota wyglada za kierownicy a nie za biurka | 1 | ||
ese
| I podobnie kierowca usiąść za biurkiem i tłumaczyć klientowi który płaci za to by towar dotarł konkretnego dnia na ustaloną godzinę że kierowca prawie... prawie już dojeżdża.. Tylko mu się chyba telefon popsuł i dokładnie nie wiadomo za ile będzie | |||
~... | Locio. Zasra. n. y. m obowiazkiem spedytora jest dac adres kierowcy taki, ktory mozna znalezc. Ta pomoc spedytora czesto konczy sie problemami, a kierowca powinien dostac, tylko dobry adres. Wiecej nie trzeba. | |||
ese
| Zdawać sobie trzeba ciągle sprawę, że wszyscy pracują dla klienta który za to płaci. | 1 | ||
Locio
| U spedytorów nie lubię takich sytuacji. - spedi numer załadunku jest błędny i nie będą mnie ładować dopuki nie podam im prawidłowego numeru. - ok już sprawdzam, zaraz dam ci znać. Za godz. Dzwoni spedytor - i jak ruszyło się coś. | |||
ese
| Może w tym czasie mailowo poinformował o tym fakcie klienta, a ten obiecał wyjaśnić w miejscu załadunku. | -1 | ||
~MK-TRANS MAR | n., m, . m., m, . m., m | |||
ese
| Choć od dobrej współpracy bardzo dużo zależy. Obu stronom się przyjemniej pracuje. Kierowca stanie na głowie gdy spedytor powie że to dla klienta na którym mu zależy. A i kierowca się postara gdy wie, że spedytor go wybroni gdy mu się podpadziocha przytrafi | |||
Locio
| Bywają takie sytuacje i wiem o tym ale wystarczy tel. od spedytora o zaistniałej sytuacji. | |||
ese
| To prawda. Krótkie na przykład : "Pisałem do klienta i obiecał wyjaśnić. Daj znać gdy się coś ruszy. Jak nic, to ponaglę". | 1 | ||
Locio
| Spedycja tłumaczy się tym, że mają dużo aut i nie będą z " *relami " Dzwonić. | |||
Locio
| D. u. p. e. r. e. l. a. m. i | |||
ese
| Ale i druga strona musi być fair. Gdy spedytor pyta "ile ci jeszcze zejdzie?" to nie mówię że 15 minut wiedząc że dwie godziny, bo zdaję sobie sprawę że spedytor tak przekaże klientowi i to on wychodzi głównie na niewiarygodnego | |||
ese
| Locio (2015-05-31 01:07:14) - Jeśli w tym czasie jakiś inny problem go akurat zajmuje to i tak może być. Trudno tu o uniwersalną receptę | 2 | ||
Locio
| Z tym akurat nie ma u nas problemu. Zawsze informuję o zatorach i o zmianie terminu dostawy, dojazdu do celu. | |||
zetek
| Czasem Ci spedytorzy poświęcają swój prywatny wolny czas -bo ktoś czegoś nie dopilnował -bo zapomniał -bo pomylono numery załadunków Nie są nieomylni, kierowcy też. A kto nie jest, ludzka rzecz zapomnieć. Jak się zna zakres kompetencji, łatwiej współpracować. Łatwo rzucać oskarzeniami, jak sie nie dąży do np. wyjaśniania, zwracania uwagi na takie czy inne błędne planowanie itp. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.