ID: 164041
Jakie są rzeczywiste zarobki na dzień dzisiejszy
ID: 164041
ID: 164041
Od 3 tygodni szukam pracy w międzynarodówce. Zaznaczam, mam doświadczenie 4 lata w międzynarodówce i gdzie nie przedzwonię, słyszę tę samą śpiewkę: 5-5, 5 tyś. zł na przerzutach 3/1 lub 4 tyś. z groszami za kółka. Gdzie te wasze siódemki - ósemki? Jestem z okolic Wielunia. Wszędzie blisko, a pracy brak. Gdzie leży prawda?
Od 3 tygodni szukam pracy w międzynarodówce. Zaznaczam, mam doświadczenie 4 lata w międzynarodówce i gdzie nie przedzwonię, słyszę tę samą śpiewkę: 5-5, 5 tyś. zł na przerzutach 3/1 lub 4 tyś. z groszami za kółka. Gdzie te wasze siódemki - ósemki? Jestem z okolic Wielunia. Wszędzie blisko, a pracy brak. Gdzie leży prawda?
~loniek*.41.8.237
*.41.8.237
Posty (161)
~Ł ysy | Kierowca. Jak będziesz miał mentalność zachodniego pracownika też tak będziesz wynagradzany. Dając godzinówkę hołocie, samochody zrobią 6tyś km w miesiącu zamiast 10-11 tyś. O tym przekonały się zachodnie firmy zatrudniające naszą hołotę. Pomijam kierowców, oni wiedzą o co chodzi. | |||
~Jaro2 | prawda leży po środku sorry za eksperyment ://barwina. pl | |||
~Jaro2 | ://barwina. pl | |||
~Marianoitaliano | Driver w koopsie już nie będzie dobrze, dopóki nie powstał sztab de*ili w komornikach było w miarę. Justyne to powinni na taczce wywieźć.. takiej bez honoru suki nigdy nie widziałem | |||
konserwacje_zabytkow
| nie ma czegoś takiego jak rzeczywiste zarobki. stawkę ustalisz każdorazowo z pracodawcą. Oczywiście możesz się naczytać tutaj głupot o górach złota, które kierowcy miesięcznie otrzymują od pracodawców pieszczotliwie określanych jako dziadtransy. Ale nie wierz w te głupoty. Jak uwierzysz w te bajki o kosmicznych wypłatach jest niebezpieczeństwo, że uwierzysz w którąś z nich i kiedy pojawisz się na rozmowie wstępnej u potencjalnego pracodawcy w trakcie rozmowy o wynagordzeniu zrobisz z siebie mówiąc oględnie głupka. A przecież nie o to chodzi w życiu, by robić z siebie idiotę | |||
~doswiadczony | Tzw. pracodawcy tez czesto robia z siebie idiotow i wcale nie sa tym faktem skrepowani. Ja mam obecnie ok. 7500 zl. System generalnie 2/weekend. Mala firma ze Slaska. Nie wiem jak w innych regionach, ale w mojej okolicy nie jest trudne znalezc taka robote za porownywalne pieniadze dla szofera, ktory gdzies jezdzil i ma jako takie pojecie o tej robocie. | |||
~grisza | panowie, podstawa 10, 300 pln brutto plus 100 pln dziennie dieta... za 21 dni pracy, a kolega za 3/1 7200 podstawa brutto plus 100 diety za dzien... zaznaczamy, że nie szukają kierowców hahaha | |||
~Praktyk | Wchwili obecnej brakuje kierowców, a wielu posiadaczom uprawnień C+E wydaje się, że są kierowcami i myślą, że już z samego względu niedoboru kierowców na rynku należy im się takie samo wynagrodzenie jak tym pierwszym i tu są w błędzie. | 1 | ||
~realista | Jak mogą Wam płacic sidemki i ósemki, kiedy sami dostaja po 0. 8- 0, 9 euro za kilometr ( taka wychodzi srednia z miesiaca )? ??!!! A koszty transportu przy tym to 0. 6 Euro za kilometr??? Zostaje więc od 0, 9 zł do 1, 2 zł przychodu. Co daje przy 10 000 km ( ładowne licze) 9000 do 12000 zł; Czyli kierowcy da 7 lub osiem a właściciel do opieki po zasiłek??? Puknijcie sie w czoło ! Ale w łeb! Bo Wy posiadacze lejców macie końskie łby. Realnie - kierowcy, który szanuje sprzęt, myśli w pracy o pracy i szanuje pracodawcę - płaci sie 6000 zł. Kropka. | 1 | ||
Januszm
| Rumun to nie ja, napisał: "a dodam ze 2500f u angola to to samo co 3000zl w pl lub 800e w de ) " Widzę, że masz słabe pojęcie o kosztach życia w UK :) Mylisz się kolego, to nie to samo. | -1 | ||
~Rysiu777 | Realista - jak bierzesz ostatni ochlap to jeździsz za 0, 8e a bynajmniej u nas poniżej 1e nikt auta nie wysyła a jak zbiera czesciowki to i ponad 1, 5e wychodzi | |||
~pop | Szwecja raz w tygodniu (niska) Norwegia stała na poziomie 8 tys. max. 12 i szału nie ma!? Prorocze sny w budzie. | |||
~pop | Zapomniałem dodać ''czyste tacho'' | |||
~realista | RYSIU 777 - a kierowcom za te zbieranki placisz z kilometra., co? | |||
~gnębca gamoni | 2000zl netto + 50E diety | |||
~Rysiek777 | realista - kierowca jedzie za tyle na ile się zgodzi - a jak mu pasuje jazda z km to czemu płacić więcej? ? a dla twojej wiedzy jestem tylko kierowcą ale nie nie bronie frajerów co się godzą na wyzysk | 1 | ||
~Xyz | 2/1 (tydzien ) 6000 stalej | |||
~Rysiek777 | 2/2 - 6tyś, w koło komina ok 5, czego chcieć wiecej? | |||
~typowy andrzej | realista ty to chyba dziadtrans jakiś jesteś, u nas za 4/2 dostaje się w ciągu roku minimum 8 razy 1520eur ale zazwyczaj jest to koło 1650 + 12 razy podstawa zależna od stażu w firmie, 6000 stałej za 2/1 bardzo ładnie, ja za 2/2 jeździłbym za 4000zł wymarzony system, 2000zł i 50e płaci bodajrze wim bosman za 3/1, 9-12tys zł za norwegie szału nie ma racja, norweski thermo płaci 35000kr za 4/2 przy czym na wolnym dostajesz urlopówke 5000kr i latasz do hiszpanii, Panowie taka prawda jak sie ktos nie ceni to niech nie płacze ze mało zarabia roboty to jest ode c*a. Umawia sie pewna grupa na kilometry i płacze że jebnął 5 czy 7 miejsc i 500 przejechal przez dwa dni. LOGISTYKA - najniższym kosztem najwiecej zarobić, a co do śefów to nie placzcie, 2000 z auta zawsze na czysto wyjdzie, a jak to taki c*owy biznes to sprzedać w *u i iść do kogoś jeździc, dzisiaj jak ilością aut nie nagonisz śefie to zapomnij o nowej q7 w leasingu, przynajmniej 10-12 aut żeby full luksus mieć, | |||
~realista | Przypominam niedoukom - Płatnośc z kilometra jest prawnie ZAKAZANA! | |||
konserwacje_zabytkow
| typowy Andrzeju, może zabierzesz do swojego ekonomicznego raju cudownych wynagrodzeń kolegę kierowcę, który jest autorem tego wątku. Jak mogłeś przeczytać kolega kierowca szuka już trzeci tydzień pracy i nie znalazł tej wymarzonej. Pomóż mu, bo jeszcze trochę a kolega kierowca z głodu umrze. | |||
~realista | Tak samo 3/1; 4/1; 4/2 5/3; 7/7 itd. Jedyny, nazwijmy to SYSTEM, który jest za zgoda kierowcy dozwolony to 2/1; Z tym, że to 1 to 4 dni wolnego, gdyż zgodnie z Kodeksem Pracy kierowca pracuje 5 dni w tygodniu ( średnio w okresie rozliczeniowym) - i żadne inne przepisy nie mogą byc dla pracownika mniej korzystne. Kropka. Jeśli godzicie sie na systemy, to może i zarabiacie 8 koła na 4 tygodnie ale to daje 8000 : 28 dni = 285 zł dniówki. Więc pracując NORMALNIE 21 dni w miesiacu X 285 zł = 5985 zł. Czyli jak moim poprzednim poście. Pozdrawiam. TO naprawdę jest duża kasa. Tyle na rękę ma WICEMINISTER. | |||
~Rysiu777 | Typowy Andrzej - wyjaśnij mi dlaczego w systemie 2/2 pracowalbys za 4tyś? To 35e z minimalna podstawą Cię zadowala? Tydzień pracy kierowcy to dziś minimum 2, 5tyś w International i tego się trzymajmy | |||
~Rysiu777 | Realista - to nie zapomnij o tym przy ustalaniu warunków placy !!! | |||
konserwacje_zabytkow
| Rysiu, a skąd ty bierzesz te swoje kwoty, które tu wyjmujesz z łatwością, dorównującą Houdiniemu kiedy ów wyciągał króliczki z kapelusza? Z tą różnicą, że Harrego króliczki były realne a te twoje kwoty są dosłownie i w przenośni: niebotycze | |||
konserwacje_zabytkow
| swoją drogą już cię widzę Rysiu na rozmowie wstępnej, na której mówisz do pracodawcy: "chcę dychę miesięcznie na rękę, bo mi się należy" :) ; ) | -1 | ||
~Rysiek777 | nie nie konserwator ja zawsze grzecznie słucham co ma do zaproponowania pracodawca (to on posiada certyfikat kompetencji a nie ja ) i żeby mi to rozpisał skąd się wzięła ta kwota a potem mogę zapytać o to co zapomniał :) i jeżeli są to dla ciebie kwoty z kapelusza to znasz już odpowiedz dlaczego nie masz załogi na obsadzenie taboru ( ups ostatnio twoje dwie scanie toczyły się po ringu w poniedziałek ) , a jeżeli policzysz wszystko po minimum to zrozumiesz | |||
~Rysiek777 | a nikomu nigdy nie narzucam warunków bo i dlaczego ktoś miałby je uwzględnić tylko cierpliwie szukam w miarę uczciwej oferty obustronnie ( widzisz ja nie muszę zarabiać nawet 5 ale ilość pracy musi być proporcjonalna do płacy i kwalifikacji ) | |||
ese
| ilość pracy musi być proporcjonalna do płacy i kwalifikacji.. "- Znaczy się "tego nie umie.. tamtego nie umię.. "? | |||
~Rysiu777 | Znaczy że oczekiwania pracodawcy muszą być uwzględnione w wysokości a za 1850zl można oczekiwać tylko dyspozycyjności a nie pracy doświadczonego pracownika przez 300h | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.