ID: 164002
20% więcej miejsca na ładunek w intermodalnym transporcie kontenerowym
ID: 164002
ID: 164002
Realizując wizję dalszego zwiększenia wydajności intermodalnego transportu kontenerowego, TelliSys prezentuje prototyp pojazdu będącego połączeniem ciągnika z naczepą o wyjątkowo niskim położeniu siodła, co pozwala uzyskać o 20% większą ładowność.
Realizując wizję dalszego zwiększenia wydajności intermodalnego transportu kontenerowego, TelliSys prezentuje prototyp pojazdu będącego połączeniem ciągnika z naczepą o wyjątkowo niskim położeniu siodła, co pozwala uzyskać o 20% większą ładowność.
~etransport.pl
Posty (10)
~dawid | "... dzięki czemu dopuszczalna masa całkowita zestawu wynosi 44 tony" - ciekawa perspektywa w świetle aktualnych przepisów w kraju o DMC 40 ton... | |||
Wieltoniak&Bury
| ~dawid Polecam się doszkolić w przepisach. Kontener typu ISO w transporcie intermodalnym i ciągnik 3 osiowy może ważyć nawet 44 tony. | |||
~janek | No a oponki to 13tki jak w maluchu i jak sie sorawdzi wysokosc zestawu na dziurach europy | |||
~maly | Ciekawe jaki rozmiar opony ma naczepa bo watpie ze 385 | 1 | ||
ModnaPani
| Nawiązując do tych wypowiedzi kolegów powyżej - czy ktoś wie jak jest dokładnie z transportem intermodalnym na ciągniku 3 osiowym w PL obecnie? Chodzi o wożenie kontenerów poza promień 150km od portu. Tutaj czytam, że za coś takiego ITD nie karze?? Czy może ktoś z swojej praktyki temat poruszyć??: s://tin yurl. com/vjcuebp | |||
~skg dk | jezdze po szwajcarii zestawem intermodalnym kontenery cysterny i wcale nie musi byc ciagnik 3 osiowy normalny 2 osiowy ma dopuszczenie do 44t nawet ADR | |||
ModnaPani
| No to może to jest jakaś dodatkowa ustawa w Szwajcarii - tutaj przepisy mówią jasno (mówię o PL) : Wykaz urządzeń i wyposażenia, które nie muszą być uwzględniane przy określaniu wymiarów zewnętrznych pojazdów, określa dodatek 1 do załącznika I do rozporządzenia Komisji (UE) nr 1230/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r. w sprawie wykonania rozporządzenia (WE) nr 661/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wymagań w zakresie homologacji typu dotyczących mas i wymiarów pojazdów silnikowych oraz zmieniającego dyrektywę 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady (Dz. Urz. UE L 353 z 21. 12. 2012, str. 31). Tu ustawodawca odsyła nas do przepisów unijnych dostępnych pod tym adresem ://eur-lex. europa. eu/legal-content/PL/ ALL/?uri=CELEX:32012 R1230 Wynika z tego, że: 2 osiowy ciągnik z 3 osiową naczepą przewożący jeden lub więcej kontener lub wymienne nadwozie może osiągnąć DMC do 42 t 3 osiowy ciągnik razem z naczepą o 2 lub 3 osiach transportujący jeden lub więcej kontener lub nadwozie wymienne 8211; 44 t Natomiast moje pytanie brzmi jak wyżej o promień 150km. Czy ktoś po kraju latał takim zestawem i ma doświadczenia z ITD? Bo nie jest to dla mnie jasne? | |||
~skg dk | dystans 150 km obowiazuje takze w ch ale dodam ze ten kraj ze wzgledu na uksztaltowanie musi korzystac z intermodalu np. wszystkie transporty ADR ida przez gothard tylko na pociagach a widocznie w pl sa inne przepisy | |||
~skg dk | odnosnie dmc | |||
~skg dk | kiedys w jednej firmie nalali mi tluszczu zwierzecego K1 prawie 29 t a kontenery kolejowe sa czesto stare bez falochronow jazda czyms takim po drodze jak kotos nie ma wprawy uwzgledniajc ze ciecz pracuje i napiera podczas jazdy po gorach w ch to naprawde trzeba byc ogarnietym |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.