ID: 161963
Jakieś wskazówki przy jeździe z ADR
ID: 161963
ID: 161963
Witam, jadę jutro pierwszy raz z ADR. Jakieś wskazówki od doświadczonych by mnie interesowały. Chodzi mi bardziej czego się spodziewać na eurotunelu czy promie?
Witam, jadę jutro pierwszy raz z ADR. Jakieś wskazówki od doświadczonych by mnie interesowały. Chodzi mi bardziej czego się spodziewać na eurotunelu czy promie?
~Adi*.7.78.54
*.7.78.54
Posty (16)
~Adi | jak w temacie... | |||
~236778oo8 | magnes i wio. | |||
~236778oo8 | oczywiście ten rozpuszczalny w wodzie | |||
~nikos | przez antwerpie w kenedym jest zakaz | |||
~Adi | Przejazd z ADR nie będzie zatajony na promie. Ciekawią mnie wasze doświadczenia z tego typu załadunkami. | |||
~Andrzej | Wszystko rób jak w kwitach i nie będzie problemów. | |||
qtaphone
| nie zabieraj autostopowiczek :) | |||
~mysia pysia | Chcesz miec klopoty na drodze?>zrob sobie kurs ADR!!! | -1 | ||
~michał | mysiu nie rozumiem? owszem kontrole mam wrażenie że są częściej niż bez adr, ale przynajmniej jest ciśnienie na siebie żeby WSZYSTKO było ok tj. przede wszystkim ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU, potem czas jazdy i pracy, i na końcu wyposażenie i tyle, jeżdze 100% czasu z otawartymi tablicami i już bez stresu zatrzymuje się do kontroli - po prostu wiem e mam wszystko OK. | 1 | ||
~Scania driver | Promy dodarkowa wizyta w biurach kontrole jesteś pierwszy do ostrzału a plus zakazy cię niebinteresuja swiatecznie w Polsce ogólnie to lipa jak dla mnie adr | |||
~koltun | czy przez tunel szambiarą z ADR można jechać? | |||
~młody traker | jadzie 10 aut tylko ty masz ADR i stoi ITD BAG ktore kolwiek jestes potencjalna ofiara 9 z nich moze miec tacho do wyrzucenia moze jechac na magnezji ale ty jestes wyciagniety do kontroli | |||
~Damian Reszytyło | Młody tracker bzdury, jeździłem z ADR (cysterna) i to co piszecie to bzdury, bag zwraca mniejszą uwagę na cysterny a jeżeli na polskie standardowe transporty. Kolego Adi pamiętaj o podstawowych zasadach ADR, czyli instrukcja pisemną, następnie dobrze obserwuj znaki nakazów, zakazów dla ADR, jeśli jedziesz cysterna w Cmr masz podane kody tuneli zwracaj na to uwagę, kolejne wyposażenie jak. I oznaczenie, wszystko. Jak książka pisze i będzie dobrze 4lata tak. Jeździłem 2 kontrolę raz Niemcy raz Francja wszystko git | |||
Marcias
| Widac, ze większość udzielila ci cennych informacji co pokazuje na jakim sa poziomie :) A wiec przy przeprawie promowej najwazniejszym dokumentem jest DGN ( prawidlowo wypisany i podpisany - co nie zawsze sie zgadza ! ) dodatkowo potrzebujesz tablice lub naklejki odpowiednich klas jakie masz zaladowane ADR-y. Co do tuneli zwracaj uwage przez ktore mozna przejezdzac majac zaladowane sztuki przesylki a ktore dotycza przejazdu luzem lub w cysternach np. takie tunele sa w Rotterdamie Powodzonka :) | |||
~michał | i właśnie z tego powodu o którym pisze młody trucker uważam jazde z adr za plus bo: dbasz o zabezpieczenie dbasz o czas jaxdy nie przeginasz dbasz o stan opon i hamulców po prostu jesteś dobrym kierowcą i pracujesz jak njormalny biały cxzło9wiek - BEZ MAGNESU I PRZEGINANIA | |||
~kierowca | francja nacional ADR 70km/h i w niektórych regionach tego pilnują, hiszpania tylko drogi płatne chyba że nie ma innej możliwości dojazdu tak kosztuje to 245eur, portugalia objazdy dla adr czasami to porażka lepiej by było tablice zamknąć |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.