ID: 165610
KE odsuwa decyzję o MiLoG-u ze względu na polskie wybory
ID: 165610
ID: 165610
Według nieoficjalnych informacji pozyskanych przez RMF. FM Komisja Europejska odsuwa decyzję o niemieckiej płacy minimalnej (MiLoG) na 28 maja.
Według nieoficjalnych informacji pozyskanych przez RMF. FM Komisja Europejska odsuwa decyzję o niemieckiej płacy minimalnej (MiLoG) na 28 maja.
~etransport.pl
Posty (85)
~przewoźnik | Krzyś - takiego jak ty dawno tu nie było. Dlaczego nie masz jeszcze swojego Trucka !? | |||
~kierowca | Donn Diego: to czego nie wiem konkretnie okreslilem, natomiast ty zdaje się wiesz wszystko, a dokładniej rzecz biorac, jesteś PRZEKONANY ze wiesz wszystko: ola boga: Ci co zabrali cii ten dyplom lekarza-diagnosty, wlasnie dostali kolejny dowod slusznosci swoich dzialan. | |||
~Krzyś | Aby być kierowcą trzeba chcieć, a nie się zmuszać. Co dzień nowe pyski oglądasz, nowe drogi poznajesz... I to jest fajne w ty zajęciu... A nie się nyrać w papierach. | |||
~Krzyś | Każdy z nas ma: pomysły, rozwiązania, podpowiedzi aby było lepiej. Każde brakuje: odwagi, możliwości, finansów oby to zrobić. | |||
~Krzyś | za dużo pije, gubię literki... | |||
jacek-kuba
| Ludzie opamiętajcie się -to przecież jakaś bzdura roku-potem będą czekać na wybory w kilkunastu innych krajach??? głupszą argumentację ciężko byłoby wymyślić | |||
~kierowca | g@pa: być może zechciałoby mi się zejść do twojego poziomu intelektualnego i sprobowac ci wytlumaczyc pare rzeczy, ale niestety twój calowity brak kultury sprawia ze jesteś beznadzienym przypadkiem. Proszę, ośmieszaj się dalej... | |||
~kierowca | a wiec twoje PRZEKONANIE jest take ze nie jestem kierowca. OK, a możesz zdradzić ta tajemnice jak doszles do tak genialnego wniosku. Czy na ramionach masz diabelka który c to podpowiedział? Może masz szklana kule w której to wyczytales? A może w ogniu jak w Gre o Tron??? Zaiste zapytaj swoje przekonanie jakie cyfry wybrać w LOTTO, będziesz milionerem... | |||
~Krzyś | Ups, pauza po za domem, mile czas spędzam, i pije... "~kierowca" nie wąchaj więcej... | |||
rikkard
| w tym roku odchodzi na emeryturę dużo Niemców, to na razie wstrzymają te 8, 5 eryków, aż zatrudnią się Polacy w D. Chyba logiczne? | |||
~Donn Diego | jacek-kuba, problem w tym, ze ustawa obowiazuje od 1996 roku, a Niemcy zaczeli w tym roku dokladnie ja egzkwowac, wiec niby czym KE ma sie zajac, ustawa, ktora obowiazuje w calej unii+ Szwajcaria i Norwegia? | |||
rikkard
| Ciekawe jakby zaczęli sprawdzać 60h pracy dla kiero w tygodniu jeszcze. To by się porobiło ho ho. Ale to tylko takie bzdury w zapisach niby "obowiązującego PRAWA" Jaja. | |||
~kierowca | Donn Diego: Milog w domysle mial dotyczyc pracownikow delegowanych, czego dowodem jest oparcie sie na dyrektywie delegacji pracownikow, sek w tym ze transport TIRem to nie praca delegowana tylko podroz sluzbowa. To co robia Niemcy to ignorujac punkt art. 2 pkt 2 dyrektywy 96/71/WE arbitrarnie stwierdzaja ze jest to praca delegowana. Nie maja racji co jest swietnie opisane tutaj: ://www. csk. szczecin. pl/component/content /article/40/250 j ednak coz z tego skoro slamazarnosc Komisji powoduje ze swoja interpretacje moga narzucac innym. | |||
rikkard
| TIR em to jeżdżą Ukraińcy busem, Ja keżdżę camionem bez karnetu TIR i chyba niewielu jeździ na karnecie teraz. Nazwa oderwana od rzeczywistości i świadcząca o braku wiedzy czym jest umowa TIR. | |||
rikkard
| Nawet kokot mówi, że jest camionist. | |||
~kierowca | rikkard: rozumiem tez ze operaowanie prawniczym jezykiem i linkowanie poważnych opracowan w krtorych wszystko jest jasne, również swiadczy o moim braku wiedzy??? Nie szanowny adwersarzu, jeśli o czyms swiadczy to tylko o tym ze jestem kierowca starej daty i nazwa TIR, która jak najbardziej miała znaczenie w Polsce do 2004roku wytarla się na stale w mojej pamięci. Innymi slowy wyciągasz bledne wnioski, ale to zostawię twojej ocenie | |||
rikkard
| Nie zmienia to faktu, że nazwa jest oderwana od rzeczywistości i nadana przez ludzi którzy tabliczkę na aucie z nazwą auta pomylili. Mogę jechać koniem, zestawem, Zugmaschine. LKW, ale nie jadę na umowie międzynarodowej, jak nie robię przewozów poza obszar celny Unii (jak robię to i tak nie na karnecie) | |||
rikkard
| A co do MiLoG to nie róbcie załadunków w D, rozładunków i nie przejeżdżajcie przez ten paskudny kraj Wermahtu. Dajcie sobie na luz, olejcie ich. Chyba, że chcecie się z nimi kuplować, ale wtedy przyjmijcie ich warunki. W moim domu i na mojej ziemi to ja stawiam warunki i jeżeli któregoś z was zaproszę to albo będzie to respektował, albo won i w kły. Proste | |||
rikkard
| Postawcie się może Władimirowi, żeby jabłka brał, bo mu pokażecie. Śmieszne | |||
~kierowca | rikkard:z całym szacunkiem ale kwestia nazewnictwa ciezarowek to problem językowy nie transportowy. Natomiast jeśli chodzi o MiLoG to wlasnie chodzi oto ze Nimecy nie respektują swojego prawa, które podpisali i na które się zgodzili, wiec proszę nie odwracaj kota ogonem. | |||
rikkard
| Oki z nazewnictwem mimo, że mnie wkurz i obraża. Podałem przykład mojego domu i Władimira Władimirowicza, bo czego oczekujesz? Że ktoś zarżnie ci gospodarkę, a ty będziesz na to patrzył i nic. Takie rzeczy bezsensowne to tylko w Polsce, bo w reszcie krajów takich durniów nie ma. Popuszczą jak w D obsadzą Polakami wszystkie wolne wakaty :) | |||
~kierowca | rikkard: wlasnie oto chodzi, ze rozumiem oco chodzi Niemcom. rozumiem bo z olowkiem w reku sobie to wszystko podliczyłem i wiem jak wygląda. I dlatego probuje popularyzować fakty z tym związane, ale jak widzisz na tym forum znacznie latwiej jest "rzucac mięsem" Najprawdopo dobniej Komisja podzieli przynajmniej w części stanowisko Niemiec. Stanie się to nie dlatego ze nie mamy racji, ale dlatego, ze żeby przegrać w sadzie wystarczy stosować zle argumenty. A O JAKOSC ARGUMENTOW STRONY RZADOWEJ BYM SIE MARTWIL I TO BARDZO... | |||
~Donn Diego | Przerzuty to jest oddelegowanie a nie tranzyt. Od tranzytu Niemcy nie wymagaja 8. 5 euro/godzina. A mnie ostatnio w Norwegii pan Zoll o zarobki i warunki pracy/placy wypytywal. Pytal, czy wiem, ze jezdzac dla norweskiej spedycji powinienem miec minimum 26 euro brutto. | |||
~inny | kierowca, ty się dajesz prowokować a reszta się cieszy | |||
~zły | Co za łobuz bawi się dzisiaj nożycami??? | |||
~piero82 | kierowca, baran jesteś i tyle. Zajmujesz głos nie do końca wiedząc o co walczysz. Pier... isz jak to niemcy chcą położyć nasz transport czyli jaki? W większości złodziejski, kto zaczął kogo wykańczać nasi transportowcy ich czy oni nas? Odpopowiedz sobie najpierw na to pytanie, a potem zajmuj głos. | |||
~!!!iii | Trochę sie powtórzę. Chodzi o to, że wchodząc do UE mówiono nam, że będzie wspólny rynek i swobodny przepływ towarów, usług i ludzi, że pobudzi to konkurencję, która jest dobra dla ogółu. Otworzenie rynków Unii dla nas miała być zasada bilansu zysków i strat dla starych i nowych członków. Skutek jest taki, że Unia zmusiła nas do zamykania stoczni, cukrowni, kopalń, limity na połowy, limity mleczne itp; a przy okazji ZAGRANICZNE ZAKŁADY stawi się na SPECJALNYCH WARUNKACH i zatrudnia się tam Polska Tanią Siłę Roboczą. Handel zabili też swoimi sieciami i zatrudnili tam pracowników za tyle ile prawo w Polsce pozwalało a nie jak stanowi prawo w ich kraju. 80% produktów w marketach pochodzi od nich a ceny są tez jak u nich. Mówiono, że aby być konkurencyjnymi i aby dogonić starą Unię musimy być tańsi, solidni, dłużnej pracować itp, bo inaczej nie będziemy mogli odnaleźć się na tym wspólnym rynku i wyrównać poziomu życia. To te miejsca pracy z zachodu są Łaską Unii ale My Tam to jesteśmy Wschodnim Dumpingiem Socjalnym. Ja nie mam pretensji do Niemiec, bo walczą o swoje mam pretensje do naszych 'nie rządzących', że pozwalają na taką unijną HIPOKRYZJE, bo jak jest dziedzina w której dogoniliśmy stara UE bez żadnego wsparcia od UE i naszego Państwa, to ta unia nie mogąc poradzić sobie z konkurencją pokazuje nam gdzie jest nasze miejsce i że jesteśmy 2 kategorią. Wychodzi, że to oni bardziej potrzebowali nas do UE aby mogli się wzbogacić a nie po to abyśmy my wzbogacili się dzięki nim. To jest STEROWANY WOLNY RYNEK pod dyktat bogatych i zmienia się reguły podczas gry tak aby im w starej Unii krzywda się nie stała i im nie ubyło czyli "dumping ekonomiczny". Niech u nas wprowadzą, że wynagrodzenia pracowników w marketach i zakładach mają być w wysokości takiej i według prawa takiego jak w krajach z których pochodzi kapitał i zarząd tych spółek lub kapitał banków kredytujących te inwestycje nad Wisła. O dopalaczach ustawa powstała w 3dni to tu tez dadzą rade. Już widzę zadowolenie zarządów Lidl, Carrefour, VW, OPLA itd. Zaraz będzie wojna starej Uni, ze łamiemy zobowiązania traktatów akcesyjnych itp. Unia oczywiście daje nam pieniądze tylko jak. Na infrastrukturę, która potrzebna im jest do połączenia ze wschodem oraz aby te produkty wyprodukowane TANIA POLSKĄ SIŁĄ wywieźć do siebie ale już nie polskim konkurencyjnym przewoźnikiem, a te drogi i tak 'budują' zachodnie konsorcja z zachodnich materiałów tylko robocizna Polska.. Czyli Unia dała i Unia zabrała. Próbuje się teraz przez złamanie zasad wspólnego rynku zabić POLSKIEGO PRZEWOŹNIKA, który jest wiodąca marka w UE. Nie trzeba być doktorem ekonomi aby zrozumieć, ze nasze przedsiębiorstwa, a co za tym idzie nasi kierowcy, poruszając się po tamtych rynkach zarabiamy tam pieniądze ale przywozimy te pieniądze do naszego kraju i budujemy tu gospodarkę po przez wydawanie tych pieniędzy tutaj. Widać o co chodzi krają starej Unii, że przepływ kapitału w dziedzinie transportu odwrócił tendencje przepływu kapitału. Wiec nie walczymy tylko dla siebie ale tez dla naszych obywateli i naszej Polskiej gospodarki. Taka droga Unii prowadzi do ustawienia nas w tylnym rzędzie oraz nigdy nie pozwoli abyśmy trochę się do niej zbliżyli gospodarczo. Jeżeli pozwoli się na takie wprowadzenie i interpretacje przepisów MiloG to będzie to pierwszy krok do końca UE. W kolejce po transporcie jest branża meblowa, a kolejne kraje starej unii już są prawie gotowe do wprowadzenia podobnych przepisów. Władymir aby zdobyć Ukrainę musi się namęczyć zbrojnie i przetrwać kryzys tym spowodowany. Angii nawet jednego euro na pocisk nie musiała wydać aby zdobyć Polskę i zniewolić polaków i jeszcze przy tym zarabia ogromne pieniądze kosztem naszych obywateli a jak my zarabiamy u nich zgodnie z zasadami akcesyjnym i to szuka się sposobu aby dać nam kopa w 4litery i nas wydymać. Transport to tylko początek a ten MiloG podzieli Unie i oby tylko tak się skończyło" | 1 | ||
~Donn Diego | !!!iiii i ty masz prawa wyborcze, zgroza. | |||
arkadius
| Kopacz pojechała do Niemiec i powiedziała że odniosła SUKCES żeby jednak polakom nie płacic 8, 5 euro i to jest nasz Rząd ludzie opamiętajcie się GŁOSUJCIE NA DUDE | |||
~Dziad Bozpolski | Donn Diego - a ty masz prawa? Przy okazji zapytam - rozumiem, że dogadałeś się z norweskim zolem i wytłumaczyłeś mu do której ma jechać spedycji, żeby załatwić ci norweską stawkę godzinową? Bo jeśli nie to zwykła cio-ta jesteś. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.